NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش كيف تكسب قلب المرأة ((الشقط )) ✌️✌️

بنت الاصول بتشيل الجزمة فوق راسها طلما الرجل يستاهل التقدير 💫💫💫
ده كلام محترم بس حالياً واغلبية البنات أو الشباب عمتن بياخدو الجواز ده زى نظام بيع وشراء إنتا هتدفع كام مقابل الى أنا هعمله باستثناء طبعا ولاد الأصول بس بجد إحنا بقينا في مجتمع فاجر😡😡

• أتفق
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
ولو راجل ومحقق انجاز او لسه بيسعى علشان يوصل يستنى بقى لحد ما يوصل علشان يروح يتقدم
هيرجع يلاقيها بقى معاها عيالها زي القمر 😁
المقصود من كلامك مفهوم بس مشاعر منغير مقومات معيشه وماديه هتتركن على الرف
قولتك ركذ رد كلامك علي نص الكلام الباقي لتأكل في النصف. بص يا صديقي
الرجل الناضج التفكير مش بيربط نفسة بعلاقة ولا بفكر بالوقوع في الحب الابعد تجهيز نفسة لاخبار الحياة حصل وفكر قبل يبقي ذكررررر لسة 🖐️🖐️

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: بيكهام الاسمر و مصطفى مصطفى
ده كلام محترم بس حالياً واغلبية البنات أو الشباب عمتن بياخدو الجواز ده زى نظام بيع وشراء إنتا هتدفع كام مقابل الى أنا هعمله باستثناء طبعا ولاد الأصول بس بجد إحنا بقينا في مجتمع فاجر😡😡
اتفق بس
البوست بيستهدف بنات الناس اولا وليس عبيد المال ✌️
الزوج الي تزوج وجرب ✌️✌️
السنجل عشان يفهم الصح ✌️✌️.
كلهم دوم التأثر بالسلبيات الموجودة

• عجبني
التفاعلات: بيكهام الاسمر، العشق الممنوع و مصطفى مصطفى
يبذل كل رجل فترة من حياته من أجل الحصول على شريكة العمر التي سوف تقضي حياتها معه في منزل واحد. الكثير من الرجال يتمكنون من إيجاد هذه المرأة التي يشعرون أن الحياة بدونها غير مكتملة ويبادرون في الحصول على حبها. كيف يقوم الرجل بكسب قلب المرأة له ويجعلها تنجذب إليه؟ فالإجابة على هذا السؤال تختلف من امرأة إلى آخرى ومن رجل إلى آخر لكن هناك قواعد ثابتة تساعد في كسب قلب المرأة. إن حرصت على إتباعها فسوف تحصل على شريكة حياتك. تساعد هذه النصائح على تحسين العلاقة الزوجية بين الزوجين نظراً لأن الزواج يتعرض للكثير من المشكلات والعقبات التي تجعل المرأة تشعر بالفتور تجاه زوجها.🕊️🕊️

واليكم الخطوات الأساسية لكسب قلب المرأة!!

1-ثق في نفسك

2-اغمرها بعبارات الحب أمام الجميع
3-الاحترام
4-شجعها على تحقيق أحلامها

5-الاهتمام
🌹موضوع النقاش 🌹
عزيزي الرجل المتزوج انت ماذا قدمت لزوجتك من هذة الاشياء؟؟
وهل فعلا راضي علي تعاملك مع زوجتك وبتهتم بأنوثتها بكلام مدلل ؟؟
عزيزي السنجل للاسف دي الطرق الأساسية لكسب قلب المرأة !!

ملحوظة. انا حبيت اتكلم في هذة النقطة خاصة لكثرة الشكوي في المنتدي من التجاوزات بخصوص الشقط وعزيزي الذكر. وليس الرجل. يوسفني اقولك. أن دي الطرق الأساسية للشقط بالمعني البلدي. وليست طول أو ضخامة قضيبك. أو جسمك الخارق للطبيعة أو لون عينك الي تنضرب فيها رصاصة 😄😄

🕊️🌹
Roooody🌹🕊️
🕊️🌹🌹🌹🌹🕊️
🕊️🌹🌹🌹🕊️
🕊️🌹🌹🕊️
🕊️🌹🕊️
🕊️
قدمنا كل حاجه وفي الاخر بلح ولا حاجه من الي اتقدمت نفعت

• عجبني
انا افشل واحد في الدنسا في الشقط ورغم كده كان لي نصب جيد بسبب بعض التميز عن الملقوفين متعجلي الشقط
والصح اية ✌️

