NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كل واحد فينا عندوا حلم فى الجنس نفسوا يعملوا ممكن تحكيلنا نفسك يحصل معاك ايه و بكل حرية و صراحة

• عجبني
التفاعلات: King66693
افضل حكاية هيتم تعديلها و هنحاول نعمل منها قصة تكون من افضل قصص المنتدى منتظركم
انا شاب عندي 21 سنة كنت الاول عايش في منطقة شعبية قبل ما اروح مدينة نصر و كان في المنطقة حريم تهيج كان نفسي فيهم اول واحدة اسمها ام صابر حاجة كدا 65سنة بس بزاز اي ممكن ترضع منها خمسة و سمرا وانا اكتر حاجة بحبها السمرا و طيزا حاجة عاملة زي التندا مغطية علي اليمشي ورها و تهيج كل كلامها مع الحريم شوفي حد ينيك وكدا و نيجي بقا لي بنتها واردة 29سنة دي بقا حاجة بيضا و بزاز كبيره قد سراة جي و طيزها بظبط بس هيا تخينة شويا مش زي أمها و حريم ابنها الأولي مرات صابر30سنة حاجة فلاحي كدا جسمها مظبوط و قمحي يجي طولها 165 كدا بتلبس جالبية فلاحي وهيا في الشارع بتخالي طيزها ملبن كنت كل أما تشوفني تسلم عليا وتبتسم و تمشي و انا اقعد ابص عليها أما مرات ابنها الصغير احمد حاجة كدا تبق الأصل من اخت احمد شبة سارة جي اوي وكان في مرا سمعتها بقتول لي واحدة جربتها ابقي وطي صوتك شويا عشان صوتك انتي وجوزك كان مسمع الشارع انا كنت بيتي في حارة عرضو 2 متر كدا فا البلكونة الي في الاول مسمعة في الشارع هيا بقا وشها قبل الوان من الاحراج وكان نفسي فيهم اوي دول اول ناس نيجي بقا لي شرميط الحتا هما اتنين اخوات ام حنين و اختها اسمها ام حنين حاجة كدا ولا تخينة ولا رفيعة و مش مغريا اوي بس في مرا جدتي كانت عاوز تمسح الشقة راحت جبتها تمسح و جبتني أسعدها في رفع الكنب و السرير و سعتها كانت الصدمة لقيت طيز بنت متناكة مكنتش متخيل كدا عشان الجلبية فيها مياه لزقت في طيزها و بقت زي الملبن و انا هجت و حاولت احك فيها بس معرفتش عشان حسيت أن جدتي خدت بلها وقالت روح انت يا احمد أما تيجي عند الكنب عنده عليك و روحت نزلت و اختها دي بقا حاجة شمال الشمال هيا و اختها بسبب كل شويا خناقة شكل و بسمع كلام ميتقلش من واحدة ست و تصرفات غريبة بس دي بقا عليها طيز زي مايا خليفة نفس جنسها كل أما اشفها اهيج عليها وكانت كل أما تشوفني تنده عليا تسالي علي حاجة و انا اقعد ابص علي بززها و و كان نفسي فيهم اوي الصرحة و كنت بضرب عشرا عليهم في الحمام و بدأت اصور في الفيس معرفتش اعمل اي علاقة في الفيس غير مع سوالب وكنت يخليه ديوث علي اهلو و جي مرا واحد من الكويت كان عوزني انيك مرات و تحمل عشان هوا عقيم و وفقت وكانت احلي ايام حياتي مراتو حاجة بنت متنكة يا جدع اوفففف بي معنا الكلمة و روحنا شرم الشيخ قعدو اسبوعين و كل حاجة علي حسبهم و انا كنت بنام في أوضا انا ومراتو و هوا في أوضا تاني و مراتو 24سنةامسها حنين بزاز وسط ملبن حلمة بني كبيرا طيز زي طيز ياسمين صبري كدا و لونها قمحي و قدينا اسبوعين و مشيو و من وقت لي التاني بيجو وبقالي اكتر من سنة مفيش علقة غير دي و نفسي القي حد زيو أو أرملة لو عجبتك تعليق حلو من عندك و دي قصة حقيقة بس انا مش بعرف اكتب كلام العلاقة زي كتاب المنتدي يا ريت حد يقالف عليها و شكران

• عجبني
  • عجبني
محتاج غطاء قانوني يحمي ويدعم شركات الانتاج الاباحي زي الغرب
عمرك محتلاقي غطاء قانوني في اي بلد عربي بسبب المرجعية الدينيه بس لو حصل اعتقد الامارات اللي حتعمل الفكره دي

عمرك محتلاقي غطاء قانوني في اي بلد عربي بسبب المرجعية الدينيه بس لو حصل اعتقد الامارات اللي حتعمل الفكره دي
حتى الامارات لا
مش معقول هتبقى بالجاحة دي

حتى الامارات لا
مش معقول هتبقى بالجاحة دي
الامارات بقت متفتحه اوي وكان في حد ذكر مره حاجه شبه كده عن الَموضوع ده

• عجبني
التفاعلات: مستر سيمب
الامارات بقت متفتحه اوي وكان في حد ذكر مره حاجه شبه كده عن الَموضوع ده
معقول يحصل
يعني ممكن نشوف ممثلة اباحية امارتية او من اي دولة عربية بس في الامارات
واخوها او ابوها ممكن يبقو بيتفرجو عليها بدون اعتراض. م هي ممثلة بقى وفنانة وبحدود القانون

انا حلمي بسيط انا 21 سنه نفسي الاقي واحده سنها من اول 30 لفوق تحتويني 🥺

معقول يحصل
يعني ممكن نشوف ممثلة اباحية امارتية او من اي دولة عربية بس في الامارات
واخوها او ابوها ممكن يبقو بيتفرجو عليها بدون اعتراض. م هي ممثلة بقى وفنانة وبحدود القانون
استحاله اي ممثله حتغامر وتعمل حاجه كده القصه كلها ان اللي بيشتغلو في مهنة البغاء حيعملو كده ودول متفرقشي معاهم كتير المهم الفلوس

حاااااااابه اجرب بس مو متزوجة ولا عندي اولاد
مش ضروري تكوني متجوزه ممكن بالكلام والخيال الامور تمشي ،، كلميني خاص اقلك

بجد نفسي اتناك مع امي بس من واحد زنجي زبه كبير خالص او اتبادل امهااات واخوات

• عجبني
التفاعلات: King66693، Mellon و سكون الظهيرة
  • عجبني
التفاعلات: Mellon
مش ضروري تكوني متجوزه ممكن بالكلام والخيال الامور تمشي ،، كلميني خاص اقلك
حابه اجرب مع زوجي و اطفالي يكوونو موجودين

• عجبني
التفاعلات: Tito920 و الحكمدار..
بجد نفسي اتناك مع امي بس من واحد زنجي زبه كبير خالص او اتبادل امهااات واخوات
طيب ليه العنصريه دي يعني ليه زنجي وهو الاببض العادي القمحي الاسمر ماينفعوش

• عجبني
التفاعلات: Mellon
نفسي تنيكني بنت وتعاملني علي اني بنت زيها وتعاملني برومانسيه مش عنف وضرب ممكن اتشتم بس شتايم بنات او بمعني اصح امارس سحاق مع بنت

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%