NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كل واحد هنا ليه سبب لانضمامه للمنتدي
انا عن نفسي بسبب ان كان في واحده اعرفها كان نازلها نودز هنا وكلمتني علشان اتصرف ف اتصرفت
انت اي السبب بتاعك
البدايه كانت القصص وبعدين بداء يبقى لى أصحاب هنا

ايوة طبعا انا اقصد كنت عايز اعرف حد بنت يعنى من نفس المكان ال انا فيه بس ملقتش هنا
ليه انت منين 😂

• عجبني
التفاعلات: فحل هايجان
مش فاكر كانت صوره ولا قصه بس اللي فاكره اني شوفت لوجو المنتدي ساعتها و دخلت ك فضول ايام المنتدي القديم بس كنت ضيف معملتش تسجيل

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
  • بيضحكني
التفاعلات: ezzatabolil
انا عن نفسي بسبب ان كان في واحده اعرفها كان نازلها نودز هنا وكلمتني علشان اتصرف ف اتصرفت
انت اي السبب بتاعك
اجرب التحرر

• عجبني
التفاعلات: Mimo130sm
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هنا المكان الوحيد الي بلاقي نفسي فيه بكل راحتي وحريتي .. هنا بلاقي كل الي نفسي فيه ومش موجود في الواقع .. هنا بكون الشخصيه الي نفسي فيها .. وكنت اتمني اني اكون هنا بشخصيتي الحقيقيه وبدون اي اقنعه .. ولكن رغم كل ده فيه مشكله واحده عندي ..كنت اتمني اني الاقي الي بدور عليه بمنتهي الاحترام والرقي وبدون كذب والا خوف..

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
مش فاكر كانت صوره ولا قصه بس اللي فاكره اني شوفت لوجو المنتدي ساعتها و دخلت ك فضول ايام المنتدي القديم بس كنت ضيف معملتش تسجيل
اه اشطا منورنا

• عجبني
التفاعلات: zlabya
  • عجبني
التفاعلات: HAhmed
هنا المكان الوحيد الي بلاقي نفسي فيه بكل راحتي وحريتي .. هنا بلاقي كل الي نفسي فيه ومش موجود في الواقع .. هنا بكون الشخصيه الي نفسي فيها .. وكنت اتمني اني اكون هنا بشخصيتي الحقيقيه وبدون اي اقنعه .. ولكن رغم كل ده فيه مشكله واحده عندي ..كنت اتمني اني الاقي الي بدور عليه بمنتهي الاحترام والرقي وبدون كذب والا خوف..
هتلاقيه بس بالعقل

انت اي السبب بتاعك
اتعرف علي ناس جديده

• أتفق
التفاعلات: Darsh0202

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%