NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كم مرة تمارس / تمارسي الجنس في الاسبوع ؟

لا يا بوب العضو عضله اسفنجيه
اصحي ليغفلونا
احب انا اللي بيفتي ده و عن ثقة ، برافو ..ابهرتني بأداءك .

انا بقيت كل يوم عاوز و شهوتي بتزيد عن الاول بكتير لدرجه اني في بمشي في الشارع بتخيل كل الستات قالعه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مرتين ثلاث مرات بالاسبوع

لا هو عضله اسفنجيه فعلا
حلو ، عرفت منين بقي …يابني يا حبيبي انت و هو انا تخصص علم انسجة ، انا حافظ تركيب العضو بالاسماء اللاتينية و بارسمه كمان …بطلوا فتي بقي

عندى مشكلة ف الموضوع ده لانى بمارسها كتير اروووى ف اليوم الواحد خاصةً لما بكون فاضى
بس بتعب جداً
المشكلة ان شهوتى عالية ومبتهمدش

بتوقف علي الشخصين
سنهم وصحتهم وحبهم لبعض وشهوتهم ومدة ارتباطهم
بتبدأ من كل يوم في بداية الزواج وتقل تدريجيا مع العمر والتشبع

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: HunterXHunter, Moheb sex, UnIdEnTItY و شخص آخر
ممكن مرتين او ثلاثة او اكتر في اليوم وكل يوم وممكن اكتر على حسب المزاج بس احب كل يوم

حلو ، عرفت منين بقي …يابني يا حبيبي انت و هو انا تخصص علم انسجة ، انا حافظ تركيب العضو بالاسماء اللاتينية و بارسمه كمان …بطلوا فتي بقي
واضح اننا بنفتي انتا لو كلفت نفسك بس وفتحت كتاب2اعدادي بتاع العلوم هتعرف يا هبيد بلا تركيب ب اللاتيني

هي مش قاعده ممكن اسبوع كل يوم و ممكن اسبوع يومين او ثلاثه

هنا مرتين في الاسبوع او مره في الاسبوع علشان اقدر تواصل حياتك معها لما توصل الخمسين لو عملت كل يوم ما هتقدر تعمل بعد كده صدقني دي نصيحه

بترجع لحبك للعلاقة وبين الطرفين بس لازم يحصل تقابل بنهم على الاقل مرة اسبوعيا

واضح اننا بنفتي انتا لو كلفت نفسك بس وفتحت كتاب2اعدادي بتاع العلوم هتعرف يا هبيد بلا تركيب ب اللاتيني
٢ اعدادي ايه بس ، باقولك علم انسجة ( هستولوجي ) …بص انا مبحبش الجدال خصوصا مع ناس معدل ذكاءها اعلي مني !!!! …خلاص يا عم انا هبيد و العضو الذكري عضلة ، ههههههههه

٣ مرات اسبوعيا

انا عايز اعرف الإنسان يمارس الجنس كم مرة بالاسبوع ( ارجوا إلاجابة بصدق ) .
اسمع ناس تقول مرة و ناس كل يوم ثلاثة أو اربع مرات!؟
هو المتوسط لازم يكون كم ؟
اول سنة بعد الجواز بيكون 4 او 5 مرات في اليوم،،، وبعد اول سنة بتبقي مرة واحدة في اليوم او 4 مرات في الاسبوع،،، وبعد خمس سنين من الجواز بتبقي مرتين او 3 في الاسبوع،،، وبعد 20 سنة جواز بتبقي مرة او مرتين في الاسبوع،،،

في شهر العسل بتاعي كنت بعمل 5 و 6 واحيانا 8 في اليوم لغاية مافي يوم اغمي عليا من التعب مع العلم اني كنت مدمن عادة سرية وبعدها مشيت في الجواز بمعدل مرتين ل 4 في الاسبوع ، حاليا بقالي بتاع 15 سنة منكتش مع ان زبي لسة فية الرمق وطبعا بطلت العادة من سنين

في شهر العسل بتاعي كنت بعمل 5 و 6 واحيانا 8 في اليوم لغاية مافي يوم اغمي عليا من التعب مع العلم اني كنت مدمن عادة سرية وبعدها مشيت في الجواز بمعدل مرتين ل 4 في الاسبوع ، حاليا بقالي بتاع 15 سنة منكتش مع ان زبي لسة فية الرمق وطبعا بطلت العادة من سنين
العادة السرية ليها تأثير ع الزواج ؟؟؟
وليه لما بنمارسها كتير ف يوم واحد بنتعب ؟؟؟؟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%