NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كل واحد هنا ليه سبب لانضمامه للمنتدي
انا عن نفسي بسبب ان كان في واحده اعرفها كان نازلها نودز هنا وكلمتني علشان اتصرف ف اتصرفت
انت اي السبب بتاعك
ثقافه جنسيه

• عجبني
التفاعلات: ياسمين الجندول
انا عن نفسي بسبب ان كان في واحده اعرفها كان نازلها نودز هنا وكلمتني علشان اتصرف ف اتصرفت
انت اي السبب بتاعك
اني شفت امي بتتناك من واحد

كل واحد فينا يملك شهوة كبيرة

ولقى ان ده المكان اللي يقدر يتكلم فيه بكل أريحية و يسمع الاراء بكل حب وبدون أي صداع

مع العلم لو دورت هتلاقي الدكتور و المهندس و أشخاص مرموقة والسيدات زوجات أشخاص مرموقة

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
كل واحد فينا يملك شهوة كبيرة

ولقى ان ده المكان اللي يقدر يتكلم فيه بكل أريحية و يسمع الاراء بكل حب وبدون أي صداع

مع العلم لو دورت هتلاقي الدكتور و المهندس و أشخاص مرموقة والسيدات زوجات أشخاص مرموقة
فعلا عندك حق

• حبيته
من المنتدي القديم
ومغرمه بي منتدي نسوانجي
والسبب تغيير الروتين مكافحة الملل
انتى من شلة مزاجات ولا ايه ههههه

انا عن نفسي سبب دخولى هنا كان ليا اصحاب كتير زمان هنا كنت فالمنتدى اول نشأته ٢٠٠٩ تقريبا ايام ما كان ٢٠٠٠ عضو مشترك وكان لينا اصحاب كتير ودردشه جافا بنتجمع فيها وفى الغرف قبل ما يكون فى منه نسخه للفون وكنا بندخل من لاب او كمبيوتر

• عجبني
انتى من شلة مزاجات ولا ايه ههههه

انا عن نفسي سبب دخولى هنا كان ليا اصحاب كتير زمان هنا كنت فالمنتدى اول نشأته ٢٠٠٩ تقريبا ايام ما كان ٢٠٠٠ عضو مشترك وكان لينا اصحاب كتير ودردشه جافا بنتجمع فيها وفى الغرف قبل ما يكون فى منه نسخه للفون وكنا بندخل من لاب او كمبيوتر
اه منور يخويا

انا اعرف نسوانجى من ٢٠٠٩
بعمل سيرش لاقيته قدامى

انا جيت هنا بالغلط بس كان احلي غلط 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: kidding samo😂🫂😈😜❤️
انت اي السبب بتاعك
في البدايه القصص المصوره وبعدين حبيت المنتدى بكل اقسامه وبالناس الي فيه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: HAhmed

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%