NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كيف جعلتنى ديوثا

نصيحه ابعد عنها هيا بتجر رجلك للسكه دي صدقتي ح تخسر كل حاجه وممكن حياتك هيا مش بتمتعك عشان مش بتحبك وهيا بتسد فيك عشان ترجع للتخيل وهيا قصدها تعرفك انها بتتكلم وبتتناك منه عشان هيا مسكتك من ايدك اللي بتوجعك

• عجبني
التفاعلات: متحرر جدا مع مراتي اسماء
نصيحه ابعد عنها هيا بتجر رجلك للسكه دي صدقتي ح تخسر كل حاجه وممكن حياتك هيا مش بتمتعك عشان مش بتحبك وهيا بتسد فيك عشان ترجع للتخيل وهيا قصدها تعرفك انها بتتكلم وبتتناك منه عشان هيا مسكتك من ايدك اللي بتوجعك
كلمنى خاص

طب هل هي لسه بتروحله او هما علي علاقه ببعض؟؟

انت تروح معاها بقا

ليكون انت من أول مااتجوزتها
مابتحبك وكانت بتمثل عليك
وصار تخيلات وشوية شوية
وصلت للشي اللي عايزاه
تنتاك وانت تهيج

انا متزوج من فترة كبيرة وكنت بحب مراتى جدا هى فى الجنس مكنتش شاطرة وانا قعدت اعلمها ازاى تعرف تمتعنى بس هى جنسيا مش متمكنة عموما حتى بعد التعليم
المهم عشنا حياة عادى كلها روتين كنت بنام معاها كل يوم تقريبا وبالكتير نعدي يومين وانام معاها لحد ما جيه فى يوم وبدون مقدمات جربت معاها الخيال حاولت اخلى الخيال انها واحدة تانية لكن هى فصلت ومعجبهاش بعدها جربنا الخيال على ان انا راجل تانى فى الاول مكنش عاجبها برضوا بس مع الوقت اندمجت واندمجنا وبقينا نتخيل خطيبها الاولانى وازاى هينيكها لما يتقابلوا وفضل الخيال فترة طويلة لحد ما هى زهقت برضوا لانه مكنش على هواها من الاول
ورجعنا للروتين تانى وتخيل من فترة للتانية بس من غير نفس لحد ما جيت فى مرة داخل قفشتها بتكلم واحد فى التليفون وكانت بتمنع نفسها عنى قبلها خدت التليفون ولقيت محادثات وصور ونياكة وبعدين اعترفت بكل حاجة وقالتلى انها تعرف واحد من فترة وانهها راحتله وناكها مرتين وجاب فيها طبعا اتخانقنا وزعلت و و و و و وفى الاخر بقيت علطول اتخيل انه بينكها واجيب عليهم
تعالي خاص

انا متزوج من فترة كبيرة وكنت بحب مراتى جدا هى فى الجنس مكنتش شاطرة وانا قعدت اعلمها ازاى تعرف تمتعنى بس هى جنسيا مش متمكنة عموما حتى بعد التعليم
المهم عشنا حياة عادى كلها روتين كنت بنام معاها كل يوم تقريبا وبالكتير نعدي يومين وانام معاها لحد ما جيه فى يوم وبدون مقدمات جربت معاها الخيال حاولت اخلى الخيال انها واحدة تانية لكن هى فصلت ومعجبهاش بعدها جربنا الخيال على ان انا راجل تانى فى الاول مكنش عاجبها برضوا بس مع الوقت اندمجت واندمجنا وبقينا نتخيل خطيبها الاولانى وازاى هينيكها لما يتقابلوا وفضل الخيال فترة طويلة لحد ما هى زهقت برضوا لانه مكنش على هواها من الاول
ورجعنا للروتين تانى وتخيل من فترة للتانية بس من غير نفس لحد ما جيت فى مرة داخل قفشتها بتكلم واحد فى التليفون وكانت بتمنع نفسها عنى قبلها خدت التليفون ولقيت محادثات وصور ونياكة وبعدين اعترفت بكل حاجة وقالتلى انها تعرف واحد من فترة وانهها راحتله وناكها مرتين وجاب فيها طبعا اتخانقنا وزعلت و و و و و وفى الاخر بقيت علطول اتخيل انه بينكها
مادامك انك عرفتها على العالم الثاني الي هو خيال فهي من الفضول خلقت عالم الي هي بوحدها فيه لاغيرها و مع دلك تعرفت على حاجة اسمها المغامرة و الخطروة الي كل ست تحب تعيشها . ادا لا عليك استصلح الامر و ارجعها ثاني الي ماهو طبيعي و تحكم في الموضوع اكثر . تعال الخاص ادا حبيت

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مرحبا بك في عالم الدياثه يا عرص

انا محتاج راجل يدخل يديثنى حالا على الخاص

• عجبني
التفاعلات: hani1
ورجعنا للروتين تانى وتخيل من فترة للتانية بس من غير نفس لحد ما جيت فى مرة داخل قفشتها بتكلم واحد فى التليفون وكانت بتمنع نفسها عنى قبلها خدت التليفون ولقيت محادثات وصور ونياكة وبعدين اعترفت بكل حاجة وقالتلى انها تعرف واحد من فترة وانهها راحتله وناكها مرتين وجاب فيها طبعا اتخانقنا وزعلت و و و و و وفى الاخر بقيت علطول اتخيل انه بينكها واجيب عليهم
كلمني خاص عاوز نبقي اصحاب

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%