NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

جمال جميل

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
كنت داخل الحمام عادي لاقيت الشيء ده قدامي و اكيد ده بتاع امي الغريب أن والدتي متدينة جدا جدا و أنا مكنتش اتخيل اني اشوفها لابسة حاجة زاي دي بس انا محتار من شيء يجماعة أنا ابويا ميت من زمان هي امي بتلبس الحاجات دي لمين ؟

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: موجب حلوان, Bizozozo, devil30 و 10 آخرين
عشان متنصدمش هي عايشة حياتها ونا قلت أقولك بردو وتعمل حسابك لو لقيت حد معاها في البيت اه كنت هنسي
شكل ماما حلوة 😉😉

كنت داخل الحمام عادي لاقيت الشيء ده قدامي و اكيد ده بتاع امي الغريب أن والدتي متدينة جدا جدا و أنا مكنتش اتخيل اني اشوفها لابسة حاجة زاي دي بس انا محتار من شيء يجماعة أنا ابويا ميت من زمان هي امي بتلبس الحاجات دي لمين ؟

انا كل مره ادخل عل حمام اشوف هل منضر

• عجبني
التفاعلات: عمر ١٩
يعنى انت بتقول متدينه وماكنتش متخيل انها بتلبس كدا تروح مصورنا اللبس عشان كلنا نتخيل ؟؟؟؟
انت ايه بصوت على ربيع

• بيضحكني
التفاعلات: عمر ١٩ و جمال جميل
الجو حرر وواخده راحتها

طيب ماترقبها وتقولنا اكتشفت بتلبسو لمين

انا لما بلاقي لبس ماما او اختي متعلق كده بطلع زبي اغرقو لرن

• عجبني
التفاعلات: عمر ١٩
انا لما بلاقي لبس ماما او اختي متعلق كده بطلع زبي اغرقو لرن
وهما لما بيلاقوه متغرق لبن بيعملوا ايه

بس فى الاول وفى الاخر ست عاوزة تعيش حياتها وتتناك

• عجبني
التفاعلات: مجدي ٢٧
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تلبسها لنفسها اولا فين المشكله ؟؟
بلاش هيجانك علي امك يخليك تفتكر أنها ست مش ملتزمه ومتدبنه

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: جمال جميل و صعيدي باد

مش شرط لحد ممكن تكون لمتعتها الشخصية .. بس وارد يكون ليها عشيق بينيكها حتى لو اون لاين بس

يا حبيبي لازم تراعي مامتك هي محتاجة الجنس كفايه انها متحمله و كسها اكيد تعبان فلازم تسبها براحتها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%