NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كل واحد فينا عندوا حلم فى الجنس نفسوا يعملوا ممكن تحكيلنا نفسك يحصل معاك ايه و بكل حرية و صراحة

نفسي انيك خالتي و اشوفها بتتناك قدامي و مفشوخة و بتعيط من كتر النيك و اعمل حفلة نيك عليها انا و اصحابي
كفاية انا وانت

نفسي امارس الجنس مع ست تكون فوق الاربعين الصراحه
وتكون بتحب الجنس وممكن تتناك من طيزها عادي
نفسي اجرب السن ده جدا
وانا معاك نفسي بصراحه بصراحه القي واحدة بس تكون ملفايا وحلوه

نفسي الدنيا تفتح زي زمان وتختفي الكورونا واطلع انا وجوزي شرم ودهب زي زمان ونتحرر ونستمتع ونعمل حاجات مجنونه بلبس متحرر بدون قيود ولا كمامه.
انا عاوزه اشاركو

نفسي ألاقي couple ناضج محترم لتعارف و صداقه بينا أنا و زوجتي و تكون ميولنا متفقه و في سريه تامه و نستمتع سوا. انما السناجل لأ
تحبو اشاركو انا ست

• عجبني
التفاعلات: Andiamoroov
نفسي اتحرش بواحدة في مطعم وادعك كسها من فوق الاندر لحدي متقذف وتروح الحمام وتقلعه وتديني اسمه ونروح بعدها حمام النساء وانيكها هناك َونطلع ونروح من غير تلبس الاندر وتدهولولي هدية

نفسي اقابل وحده تكون مطلقه او ارمله ونعيش قصه حب عنيف وجنس و توحشني حتي وهي في حضني وتحب الجنس معايا اووووي

هتجنن وانيك اخت مراتي

• عجبني
التفاعلات: Jimmi
نفسي الدنيا تفتح زي زمان وتختفي الكورونا واطلع انا وجوزي شرم ودهب زي زمان ونتحرر ونستمتع ونعمل حاجات مجنونه بلبس متحرر بدون قيود ولا كمامه.
كنتوا بتعملوا ايه

انا ٢٧ سنه ساكن في القاهره بشتغل بوظيفه ليه مكانه في المجتمع عايز اعمل علاقه راقيه جنسيه كامله واعمل فيها كل حاجه مع امراءه من سن ال ٣٣ لل٥٠ واكون بتختف علي نفسها زي منا بخاف علي نفسي

التعديل الأخير:
عندى كم حلم...
اولا انا بحب الجنس القوى مش العنيف أوى يعنى بس يكون فيهو قوة وهيجان ويسمعنى كلام وحش علشان بستمتع بيه أوى.
تانيا انا نفسى أبقى شرموطة مع إنى فى مجتمعى ليا مكانة اجتماعية شريفة بس انا جميلة وكل السبل بصراحة مهيأة ليا بس بخاف.
شاب ٢٧ سنه بشتغل بوظيفه ليها مكانه اجتماعيه وبدور علي علاقه راقيه مع انسانه خايفه علي نفسها زي منا خايف علي نفسي

نف
افضل حكاية هيتم تعديلها و هنحاول نعمل منها قصة تكون من افضل قصص المنتدى منتظركم
سي حد يجرب ده

المرفقات

• images (13).jpg
    images (13).jpg
    143.5 KB · المشاهدات: 17
افضل حكاية هيتم تعديلها و هنحاول نعمل منها قصة تكون من افضل قصص المنتدى منتظركم
نفسي الاقى بنوته ونمتع بعض سنى23

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نفسي امارس الجنس مع ست تكون فوق الاربعين الصراحه
وتكون بتحب الجنس وممكن تتناك من طيزها عادي