• عجبني
التفاعلات: بيكهام الاسمر
  • حبيته
  • عجبني
مساء العسل على عسل المنتدى 😘 أنا حابب أعلق بس أنا عملت كل ده قبل كده و أخدت أستمارة 6 وشلوت , شكراااا 🙃
تعارف شريف. للزواج ولا بغرض الشقط ✌️

• عجبني
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
تعارف شريف. للزواج ولا بغرض الشقط ✌️
حصل و حياتك عندى و مكنش فى بالى سكس أبدأ و أخدت أستمارة 6 و الشلوت و حطى خطوط تحت كلمة شلوت دى علشان كان وجع أكتر من استمارة 6 نفسها

• عجبني
حصل و حياتك عندى و مكنش فى بالى سكس أبدأ و أخدت أستمارة 6 و الشلوت و حطى خطوط تحت كلمة شلوت دى علشان كان وجع أكتر من استمارة 6 نفسها
كلنا خدنا الشلوت دا في الاول

• بيضحكني
يعني تفتكر في واحدة توافق علي واحد ومش بتحبة. عشان مادة. دة مش حب ومش اعجاب اصلا ولو حصل زواج آخرة الفشل 🖐️
بس للاسف دا بيحصل
ولسه من قريب كان في واحده معجبه بيا عشان خاطر الماده

• أتفق
التلقائيه تكسب

• حبيته
بس للاسف دا بيحصل
ولسه من قريب كان في واحده معجبه بيا عشان خاطر الماده
موجود ومش بنكر فعلا موجود الجواز لغرض المادة. بس البوست بيستهفد التعرف الراقي والتعامل مع الزوجة

• عجبني
  • بيضحكني
  • عجبني
انا عمري م طلبت من بنت حاجه الا تاسكات الكليه
معلش المنتدي تقيل معايا النهاردة بوظ البوست. 🤔🤔

• عجبني
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: بيكهام الاسمر و Foxxy
مفيش حد ليه اسطمبة شخصيات مختلفة ملهاش قولعد يعني

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: بيكهام الاسمر و مجنونة مطرقعة 😁😁
يبذل كل رجل فترة من حياته من أجل الحصول على شريكة العمر التي سوف تقضي حياتها معه في منزل واحد. الكثير من الرجال يتمكنون من إيجاد هذه المرأة التي يشعرون أن الحياة بدونها غير مكتملة ويبادرون في الحصول على حبها. كيف يقوم الرجل بكسب قلب المرأة له ويجعلها تنجذب إليه؟ فالإجابة على هذا السؤال تختلف من امرأة إلى آخرى ومن رجل إلى آخر لكن هناك قواعد ثابتة تساعد في كسب قلب المرأة. إن حرصت على إتباعها فسوف تحصل على شريكة حياتك. تساعد هذه النصائح على تحسين العلاقة الزوجية بين الزوجين نظراً لأن الزواج يتعرض للكثير من المشكلات والعقبات التي تجعل المرأة تشعر بالفتور تجاه زوجها.🕊️🕊️

واليكم الخطوات الأساسية لكسب قلب المرأة!!

1-ثق في نفسك

2-اغمرها بعبارات الحب أمام الجميع
3-الاحترام
4-شجعها على تحقيق أحلامها

5-الاهتمام
🌹موضوع النقاش 🌹
عزيزي الرجل المتزوج انت ماذا قدمت لزوجتك من هذة الاشياء؟؟
وهل فعلا راضي علي تعاملك مع زوجتك وبتهتم بأنوثتها بكلام مدلل ؟؟
عزيزي السنجل للاسف دي الطرق الأساسية لكسب قلب المرأة !!

ملحوظة. انا حبيت اتكلم في هذة النقطة خاصة لكثرة الشكوي في المنتدي من التجاوزات بخصوص الشقط وعزيزي الذكر. وليس الرجل. يوسفني اقولك. أن دي الطرق الأساسية للشقط بالمعني البلدي. وليست طول أو ضخامة قضيبك. أو جسمك الخارق للطبيعة أو لون عينك الي تنضرب فيها رصاصة 😄😄

🕊️🌹
Roooody🌹🕊️
🕊️🌹🌹🌹🌹🕊️
🕊️🌹🌹🌹🕊️
🕊️🌹🌹🕊️
🕊️🌹🕊️
🕊️
موضوع تحفة الصراحة يا رودي ، حلوه تسطيرة الحمام دي ولا أكنه كشكول فصل 3/1😂

• بيضحكني
مفيش حد ليه اسطمبة شخصيات مختلفة ملهاش قولعد يعني
اتفق الفهم بيختلف بس في حاجات في إجماع عليها انها الافضل ومنهم الخمسة الي ذكرتهم

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%