NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دا مش الشئ و نقيده و دي مش مبررات دا واقع كلنا عيشينه انا قولت كلام غير الي انتي بتقوليه دلوقت انا مجبتش سيرة شهوة البنت و لا قولت علي الشاب مش راجل الا لو كان بيبن البوكسر او بيلبس مقطع
الاتنين 👉👈

يعني فوق 👆تقول كاسيات عاريات...والوقت تقلبها ...للشكوي. ...اظن انك محتاج تراجع معلومات عشان نتناقش. عشان مرة هدمج الدين ومرة تنافية يبقي بلاش منها احسن .
انا بقول كاسيات عاريات علي كلمتك ان الوحدة تبقي مدارية عورتها ما ممكن تلبس بدي مداري جسمها بس مبين تفاصيله مش شرط تداري بس دا تداري و تستر حتي التفاصيل

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
انا بقول كاسيات عاريات علي كلمتك ان الوحدة تبقي مدارية عورتها ما ممكن تلبس بدي مداري جسمها بس مبين تفاصيله مش شرط تداري بس دا تداري و تستر حتي التفاصيل
دة تبرير يا حضرت مش إقناع ....بقولك منتقبة وبيتم التحرش بيها. برضة دي من ضمن الكاسيات ممكن نوزن الكلام بليز 😂

طيب ممكن سؤال وخدنى على اد عقلى معلش التحرش ده فعل حلو لا وحش ؟

دة تبرير يا حضرت مش إقناع ....بقولك منتقبة وبيتم التحرش بيها. برضة دي من ضمن الكاسيات ممكن نوزن الكلام بليز 😂
انتي حددي نقطة و اتكلمي فيها مش اتكلم في نقطة تقولي نقطة تانية دلوقت هتتكلمي عن المنتقبة و الملتزمة قولت لحضرتك ان في ناس بتحب المنقبات الي هوا الممنوع مرغوب واحدة مدايرة نفسها و ***** هوا بيحب النوع دا و في ناس بتحسبها ان دي مش هتتكلم و لا هتعمله مشكله كبرها هتبصله و تمشي او تدعي عليه

• عجبني
بص ياصاحبي اللي عايز يبص ويعاكس ويتحرش هيعمل كده لو متنقبة ده حتي المنقبات بنقول بنهيج من عنيهم عايز ايه تاني وكمان لو بحثت هتلاقي ان صحيفة ال CNN كانت بتتكلم عن حالات التحرش اللي في الحرم المكي تخيل اللي هناك كلهم لابسين **** ومفيش حاجة منهم باينة ؟!!!!!!!

بص من الاخر الموضوع في عقلك ودماغك انت بس اللي بتحب تفكر ببتاعك
( على فكرة انا كمان ببص لكن عمري مافكرت امد ايدي على واحدة )

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: أم قويق و مجنونة مطرقعة
بص ياصاحبي اللي عايز يبص ويعاكس ويتحرش هيعمل كده لو متنقبة ده حتي المنقبات بنقول بنهيج من عنيهم عايز ايه تاني وكمان لو بحثت هتلاقي ان صحيفة ال CNN كانت بتتكلم عن حالات التحرش اللي في الحرم المكي تخيل اللي هناك كلهم لابسين **** ومفيش حاجة منهم باينة ؟!!!!!!!

بص من الاخر الموضوع في عقلك ودماغك انت بس اللي بتحب تفكر ببتاعك
( على فكرة انا كمان ببص لكن عمري مافكرت امد ايدي على واحدة )
انا زيك بردو ابص و كل الستات او البنات ابص عليهم بردو انا ببص علي الي بستغربهم ازاي نازلين كدا من بيتهم

طيب ممكن سؤال وخدنى على اد عقلى معلش التحرش ده فعل حلو لا وحش ؟
دا انتي عملتي فتنة بيني و بين رودي دا هيا علقت علي المنشور بسببك

التحرش فعل زبالة بس اساس المشكلة عند مين
حلو قوى هنعتبر ان البنت وحشه ونوتى وعايزه الحرق بسبب لبسها هل بقى هتقبل نكمل الافتراض ان المتحرش ياعينى ولد غلبان ومسكين ومغلوب على امره والبنات هيا اللى بتجبره يتحرش بيهم بجد البنات دول يع فعلا ولازم يموتوا
اتمنى نرتقى شويه

انتي حددي نقطة و اتكلمي فيها مش اتكلم في نقطة تقولي نقطة تانية دلوقت هتتكلمي عن المنتقبة و الملتزمة قولت لحضرتك ان في ناس بتحب المنقبات الي هوا الممنوع مرغوب واحدة مدايرة نفسها و ***** هوا بيحب النوع دا و في ناس بتحسبها ان دي مش هتتكلم و لا هتعمله مشكله كبرها هتبصله و تمشي او تدعي عليه
طيب الحمد لله انك اقتنعت أن المنتقبة بيتحرشوا بيها هااااا .يبقي نلغي الدين من كلمنا اوكي ...خلينا بالعقل والمنطق..ودة مش قلة دين مني لاء ( انا حافظة كتيييييير اوي عكس ما الجميع متوقع ) ...ولكن عشان نفهم نقطة من الشارع نفسة .انت عامل البوست وقولت اللبس وي ....كمالة البوست نفسة .. احنا الوقت طلما في متحرش والفعل موجود وبيحصل مع ( منتقبة ...واطفاااااال هاااا خد بالك .....وكبار السن كمان ...ناهيك عن أنه بيوصل للمحارم هاااا ....) يبقي المشكلة مش في اللبس خالص مالص ...وهنا هقتبس نقطة من كومنت الخالة @أم قويق ..( في افريقيا ..النسوان بتمشي بدون لبس ملط خالص ..ومفيش تحرش ولا الغريزة بتشتغل. ...( في امريكا والغرب ( الي مش من دينا هااا عشان الدين شماعة نهرب بيها اقصد الحديث ). النسوان بتمشي بملابس اوفر فري..ومفيش تحرش ..( اشمعنا بقي فرض عندنا ... الموضوع دة ..والحجة اصل اللبس ابن $$$. للاسف حجة ضعيفة لأن ضربت أمثلة افريقيا والغرب.....حاجة اخيرة ( الدين بيقول كاسيات عاريات...مش بتدخل الجنة مش عشان نتحرش بيهم أو يحرقوا الغريزة عندنا 😎...

ملحوظة : انا مش بدافع عن اللبس العريان انا بنفي اللبس العاري للعورة وفي نفس الوقت بجرم فعل المتحرش عشان الحجج ضعيفة بصراحة
معلش الرد طويل شوي يا جماعة 🤷🏽‍♀️🤷🏽‍♀️

• عجبني
التفاعلات: أم قويق و Maram Said
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طيب الحمد لله انك اقتنعت أن النتقبة بيتحرشوا بيها هااااا .يبقي نلغي الدين من كلمنا اوكي ...خلينا بالعقل والمنطق..ودة مش قلة دين مني لاء ( انا حافظة كتيييييير اوي عكس ما الجميع متوقع ) ...ولكن عشان نفهم نقطة من الشارع نفسة .انت عامل البوست وقولت اللبس وي ....كمالة البوست نفسة .. احنا الوقت طلما في متحرش والفعل موجود وبيحصل مع ( منتقبة ...واطفاااااال هاااا خد بالك .....وكبار السن كمان ...ناهيك عن أنه بيوصل للمحارم هاااا ....) يبقي المشكلة مش في اللبس خالص مالص ...وهنا هقتبس نقطة من كومنت الخالة @أم قويق ..( في افريقيا ..النسوان بتمشي بدون لبس ملط خالص ..ومفيش تحرش ولا الغريزة بتشتغل. ...( في امريكا والغرب ( الي مش من دينا هااا عشان الدين شماعة نهرب بيها اقصد الحديث ). النسوان بتمشي بملابس اوفر فري..ومفيش تحرش ..( اشمعنا بقي فرض عندنا ... الموضوع دة ..والحجة اصل اللبس ابن $$$. للاسف حجة ضعيفة لأن ضربت أمثلة افريقيا والغرب.....حاجة اخيرة ( الدين بيقول كاسيات عاريات...مش بتدخل الجنة مش عشان نتحرش بيهم أو يحرقوا الغريزة عندنا 😎...

ملحوظة : انا مش بدافع عن اللبس العريان انا بنفي اللبس العاري للعورة وفي نفس الوقت بجرم فعل المتحرش عشان الحجج ضعيفة بصراحة
معلش الرد طويل شوي يا جماعة 🤷🏽‍♀️🤷🏽‍♀️
🌹 🌹

• عجبني
بص مبدأيا التحرش و المعاكس مش بسبب اللبس دا بسبب تربية متناكة و نفس ضعيفة
و مش مبرر لكن كل الي هقوله البضاعة رخصية و صاحب الماركت خول و الحي بيخاف من الفضايح دا غير انك بتتكلم علي نطاق ضيق
في بقي حاجات فخمة دعارة عيني عينك بيع و شرا للبنات و بمقابل مادي متقدرش تتوقعه زبائن خلايجة و قوادين مصريين
الموضوع كبير هتفكر كتير و مش هتوصل لحاجة لا هيتحل ولا حد هيسمع نصيحتك

بت يا @مجنونة مطرقعة 😁😁 انا جالي انكشاف و شفت حاجة مالهاش زي و انا نايمة
و زغرتي يا انشراح عالي عدى و الي راح
انا من هنا بنادي بنات مصر
بنات التاريخ
الي بنو الاهرامات
و الي شالو خرى العيال و حطوهم على راسهم عشان طلعلهم فرفورة بتتنفخ من مافيش

اتحرشي يا بت منك ليها! الي يقلك بس امسكيه و قولولى هنا و دلوقت يا بيه! مرمطي بفرفور ابوه الارض قدام الناس يا بت
اتحرشي بالي جابو صداغين امو!
ماهو بسلامتهم فاكرنا عضمة نية
لا
بص يا حليوة (المتحرش) منك ليه: الي يستجري يجي عالولايا حنولول عليه
و الي عامل فيها سليم النية نسلمو لبوليس الاداب عشان تربيه
ما هي المتحرشين دول ناس ما اتربوش، ولاد كلب جعان
يشفي الكللابب و يعلك يا متحرش
يعمي الوطواط و يحط عليك يا مترحش

وااااد يا متحرشششششش
امسكلي الملاية يا وله عاوزة اتفرج عليك و انت بتتحااااااااا رش
ما تيجي اعلمك يا واد؟
مش بتقولو صباع النسوان احلى من البرشام
ماتيجي اديك بعبوص لبوس يفوت من قفاك يطلع على نافوخك يلحسو و يمكن ترتاح!

يا وااااااد يا متاااااحارش…. ما تيجي اورقك كده فالشارع و احسبلك هم كام صانتي الي فاكرهم متر و نشووووووف بيحصلو لحد فين بنزين كده قدام العالم
قصدي من الاخو لو شايف الستات انسسسسى من منطق البقرة خالتشي و عاوزها ناعمة لا تنطق ولا تكتب
تعالى ورينا السبع
تعالى علمنا التربية يا بن المربى التوت
دانا حخليك فرجة
ياااااا متحرششششش تعالى اعملك خالتشي! و البسك منذيل بويا و نخليك تلمع يا وز البط
تعالى نزغطوك يا سقط الرجاااااااالااااا
انا
ام
قويق
بنقط
العريس
و انقط
العروسة
كلاميً للمتحرش
الي مش متحرش لا
المتحرش بس
يزغرط

• بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة و رجل من زمن فات
بت يا @مجنونة مطرقعة 😁😁 انا جالي انكشاف و شفت حاجة مالهاش زي و انا نايمة
و زغرتي يا انشراح عالي عدى و الي راح
انا من هنا بنادي بنات مصر
بنات التاريخ
الي بنو الاهرامات
و الي شالو خرى العيال و حطوهم على راسهم عشان طلعلهم فرفورة بتتنفخ من مافيش

اتحرشي يا بت منك ليها! الي يقلك بس امسكيه و قولولى هنا و دلوقت يا بيه! مرمطي بفرفور ابوه الارض قدام الناس يا بت
اتحرشي بالي جابو صداغين امو!
ماهو بسلامتهم فاكرنا عضمة نية
لا
بص يا حليوة (المتحرش) منك ليه: الي يستجري يجي عالولايا حنولول عليه
و الي عامل فيها سليم النية نسلمو لبوليس الاداب عشان تربيه
ما هي المتحرشين دول ناس ما اتربوش، ولاد كلب جعان
يشفي الكللابب و يعلك يا متحرش
يعمي الوطواط و يحط عليك يا مترحش

وااااد يا متحرشششششش
امسكلي الملاية يا وله عاوزة اتفرج عليك و انت بتتحااااااااا رش
ما تيجي اعلمك يا واد؟
مش بتقولو صباع النسوان احلى من البرشام
ماتيجي اديك بعبوص لبوس يفوت من قفاك يطلع على نافوخك يلحسو و يمكن ترتاح!

يا وااااااد يا متاااااحارش…. ما تيجي اورقك كده فالشارع و احسبلك هم كام صانتي الي فاكرهم متر و نشووووووف بيحصلو لحد فين بنزين كده قدام العالم
قصدي من الاخو لو شايف الستات انسسسسى من منطق البقرة خالتشي و عاوزها ناعمة لا تنطق ولا تكتب
تعالى ورينا السبع
تعالى علمنا التربية يا بن المربى التوت
دانا حخليك فرجة
ياااااا متحرششششش تعالى اعملك خالتشي! و البسك منذيل بويا و نخليك تلمع يا وز البط
تعالى نزغطوك يا سقط الرجاااااااالااااا
انا
ام
قويق
بنقط
العريس
و انقط
العروسة
كلاميً للمتحرش
الي مش متحرش لا
المتحرش بس
يزغرط
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
بجد انا فصلت ضحك بسبب ردك دا وحاولت افهم منه حاجة كل الى فهمتو انك بتشامى المتحرش
😂😂😂😂😂😂

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
بجد انا فصلت ضحك بسبب ردك دا وحاولت افهم منه حاجة كل الى فهمتو انك بتشامى المتحرش
😂😂😂😂😂😂
بربي الاجيال العدمانة
حكم

• بيضحكني
التفاعلات: عاشق للاناث
بربي الاجيال العدمانة
حكم
على فكرة المتحرش دا مريض مش قلة تربية هو شايف انها حاجة حلوة
بس المفروض تشتمى شتايم يعرفها ويفهمها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل