NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

_عندما تشعر بالعجز تلفظ بمثل هذه الكلام
_في قلب كل شتاء ربيع يختلج ، و وراء ن ق ا ب كل ليل فجر يبتسم (جبران خليل جبران)

لك كامل الاحترام فليس الجميع يفهم أقوال هؤلاء

• أتفق
التفاعلات: أرض الخوف
الأسباب التي تدفع البعض إلى الكذب متعددة ومختلفة، وتشمل الرغبة في إخفاء الحقيقة، أو إظهار نفسهم بصورة أفضل مما هم عليه، أو تجنب العواقب السلبية لأفعالهم. وقد يكون الضغط الاجتماعي أو النفسي أيضًا عاملاً في الكذب.

ومن الصعب الجزم بأن الجميع يكذبون، فقد يكون هناك أشخاص صادقون ويتحدثون بصراحة وصدق، وقد يكون هناك أشخاص آخرون يكذبون بشكل مستمر، وهذا يعتمد على الشخص نفسه وظروفه الخاصة.

وبالنسبة للبحث عنسيدة للزواج في السرية، فهذا أمر شخصي ويمكن أن يكون له أسباب مختلفة. ومن الطبيعي أن يكون هناك بعض الصعوبات في العثور على شخص يمكن الوثوق به في هذا الأمر، ولكن لا يعني ذلك أن الجميع يكذبون. يمكنك البحث عن شخص عن طريق الإعلانات المناسبة أو المواقع الإلكترونية المخصصة للتعارف، ويمكنك أيضًا الاعتماد على الشبكة الاجتماعية والأصدقاء الموثوق بهم للمساعدة في البحث عن شخص مناسب. ومن الأهمية بمكان أن تتعامل مع الأشخاص بحذر وتأخذالوقت الكافي للتعرف عليهم واستكشاف الشخصية والميول والقيم قبل اتخاذ أي خطوة نحو الزواج. ويجب أن تتأكد من أن الشخص الذي تتواصل معه يمتلك نفس الأهداف والرؤية الخاصة بك، ويشعر بالاهتمام الحقيقي بك وبمستقبلك السعيد. ومن المهم أيضًا أن تحدد القواعد والحدود المناسبة لعلاقتك وتتحدث بصراحة مع الشخص الذي تختاره للزواج في السرية.

في النهاية، يجب أن يكون الصدق والثقة هما الأساس في أي علاقة صحية ومستقرة، ويمكن للتحدث بصراحة والتعامل مع الآخرين بمصداقية أن يساعد على بناء الثقة وتقوية العلاقات. وعندما تواجه الكذب في العلاقات، يمكنك التعامل معه بصراحة وتحدث مع الشخص الآخر بشأن مخاوفك ومشاعرك، والعمل معًا على حل المشكلة وإعادة بناء الثقة.
أحييك لكن اغلب الواقع الإلكترونية فيها نصب و ابتزاز و اغلب الناس لا يحبون الصدق و يلتفون حول الحقيقة وهذا المؤلم فى المعاملة

• أتفق
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
  • عجبني
التفاعلات: الشاعر الباكى
  • حبيته
  • عجبني
  • حبيته
أحييك لكن اغلب الواقع الإلكترونية فيها نصب و ابتزاز و اغلب الناس لا يحبون الصدق و يلتفون حول الحقيقة وهذا المؤلم فى المعاملة
السوشيال ميديا كله كدب ف كدب دي حقيقه

هنا غير هناك

• عجبني
لا داعي للإعتذار فقط احسن الاختيار
لا اعتزر لاحد ولكن اعتزر للظروف التى يجعلها الجميع شماعة فعلا ظلمنا الظروف

ليه الكل بيكدب .
سؤال جننى كتير كنت بقول انى بدور على سيدة اربعينية للزواج فى سرية لظروف قهرية .
لكن اللى جننى اكتر لما الاقى كل اللى هنا مع اختلاف ميولهم كدابين ليه مفيش وضوح بين الناس .
كل واحد حسب ميوله ليه بيكدب
صديقى معظم ال هنا
محدش فيهم عايز يربط نفسه بعلاقة حقيقيقة
هنا مجرد افكار وخيالات بتخرج من غير رقيب

صديقى معظم ال هنا
محدش فيهم عايز يربط نفسه بعلاقة حقيقيقة
هنا مجرد افكار وخيالات بتخرج من غير رقيب
صحيح طيب ليه بنشوف الهبد داينا و اللى يقول انا جاد و داينا مش بنقابل غير اطفاااال للاسف اغلب اللى بقى فى المنتظى اطفااال من ١٩ الى ٢٣ سنة و شغل عيااال بس

صحيح طيب ليه بنشوف الهبد داينا و اللى يقول انا جاد و داينا مش بنقابل غير اطفاااال للاسف اغلب اللى بقى فى المنتظى اطفااال من ١٩ الى ٢٣ سنة و شغل عيااال بس
لا دى غلطتك انت
انت ال متوقع تلاقى الناس كلها هنا مستنيه علاقة من اى حد بس الواقع مختلف
خفف طموحاتك واستمتع بماهو متاح

لا دى غلطتك انت
انت ال متوقع تلاقى الناس كلها هنا مستنيه علاقة من اى حد بس الواقع مختلف
خفف طموحاتك واستمتع بماهو متاح
لا مش كدا خالص هو الموضوع ان شغل العياااال بيخلى الواحد يتخنق المنتدى زمان مكنش كدا

لا مش كدا خالص هو الموضوع ان شغل العياااال بيخلى الواحد يتخنق المنتدى زمان مكنش كدا
لا يا صديقى المنتدى زمان زى دلوقت
انتى ال متعشم بزياده
استمتع
end of text

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا يا صديقى المنتدى زمان زى دلوقت
انتى ال متعشم بزياده
استمتع
end of text
وحياتك بقيت فى المنتدى للتسلية مش اكتر
اشكرك لاهتمامك

المواضيع المشابهة