NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بالنسبي لي م علي المرأه من واجبات الي الابتسامه ف وجه زوجها ولكن قل من علم هذا
دة حق ليكم في حالة وجود الزوج الصالح. مش واحد يبقي مطلع عنها ووكلها علقة علي الصبح واخر اليوم عايزها تضحك في وشة اكيد الموضوع تناغم معيشة. هو كويس هي تحترم نفسها وهذا

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
أنا آسف ليك بس مينفعش اكون منكد عليها وداخل البيت بوزي شبرين وتضحك في وشي
كما من حقك ان تري الابتسامه ع وجهها فمن حقها ان تري وجهك مبتسما
الحقوق والواجبات تبادل لابد منه بالرغم من تعارضي مع كلمه حقوق وواجبات

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Moheb sex و x🅨🅞🅖🅘
دة حق ليكم في حالة وجود الزوج الصالح. مش واحد يبقي مطلع عنها ووكلها علقة علي الصبح واخر اليوم عايزها تضحك في وشة اكيد الموضوع تناغم معيشة. هو كويس هي تحترم نفسها وهذا
الرجل ليس من قل امام النسوه انا هو الرجل لايضرب المرأه الراجل يجب ان يعلم ان المراه تركت اباها واخاها وامها وذهبت معك لتكون اخ واب واما معا ف شخص واحد

• أتفق
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
بالضبط كدة لازم وجود التصالح والتسامح والتصافي الاول بينهم وبعدك كدة نوضع المقياس دة. يعني مينفعش اتنين ينهم خلاف دائم ونقول. حقوق وواجبات كدة. مش منصف الحكم بين اتنين عاقلين. ووعين للحياة كويسة.

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Moheb sex و juba4
انا كنت متابعة في صمت وفعلا من افضل الردود كلام حضرتك أنجزت كتير اوي في الموضوع دة بكلماتك دي 🙏🙏🙏
مبسوت انك متابعة و سعيد اكتر انك حسيتي كلامي و شكراً ليكي جدا على دعمك الشييك و ردودك الجميلة 🙏

ماشي دي من الحقوق
بس مينفعش اكون منكد عليها وزعها علقه ولمى ارجع من اشغل القيها مبتسمه في وشي ما طبيعي أنها مش هتنسى الي عملتوا فيها وكمان لو عملت كدا هتبقى مطره تضحك عليا أنها مبسوطه وفرحانه

• أتفق
الرجل ليس من قل امام النسوه انا هو الرجل لايضرب المرأه الراجل يجب ان يعلم ان المراه تركت اباها واخاها وامها وذهبت معك لتكون اخ واب واما معا ف شخص واحد
يبقي الحقوق والواجبات. مقياسها. التسامح والتصافي بين الشريكين وبعدك كدة نتكلم في حقوق وواجبات. آية رايك في كلامي 🌹

• عجبني
بجد انتوا الاتنين بتعجبني أفكاركم وردودكم المتساوية في حق الرجل والمرأة 🙏🙏🙏🙏
لولا انتم ما كنا نحن
🙏🙏
لولا ان في ناس جميلة في المتظى بتحفز عقولنا و كلامنا بفرها و اسلوبها الراقي في تقبل الكلام و الحوار و البعد عن الاسفاف ماكنش الي زي انا و فكري نفكر دده ابدا
و اعتقد ان صديقي فكري حيبدع اكتر مني في الرد عليمي ببساطه المعهودة 🙏

و اعذريني اني جعلستها شوية في الردود 😅

• حبيته
يبقي الحقوق والواجبات. مقياسها. التسامح والتصافي بين الشريكين وبعدك كدة نتكلم في حقوق وواجبات. آية رايك في كلامي 🌹
العلاقه ف الاساس لا تعتمد ع الحقوق والواجبات بل ع حب وتفاهم وتقدير وتسامح

