NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة كل واحد يقول اول موقف جنسي في حياته

العنتيل الصعيدي ٢٣سم

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا عن نفسي كنت في ثالثه اعدادي كنت بكلم واحده اصغر مني بسنه كان عليها جسم جسم واحده كان كبيرة ممكن تقول عليها في التلاتينات المهم اتقابلنا في مره علي سلم عماره وكنت باحضنها وكانت معاها واحده صاحبتها بتراقب لنا الدنيا وانا وقتها كنت باحضنها حضن حب كده عادي فجأه لقيتها بتقولي خد راحتك نزل فيها تقفيش وتعصير كان جسمها ملبن المفجأه هنا بقا لما دخلت ايدي تحت البنطلون علشان العب في كسها لقيتها من غير اندر بنت المتناكه

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الختيار السوري، العاشق المغامر و 🛡آلَدٍيَبً🛡
اولي ثانوي

• عجبني
التفاعلات: الختيار السوري
مره وانا فى اعدادى كنت سهرانه بذاكر عند صحبتى الانتيم وشويه نلاقى صوت الاهات والطرقعه واصلنا من اوضه باباهاوماماتها الى جنبها سبنا المذاكره ومتنا من الضحك

• بيضحكني
  • ايه ده
  • عجبني
التفاعلات: الختيار السوري, الدكتور النسوانجي, العنتيل الصعيدي ٢٣سم و شخص آخر
مره وانا فى اعدادى كنت سهرانه بذاكر عند صحبتى الانتيم وشويه نلاقى صوت الاهات والطرقعه واصلنا من اوضه باباهاوماماتها الى جنبها سبنا المذاكره ومتنا من الضحك
Could be us

• بيضحكني
التفاعلات: Lucifer69
ماعملتوش حاجه مع بعض😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: siwa و العنتيل الصعيدي ٢٣سم
بطلو بقا التفكير المنحرف دا
احنا كنا ***** ساعاتها وكنا محرجين جدا ليهم اننا سمعنهم وخدنا الموضوع بهزار وضحك
هو ده تفكير منحرف برضوا ماهو اي حد في الموقف ده هيسخن

• عجبني
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: الختيار السوري, ابن المنصوره, العنتيل الصعيدي ٢٣سم و شخص آخر
  • عجبني
  • عجبني
انا عن نفسي كنت في ثالثه اعدادي كنت بكلم واحده اصغر مني بسنه كان عليها جسم جسم واحده كان كبيرة ممكن تقول عليها في التلاتينات المهم اتقابلنا في مره علي سلم عماره وكنت باحضنها وكانت معاها واحده صاحبتها بتراقب لنا الدنيا وانا وقتها كنت باحضنها حضن حب كده عادي فجأه لقيتها بتقولي خد راحتك نزل فيها تقفيش وتعصير كان جسمها ملبن المفجأه هنا بقا لما دخلت ايدي تحت البنطلون علشان العب في كسها لقيتها من غير اندر بنت المتناكه
كانت جارتي وكنا صحاب وديمن معي بعض فلدروس ووحده وحده بقي بينا بوس واحضان واول مره لينا في بيتهم علا السطوح كنا ملط واول نيكه كانت فشقتنا الاخيره ونكتها خلفي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كنت في اعدادي و الميزة ز العيب في نفس الوقت ان العمارة اللي ساكن فيها و اللي في وشها جمب بعض مسافة مش بعيدة اووي يعني
و كنت اليوم ده سهران الساعة 2 بالليل و فاجأة سمعت جارنا بيحاول مع مراته هو الشباك بتاعي بيطل على الصاله بتعتهم و هي كانت حامل
الجحش بيحاول و هي بتتمنع بالم حقيقي و بلاش بقا و تعبانه و فاجاة سمعت ااااه بحرقه قولت الجحش انتصر بعدها ااح بلبونه قولت اللبوه اندمجت و انا كمان اندمجت 😅😅

• بيضحكني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف
احا يعم أنا حصل معايا موقف افجر بقا كنت في 5 ابتدائي وكنت مصاحب واحد جارنا 4 ابتدائي بنلعب في بيتهم علي السطح طلعت أخته كانت 2 اعدادي قلعتني البنطلون ورفعت الجيبه وقعدت تدخل زوبري في كسها وأخوها كان بيراقب السلم

• بيضحكني
الكلام ده كله ف الإعدادي

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%