NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش لأي مدي تقدر تتقبل الانتقادات

عبدالرحمن محمد stark

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انت كشخص عادي لأي مدي تقدر تتقبل الانتقاد الدراسات بتقول ان مفيش حد بيقبل اي انتقاد بل بيرد للناقد نقده حتي لو كان الشخص دا فيه فعلا الصفة حقيقية او حتي لو كان النقد دا نصيحة . اي رايكم ؟

• عجبني
التفاعلات: helal32
انت كشخص عادي لأي مدي تقدر تتقبل الانتقاد الدراسات بتقول ان مفيش حد بيقبل اي انتقاد بل بيرد للناقد نقده حتي لو كان الشخص دا فيه فعلا الصفة حقيقية او حتي لو كان النقد دا نصيحة . اي رايكم ؟
في نقد بناء
دة بتقدر تبني علية لحاجات كتير وبتسفيد من خبرات الناس في الحياة وبيفوقك لنقط كتير
وفي نقد سلبي دة اي حد بينتقدني بية بخطة في طيزة😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: عبدالرحمن محمد stark
نحن نعرف عيوبنا ولكن لا نحب غيرنا ان يواجهنا بها

انا بقبل الانتقاد لأبعد الحدود بس في حاله واحده بس لما يبقى الانتقاد ده هينتهي بتغير مسار ويكون بناء
بس انتقاد عشان اللي قدامي عايز ينتقد وخلاص بقبله اه عادي بس ولا أكني سمعته

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اذا خرج النقد من نقد الفعل الى نقد الشخص فاصبح إهانة

• أتفق
التفاعلات: Life selector
في الغالب مش بكون مهتم بس ممكن نتناقش عادي لو عبر عن ده بإحترام او بريح دماغي واقوله ماشي وانهي الحوار

• أتفق
في نقد بناء
دة بتقدر تبني علية لحاجات كتير وبتسفيد من خبرات الناس في الحياة وبيفوقك لنقط كتير
وفي نقد سلبي دة اي حد بينتقدني بية بخطة في طيزة😂😂😂
جدع

انا بقبل الانتقاد لأبعد الحدود بس في حاله واحده بس لما يبقى الانتقاد ده هينتهي بتغير مسار ويكون بناء
بس انتقاد عشان اللي قدامي عايز ينتقد وخلاص بقبله اه عادي بس ولا أكني سمعته
يعني اطلبلك واحد سحلب وانتقدك عادي ؟

في الغالب مش بكون مهتم بس ممكن نتناقش عادي لو عبر عن ده بإحترام او بريح دماغي واقوله ماشي وانهي الحوار
اوك

• عجبني
التفاعلات: Eross
يا خفة !
لا متطلبليش سحلب انتقد بس وانت بتنتقد انتقد باسباب وحلول
خفه 🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪 طب اتكلي ع **** 🔪🔪🔪

• لا تعليق
التفاعلات: Maram Said
  • أتفق

المواضيع المشابهة

عودة