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁 و Life selector
مبسوت انك متابعة و سعيد اكتر انك حسيتي كلامي و شكراً ليكي جدا على دعمك الشييك و ردودك الجميلة 🙏
لا بجد انتواجزت كتير اوي. في الموضع. بس في نقطة ضائعة في النقاش وهوالمقياس الي ممكن نعتمد بية للحقوق والواجبات دي. انا راي اننا مش من حق حد يتكلم فيها قبل التسامح والتصافي بين الشريكين. وبعد كدة كل واحد يطالب بحقوقه وواجباتة بمعني لو الزوج ليس صالح. وفي نكد دائم للزوجة واخر اليوم عايزها تضحك وتفرفش معاة طيب مهو دة ضد المنطق. وفي الاخر هيقول حقوقي وواجباتي فين. طيب حضرتك منكد تسامح الاول لاء مش مهم المهم حقي وهذا بين الازواج وغيرهم عشان كدة لازم الكل يفكر في المقاييس قبل الكلام في نقطة الحقوق

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: Moheb sex و مصطفى مصطفى
لولا انتم ما كنا نحن
🙏🙏
لولا ان في ناس جميلة في المتظى بتحفز عقولنا و كلامنا بفرها و اسلوبها الراقي في تقبل الكلام و الحوار و البعد عن الاسفاف ماكنش الي زي انا و فكري نفكر دده ابدا
و اعتقد ان صديقي فكري حيبدع اكتر مني في الرد عليمي ببساطه المعهودة 🙏

و اعذريني اني جعلستها شوية في الردود 😅
طبعا حضراتكم علي راسي. وعملت لحضرتك كومنت ارجو الرد علية عشان عايزة افهم النقطة دي بصراحة 🙏🙏

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex و Life selector
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا بجد انتواجزت كتير اوي. في الموضع. بس في نقطة ضائعة في النقاش وهوالمقياس الي ممكن نعتمد بية للحقوق والواجبات دي. انا راي اننا مش من حق حد يتكلم فيها قبل التسامح والتصافي بين الشريكين. وبعد كدة كل واحد يطالب بحقوقه وواجباتة بمعني لو الزوج ليس صالح. وفي نكد دائم للزوجة واخر اليوم عايزها تضحك وتفرفش معاة طيب مهو دة ضد المنطق. وفي الاخر هيقول حقوقي وواجباتي فين. طيب حضرتك منكد تسامح الاول لاء مش مهم المهم حقي وهذا بين الازواج وغيرهم عشان كدة لازم الكل يفكر في المقاييس قبل الكلام في نقطة الحقوق
الحقوق والواجبات ليست مقياس فالرجل يفعل م يستطيع فعله لارضاء زوجته وهي تفعل بقدر المستطاع لاسعاد زوجها بعيدا عن الحقوق والواجبات فليس بين الحبيب وحبيبه حق وواجب

• أتفق
العلاقه ف الاساس لا تعتمد ع الحقوق والواجبات بل ع حب وتفاهم وتقدير وتسامح
بالضبط رجعنا لمربط الفرس ومن راي راجع معايا رد الاستاذ لايف عشان كتبت نفس كومنت زي دة عشان نوفق بين الردود. اوكي چوبا. وبجد استفدت كتير منكم 🌹🌹

• عجبني
انتي اثرتي نقطة كويسة جدا احيكي حتكلم عليها قي تعليق لوحده اوكي

• حبيته
الحقوق والواجبات ليست مقياس فالرجل يفعل م يستطيع فعله لارضاء زوجته وهي تفعل بقدر المستطاع لاسعاد زوجها بعيدا عن الحقوق والواجبات فليس بين الحبيب وحبيبه حق وواجب
كدة صح ✌️✌️

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex و juba4
انتي اثرتي نقطة كويسة جدا احيكي حتكلم عليها قي تعليق لوحده اوكي
اوكي. وانا في الأنظار وياريت وعملت منشن عشان لو خرجت اوكي 🙏🙏🙏

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Moheb sex و Life selector
بالضبط رجعنا لمربط الفرس ومن راي راجع معايا رد الاستاذ لايف عشان كتبت نفس كومنت زي دة عشان نوفق بين الردود. اوكي چوبا. وبجد استفدت كتير منكم 🌹🌹
مهو مش هينفع ارتبط بواحده وبعد كده نشوف الاحساس والتسامح والتقدير
ده كلام المفروض التاكد منه قبل الارتباط بشخص لكن المعظم هنا بيتكلم فيما بعد التفاهم والتسامح

• أتفق
عودة
أعلى أسفل
0%