NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ahmedtareq

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
استفسار هل طول العضو وعرضه بيفرق مع الوقت والمداعبه وهل لو الواحد جرب كذا مره لقي الي معاه بيستكفي قبل ما يهو يحس بالكفايه ده عادي
معرفش كده طولو كويس ولا لا ١٧ س
والوقت معايا مثلا كل مره جربت ١٠ الي ١٥ د

أهم شي صلابة الانتصاب و طول مدة الانتصاب و الايلاج يكون باتفاق الطرفين و ليس باتفاق احادي فردي

اقسم لك بأغلى حد انها بتفرق بين كل شريكين والتانى على حسب ما اتعودوا .. ومفيش رقم ذهبى ولا فيه متوسط حتى, شوف الطرف التانى بيحب ايه كوقت وكممارسة وكل ده

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اقسم لك بأغلى حد انها بتفرق بين كل شريكين والتانى على حسب ما اتعودوا .. ومفيش رقم ذهبى ولا فيه متوسط حتى, شوف الطرف التانى بيحب ايه كوقت وكممارسة وكل ده
أنا أضم رأي لهذا الرأي
خلي بالك ان الطول الأكبر فيحتاج منك مداعبة اكتر و انك تدخل ببطئ اكتر و على حسب الشريك ممكن حتى ما تقدرش تدخله كله
بالنسبه للوقت لا انت مش هتقدر تحدد انت في العلاقه المستمر قد ايه ده ويعتمد على عوامل كتير ٩٩% عوامل نفسيه و مش معنى انها نفسيه تبقى مش حقيقيه لكن لو عاوز تطول في العلاقه لازم ديما تشوف نفسك انك انت الشخص الاعلى في المستوى
انا ما أقصدش انك تحقر من شريكك او تعامل شريكك بعدم احترام لكن ديما شوف نفسك انك انت المكسب
حتى لو أنت شكلك مش حلو و معاك اجمد وهز في الكون يكرر ببساطه هي اختارت لأنك أنت مكسب بالنسبه لها
و زي ما استاذ ناصح قال الموضوع مش بالوقت الموضوع نفسي أولا يعني ممكن عشر دقايق تكون احلى عشر دقايق بالنسبه الاتنين احلى من ساعه و نص من الهري الغير مجدي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%