NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة كل الطرق تؤدي الي الشهوه |السلسه الثانيه| ـ حتي الجزء الثاني 21/5/2022

Dirty boy

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث

لمتابعة السلسلة الأولي​

شوفت رجعت بسرعه ازاي طيب ي معلمين كل يوم خميس الساعه12 هيبق دا معاد كل جزء 12 او 1 بلكتير حسب مخلص كتابه بس مش هطول علياهلا بكم في السلسله التانيه.

استرجاع لما حدث في السلسه الي فاتت

(متوفر عليا يسطا وروح تابع السلسه الاولي انا لسه هحكي)

حسن اتحكم عليه بالاعدام عشان قتل كريستين وجاك..وجيه يوم الاعدام عشان يحصل حاجه مكنتش علي البال ولا علي الخاطر صوت يشبه وحش من الجحيم يصرخ بصوت عالي والدنيا تهدا خالص بعد الصوت دا..حسن يفتح عينه يلاقي نفسه قدام مطار القاهره..وفي شخص وراه بيقوله نورت مصر يا حسن.

انا بصيت لقيته شب في العشرينات لابس ع الموضه ميبنش عليه انه مجرم او اي حاجه

حسن:انت مين..واي الي جابني هنا

الشخص:انا انت يا حسن..ولما لقيتك محتاج مساعده جيت

حسن:انا انت اذاي انا مش فاهم حاجه

الشخص:هتفهم كل حاجه بس مش دلوقتي..تعالي معايا

حسن:انا مش هجي معاك ولا هتحرك غير لما افهم كل حاجه

انا من دقايق كنت علي حبل المشنقه..طب انا مت وبتحاسب

شخص:لا يا حسن انت ولا مت ولا بتتحاسب

حسن:امال اي ونت مين

شخص:تقدر تنادني كايل..وموضوع انت هنا اذاي فا انا مش هحكيلك غير لما نروح البيت وتغير هدوم السجن دي وتهدا.

حسن:ماشي لما نشوف اخرتها

كايل:امسك ايدي يا حسن

حسن:اي هتعديني الطريق ولا اي

انا كنت عاوز اخلص بصراحه فا مسكت ايده..اول ممسكتها لقيت الدنيا بتتلف وتسود..ولقيتني قدام باب بيتي القديم دماغي كانت مصدعه اوي

كايل:اول مره بتصدع بعد كدا بتتعود

حسن:انت اي انس ولا جن ولا انت شيطان ولا فضائي

كايل:تقدر تقول انا كل دول يا حسن ويمكن حجات تانيه واقوي

حسن:حاجات تانيه يعني اي

كايل:افتح باب الشقه يا حسن

حسن:المفتاح مش معايا

كايل:لا يا حسن المفتاح في جيبك

بحسس علي جيبي لقيت المفتاح فعلا..حاولت اتمالك نفسي ومبينش اني خايف لاني معرفش انا واقف قدام مين اصلا .

فتحت الباب ودخلت لقيت الشقه اكني سايبها امبارح ذي مسيبتها..وكل الذكريات رجعتلي وانا بتامل في الشقه..عيني دمعت لما بصيت علي اوضه امي وشوفت الكرسي وبكره اللزق بقالهم سنتين بس كنت حاسس انه لسه امبارح..كانت المفاجاه لما بصيت في المرايه كان وشي القديم فيها..عمليه التجميل اختفت فضلت احسس علي وشي وانا مش مصدق انا بصيت ل كايل وقولتله..

حسن:انا وشي رجع تاني..انت عملت كدا اذاي

كايل:انت متعرفش انا اي يا حسن ولا ممكن اعمل اي

حسن:ايوه بقا احنا في البيت اهو..اتفضل قول انت مين

كايل:لا لما تستحمي وتلبس هدوم غير دي

حسن:ماشي لما نشوف اخرتها اي

دخلت اوضتي الي ذي مهي دولابي وسريري والابتوب ذي ما هو وتليفوني..فتحت الدولاب وخدت هدوم ودخلت الحمام..وشغلت الميه السخنه ودماغي عماله تيجي وتروح انا فحلم ولا دي اوهام وبيلعبو في دماغي من تاني واي الكائن الي بره دا انا مبقتش عارف حاجه وخلاص تعبت بقا..نشفت نفسي ولبست وخرجت من الحمام ببص علي المطبخ لقيت في واحده في المطبخ ولابسه لبس الشغاله..انا دخلت المطبخ اكلمها

بس هي مكمله فشغل المطبخ اكني مش موجود..خرجت علي الصاله لقيت السفره عليها جميع انواع الاكل وعلي راس السفره كايل كان قاعد وفي اتنين لابسين خدمات واقفين وراه

كايل:اتفضل يا حسن الاكل جاهز

حسن:ومين الي عمل الاكل دا

كايل:الخدم هما الي عملوه

(انا بكلم نفسي:طبعا بعد كل الي انا مريت بي مبقتش اثق فنفسي)

لقيت كايل بيقاطعني:الثقه مبتروحش لاي حد يا حسن

انا كنت مصدوم من الي بيحصل.

حسن:احا انت بتقرا افكاري

كايل:قولتلك انت متعرفش انا مين وممكن اعمل اي

حسن:طب اتفضل قول انت مين بقا

كايل:وانت جعان كدا اتفضل كل يا حسن مد ايدك..متخفش يا حسن انا لا يمكن اذيك محدش يقدر يئذي نفسه

حسن:قصدك اي..انتا قريني يعني

كايل:بلظبط كدا

حسن:بس القرين مفروض يبقا شبهي

كايل:وانتا اي رد فعلك لما تلاقي نفسك قدام نفسك

حسن:هتجنن طبعا..بس بعد الي انا شفته مخليني اتوقع اي حاجه مبقاش عندي نظره الدهشه لما بشوف حاجه غريبه

كايل:انت اخترت الشهوه..والطريق للشهوه مليان خسائر

حسن:مش عاوزه شهوه خلاص مش عاوز

كايل:بلعكس انتا جاي بعد الصعب مخلص وتقول مش عاوز

حسن:انتا عاوز اي

كايل:انا هنا لخدمتك يا حسن

حسن:واي المقابل

كايل:من غير مقابل

حسن:اه منا عارف اي المقابل بقا

كايل:قولتلك الثقه مش اي حد يستحقها..بس تقدر تثق فيا

حسن:لا ماخذه سامحني بس كل الي وثقت فيهم خزوقوني..فا انا واخد شويه حذر..انتا لي طلعتلي وانا بتعدم لي مش قبل كدا

كايل:دا كان معتمد عليك يا حسن

حسن:معتمد عليا اذاي

كايل:يعني لما احتجتني ظهرتلك ومتقوليش منا كنت محتاج دا قبل كدا انا عارف هظهرلك امتي انا روحي مرتبطه بيك فا انا استحاله اسيبك تموت.

حسن:يعني افهم من كدا انك قريني

كايل:لا

حسن:انت مش لسه قايل انك قريني

كايل:من22سنه ابوك كان لسه بيدور علي عروسه وفعلا جدتك اقترحت عليه امك وهو رحب بلفكره لانه كان بيحبها اصلا وكان مستعد يعمل كل حاجه علشانها وفعلا تمت الجوازه وبعد خمس شهور مكنش حصل حمل امك اقترحت علي ابوك انهم يروحو لدكتور وفعلا ابوك طلع عنده عقم واستحاله يخلف ومش بس ابوك امك كمان طلع عندها عقم ومبتخلفش كانت صدمه للاثنين ابوك حاول يتمالك نفسه ويواسي امك ويخفف عنها الي حصل كان صدمه كبيره امك فضلت ساكته مبتتكلمش لمده ثلاثه ايام لحد محصل حاجه غيرت كل حاجه امك صحيت من النوم علي صوت عيل بيعيط قامت وفضلت ماشيه ورا الصوت لحد ملقت الصوت جاي من باب الشقه وفتحت الباب ولقت *** قدام باب الشقه من غير تفكير امك خدته ودخلته جوه وقعدت تبوس في وفرحت بيه وحست انه هديه وتعويض عن الي حصل معاها ومع ابوك كانت خايفه ابوك ميوفقش بلطفل دا لكن لما ابوك جه حكيتله الموضوع وابوك كان متفهم الموضوع ومرديش يكسر فرحت امك وخد امك وسافر الكويت و عمل تمثليه انها خلفت هناك وبعدها رجع ومفيش فتره صغيره كان عمل حادثه واتوفي اهل ابوك مكنوش بيحبو امك اوي وخصوصا عمتك وامك خافت ليعرفو انه مش من دمهم ف بعدت عنهم وهما زعلو وفضلو مقطعين امك بس ابوك كان حالته كويسه وسايب املاك كتير باسم امك وباسم الطفل.

انا ساكت خالص ومبنطقش

حسن:يعني بعد كل دا اطلع ابن حرام في الاخر

كايل:بص للٌاجابيات

حسن:الي هي اي بقا

كايل:الي انتا موتها دي مش امك الي انتا نيكتها دي مش امك

حسن:دي ربتني وكانت اهلي كلهم معملتش حاجه غير انها ربتني ولمتني من الشوارع دا جزات الي عملته

كايل:انتا مكنتش فوعيك وقتها وكل حاجه كانت غصب عنك

حسن:وبردو اي علاقه دا كله بيك انا ابن مين في الاخر اوعي تكون انت ابويا ما اصل هي كملت.

كايل:دي الحقيقه انت ابني فعلا

حسن:انت بتهزر صح قول انك بتهزر

كايل:انت ابني يا حسن والكلام دا َفيهوش هزار..مسمعتش قبل كدا ان لما الوحده متخلفش فبتروح لشيخ عشان يخليها تخلف

حسن:ايوه سمعت

كايل:كان في دجال اسمه سعد جاتله واحده اسمها صباح واشتكتله انها مبتخلفش ادها ازازه صغير وخلاها تشربها وبعدين حضرني وقال طلسم ومن الطلسم دا يسمحلي اخش انيك الي اتقال عليه الطلسم عشان دا طلسم نكاح

انا بعد مخلصت الدجال معرفش يصرفني ولتحضير يعتبر اهانه لينا عشان احنا مش خدامين لحد قتلت الدجال وخدت صباح كان مغم عليها وروحتها لحد البيت وفضلت متابع حالتها لاني كنت مرتبط بيها بسبب الطلسم لحد معرفت ان هي حامل ودي تعتبر معجزه لانها مبتحصلش غير قليل اوي استنتها لحد مولدت وكان المولود عباره عن *** عادي انا قولت الولد هيبقا مسخ بس بلعكس كان *** بشري عادي نزلت ومكنتش بتعيط كل ******* بتخاف من ابليس اول مبتتولد وبتفضل تعيط وعلي عكس المعتاد ابليس رحب بوجودك وكان من المباركين علي ولادت ابني الي هو انت يا حسن.

