NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

علشان مصدعش دماغكم بيا كل شويه هقول فى الموضوع دا موضوعين
انا بعتبر كل الى هنا صحابى وبفضفض معاكو بمنتى الصراحه
انا كلمت ولادى وقلتهم انى ناويه اتجوز وكما هوا متوقع كلو قال لا حتى ابنى الكبير هدد انو يحبسنى فى شقتى 😏😏
ابو شخه فاكر نفسو علشان عدى التلاتين اتجوز وبقالو بيت هيعرف يحكم عليا
بس وقفتلم ولو وصلت انى اسيبلهم كل حاجه هسيب المهم اكسب نفسى
تانى حاجه بقا ان العريس موجود بس هوا ميعرفش 🤨
هوا زميل عمل وسنو مناسب ليا وكان عرض عليا الجواز من فتره بس انا رفضت
ودلوقتى عايزه اعرفو انى موافقه بس مش عارفه اجيبهالو ازاى 😪😪
حد عندو طريقه شيك اعرف
مفيش احسن من المثل الشهير بتاع احمد مكي قطمه احسن من نحته هتيها وش واين كان رده انتي مش بتعملي حاجة غلط دا جواز والي مش عجبه يشرب من المجاري

علشان مصدعش دماغكم بيا كل شويه هقول فى الموضوع دا موضوعين
انا بعتبر كل الى هنا صحابى وبفضفض معاكو بمنتى الصراحه
انا كلمت ولادى وقلتهم انى ناويه اتجوز وكما هوا متوقع كلو قال لا حتى ابنى الكبير هدد انو يحبسنى فى شقتى 😏😏
ابو شخه فاكر نفسو علشان عدى التلاتين اتجوز وبقالو بيت هيعرف يحكم عليا
بس وقفتلم ولو وصلت انى اسيبلهم كل حاجه هسيب المهم اكسب نفسى
تانى حاجه بقا ان العريس موجود بس هوا ميعرفش 🤨
هوا زميل عمل وسنو مناسب ليا وكان عرض عليا الجواز من فتره بس انا رفضت
ودلوقتى عايزه اعرفو انى موافقه بس مش عارفه اجيبهالو ازاى 😪😪
حد عندو طريقه شيك اعرفو بيها
اقعدى مع اولادك ووافهمي منهم سبب رفضهم ومن كلامك هو كان متقدملك وانتي رافصتي هل لحد الان ما زال عاوزك شريكته وبصي يا مدام دعاء بدل جواز بالحلال اوفقك بشده والسعاده لحضرتك وحاولي تتفهمي مع اولادك ولو حصل طلاق هيقولو كانت بتدور عشان جسمها لاكن اويدك بشده بالحلال وابقي عرفيني انك اتزوجتي

بصى كون انك عايزه تتجوزى ده مش عيب ولا حرام بس موضوع ان اولاد حضرتك يرفضوا ده امر طبيعى جدا ومتوقع بس التعامل فى موقف زى ده لازم يكون بالعقل والحكمه
لازم الاول تحددى موقفك وتقررى انتى عايزه تتجوزى ليه هل لغرض جنسى بس وانك محتاجه حياه جنسيه فقط او انك فعلا عايزه تتجوزى عشان يبقى فى شريك فى حياتك تكملوا حياتكم مع بعض بحلوها ومرها عشان زى مفهمت من البوست ان حضرتك كبيره يعنى اسفه فى اللفظ اللى جاى مش اد اللى راح ولازم تفهمى كده كويس
ثانيا لازم تاخدى القرار انتى واللى انتى حابه تكملوا حياتكم مع بعض وتتفقوا على مسار حياتكم بكل تفاصيله
وبعدين لو حصل اتفاق ان شاء **** لازم الشخص ده يروح لاولادك ويطلبك منهم وانتى قاعده معاهم ومتتكلميش خالص خلى اولادك والشخص ده هما بس اللى يتكلموا وهنا فى سيناريوهين لو الشخص ده قدر فعلا يقنع اولادك يبقى الف مبروك مقدرش يقنعهم وبردوا متمسكين برائيهم يجى دورك بقى لازم تاخدى صف اولادك وتبينى ليهم انهم بالنسبالك فوق اى اعتبار وسعادتهم وراحتهم فوق ساعدتك حتى لو هتتبنى على تعاستك بقيت عمرك بس وانتى بتعملى كده حاولى تبينى احساسك انك فعلا قرار الجواز هو اللى هيخليكى سعيده وانك محتاجه حد فى حياتك ومع مرور الوقت ولادك لما يشوفوا حالك من الاستسلام لرغبتهم برغم تعاستك هما اللى هيعرضوا عليكى الموضوع وهيوافقوا
برافو بجد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حين يسأل المعلم تلميذه ماذا يعمل وانتي استاذه باسلوبك راح يعرف منك انك موافقة

ابنك الكبير وافق ولا سبتية واتجوزتى وهوة لسة رافض ؟

انتى اصلا كدة كدة من حقك تتجوزى وتعيشى فى الحلال واى حد يقف ضد الحلال دة بيقف ضد شرع ****
انتى تتجوزى غصب عن اى حد والى هيزعل شوية وهيسكت ومحدش بيستغنى عن امو حبيبتو وحنيتها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%