NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يبقا ده ذنبه هو انه بص عليها
غ
هي اذواق و كل واحدة حرة انت اللي ليك تحكم علي اهل بيتك و مفيش مبرر للتحرش او المعاكسات بره مصر بيبقي ملط و مسمعتش مره عن تحرش ولا معاكسة اهالي بيسافره برا و بنلبس زي م احنا عايزين (في مننا محجبات و في لا) و مش بنسمع ان حد بيعاكسنا او بيتحرش او كده ف ده مش مبرر حوار اللبس ده ده همجية و قرف
ترجع للمجتمع الي بتعيشي فيه هنا في مصر غير اي دولة اوروبية

غ
ترجع للمجتمع الي بتعيشي فيه هنا في مصر غير اي دولة اوروبية
حلو بس انت بتتكلم عن اللبس و انا كمان و بقولك اللبس مش مقياس للمعاكسة
و لما تبقي محجبة و تتعاكس
و لما تبقي ***** و تتعاكس
يبقي مش اللبس المقياس

هوا شايف حاجة غير مألوفة بالنسبة له ازاي ميبصش
ايه اللي مش مألوف هو ماله؟ هو لما يعمل استايل معين في شعره انا لازم اقف و اتحرش بيه؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حلو بس انت بتتكلم عن اللبس و انا كمان و بقولك اللبس مش مقياس للمعاكسة
و لما تبقي محجبة و تتعاكس
و لما تبقي ***** و تتعاكس
يبقي مش اللبس المقياس
ساعات بيبقي **** من فوق و دعارة من تحت و ساعات ال**** بيبقي مصدر هيجان لناس
انا واحد من الناس بحب ابص لعيون المنقبات اغلبيتهم بتببي عينهم حلوة و جمال و بحب اشوف جمالهم اللبس في المكان الغلط بيبقي غلط هنا في مصر غير برة مصر

اظن ملوش علاقه باللبس ف بيلبسو واسع ومحجبين وبيتعاكسو
يعني معني ده انهم لو لبسو واسع هيتعكسو بردو يبقا العيب مش ف اللبس

• حبيته
التفاعلات: Marioumaa1
ايه اللي مش مألوف هو ماله؟ هو لما يعمل استايل معين في شعره انا لازم اقف و اتحرش بيه؟
الراجل غير الست و الولد غير البنت الراجل راجل و الست ست مفيش مقارنة

ساعات بيبقي ** من فوق و دعارة من تحت و ساعات ال** بيبقي مصدر هيجان لناس
انا واحد من الناس بحب ابص لعيون المنقبات اغلبيتهم بتببي عينهم حلوة و جمال و بحب اشوف جمالهم اللبس في المكان الغلط بيبقي غلط هنا في مصر غير برة مصر
اللي انت بتقوله ده مش منطقي انت مالك ب لبسها يا حبيبي هي اهالها متحررين ليه يحصل فيها كده علشان بتاعك ممشيك احا😂

اظن ملوش علاقه باللبس ف بيلبسو واسع ومحجبين وبيتعاكسو
يعني معني ده انهم لو لبسو واسع هيتعكسو بردو يبقا العيب مش ف اللبس
يا جماعة اسباب المشكلة كتير ملهاش علاقة باللبس و لا ليها غلاقة باخلاق ولا ليها علاقة ببنت و ولد احنا الغرب زرعو في دماغنا افكار كتير وحشة وعاوزين يدمرو الجيل كله ولاد و بنات

الراجل غير الست و الولد غير البنت الراجل راجل و الست ست مفيش مقارنة
لالالا الكلام ده كان زمان الست زي الولد و يمكن احسن و اهم (مش تفكير strong independent women) و الهري ده لكن دلوقتي السن يمكن اهم من الراجل هو لما واحد ينزل مراته تشتغل و يقعد هو في البيت و ياخد الفلوس منها ده يبقي ايه؟ لما متعرفش تعتمد علي نفسك سوء متجوز او سنجل او عايش مع مامتك او حتي مامتك متوفية ف بتعتمد علي اختك ده ايه؟ لالا احنا لو دخلنا في مقارنة انتوا خسارنين بالنسبة ليا

• عجبني
التفاعلات: سلطان غلبان
يا جماعة اسباب المشكلة كتير ملهاش علاقة باللبس و لا ليها غلاقة باخلاق ولا ليها علاقة ببنت و ولد احنا الغرب زرعو في دماغنا افكار كتير وحشة وعاوزين يدمرو الجيل كله ولاد و بنات
كويس اومال ليها علاقه ب اي

يا حبيبي انت اتكلمت عن اللبس و احنا ردينا علي اللبس

اللي انت بتقوله ده مش منطقي انت مالك ب لبسها يا حبيبي هي اهالها متحررين ليه يحصل فيها كده علشان بتاعك ممشيك احا😂
بت عيب

علي فكرة انا الوحيد الي مش بفكر ببتاعي و لا عمري عاكست بنت و لا فكرت حتي اتحرش ببنت انا بتكسف جدا كبيري ابص من بعيد علشان مستغرب لان انا من الريف و الريف مفيش فيه التحرر الي بتتكلمي عنه دا غير ان اتخانقت بدل المرة مليون بسبب ان حد بيعاكس او بيتحرش ببنت و مرة منهم كنت هتحبس لولا علاقتي بالقسم و الظباط كويسة و البنت جت شهدت معايا يعني مش زي ما بتقولي خالص

سوري بس عصبني😂
انا بحاول افهم و بتناقش في موضوع مهم مش تافه مش ببقي قاصد اعصب حد او استفز حد و علي العموم اسف لو دايقتك و شكرا علي ردودك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%