انا لساني اتشل عارف انت احساس انك عاجز عن النطق اصل هتنطق تقول اي انت ابوك من الجن وقاعد قدامك ويعالم دا شكله الحقيقي ولا لا

كايل قاطع حسن:اكيد دا مش وشي الحقيقي وشي الحقيقي انت مش هتقدر تستحمله يا حسن

حسن:بطل تقرا افكاري

كايل:ها يا حسن عاوز تفهم اي تاني

حسن:انا مش عاوز افهم انا عاوز اموت موتني بقا كدا كتير

كايل:مقدرش لو جرالك حاجه انتا هموت لاني مرتبط بيك

حسن:انتا مش مفروض مربوط ب صباح

كايل:دي كانت هديه ابليس بمناسبه ولادتك فك الربط من صباح وخلاها فيك انت

حسن:وانا جيت البيت هنا اذاي

كايل:انا الي جبتك

حسن:واشمعنا جبتني هنا

كايل:عشان الظروف الي كانو فيها استحاله كانو هيرفضوك

حسن:وانا بقا مفروض اعمل اي بعد كل دا

كايل:كمل حياتك بس مع اختلاف نصك شيطان ونصك بني ادم

حسن:انا خلاص مبقتش عارف افكر ولا اخد قرار انا تعبت

كايل:اوعدك انك مش هتتعب والايام الجايه كلها هتبك راحه

حسن:انتا تقدر تنقلني من مكان لمكان

كايل:هتستفاد اي

حسن:هستفاد اي اذاي

كايل:هتستفاد اي لما انقلك لبيت صباح

حسن:مبدايا لازم متقراش افكاري وبعدين انا عاوز اشوفها

كايل:امسك ايدي.

مسكت ايده والدميا لفت واسودت ولقيتنا قدام بيت من دورين كان واخد شكل فيلا بس بامكانيات بسيطه دخلنا وخبطنا علي الباب طلعت واحده لابسه خمار وتحته جلابيه سودا بتقول نعم

حسن:حضرتك صباح

هي:ايوا انا في حاجه

حسن:انا اسمي حسن كنت عاوز اتكلم معاكي بخصوص موضوع ابنك الي اختفي انا عارف هو فين.

صباح وشها اتغير وكانت هتعيط

صباح:انتا انتا تعرف ابني فين بجد ولا دي اشتغاله تانيه

حسن:ابنك واقف قدامك اهو.

صباح دموعها نزلت ومكنتش مصدقه وخدته فحضنها وحسن دموعه كانت ابدت تنزل دخلته جوه وقعدته في اوضه الضيوف وابتدا الحوار كل اتي:

حسن:انا مش جاي احاسبك ولا اقولك انتي رحتي لسعد لي انا بس حبيت اقولك اني موجود عشان تبطلي تعيطي بليل

صباح:وانت عرفت منين اني بعيط بليل

حسن:من ابويا الي واقف وراكي.

صباح اتصدمت لما لقت كايل واقف وراها

كايل:وحشتيني يا صبوحه

صباح:انت الي خدت ابني مني انتا الي حرمتني منه

صباح:كان يوم اسود يوم مروحت للزفت الي اسمه سعد

كايل:مكنتيش هتخلفي وبعدين خلاص ارمي القديم ابنك فحضنك ولا تحبي اخده وامشي

صباح:لا لا خلاص سيبه أنا مصدقت لقيته

حسن:خلاص يا كايل تقدر تمشي انت

وفلحظه كايل كان اختفي صباح كان هيغمي عليها من الي بيحصل وكانت عاوزه تفهم بدأت احكيلها علي حياتي من اول ما بدات لحد مبقيت هنا والوقت عدا بسرعه محستش ان الدنيا ليلت وفوسط مبحكي لقيتني بعيط وبترمي فحضنها اد اي كنت محتاج الحضن دا بس حصل حاجه غريبه لقيت صباح صدرها بره الجلابيه وانا عمال اقفش في وهي مغمضه عنيها وايدها بتلعب فكسها وفعالم تاني خالص وعماله تتاوه اهه اهه يا حسن حسن حسن....فجاه المشهد اتبدل وكل حاجه رجعت طبيعيه

صباح:مالك يحبيبي سرحت في اي

حسن:لا ولا حاجه انا بس تعبان ومحتاج اريح شويه

صباح:طب اطلع ريح ف اوضتك علي معملك الاكل

حسن:اوضتي انتي عملالي اوضه

صباح:وكل سنه بغير ف الديكور ما انت بتكبر في الاول كان سرير ***** بيتهز وبعدين سرير عادي وبعدين بدات اغيرها بقت اوضه شب اطلع ريح يحبيبي نورت بيتك

انا طلعت ومش قادر اقول انا في البيت وحاسس ب الامان لا بلعكس حاسس بحاجه خرا مش حاجه غلط اي الي انا شوفته تحت ده واذاي حصل ومن حيث لا تدري لقيت كايل في وشي

كايل:دي قدراتك الجديده

حسن:ارحم ميتين اهلي بطل الي انت بتعمله ده

كايل:معلش بكره تتعود

حسن:قدرات اي انا مش فاهم حاجه

كايل:كل شيطان بيبقا لي مميزات وقدرات خاصه بيه انا بختفي وبظهر وبقرا الافكار وانت بردو بتعمل كل ده واكتر بس محتاج تتدرب عليهم

حسن:يعني انا اقدر اعمل كل ده

كايل:واكتر من كدا بكتير بس مش دلوقتي

حسن:طب والي حصل تحت ده

كايل:بعدين..اسيبك بقا علشان ترتاح

ومشي كايل بس انا فعلا معايا حق لازم ابطل اخسر في الناس الي بيحبوني بس انا دماغي كانت شغلاني انا مسالتهاش عن حياتها ولا جوزها ولا اي اسباب مروحها للشيخ محكتليش تفاصيل وجوه الشيطان ابويا والكلام دا مش داخل دماغي بس انا دماغي كانت وجعاني ودخلت نمت وصحيت تاني يوم الصبح علي صوت صباح بتصحيني

صباح:قوم بقا يا حسن احنا بقينا 12 الظهر

بدات افوق طانت صباح قاعده جنبي علي السرير رشها كان مبتسم وفرحانه بيا اوي

صباح:يلا يا حبيبي عشان تفطر

حسن:حاضر..بدات اقوم اغسل وشي وخرجت وصباح لسه مكانها علي السرير فجاه لقيت بنت دخلت الاوضه علينا في العشرينات مش كبيره لقيتها ببتكلم

البنت مين دا يا ماما

حسن:ماما....

انا طبعا مصدوم دي اختي ولا اي وبعدين الموقف نفسه شكله وحش شيفاني خارج من الحمام والست علي السرير ف اكيد هتفهم غلط صباح لمت الدنيتةا قبل متتعكك

صباح:احب اعرفك يا حسن دي نور بنت جوزي ودا حسن ابني

نور:ابنك ابنك تاني يا ماما والمره دي هيطلع اي احنا شبعنا يا ماما من الموضوع دا من كتر مضحك علينا ويعالم داخل وهياخد اي ويمشي ذي الي قبله

حسن:مين دا الي ياخد انتي عبيطه انتي عارفه انا مين ولا معايا اي مش مستني منك حاجه انا ولا عاوز اعد هنا اصلا

نور:انتا بتزعق لمين يحيوان انت

صباح:بس يا نور عيب احترمي اخوكي الكبير وراجل البيت

نور:راجل البيت

صباح:ايوه وابني مش هيمشي وده اخر كلام عندي

نور خدت بعضها وراحت اوضتها وباين عليها الزعل جامد

صباح:اوعي تزعل منها دي ذي الفل وطيبه اوي بس خايفه عليا ومش عارفه انك ابني بجد علشان خاطري متزعلش

حسن:مش زعلان وفعلا انا مش محتاج حد ابويا قبل ميموت سايبلي حاجات كتير وممكن اوريهملكو لو مش مصدقين

صباح:مصدقاك يحبيبي كفايه الي بيختفي وبيظهر دا انا هروح علشان اصالحها

حسن:شكلنا هنتعب اوي انا والبت دي بس انا عاوز اعرف حدود قدراتي روحت ورا صباح وبدات احط وداني علي باب الاوضه واسمع والبنت عماله تعيط ومنهاره بس فجاه صوت العيات اتحول ل اهات امممممم اهااا كمان دخلي ايدك اكتر

حسن:احا احا احا

ببص من خرم الباب والمفاجاه نور حطه ايدها ليدها تحت جلبيه صباح وبتلعب فكسها والاتنين نزلين تقطيع في شفايف بعض.....

الجزء الاول انتهي...

الجزء الثاني

سابقا في كل الطرق تودي الي الشهوه.

كايل:انا ابوك يا حسن

حسن:ذنبها اي انها لمتني من الشوارع

كايل:ابليس بنفسه كان مبارك علي ولادتك

حسن:مدام صباح انا حسن ابنك

صباح:انت الي اخدت ابني انت الي حرمتني منه

حسن:خلاص انا هعيش معاكي

صباح:دا حسن ابني يا نور

نور:انت مش متربي

صباح:من هنا ورايح لازم تحترمي اخوكي الكبير

حسن:والصدمه لقيت صباح ونور بيبوسو بعض ونور مدخله ايدها تحت جلبيه صباح وبتلعب فكسها

(الجزء التاني)

المنظر كان جنان لدرجه اني بتاعي كان واقف علي اخره وخلاص داخل اعتمد وانيك ف الاتنين لقيت المشهد اتبدل ولقيت نور بتعيط وبتكلم صباح

نور:بتعلي صوتك عليا وبتزعقيلي وياريته ابنك دا نصاب

(يبنت المتناكه نصاب دا انا هنيكك)

صباح:باولك ابني يبت ابني احترمي نفسك بقا وراعي ان دلوقتي هو بقا راجل البيت متزعليش مني حقق عليا

نور:انا لا يمكن اعيش معاه فبيت واحد

صباح:هتسيبيني وتمشي يعني

نور:يماما انا بس..

صباح:مبسش حسن طيب وابن حلال انا صحيح مربتهوش بس الناس الي كان عندهم ولاد حلال وفعلا مسبهوش مقطوع ومعاه املاك يعني مش جاي طمعان فينا كفايه عياط بقا

حسن:(اي مسلسل الحزن دا مش كانو بينيكو بعض دلوقتي مش فاهم حاجه انا)

كايل:هتفهم كل حاجه فوقتها

حسن:ممكن تبطل بقا

كايل:عاوز تفهم اي

حسن:اي الي انا شوفته دا

كايل:تعاله ورايا

مشينا ورحنا لحد اوضتي وبدا كايل يتكلم

كايل:دلوقتي بعد معرفت اني ابوك نصك الشيطاني اشتغل وبقيت تقدر تعمل حاجات كتير منها الي انت بتتخيله يحصل تقدر تغوي الناس انهم يعملو الي انت عاوزه تقدر تتحكم فعقولهم وتعرف هما بيفكرو ف اي كمان

حسن:ايوه عرفت ده اخري ولا اي

كايل:الي نتا شوفته دا مجرد تلميح انت قدرت تمنع دا قبل ميحصل

حسن:قصدك اي ان صباح و نور كانو هعملو كدا عشان بس انا فكرت ف ده

كايل:بلظبط كدا صباح جامده بصراحه ولو عاوز تعمل كدا مع امك انا مش همنعك

حسن:لا لا امي لا انا قولت ابدا علي نضيف عاوز يبق عندي عيله بقا وعزوه انا مش ضامن اي الي يحصل لو مشيت في طريق الشهوه تاني

كايل:انا مش هغصبك علي حاجه دي حياتك وانت حر

اختفي كايل من قدامي وسابني في حيره مبين قوتي والي اقدر اعمله ومبين خطورتها علي اقرب الناس ليا.

رجعت للي كنت بعمله وخدت شاور ونزلت لقيت سفره محترمه كاني عريس فصبحيه

حسن:شكل الاكل يفتح النفس تسلم ايدك يا ام حسن

صباح:تسلملي يا قلب امك بلهنا والشفا

طبعا الكلام مكنش علي هوا نور الي كانت بتاكل بقرف وساكته ومش بتنطق والسفره بقت ليا صباح عماله تاكلني وانا مبتحركش اكني ملك لحد ما نور قالت انا شبعت وسابت السفره وطلعت فوء

حسن:شكلنا هنعمل مشاكل انا هرجع لبيتي بقا وخلاص

صباح:لا لا انت هتعيش معايا انا مش هسيبك تاني يبني انا كبرت وعاوزه اعيش الي فضلي ونت فحضني.

مع الكلمه دي لقيت بتاعي وقف واتبدل المشهد لقيت صباح بتعض علي شفايفها وبتمسك فرده من بزها وبتخرجها من الجلبيه وبتلعب ب اديها التانيه فكسها من فوء الجلبيه.

صباح:احححححح اي يحسن مش عاوز تدوق حضن امك

امممم حسن اه اه حسن حسن.

المشهد اتبدل ورجع ذي مكنا

صباح:انت سرحت ف اي يحبيبي

حسن:ولا حاجه يا ام حسن انا لازم اخرج وارجع تانى

صباح:هترجع ولا مش جاي تاني

حسن:متخفيش يا ام حسن هرجع

خدت بعضي ولبست هدومي ونا مش قادر وهايج وعاوز امسك اي حد انيكو جه فبالي خالد تلقائي روحت علي بيته وخبطت

فتحتلي سناء(الي مش فاكرها دي تبقا اخت خالد المحترمه الي فحالها) وكان باين عليها انها معيطه شافتني واتصدمت

سناء:حسن اننن انت لسه عايش

انا لقيتها بتجري وبتحضني وانا مبقتش قادر افرق دا حقيقي ولا لا بسبب قوتي لحد مقطعت دا وقولتلها في اي

سناء:خالد عاوز يبيعنا يا حسن صحبك بقا ديوث ومش راجل

(سناء كانت محترمه حتي في الشتيمه متعرفش ان خالد بقا خول علي ايدي وكل الي هو في دا بسبيي لما كنت متغيب)

حسن:اي الي انتي بتقولي ده وهو فين

سناء:جوه شوف بيعمل اي في نهي

انا دخلت جري عشان اعرف بيعمل اي في نهي انا من يومي وانا بعشقها اصلا دخلت وملقتش حد في الاوضه غير خالد ونايم علي السرير من غير هدوم علي بطنه ومن مكاني شايف ان بقا عنده نفق مش خرم فطيزه احا للدرجادي وقفت متنح من الصدمه لحد متعدل ولقاني فوشه اتصدم وفضل مبرق

خالد:عاوز اي مني اي حسن

حسن:مكنش دا هيبق حالك لو مكنتش عرفتني

خالد:وانت جاي دلوقتي عشان توريني انك ندمان

حسن:قوم البس هدومك هنروح مشوار

خالد:مش هروح معاك فحته انت واحد مجنون انت قتلت امك

حسن:لا ما هي مطلعتش امي

خالد:مش باولك مجنون

حسن:البس هدومك وانا هشرحلك كل حاجه

لبس خالد وانا خرجت بره لقيت سناء قاعده وبتعيط روحت جمبها وطبطبت عليها لقيتها بتزود فعياطها

سناء:دمرنا يا حسن خلانا مفضوحيين وسط الناس انا بقيت اخاف اخرج من الشقه من نظرات الناس.

فلحظه دي خالد خرج وبدا يتكلم

خالد:انتي بتشتكيله كل الي انا في دا هو السبب فيه

سناء:اي الي بيحصل يا حسن

حسن:انده ل نهي وامك وتعاله

خالد:مش موجودين

حسن:مش انتي قولتيلي نهي معه في الاوضه مش جوه

خالد:خليك فحالك وانجز حالك عشان مش فاضي

حسن:انا مكنتش فوعي لما نيكتك يا خالد ولا لما نيكت امك.

وبدات احكيلهم علي ساره وعلي الي حصل وكريستين والسفر ل المانيا وكايل وصباح لحد مجيت هنا الاتنين كان علي وشهم نظره صدمه ومحدش بينطق

حسن:الكلام صعب ونتو بتسمعوه مبالك بقا بلي عاش كل دا

خالد:وانا اي الي يخليني اصدقكك

حسن:نتا مش همك اي حاجه كل فارق معاك حاليا اني اضربك واكتفك وانيكك ذي المره الي فاتت مش دا الي نت بتفكر في

خالد:دا اذاي انتا قريت افكاري

حسن:صدقني يا خالد انت اكتر حاجه انا ندمان اني عملتها

سناء:يعني انت نصك شيطان يا حسن وطنط منال مش مامتك وفين كايل دا بقا

حسن:وراكي

بصو وراهم لقو كايل واقف والاتنين دمهم نشف خالص

حسن:ها يا خالد صدقت ان كل دا كان غصب عني

خالد:مصدقق يا حسن ساعدني يا حسن

حسن:هخرجكك من الي انت فيه دا

سناء:طالما انت قوي كدا انقذ نهي وماما

حسن:لي هما فين

خالد:دي قصه طويه

(فلاش باك من اسبوعين)

خالد في الاوضه مع واحد اسمع عمر

عمر:بس الاوضه بتاعتك حلوه

خالد:الاوضه بس

عمر:ونتي كمان يلبوه

ومسك خالد زقه علي السرير ونزل بوس فيه والاتنين بياكلو بعض من الهيجان وعمر بدا يقلع خالد بنطلون وبيحسس علي خرم خالد براحه وخالد مولع وسايح خالص

خالد:اههه اممممم ايدك مولعاني

عمر:اي يلبوه هو انا عملت حاجه

خالد:منا جايبك عشان تعمل

عمر:لا احنا اتفقنا علي اي

كان عمر دخل صباعه فطيز خالد

خالد:اههه اههه جيباك عشان تنكني عشان انا شرموطه

عمر:ومين كمان يلبوه

خالد:اممممم احححح امي واخواتي البنات كلاب تحت زبرك

قلع عمر البنطلون ونزل خالد علي ركبته وبدا يبوس فزبره ويمص فيه ولا اجدعها شرموطه خالد نازل مص فزبر عمر وفي بيوضه لحد ما عمر قوم خالد وخلاه فوضع الدوجي وعلي الناشف من غير كريم بدا يدخل زبره فطيظ خالد

خالد:اههه حط كريم لا لا بتوجعني

عمر:عاوزك تبقي مولعه ونتي بتتناكي يا لبوه

خالد:امممم زبك هيموتني يا دكري

عمر:هنيك كصمك يلبوه

خالد:ايوه نيكني انا وامي واخواتي عاوز ابقي ديوث عليهم

عمر:بعد مخلص هخش انيكهم واحد واحد وانت هتقف تتفرج

خالد:ايوه ايوه اححححح انا عاوزاك تنيكهم والحس لبنك من علي كساسهم وابلعه كله امممم اهه زبك مولعني

عمر:اممممم امك فين دلوقتي يلبوه

خالد:اححححح جوه بتلعب فكسها بخياره

عمر:لي يلبوه

خالد:عشان شرموطه وهايجه وعاوزه واحد ينيكها

عمر:طب منا موجود انا هخش ل امك وانيكها

خالد:ايوه خش وافشخ رجليها احححححح

عمر:افشخلي انت رجليها افتحلي رجل امك يعرث

خالد:اههه امممم فتحتلك كسها وبلعبلك فيه بلساني

عمر:كسمك طعمه حلو يشرموطه

خالد:يجنن يا دكري يلا دخل زبرك فكسها اهه امممم

عمر:هجيب يبن اللبوه من كلامك

خالد:هاتهم جوه كسمي خليها تحمل بقي

عمر:اههه اهه هجيب هجيب

وجاب عمر جوه طيز خالد واللبن بدا يخرج من طيز خالد ونزل علي الارض قدام زبر خالد ينضفه من اللبن الي كان عليه لحد ما بقا نضيف خالص

خالد:مبسوط ونت معايا يا عمر

عمر:اوي اوي وهنبسط اكتر لما امك واخواتك يبقو معانا

خالد:لا احنا بنقول كدا عشان اهيجك وانت بتنكني انما دا مش هيحصل انت بتحلم

عمر:لا يكصمك مش بحلم ولو منكتهمش الفيديوهات الي انا مصورهالك هنزلها علي النت وهفضحك فكر وكلمني سلام.

خالد كان محتار بين عيلته وبين الفضيحه وبين شكل امه واخواته وهما بيتناكو قدامه ودا كان مهيجه وهو الي كسب.

خالد:باولك اي يا زوزو في واحد عاوز ينيكك

زينب:اي انت اتجننت

خالد:بيتهيالي زيه زي حسن وذي كمان

زينب:اهه دانت عجبتك الشغلانه بقا يخول

خالد:اهه عجبتني نفسي اشوفكو بتتناكو تحت زبره

زينب:تشوفنا تقصد مين

خالد:انتي واخواتي

امي قامت وضربتني بلقلم.

زينب:عاوز تبق معرص علي اخواتك

خالد:لو معملتش دا عمر هينزل فيديو وهو بينكني وهتفضح

زينب:ينهار اسود ومنيل هو كمان مصورك

خالد:عرفتي بقا المشكله الي انا فيها

زينب:طب انا اعملها اذي اقول اي لخواتك اقولهم تتناكو عشان اخوكو ميتفضحش عشان راجل البيت طلع خول

خالد:ملوش لازمه الكلام دا عاوزين نحل الموضوع دا

زينب:ماشي يا خالد بس بشرط سناء لا سناء محدش يلمسها

خالد:بجد يا ماما خلاص انا هروح اقولو

اتصلت ب عمر وقولتله وفعلا معترضش علي موضوع سناء ماما سربت سناء وقالت ل نهي الي كانت معترضه في الاول بس وافقت في الاخر وكانت بصالي بحتقار وقالت

نهي:هعمل دا عشان اخويا الخول ميتفضحش

وصل عمر وفعلا دخل الشقه ومنغير ميسلم عليا اكني هوا دخل علي اوضه امي..لقاها علي السرير مظبطه نفسها ولابسه قميص نوم كريمي وفي ورد من عند الصدر واصل لحد كسها بظبط شكلها كان يهيج اوي دخل عمر وبدا يبوس فيها وامي متجاوبه معاه بدا يقلع القميص والبنطلون والبوكسر وهنا بان زبره الي كان صعب اي ست تقاومه وامي علي طول نزلت بوس ومص في وبتدخله لحد زورها وكان باين عليها انها بتموت

خرجته من بقها وعمر نايم علي السرير طلعت فوقه ودخلت زبره فكسها وبدات تتنطط عليه براحه والسرعه بدات تذيد الاهات بدات تعلا وبزازها عماله تتنطط زي الجيلي كانو يهيجو

وخالد واقف بعيد عمال يلعب فزبره لحد مجت نهي من وراه وقامت مبعبصاه فطيزه ودا خله عمر يهيج ويزوق امي علي زبره اكتر في الوقت دا كان خالد ونهي عملين69 وهايجين

عمر:اهه يعيله بنت متناكه

زينب:امممممم اهه اوعي تجيب وتبوظ اليوم يخول

عمر:متخفيش يشرموطه رافعلكو فياجرا عشان اسد عليكو

زينب:اهه اممممم نيك كسي مترحمهوش

عمر:كسك نار يلبوه كسك مولع

زينب:مولع من زبرك يخول

فضل النيك كدا لحد ملفت وصدرت طيزها فوش عمر عشان يلحس كسها وهي تمص فزبره والناحيه التانيه خالد رفع نهي علي السرير جنب امها وفشخ رجليها وبدا ينيك فكسها الي مع الصدمه مكنش بكر يعني نهي كانت بتتناك

خالد:مين الي فتح كسك يشرموطه

نهي:اكيد راجل اممممم مش خول زيك

خالد:انا هوريكي الخول دا هيعمل اي فيكي

نهي:اه اه مهما عملت هتفضل خول وديوث

عمر:اممممم قومي يلبوه فلقسي

قوم امي وخلاها فوضع الدوجي وقام رازع بزبره فكسها وبدات نغمات من الاهات التي تطرب كل من هو زبير وحيحان

زينب:امممم طلعتي شرموطه اه اه وبتتناكي كمان

نهي:طلعالك يمامتي اه اححح بس مختلفه اتنكت من راجل

زينب:هو زبره كبير وحلو اوي يا نهي احححح براحه علي طيزي

عمر:انتي الي خرمك واسع في كام راجل بينيكك

زينب:اه اه مفيش غير خالد بس اححححح

نهي:هو انتي حاسبه الخول دا راجل اه اه نيك جامد يخول

هنا بدا خالد يزود سرعته وصوت نهي بدا يعلا

خالد:اي رايك في الخول يلبوه

نهي:احححح جامد اوي اه مش قادره

قام كل واحد من علي الي راكبها لحد ما نهي نامت فوء امها وبدات تبوس فيها وعملوه 69 ودا هيج عمر الي خد خالد وقعد ينيك فيه وكل ميبص ل نهي وزينب يزود نيك في خالد وخالد صوته بيعلي ذي الشراميط وامه واخته شايفينه ومبسوطين

غيرو الوضعيه بقت نهي فوضع الدوجي وعمر ركب عليها وزينب فاتحه رجليه قدام نهي الي نزلت براسها تلحس كسمها ومن فوء راسها كان زبر خالد الي زينب خدته فبوقها

الوضع كان جنان لدرجه ان عمر مستحملش ونزل فكس نهي وخالد اول مشاف اللبن هاج اكتر ونزل فبوء امه الي شربت لبه كله ومنزلتش ولا نقطه بعد مخرج عمر زبره من كس نهي جري خالد وقعد يلحس لبن عمر من علي كس اخته وعمر بدا يطبطب علي طيزه ويحسس عليها ويقوله

عمر:انا مشوفتش ليله اجمد من دي خساره انها مش هتتكرر

نهي:ومين قالك انها مش هتتكرر

عمر:انت عجبك الموضوع بقا

نهي:اكيد طبعا الموضوع جنان مش كدا يا ماما

زينب:انا موافقه طول ما الموضوع مفيهوش فضايح

عمر:فضايح اي احنا هنفضل كدا في السر ومحدش هيعرفنا

(نرجع من الفلاش باك)

حسن:ايو فين امك ونهي عمر خطفهم ولا اي

خالد:جه بعدها بيومين وكان عاوزنا نشتغل نتناك بفلوس احنا طبعا رفضنا وهو مفضحناش بس قال انا مش هجي تاني

وامي ونهي كانو هايجين فبدا يجيبو سكان العماره واحد ورا التاني مره واحد لوحده ومره اتنين ومره ثلاثه حفله النيك كانت بتبقا كبيره حتي البواب جبناه لحد مكلهم بدا يتنكو ومحدش يرضا ييجي فمكنش في حل غير ان احنا نوافق علي حل عمر وفعلا اتصلنا بيه وقالي انه محتاج امي ونهي كام يوم فسفر فهما بيروحو ٣ايام ويرجعو بس بقالهم اسبوع ومفيش حس ولا خبر مش عارف اي الي حصلهم انا خايف عليهم

حسن:كايل هما فين وبيعملو اي

كايل:غمض و ركز واعرف لوحدك دماغك الي تشوف مش عينك

بدات اغمض عنيا وافتكر زينب ونهي لحد ملقيت نفسي واقف في شارع شعبي وناس وبتوع خضار فضلت ماشي لحد موقفت قدام بيت كدا وحاسس اني سامع اهات وشايف حد بيتناك

(المشهد بيتبدل وبرجع تاني للبيت مع خالد وسناء وكايل)

خالد:ها عرفت هما فين

حسن:امبابه..انا عارف كويس انا هعمل اي ركز معايا انا هنزل ويومين بلظبط هرن عليك تجيلي في العنوان اي هقولهولك

خالد:اي دا انا مش فاهم حاجه

حسن:هتفهم كل حاجه فوقتها امك واختك هيرجعولك

مشيت وسيبتهم ونزلت علي امبابه علي نفس المكان الي شوفته قدام البيت الي شوفته خرجت بره وسيبت الشارع ووقفت عشان اركب العربيه عشان صباح كانت مصدعاني

بعدي الطريق قامت عربيه خبطاني محستش بلخبطه ودا مكنش غريب عشان قوتي نزل واحده من العربيه وخدتني في العربيه وطلعت بيا علي بيت وجابت دكتور وانا كل دا عامل اني مغم عليا ومش فايق بس انا كنت متابع الدنيا عدا وقت لحد مبدات افوق وشوفت واحده صاروخ شعر اسود صدر مشدود ولبن لبن بياض غير طبيعي بدات تتكلم وهي خايفه

ناديه:حمد*** علي السلامه خضتنا عليك

حسن:انا مش عارف اي الي حصل هو انا فين

ناديه:انت كنت معدي وانا خبطق بعربيتي انا معرفش دا حصل اذاي بس انا انا معرفش دا حصل اذاي صدقني

حسن:خلاص خلاص اهدي انا بس لازم اروح

جيت اقوم من السرير بس عملت نفسي بدوخ ومش قادر

ناديه:انت مش هتتحرك من هنا لحد مبقا كويس

حسن:معلش لازم اروح

ناديه:طب ممكن نكلم حد من اهلك نطمنو عليك

حسن:لا انا معنديش ابويا وامي ماتو وانا مليش اخوات

ناديه:امال انت عايش مع مين

حسن:عايش لوحدي

ناديه بدات عينها تدمع واتاثرت بكلمتين

ناديه:انا انا مكنش قصدي صدقني ولو عاوز نروح مستشفي انا معنديش مانع بس اطمن بس انك بخير

انا فعز مهي بتعيط انا غمضت عيني وفتحتها لقيتها بتعيط بس من غير هدوم اوف علي المنظر حاجه بنت متناكه قطع المشهد باب الاوضه وهو بيتفتح عشان يرجع المشهد كما كان بيدخل واحد من باب الاوضه باين علي انه كان بيجري من العرق علي وشه وجاي مخضوض وبيسال

الراجل:اي يا ناديه في اي

ناديه:خبطه بالعربيه بس الدكتور قال كدمات بسيطه

الراجل:انت كويس

حسن:انا كويس

الرجل:طب الحمد*** اسم الكريم اي

حسن:انا اسمي حسن

الراجل عاشت الأسامي يا حسن

ناديه:نسيت اعرفك دا عمر جوزي.

اسف ان الجزء مش كبير نظرا للمتابعين الي بيطالبو بالجزء انا نزلت دا ويوم الخميس هيكون الجزء الثالث مرفوع قراءه ممتعه واشوفكم يوم الخميس.

التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • عجبني
التفاعلات: سمو الامير, تفاه, Gattuso و 11 آخرين
جزئين جامد اوي سلسلة هتبقى نار

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
جامد جدا

• عجبني
بس متخليهاا جزائين ف الاسبوع

• عجبني
بدل واحد

• عجبني
خلى مثلا اتنين وخميس

• عجبني
خليها جزئين فى الأسبوع احسن علشان مننساش الاحداث

• عجبني
يسطا القصه حلو وكل حاجه بس زود جزء كمان فالاسبوع

• عجبني
هذا الجزء الثاني فقط أو الجزءين الاول والثاني

• عجبني
التفاعلات: BٍِASM17 اسطورة القصص
  • عجبني
التفاعلات: Dirty boy و BٍِASM17 اسطورة القصص
  • عجبني
  • عجبني
جامد جدا جدا
التحول إللى دخلته بالأحداث

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الجزء الجديد امتي 🔥

• عجبني
فينك يعم واحشنا نزل باقي الاجزاء

• عجبني
مش ناوي تكمل

• عجبني

لمتابعة السلسلة الأولي​

شوفت رجعت بسرعه ازاي طيب ي معلمين كل يوم خميس الساعه12 هيبق دا معاد كل جزء 12 او 1 بلكتير حسب مخلص كتابه بس مش هطول علياهلا بكم في السلسله التانيه.

استرجاع لما حدث في السلسه الي فاتت

(متوفر عليا يسطا وروح تابع السلسه الاولي انا لسه هحكي)

حسن اتحكم عليه بالاعدام عشان قتل كريستين وجاك..وجيه يوم الاعدام عشان يحصل حاجه مكنتش علي البال ولا علي الخاطر صوت يشبه وحش من الجحيم يصرخ بصوت عالي والدنيا تهدا خالص بعد الصوت دا..حسن يفتح عينه يلاقي نفسه قدام مطار القاهره..وفي شخص وراه بيقوله نورت مصر يا حسن.

انا بصيت لقيته شب في العشرينات لابس ع الموضه ميبنش عليه انه مجرم او اي حاجه

حسن:انت مين..واي الي جابني هنا

الشخص:انا انت يا حسن..ولما لقيتك محتاج مساعده جيت

حسن:انا انت اذاي انا مش فاهم حاجه

الشخص:هتفهم كل حاجه بس مش دلوقتي..تعالي معايا

حسن:انا مش هجي معاك ولا هتحرك غير لما افهم كل حاجه

انا من دقايق كنت علي حبل المشنقه..طب انا مت وبتحاسب

شخص:لا يا حسن انت ولا مت ولا بتتحاسب

حسن:امال اي ونت مين

شخص:تقدر تنادني كايل..وموضوع انت هنا اذاي فا انا مش هحكيلك غير لما نروح البيت وتغير هدوم السجن دي وتهدا.

حسن:ماشي لما نشوف اخرتها

حسن:اي هتعديني الطريق ولا اي

انا كنت عاوز اخلص بصراحه فا مسكت ايده..اول ممسكتها لقيت الدنيا بتتلف وتسود..ولقيتني قدام باب بيتي القديم دماغي كانت مصدعه اوي

كايل:اول مره بتصدع بعد كدا بتتعود

حسن:انت اي انس ولا جن ولا انت شيطان ولا فضائي

كايل:تقدر تقول انا كل دول يا حسن ويمكن حجات تانيه واقوي

حسن:حاجات تانيه يعني اي

كايل:افتح باب الشقه يا حسن

حسن:المفتاح مش معايا

كايل:لا يا حسن المفتاح في جيبك

بحسس علي جيبي لقيت المفتاح فعلا..حاولت اتمالك نفسي ومبينش اني خايف لاني معرفش انا واقف قدام مين اصلا .

فتحت الباب ودخلت لقيت الشقه اكني سايبها امبارح ذي مسيبتها..وكل الذكريات رجعتلي وانا بتامل في الشقه..عيني دمعت لما بصيت علي اوضه امي وشوفت الكرسي وبكره اللزق بقالهم سنتين بس كنت حاسس انه لسه امبارح..كانت المفاجاه لما بصيت في المرايه كان وشي القديم فيها..عمليه التجميل اختفت فضلت احسس علي وشي وانا مش مصدق انا بصيت ل كايل وقولتله..

حسن:انا وشي رجع تاني..انت عملت كدا اذاي

كايل:انت متعرفش انا اي يا حسن ولا ممكن اعمل اي

حسن:ايوه بقا احنا في البيت اهو..اتفضل قول انت مين

كايل:لا لما تستحمي وتلبس هدوم غير دي

حسن:ماشي لما نشوف اخرتها اي

دخلت اوضتي الي ذي مهي دولابي وسريري والابتوب ذي ما هو وتليفوني..فتحت الدولاب وخدت هدوم ودخلت الحمام..وشغلت الميه السخنه ودماغي عماله تيجي وتروح انا فحلم ولا دي اوهام وبيلعبو في دماغي من تاني واي الكائن الي بره دا انا مبقتش عارف حاجه وخلاص تعبت بقا..نشفت نفسي ولبست وخرجت من الحمام ببص علي المطبخ لقيت في واحده في المطبخ ولابسه لبس الشغاله..انا دخلت المطبخ اكلمها

بس هي مكمله فشغل المطبخ اكني مش موجود..خرجت علي الصاله لقيت السفره عليها جميع انواع الاكل وعلي راس السفره كايل كان قاعد وفي اتنين لابسين خدمات واقفين وراه

كايل:اتفضل يا حسن الاكل جاهز

حسن:ومين الي عمل الاكل دا

كايل:الخدم هما الي عملوه

(انا بكلم نفسي:طبعا بعد كل الي انا مريت بي مبقتش اثق فنفسي)

لقيت كايل بيقاطعني:الثقه مبتروحش لاي حد يا حسن

انا كنت مصدوم من الي بيحصل.

حسن:احا انت بتقرا افكاري

كايل:قولتلك انت متعرفش انا مين وممكن اعمل اي

حسن:طب اتفضل قول انت مين بقا

كايل:وانت جعان كدا اتفضل كل يا حسن مد ايدك..متخفش يا حسن انا لا يمكن اذيك محدش يقدر يئذي نفسه

حسن:قصدك اي..انتا قريني يعني

كايل:بلظبط كدا

حسن:بس القرين مفروض يبقا شبهي

كايل:وانتا اي رد فعلك لما تلاقي نفسك قدام نفسك

حسن:هتجنن طبعا..بس بعد الي انا شفته مخليني اتوقع اي حاجه مبقاش عندي نظره الدهشه لما بشوف حاجه غريبه

كايل:انت اخترت الشهوه..والطريق للشهوه مليان خسائر

حسن:مش عاوزه شهوه خلاص مش عاوز

كايل:بلعكس انتا جاي بعد الصعب مخلص وتقول مش عاوز

حسن:انتا عاوز اي

كايل:انا هنا لخدمتك يا حسن

حسن:واي المقابل

كايل:من غير مقابل

حسن:اه منا عارف اي المقابل بقا

كايل:قولتلك الثقه مش اي حد يستحقها..بس تقدر تثق فيا

حسن:لا ماخذه سامحني بس كل الي وثقت فيهم خزوقوني..فا انا واخد شويه حذر..انتا لي طلعتلي وانا بتعدم لي مش قبل كدا

كايل:دا كان معتمد عليك يا حسن

حسن:معتمد عليا اذاي

كايل:يعني لما احتجتني ظهرتلك ومتقوليش منا كنت محتاج دا قبل كدا انا عارف هظهرلك امتي انا روحي مرتبطه بيك فا انا استحاله اسيبك تموت.

حسن:يعني افهم من كدا انك قريني

كايل:لا

حسن:انت مش لسه قايل انك قريني

كايل:من22سنه ابوك كان لسه بيدور علي عروسه وفعلا جدتك اقترحت عليه امك وهو رحب بلفكره لانه كان بيحبها اصلا وكان مستعد يعمل كل حاجه علشانها وفعلا تمت الجوازه وبعد خمس شهور مكنش حصل حمل امك اقترحت علي ابوك انهم يروحو لدكتور وفعلا ابوك طلع عنده عقم واستحاله يخلف ومش بس ابوك امك كمان طلع عندها عقم ومبتخلفش كانت صدمه للاثنين ابوك حاول يتمالك نفسه ويواسي امك ويخفف عنها الي حصل كان صدمه كبيره امك فضلت ساكته مبتتكلمش لمده ثلاثه ايام لحد محصل حاجه غيرت كل حاجه امك صحيت من النوم علي صوت عيل بيعيط قامت وفضلت ماشيه ورا الصوت لحد ملقت الصوت جاي من باب الشقه وفتحت الباب ولقت *** قدام باب الشقه من غير تفكير امك خدته ودخلته جوه وقعدت تبوس في وفرحت بيه وحست انه هديه وتعويض عن الي حصل معاها ومع ابوك كانت خايفه ابوك ميوفقش بلطفل دا لكن لما ابوك جه حكيتله الموضوع وابوك كان متفهم الموضوع ومرديش يكسر فرحت امك وخد امك وسافر الكويت و عمل تمثليه انها خلفت هناك وبعدها رجع ومفيش فتره صغيره كان عمل حادثه واتوفي اهل ابوك مكنوش بيحبو امك اوي وخصوصا عمتك وامك خافت ليعرفو انه مش من دمهم ف بعدت عنهم وهما زعلو وفضلو مقطعين امك بس ابوك كان حالته كويسه وسايب املاك كتير باسم امك وباسم الطفل.

انا ساكت خالص ومبنطقش

حسن:يعني بعد كل دا اطلع ابن حرام في الاخر

كايل:بص للٌاجابيات

حسن:الي هي اي بقا

كايل:الي انتا موتها دي مش امك الي انتا نيكتها دي مش امك

حسن:دي ربتني وكانت اهلي كلهم معملتش حاجه غير انها ربتني ولمتني من الشوارع دا جزات الي عملته

كايل:انتا مكنتش فوعيك وقتها وكل حاجه كانت غصب عنك

حسن:وبردو اي علاقه دا كله بيك انا ابن مين في الاخر اوعي تكون انت ابويا ما اصل هي كملت.

كايل:دي الحقيقه انت ابني فعلا

حسن:انت بتهزر صح قول انك بتهزر

كايل:انت ابني يا حسن والكلام دا َفيهوش هزار..مسمعتش قبل كدا ان لما الوحده متخلفش فبتروح لشيخ عشان يخليها تخلف

حسن:ايوه سمعت

كايل:كان في دجال اسمه سعد جاتله واحده اسمها صباح واشتكتله انها مبتخلفش ادها ازازه صغير وخلاها تشربها وبعدين حضرني وقال طلسم ومن الطلسم دا يسمحلي اخش انيك الي اتقال عليه الطلسم عشان دا طلسم نكاح

انا بعد مخلصت الدجال معرفش يصرفني ولتحضير يعتبر اهانه لينا عشان احنا مش خدامين لحد قتلت الدجال وخدت صباح كان مغم عليها وروحتها لحد البيت وفضلت متابع حالتها لاني كنت مرتبط بيها بسبب الطلسم لحد معرفت ان هي حامل ودي تعتبر معجزه لانها مبتحصلش غير قليل اوي استنتها لحد مولدت وكان المولود عباره عن * عادي انا قولت الولد هيبقا مسخ بس بلعكس كان * بشري عادي نزلت ومكنتش بتعيط كل ******* بتخاف من ابليس اول مبتتولد وبتفضل تعيط وعلي عكس المعتاد ابليس رحب بوجودك وكان من المباركين علي ولادت ابني الي هو انت يا حسن.

انا لساني اتشل عارف انت احساس انك عاجز عن النطق اصل هتنطق تقول اي انت ابوك من الجن وقاعد قدامك ويعالم دا شكله الحقيقي ولا لا

كايل قاطع حسن:اكيد دا مش وشي الحقيقي وشي الحقيقي انت مش هتقدر تستحمله يا حسن

حسن:بطل تقرا افكاري

كايل:ها يا حسن عاوز تفهم اي تاني

حسن:انا مش عاوز افهم انا عاوز اموت موتني بقا كدا كتير

كايل:مقدرش لو جرالك حاجه انتا هموت لاني مرتبط بيك

حسن:انتا مش مفروض مربوط ب صباح

كايل:دي كانت هديه ابليس بمناسبه ولادتك فك الربط من صباح وخلاها فيك انت

حسن:وانا جيت البيت هنا اذاي

كايل:انا الي جبتك

حسن:واشمعنا جبتني هنا

كايل:عشان الظروف الي كانو فيها استحاله كانو هيرفضوك

حسن:وانا بقا مفروض اعمل اي بعد كل دا

كايل:كمل حياتك بس مع اختلاف نصك شيطان ونصك بني ادم

حسن:انا خلاص مبقتش عارف افكر ولا اخد قرار انا تعبت

كايل:اوعدك انك مش هتتعب والايام الجايه كلها هتبك راحه

حسن:انتا تقدر تنقلني من مكان لمكان

كايل:هتستفاد اي

حسن:هستفاد اي اذاي

كايل:هتستفاد اي لما انقلك لبيت صباح

حسن:مبدايا لازم متقراش افكاري وبعدين انا عاوز اشوفها

كايل:امسك ايدي.

مسكت ايده والدميا لفت واسودت ولقيتنا قدام بيت من دورين كان واخد شكل فيلا بس بامكانيات بسيطه دخلنا وخبطنا علي الباب طلعت واحده لابسه خمار وتحته جلابيه سودا بتقول نعم

حسن:حضرتك صباح

هي:ايوا انا في حاجه

حسن:انا اسمي حسن كنت عاوز اتكلم معاكي بخصوص موضوع ابنك الي اختفي انا عارف هو فين.

صباح وشها اتغير وكانت هتعيط

صباح:انتا انتا تعرف ابني فين بجد ولا دي اشتغاله تانيه

حسن:ابنك واقف قدامك اهو.

صباح دموعها نزلت ومكنتش مصدقه وخدته فحضنها وحسن دموعه كانت ابدت تنزل دخلته جوه وقعدته في اوضه الضيوف وابتدا الحوار كل اتي:

حسن:انا مش جاي احاسبك ولا اقولك انتي رحتي لسعد لي انا بس حبيت اقولك اني موجود عشان تبطلي تعيطي بليل

صباح:وانت عرفت منين اني بعيط بليل

حسن:من ابويا الي واقف وراكي.

صباح اتصدمت لما لقت كايل واقف وراها

كايل:وحشتيني يا صبوحه

صباح:انت الي خدت ابني مني انتا الي حرمتني منه

صباح:كان يوم اسود يوم مروحت للزفت الي اسمه سعد

كايل:مكنتيش هتخلفي وبعدين خلاص ارمي القديم ابنك فحضنك ولا تحبي اخده وامشي

صباح:لا لا خلاص سيبه أنا مصدقت لقيته

حسن:خلاص يا كايل تقدر تمشي انت

وفلحظه كايل كان اختفي صباح كان هيغمي عليها من الي بيحصل وكانت عاوزه تفهم بدأت احكيلها علي حياتي من اول ما بدات لحد مبقيت هنا والوقت عدا بسرعه محستش ان الدنيا ليلت وفوسط مبحكي لقيتني بعيط وبترمي فحضنها اد اي كنت محتاج الحضن دا بس حصل حاجه غريبه لقيت صباح صدرها بره الجلابيه وانا عمال اقفش في وهي مغمضه عنيها وايدها بتلعب فكسها وفعالم تاني خالص وعماله تتاوه اهه اهه يا حسن حسن حسن....فجاه المشهد اتبدل وكل حاجه رجعت طبيعيه

صباح:مالك يحبيبي سرحت في اي

حسن:لا ولا حاجه انا بس تعبان ومحتاج اريح شويه

صباح:طب اطلع ريح ف اوضتك علي معملك الاكل

حسن:اوضتي انتي عملالي اوضه

صباح:وكل سنه بغير ف الديكور ما انت بتكبر في الاول كان سرير ***** بيتهز وبعدين سرير عادي وبعدين بدات اغيرها بقت اوضه شب اطلع ريح يحبيبي نورت بيتك

انا طلعت ومش قادر اقول انا في البيت وحاسس ب الامان لا بلعكس حاسس بحاجه خرا مش حاجه غلط اي الي انا شوفته تحت ده واذاي حصل ومن حيث لا تدري لقيت كايل في وشي

كايل:دي قدراتك الجديده

حسن:ارحم ميتين اهلي بطل الي انت بتعمله ده

كايل:معلش بكره تتعود

حسن:قدرات اي انا مش فاهم حاجه

كايل:كل شيطان بيبقا لي مميزات وقدرات خاصه بيه انا بختفي وبظهر وبقرا الافكار وانت بردو بتعمل كل ده واكتر بس محتاج تتدرب عليهم

حسن:يعني انا اقدر اعمل كل ده

كايل:واكتر من كدا بكتير بس مش دلوقتي

حسن:طب والي حصل تحت ده

كايل:بعدين..اسيبك بقا علشان ترتاح

ومشي كايل بس انا فعلا معايا حق لازم ابطل اخسر في الناس الي بيحبوني بس انا دماغي كانت شغلاني انا مسالتهاش عن حياتها ولا جوزها ولا اي اسباب مروحها للشيخ محكتليش تفاصيل وجوه الشيطان ابويا والكلام دا مش داخل دماغي بس انا دماغي كانت وجعاني ودخلت نمت وصحيت تاني يوم الصبح علي صوت صباح بتصحيني

صباح:قوم بقا يا حسن احنا بقينا 12 الظهر

بدات افوق طانت صباح قاعده جنبي علي السرير رشها كان مبتسم وفرحانه بيا اوي

صباح:يلا يا حبيبي عشان تفطر

حسن:حاضر..بدات اقوم اغسل وشي وخرجت وصباح لسه مكانها علي السرير فجاه لقيت بنت دخلت الاوضه علينا في العشرينات مش كبيره لقيتها ببتكلم

البنت مين دا يا ماما

حسن:ماما....

انا طبعا مصدوم دي اختي ولا اي وبعدين الموقف نفسه شكله وحش شيفاني خارج من الحمام والست علي السرير ف اكيد هتفهم غلط صباح لمت الدنيتةا قبل متتعكك

صباح:احب اعرفك يا حسن دي نور بنت جوزي ودا حسن ابني

نور:ابنك ابنك تاني يا ماما والمره دي هيطلع اي احنا شبعنا يا ماما من الموضوع دا من كتر مضحك علينا ويعالم داخل وهياخد اي ويمشي ذي الي قبله

حسن:مين دا الي ياخد انتي عبيطه انتي عارفه انا مين ولا معايا اي مش مستني منك حاجه انا ولا عاوز اعد هنا اصلا

نور:انتا بتزعق لمين يحيوان انت

صباح:بس يا نور عيب احترمي اخوكي الكبير وراجل البيت

نور:راجل البيت

صباح:ايوه وابني مش هيمشي وده اخر كلام عندي

نور خدت بعضها وراحت اوضتها وباين عليها الزعل جامد

صباح:اوعي تزعل منها دي ذي الفل وطيبه اوي بس خايفه عليا ومش عارفه انك ابني بجد علشان خاطري متزعلش

حسن:مش زعلان وفعلا انا مش محتاج حد ابويا قبل ميموت سايبلي حاجات كتير وممكن اوريهملكو لو مش مصدقين

صباح:مصدقاك يحبيبي كفايه الي بيختفي وبيظهر دا انا هروح علشان اصالحها

حسن:شكلنا هنتعب اوي انا والبت دي بس انا عاوز اعرف حدود قدراتي روحت ورا صباح وبدات احط وداني علي باب الاوضه واسمع والبنت عماله تعيط ومنهاره بس فجاه صوت العيات اتحول ل اهات امممممم اهااا كمان دخلي ايدك اكتر

حسن:احا احا احا

ببص من خرم الباب والمفاجاه نور حطه ايدها ليدها تحت جلبيه صباح وبتلعب فكسها والاتنين نزلين تقطيع في شفايف بعض.....

الجزء الاول انتهي...

الجزء الثاني

سابقا في كل الطرق تودي الي الشهوه.

كايل:انا ابوك يا حسن

حسن:ذنبها اي انها لمتني من الشوارع

كايل:ابليس بنفسه كان مبارك علي ولادتك

حسن:مدام صباح انا حسن ابنك

صباح:انت الي اخدت ابني انت الي حرمتني منه

حسن:خلاص انا هعيش معاكي

صباح:دا حسن ابني يا نور

نور:انت مش متربي

صباح:من هنا ورايح لازم تحترمي اخوكي الكبير

حسن:والصدمه لقيت صباح ونور بيبوسو بعض ونور مدخله ايدها تحت جلبيه صباح وبتلعب فكسها

(الجزء التاني)

المنظر كان جنان لدرجه اني بتاعي كان واقف علي اخره وخلاص داخل اعتمد وانيك ف الاتنين لقيت المشهد اتبدل ولقيت نور بتعيط وبتكلم صباح

نور:بتعلي صوتك عليا وبتزعقيلي وياريته ابنك دا نصاب

(يبنت المتناكه نصاب دا انا هنيكك)

صباح:باولك ابني يبت ابني احترمي نفسك بقا وراعي ان دلوقتي هو بقا راجل البيت متزعليش مني حقق عليا

نور:انا لا يمكن اعيش معاه فبيت واحد

صباح:هتسيبيني وتمشي يعني

نور:يماما انا بس..

صباح:مبسش حسن طيب وابن حلال انا صحيح مربتهوش بس الناس الي كان عندهم ولاد حلال وفعلا مسبهوش مقطوع ومعاه املاك يعني مش جاي طمعان فينا كفايه عياط بقا

حسن:(اي مسلسل الحزن دا مش كانو بينيكو بعض دلوقتي مش فاهم حاجه انا)

كايل:هتفهم كل حاجه فوقتها

حسن:ممكن تبطل بقا

كايل:عاوز تفهم اي

حسن:اي الي انا شوفته دا

كايل:تعاله ورايا

مشينا ورحنا لحد اوضتي وبدا كايل يتكلم

كايل:دلوقتي بعد معرفت اني ابوك نصك الشيطاني اشتغل وبقيت تقدر تعمل حاجات كتير منها الي انت بتتخيله يحصل تقدر تغوي الناس انهم يعملو الي انت عاوزه تقدر تتحكم فعقولهم وتعرف هما بيفكرو ف اي كمان

حسن:ايوه عرفت ده اخري ولا اي

كايل:الي نتا شوفته دا مجرد تلميح انت قدرت تمنع دا قبل ميحصل

حسن:قصدك اي ان صباح و نور كانو هعملو كدا عشان بس انا فكرت ف ده

كايل:بلظبط كدا صباح جامده بصراحه ولو عاوز تعمل كدا مع امك انا مش همنعك

حسن:لا لا امي لا انا قولت ابدا علي نضيف عاوز يبق عندي عيله بقا وعزوه انا مش ضامن اي الي يحصل لو مشيت في طريق الشهوه تاني

كايل:انا مش هغصبك علي حاجه دي حياتك وانت حر

اختفي كايل من قدامي وسابني في حيره مبين قوتي والي اقدر اعمله ومبين خطورتها علي اقرب الناس ليا.

رجعت للي كنت بعمله وخدت شاور ونزلت لقيت سفره محترمه كاني عريس فصبحيه

حسن:شكل الاكل يفتح النفس تسلم ايدك يا ام حسن

صباح:تسلملي يا قلب امك بلهنا والشفا

طبعا الكلام مكنش علي هوا نور الي كانت بتاكل بقرف وساكته ومش بتنطق والسفره بقت ليا صباح عماله تاكلني وانا مبتحركش اكني ملك لحد ما نور قالت انا شبعت وسابت السفره وطلعت فوء

حسن:شكلنا هنعمل مشاكل انا هرجع لبيتي بقا وخلاص

صباح:لا لا انت هتعيش معايا انا مش هسيبك تاني يبني انا كبرت وعاوزه اعيش الي فضلي ونت فحضني.

مع الكلمه دي لقيت بتاعي وقف واتبدل المشهد لقيت صباح بتعض علي شفايفها وبتمسك فرده من بزها وبتخرجها من الجلبيه وبتلعب ب اديها التانيه فكسها من فوء الجلبيه.

صباح:احححححح اي يحسن مش عاوز تدوق حضن امك

امممم حسن اه اه حسن حسن.

المشهد اتبدل ورجع ذي مكنا

صباح:انت سرحت ف اي يحبيبي

حسن:ولا حاجه يا ام حسن انا لازم اخرج وارجع تانى

صباح:هترجع ولا مش جاي تاني

حسن:متخفيش يا ام حسن هرجع

خدت بعضي ولبست هدومي ونا مش قادر وهايج وعاوز امسك اي حد انيكو جه فبالي خالد تلقائي روحت علي بيته وخبطت

فتحتلي سناء(الي مش فاكرها دي تبقا اخت خالد المحترمه الي فحالها) وكان باين عليها انها معيطه شافتني واتصدمت

سناء:حسن اننن انت لسه عايش

انا لقيتها بتجري وبتحضني وانا مبقتش قادر افرق دا حقيقي ولا لا بسبب قوتي لحد مقطعت دا وقولتلها في اي

سناء:خالد عاوز يبيعنا يا حسن صحبك بقا ديوث ومش راجل

(سناء كانت محترمه حتي في الشتيمه متعرفش ان خالد بقا خول علي ايدي وكل الي هو في دا بسبيي لما كنت متغيب)

حسن:اي الي انتي بتقولي ده وهو فين

سناء:جوه شوف بيعمل اي في نهي

انا دخلت جري عشان اعرف بيعمل اي في نهي انا من يومي وانا بعشقها اصلا دخلت وملقتش حد في الاوضه غير خالد ونايم علي السرير من غير هدوم علي بطنه ومن مكاني شايف ان بقا عنده نفق مش خرم فطيزه احا للدرجادي وقفت متنح من الصدمه لحد متعدل ولقاني فوشه اتصدم وفضل مبرق

خالد:عاوز اي مني اي حسن

حسن:مكنش دا هيبق حالك لو مكنتش عرفتني

خالد:وانت جاي دلوقتي عشان توريني انك ندمان

حسن:قوم البس هدومك هنروح مشوار

خالد:مش هروح معاك فحته انت واحد مجنون انت قتلت امك

حسن:لا ما هي مطلعتش امي

خالد:مش باولك مجنون

حسن:البس هدومك وانا هشرحلك كل حاجه

لبس خالد وانا خرجت بره لقيت سناء قاعده وبتعيط روحت جمبها وطبطبت عليها لقيتها بتزود فعياطها

سناء:دمرنا يا حسن خلانا مفضوحيين وسط الناس انا بقيت اخاف اخرج من الشقه من نظرات الناس.

فلحظه دي خالد خرج وبدا يتكلم

خالد:انتي بتشتكيله كل الي انا في دا هو السبب فيه

سناء:اي الي بيحصل يا حسن

حسن:انده ل نهي وامك وتعاله

خالد:مش موجودين

حسن:مش انتي قولتيلي نهي معه في الاوضه مش جوه

خالد:خليك فحالك وانجز حالك عشان مش فاضي

حسن:انا مكنتش فوعي لما نيكتك يا خالد ولا لما نيكت امك.

وبدات احكيلهم علي ساره وعلي الي حصل وكريستين والسفر ل المانيا وكايل وصباح لحد مجيت هنا الاتنين كان علي وشهم نظره صدمه ومحدش بينطق

حسن:الكلام صعب ونتو بتسمعوه مبالك بقا بلي عاش كل دا

خالد:وانا اي الي يخليني اصدقكك

حسن:نتا مش همك اي حاجه كل فارق معاك حاليا اني اضربك واكتفك وانيكك ذي المره الي فاتت مش دا الي نت بتفكر في

خالد:دا اذاي انتا قريت افكاري

حسن:صدقني يا خالد انت اكتر حاجه انا ندمان اني عملتها

سناء:يعني انت نصك شيطان يا حسن وطنط منال مش مامتك وفين كايل دا بقا

حسن:وراكي

بصو وراهم لقو كايل واقف والاتنين دمهم نشف خالص

حسن:ها يا خالد صدقت ان كل دا كان غصب عني

خالد:مصدقق يا حسن ساعدني يا حسن

حسن:هخرجكك من الي انت فيه دا

سناء:طالما انت قوي كدا انقذ نهي وماما

حسن:لي هما فين

خالد:دي قصه طويه

(فلاش باك من اسبوعين)

خالد في الاوضه مع واحد اسمع عمر

عمر:بس الاوضه بتاعتك حلوه

خالد:الاوضه بس

عمر:ونتي كمان يلبوه

ومسك خالد زقه علي السرير ونزل بوس فيه والاتنين بياكلو بعض من الهيجان وعمر بدا يقلع خالد بنطلون وبيحسس علي خرم خالد براحه وخالد مولع وسايح خالص

خالد:اههه اممممم ايدك مولعاني

عمر:اي يلبوه هو انا عملت حاجه

خالد:منا جايبك عشان تعمل

عمر:لا احنا اتفقنا علي اي

كان عمر دخل صباعه فطيز خالد

خالد:اههه اههه جيباك عشان تنكني عشان انا شرموطه

عمر:ومين كمان يلبوه

خالد:اممممم احححح امي واخواتي البنات كلاب تحت زبرك

قلع عمر البنطلون ونزل خالد علي ركبته وبدا يبوس فزبره ويمص فيه ولا اجدعها شرموطه خالد نازل مص فزبر عمر وفي بيوضه لحد ما عمر قوم خالد وخلاه فوضع الدوجي وعلي الناشف من غير كريم بدا يدخل زبره فطيظ خالد

خالد:اههه حط كريم لا لا بتوجعني

عمر:عاوزك تبقي مولعه ونتي بتتناكي يا لبوه

خالد:امممم زبك هيموتني يا دكري

عمر:هنيك كصمك يلبوه

خالد:ايوه نيكني انا وامي واخواتي عاوز ابقي ديوث عليهم

عمر:بعد مخلص هخش انيكهم واحد واحد وانت هتقف تتفرج

خالد:ايوه ايوه اححححح انا عاوزاك تنيكهم والحس لبنك من علي كساسهم وابلعه كله امممم اهه زبك مولعني

عمر:اممممم امك فين دلوقتي يلبوه

خالد:اححححح جوه بتلعب فكسها بخياره

عمر:لي يلبوه

خالد:عشان شرموطه وهايجه وعاوزه واحد ينيكها

عمر:طب منا موجود انا هخش ل امك وانيكها

خالد:ايوه خش وافشخ رجليها احححححح

عمر:افشخلي انت رجليها افتحلي رجل امك يعرث

خالد:اههه امممم فتحتلك كسها وبلعبلك فيه بلساني

عمر:كسمك طعمه حلو يشرموطه

خالد:يجنن يا دكري يلا دخل زبرك فكسها اهه امممم

عمر:هجيب يبن اللبوه من كلامك

خالد:هاتهم جوه كسمي خليها تحمل بقي

عمر:اههه اهه هجيب هجيب

وجاب عمر جوه طيز خالد واللبن بدا يخرج من طيز خالد ونزل علي الارض قدام زبر خالد ينضفه من اللبن الي كان عليه لحد ما بقا نضيف خالص

خالد:مبسوط ونت معايا يا عمر

عمر:اوي اوي وهنبسط اكتر لما امك واخواتك يبقو معانا

خالد:لا احنا بنقول كدا عشان اهيجك وانت بتنكني انما دا مش هيحصل انت بتحلم

عمر:لا يكصمك مش بحلم ولو منكتهمش الفيديوهات الي انا مصورهالك هنزلها علي النت وهفضحك فكر وكلمني سلام.

خالد كان محتار بين عيلته وبين الفضيحه وبين شكل امه واخواته وهما بيتناكو قدامه ودا كان مهيجه وهو الي كسب.

خالد:باولك اي يا زوزو في واحد عاوز ينيكك

زينب:اي انت اتجننت

خالد:بيتهيالي زيه زي حسن وذي كمان

زينب:اهه دانت عجبتك الشغلانه بقا يخول

خالد:اهه عجبتني نفسي اشوفكو بتتناكو تحت زبره

زينب:تشوفنا تقصد مين

خالد:انتي واخواتي

امي قامت وضربتني بلقلم.

زينب:عاوز تبق معرص علي اخواتك

خالد:لو معملتش دا عمر هينزل فيديو وهو بينكني وهتفضح

زينب:ينهار اسود ومنيل هو كمان مصورك

خالد:عرفتي بقا المشكله الي انا فيها

زينب:طب انا اعملها اذي اقول اي لخواتك اقولهم تتناكو عشان اخوكو ميتفضحش عشان راجل البيت طلع خول

خالد:ملوش لازمه الكلام دا عاوزين نحل الموضوع دا

زينب:ماشي يا خالد بس بشرط سناء لا سناء محدش يلمسها

خالد:بجد يا ماما خلاص انا هروح اقولو

اتصلت ب عمر وقولتله وفعلا معترضش علي موضوع سناء ماما سربت سناء وقالت ل نهي الي كانت معترضه في الاول بس وافقت في الاخر وكانت بصالي بحتقار وقالت

نهي:هعمل دا عشان اخويا الخول ميتفضحش

وصل عمر وفعلا دخل الشقه ومنغير ميسلم عليا اكني هوا دخل علي اوضه امي..لقاها علي السرير مظبطه نفسها ولابسه قميص نوم كريمي وفي ورد من عند الصدر واصل لحد كسها بظبط شكلها كان يهيج اوي دخل عمر وبدا يبوس فيها وامي متجاوبه معاه بدا يقلع القميص والبنطلون والبوكسر وهنا بان زبره الي كان صعب اي ست تقاومه وامي علي طول نزلت بوس ومص في وبتدخله لحد زورها وكان باين عليها انها بتموت

خرجته من بقها وعمر نايم علي السرير طلعت فوقه ودخلت زبره فكسها وبدات تتنطط عليه براحه والسرعه بدات تذيد الاهات بدات تعلا وبزازها عماله تتنطط زي الجيلي كانو يهيجو

وخالد واقف بعيد عمال يلعب فزبره لحد مجت نهي من وراه وقامت مبعبصاه فطيزه ودا خله عمر يهيج ويزوق امي علي زبره اكتر في الوقت دا كان خالد ونهي عملين69 وهايجين

عمر:اهه يعيله بنت متناكه

زينب:امممممم اهه اوعي تجيب وتبوظ اليوم يخول

عمر:متخفيش يشرموطه رافعلكو فياجرا عشان اسد عليكو

زينب:اهه اممممم نيك كسي مترحمهوش

عمر:كسك نار يلبوه كسك مولع

زينب:مولع من زبرك يخول

فضل النيك كدا لحد ملفت وصدرت طيزها فوش عمر عشان يلحس كسها وهي تمص فزبره والناحيه التانيه خالد رفع نهي علي السرير جنب امها وفشخ رجليها وبدا ينيك فكسها الي مع الصدمه مكنش بكر يعني نهي كانت بتتناك

خالد:مين الي فتح كسك يشرموطه

نهي:اكيد راجل اممممم مش خول زيك

خالد:انا هوريكي الخول دا هيعمل اي فيكي

نهي:اه اه مهما عملت هتفضل خول وديوث

عمر:اممممم قومي يلبوه فلقسي

قوم امي وخلاها فوضع الدوجي وقام رازع بزبره فكسها وبدات نغمات من الاهات التي تطرب كل من هو زبير وحيحان

زينب:امممم طلعتي شرموطه اه اه وبتتناكي كمان

نهي:طلعالك يمامتي اه اححح بس مختلفه اتنكت من راجل

زينب:هو زبره كبير وحلو اوي يا نهي احححح براحه علي طيزي

عمر:انتي الي خرمك واسع في كام راجل بينيكك

زينب:اه اه مفيش غير خالد بس اححححح

نهي:هو انتي حاسبه الخول دا راجل اه اه نيك جامد يخول

هنا بدا خالد يزود سرعته وصوت نهي بدا يعلا

خالد:اي رايك في الخول يلبوه

نهي:احححح جامد اوي اه مش قادره

قام كل واحد من علي الي راكبها لحد ما نهي نامت فوء امها وبدات تبوس فيها وعملوه 69 ودا هيج عمر الي خد خالد وقعد ينيك فيه وكل ميبص ل نهي وزينب يزود نيك في خالد وخالد صوته بيعلي ذي الشراميط وامه واخته شايفينه ومبسوطين

غيرو الوضعيه بقت نهي فوضع الدوجي وعمر ركب عليها وزينب فاتحه رجليه قدام نهي الي نزلت براسها تلحس كسمها ومن فوء راسها كان زبر خالد الي زينب خدته فبوقها

الوضع كان جنان لدرجه ان عمر مستحملش ونزل فكس نهي وخالد اول مشاف اللبن هاج اكتر ونزل فبوء امه الي شربت لبه كله ومنزلتش ولا نقطه بعد مخرج عمر زبره من كس نهي جري خالد وقعد يلحس لبن عمر من علي كس اخته وعمر بدا يطبطب علي طيزه ويحسس عليها ويقوله

عمر:انا مشوفتش ليله اجمد من دي خساره انها مش هتتكرر

نهي:ومين قالك انها مش هتتكرر

عمر:انت عجبك الموضوع بقا

نهي:اكيد طبعا الموضوع جنان مش كدا يا ماما

زينب:انا موافقه طول ما الموضوع مفيهوش فضايح

عمر:فضايح اي احنا هنفضل كدا في السر ومحدش هيعرفنا

(نرجع من الفلاش باك)

حسن:ايو فين امك ونهي عمر خطفهم ولا اي

خالد:جه بعدها بيومين وكان عاوزنا نشتغل نتناك بفلوس احنا طبعا رفضنا وهو مفضحناش بس قال انا مش هجي تاني

وامي ونهي كانو هايجين فبدا يجيبو سكان العماره واحد ورا التاني مره واحد لوحده ومره اتنين ومره ثلاثه حفله النيك كانت بتبقا كبيره حتي البواب جبناه لحد مكلهم بدا يتنكو ومحدش يرضا ييجي فمكنش في حل غير ان احنا نوافق علي حل عمر وفعلا اتصلنا بيه وقالي انه محتاج امي ونهي كام يوم فسفر فهما بيروحو ٣ايام ويرجعو بس بقالهم اسبوع ومفيش حس ولا خبر مش عارف اي الي حصلهم انا خايف عليهم

حسن:كايل هما فين وبيعملو اي

كايل:غمض و ركز واعرف لوحدك دماغك الي تشوف مش عينك

بدات اغمض عنيا وافتكر زينب ونهي لحد ملقيت نفسي واقف في شارع شعبي وناس وبتوع خضار فضلت ماشي لحد موقفت قدام بيت كدا وحاسس اني سامع اهات وشايف حد بيتناك

(المشهد بيتبدل وبرجع تاني للبيت مع خالد وسناء وكايل)

خالد:ها عرفت هما فين

حسن:امبابه..انا عارف كويس انا هعمل اي ركز معايا انا هنزل ويومين بلظبط هرن عليك تجيلي في العنوان اي هقولهولك

خالد:اي دا انا مش فاهم حاجه

حسن:هتفهم كل حاجه فوقتها امك واختك هيرجعولك

مشيت وسيبتهم ونزلت علي امبابه علي نفس المكان الي شوفته قدام البيت الي شوفته خرجت بره وسيبت الشارع ووقفت عشان اركب العربيه عشان صباح كانت مصدعاني

بعدي الطريق قامت عربيه خبطاني محستش بلخبطه ودا مكنش غريب عشان قوتي نزل واحده من العربيه وخدتني في العربيه وطلعت بيا علي بيت وجابت دكتور وانا كل دا عامل اني مغم عليا ومش فايق بس انا كنت متابع الدنيا عدا وقت لحد مبدات افوق وشوفت واحده صاروخ شعر اسود صدر مشدود ولبن لبن بياض غير طبيعي بدات تتكلم وهي خايفه

ناديه:حمد*** علي السلامه خضتنا عليك

حسن:انا مش عارف اي الي حصل هو انا فين

ناديه:انت كنت معدي وانا خبطق بعربيتي انا معرفش دا حصل اذاي بس انا انا معرفش دا حصل اذاي صدقني

حسن:خلاص خلاص اهدي انا بس لازم اروح

جيت اقوم من السرير بس عملت نفسي بدوخ ومش قادر

ناديه:انت مش هتتحرك من هنا لحد مبقا كويس

حسن:معلش لازم اروح

ناديه:طب ممكن نكلم حد من اهلك نطمنو عليك

حسن:لا انا معنديش ابويا وامي ماتو وانا مليش اخوات

ناديه:امال انت عايش مع مين

حسن:عايش لوحدي

ناديه بدات عينها تدمع واتاثرت بكلمتين

ناديه:انا انا مكنش قصدي صدقني ولو عاوز نروح مستشفي انا معنديش مانع بس اطمن بس انك بخير

انا فعز مهي بتعيط انا غمضت عيني وفتحتها لقيتها بتعيط بس من غير هدوم اوف علي المنظر حاجه بنت متناكه قطع المشهد باب الاوضه وهو بيتفتح عشان يرجع المشهد كما كان بيدخل واحد من باب الاوضه باين علي انه كان بيجري من العرق علي وشه وجاي مخضوض وبيسال

الراجل:اي يا ناديه في اي

ناديه:خبطه بالعربيه بس الدكتور قال كدمات بسيطه

الراجل:انت كويس

حسن:انا كويس

الرجل:طب الحمد*** اسم الكريم اي

حسن:انا اسمي حسن

الراجل عاشت الأسامي يا حسن

ناديه:نسيت اعرفك دا عمر جوزي.

اسف ان الجزء مش كبير نظرا للمتابعين الي بيطالبو بالجزء انا نزلت دا ويوم الخميس هيكون الجزء الثالث مرفوع قراءه ممتعه واشوفكم يوم الخميس.
فين الباقي مكملتش لي دي جامده فشخ

• عجبني
حلو الشغل الجامد ده

• عجبني
الصراحة تحول غريب

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل