NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

the Egyptian Pharaoh

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اكيد متعب اللي احنا بنشوفه ده كل صباح البنات بتلبس بنطلونات بتوضح طيزها جدا لدرجة أننا ببقى عارف هي لابسه اندر أو لا واحنا كشباب غصب عننا هنبص السؤال هو البنت اللي بتنزل ببنطلون زي ده بتبقى عاوزه عريس ولا عاوزه ايه ؟

• عجبني
  • بيضحكني
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة, عصفور الجنس, Abo hassan و 5 آخرين
اكيد حرام اللي احنا بنشوفه ده كل صباح البنات بتلبس بنطلونات بتوضح طيزها جدا لدرجة أننا ببقى عارف هي لابسه اندر أو لا واحنا كشباب غصب عننا هنبص السؤال هو البنت اللي بتنزل ببنطلون زي ده بتبقى عاوزه عريس ولا عاوزه ايه ؟
عايزة يكون فيه راجل فى البيت يشكمها بدال ماهى نازلة على حل شعرها

• أتفق
  • بيضحكني
التفاعلات: HUNTER A, عبضو, عبده راغب و شخص آخر
عايزة يكون فيه راجل فى البيت يشكمها بدال ماهى نازلة على حل شعرها
يسطا ابوها بيكون عارف وشايفها وعادي وامها عاوزه تجوز بنتها ف مش مشكله في شوية شرمطه

يسطا ابوها بيكون عارف وشايفها وعادي وامها عاوزه تجوز بنتها ف مش مشكله في شوية شرمطه
ياباشا انا كلامى واضح بقولك عايزة راجل مش دكر بط اللى هو زى ما بتقول ابوها عارف

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مفيش حل غير انك تتأقلم لان الوضع مش هيتغير و الجاى افجر من كدا

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: مروان مدينة نصر, الــــــعَــــــربــــــى, الغامض والشيق و 5 آخرين
عاوزه اب يعرف يربي من اول وجديد

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: مروان مدينة نصر, الــــــعَــــــربــــــى, the Egyptian Pharaoh و 3 آخرين
اكيد حرام اللي احنا بنشوفه ده كل صباح البنات بتلبس بنطلونات بتوضح طيزها جدا لدرجة أننا ببقى عارف هي لابسه اندر أو لا واحنا كشباب غصب عننا هنبص السؤال هو البنت اللي بتنزل ببنطلون زي ده بتبقى عاوزه عريس ولا عاوزه ايه ؟
غض بصرك مفيش غير كده

• عجبني
التفاعلات: مروان مدينة نصر
كلنا عارفين هما عايزين اية 😍
أنا خلاص تأقلمت بس في بنات الواحد مايقدرش يقاوم أنه مايبوصش جامدين اوي

• بيضحكني
التفاعلات: the Egyptian Pharaoh
هية بتحب جسمها وتحب تشوف الشباب مبحلقين ومريلين علي تفاصيلها وتتمتع بهيجانك انت وغيرك ...انها الانثي

• بيضحكني
التفاعلات: the Egyptian Pharaoh
عشان البيت في خروف سيبها تنزل كده

الموضوع كله بنطلون شكله حلو و اتجاب و اتلبس عايز تبص بص بس مش لازم تركز يعنى اعتبرها راجل ما فيه رجاله كتير لابسين محزق جدا و طيازهم متجسمه

• عجبني
  • محزن
  • أتفق
التفاعلات: DevAhlam, الــــــعَــــــربــــــى, the Egyptian Pharaoh و شخص آخر
الموضوع كله بنطلون شكله حلو و اتجاب و اتلبس عايز تبص بص بس مش لازم تركز يعنى اعتبرها راجل ما فيه رجاله كتير لابسين محزق جدا و طيازهم متجسمه
يتعود يغض بصره صح

🤩👍

بتبقي عايزه تعيش انوثتها وحياتها وتبقي براحتها ، وعادي جدا اللبس ده بالنسبة لي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%