NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كل واحد فينا عندوا حلم فى الجنس نفسوا يعملوا ممكن تحكيلنا نفسك يحصل معاك ايه و بكل حرية و صراحة

• عجبني
التفاعلات: انا سحر
نفسي انيك واتناك واكون متحرر

• عجبني
التفاعلات: احمد99
نفسي فشيميل انيكها وتنيكنى

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الاسماعيليه 22

اجمل حاجه في الجنس في بدايته تبادل الحب والغزل بين الطرفين في جو رومانسي على ضوء الشموع وعمل مساج سكسي مساج صيني او مساج تايلاندي وبين الطرفين وبعد كده فن المداعبه انك تخلي الطرف التاني يستسلم بين احضانك وتشبعه وبعد كده يتم الايلاج ادخال القضيب في المهبل وبعد انتهاء المعاشره تاخد الطرف التاني في حضنك وتتغزل فيها باجمل عبارات الحب طبعا انا قصدي على المتعه بين الزوج والزوجه وانا اسف على الاطاله

عندي احساس غريب جدا .. مش بهيج الا لما اتخيل اني مع واحدة شخصيتها قوية ومسيطرة وبتخيل انها بتستغل هياجي عليها وحبي لها انها تتقل عليا وتذلني وتشتمني لدرجة اني بتخيل انها هي اللي بتنيكني

عاوز انيك اتنين ثنائية الحب و مدام دعاء
الاتنين اعضاء هنا ولكن فيهم شئ مختلف

جربت كل شئ بالجنس ما عدا شئ واحد فقط
أمارس مع عائله متحرره
أمارس مع الزوجة بحضور الزوج
جربت المحارم ؟

• عجبني
التفاعلات: قحبة اخويا
انا نفسي يكون عندي اخ متحرر
ويعملني علي اني قحبته مو بس اني اخته
ونعمل كل شي😉
امممم متعة المحاارم تجنن
يا مومستي نسيتي ليلة لما كنا بنتفرج على بابا وماما 🤭🤤🍑

• عجبني
التفاعلات: قحبة اخويا
افضل حكاية هيتم تعديلها و هنحاول نعمل منها قصة تكون من افضل قصص المنتدى منتظركم
نفسي انيك مرات ابن عمي ..هو مسافر وسايب حتة ميلف فلاحي عيار 24 كل ليلة بحلم بيها

• عجبني
التفاعلات: سكون الظهيرة
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%