NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
عادي تختلف احنا مش لازم نتفق
الاختلاف شئ واحترام الناس والعقليات شئ
بالنهاية سعيد لمشاركتك الجميلة ⁦🙏🏾⁩

• بيضحكني
التفاعلات: بيكهام الاسمر
اعذروني اصدقائي الاعزاء و لاكني اريد ان اوضح حاجة مهمة جداً
لكل واحد فينا ثقافته و نشأته و قواعد تفكيره و كمان مبادئ كبر حطة في قوانينه
اكتر حاجة بتدايقني هي التعميم

لو سمحتم بلاش تعميم عايزين تفهموا المشكلة صح و ادرسو كل حالة شوفتوها قدامكم لحالها بدون تعميم

لان مفيش حد شبه حد

• حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁 و بيكهام الاسمر
الحقيقة انا سعيد بالتفاعل الرائع والنقاش باحترام رغم اختلاف وجهات النظر ⁦🙏🏾⁩⁦❤️⁩
واشكر الجميع لالتزامهم اداب الحديث

لو سمحتم بلاش تعميم عايزين تفهموا المشكلة صح و ادرسو كل حالة شوفتوها قدامكم لحالها بدون تعميم

لان مفيش حد شبه حد
متفق معاك تماما التعميم فكرة مغلوطة فلسفيا ومنطقيا ⁦🙏🏾⁩⁦❤️⁩
احسنت اخي الكبير

• حبيته
التفاعلات: Life selector
متفق معاك تماما التعميم فكرة مغلوطة فلسفيا ومنطقيا ⁦🙏🏾⁩⁦❤️⁩
احسنت اخي الكبير
عايزين حد يقولنا عن موقف او حادث او مشكلة شافها قدامه و عاصرها يحكيهلنا و خلينا نحللها بشكل موضوعي من وجهة نظر الانسات و السيدات و الحجة ام قويق كمان
و نحللها نفسيا و اجتماعياً
و بعدها نقدر نوصل لنتيجه عن السبب
و نستشف منها الحل ده لو عايزين حلو

• أتفق
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

لان مفيش حد شبه حد
وربنا لخصت كلام كتير اوي عشان انا ملاحظة أن في تعمم كتير. ملهوش داعي دة مجرد نقاش وفضفضة وبس واكيد كل واحد حياتة غير الاخر. وبصراحة شايفة الموضوع بياخد شكل تاني غير المقصود منة 🙏🙏🙏

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Moheb sex و Life selector
عايزين حد يقولنا عن موقف او حادث او مشكلة شافها قدامه و عاصرها يحكيهلنا و خلينا نحللها بشكل موضوعي من وجهة نظر الانسات و السيدات و الحجة ام قويق كمان
مافيش اكتر منهم 😂😂😂😂
انا حضرت ت ح ر ش وحضرت اع ت د ا ء علي سيدات وانسات ورايت سلبية محبطة ومخجلة للاسف

• عجبني
مافيش اكتر منهم 😂😂😂😂
انا حضرت ت ح ر ش وحضرت اع ت د ا ء علي سيدات وانسات ورايت سلبية محبطة ومخجلة للاسف
حلو
احكيلنا مشكلة واحدة بس عاصرتها و خلينا اكتر نتكلم عن مشكلة اعتداءات لان المتحرشين دوول مرضى و حلهم انك ترفضي و بالي في رجلك و اديلو

حلو
احكيلنا مشكلة واحدة بس عاصرتها و خلينا اكتر نتكلم عن مشكلة اعتداءات لان المتحرشين دوول مرضى و حلهم انك ترفضي و بالي في رجلك و اديلو
اوعدك في بوست منفصل قريب ⁦❤️⁩

• حبيته
  • أتفق
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
عارف ممكن تضيف فيه هو كمان
الفكرة الي انا و انت اتكلمنا عنها الصبح فئة الكنبة
او السلبية
هدرس الموضوع علشان البوست يكون شامل كل شئ
مشكور جدا لاقتراحك الرائع ⁦🙏🏾⁩

• أتفق
يا استاذ لايف الأمثلة كتير بس الفكرة والفيصل في حاجتين. الأولي. كبت الشباب الي موجود ولازم نعترف بوجودة. والتاني عدم التوعية من الصغر وكلامي علي الجنسين مش الشباب وبس 💐💐💐

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
يا استاذ لايف الأمثلة كتير بس الفكرة والفيصل في حاجتين. الأولي. كبت الشباب الي موجود ولازم نعترف بوجودة. والتاني عدم التوعية من الصغر وكلامي علي الجنسين مش الشباب وبس 💐💐💐
كلامك مظبوط جداً
الوعي ناقص بشكل تام

لاكن بالنسبة موضوع الكبت اه موجود
لاكن مينفعش نعمله شماعة على تدني الاخلاق و انحضار الذوق العام

هي اخلاق و مبادئ فية الي اتربى عليها و في الي مترباش بيها

اهي كلمة مكبوت دي الي تخلق عذر لكل متحرش اول ما الناس تكسكه يطلعلك واحد يقولك شوف هي لابسه ازاي و الواد مكبوت حيعمل اية مش عارف يتجوز

كلمة مكبوت دي الي بتخلي زوج يضرب زوجته و يقلك اصل الراجل مكبوت معلش شغله معصبه حت فيها

كلمة مكبوت دي الي بتخلي واحد يروح يصاحب واحدة و يوهمها بالحب و علشان ينام معاها و تسلية و يقولها معلش يا حببتي اصلي مكبوت من الي بشوفه في الشارع لازم تريحيني

الاعذار لا تبيح المحظورات صديقتي العزيزة

ارجو ان تتقبلي اعتذاري انا فقط اريد ان اوضح المعنى و ليس نقدك في كلامك 🙏🙏🙏

• أتفق
التفاعلات: بيكهام الاسمر
كلامك مظبوط جداً
الوعي ناقص بشكل تام

اهي كلمة مكبوت دي الي تخلق عذر لكل متحرش اول ما الناس تكسكه يطلعلك واحد يقولك شوف هي لابسه ازاي و الواد مكبوت حيعمل اية مش عارف يتجوز

كلمة مكبوت دي الي بتخلي زوج يضرب زوجته و يقلك اصل الراجل مكبوت معلش شغله معصبه حت فيها

كلمة مكبوت دي الي بتخلي واحد يروح يصاحب واحدة و يوهمها بالحب و علشان ينام معاها و تسلية و يقولها معلش يا حببتي اصلي مكبوت من الي بشوفه في الشارع لازم تريحيني

كلامك مظبوط

• أتفق
للاسف هذا المفهوم الخاطئ عن الانثى وهي بالعكس تمام الها حقوقها مثل الرجل واكثر
الغرب واللي بدعو لحرية المرأة هم اكثر الاشخاص اللي قللوا من قيمتها فاصبحت الانثى تستغل لغايات الاعلانات والترويج للسلع فاصبحت النظرة الابرز للانثى انها لاثارة شهوة الرجل ولكنها بالحقيقة شريكة لنجاح الاسرة و المجتمع

اهااا بس شيفاكي متمرسة اوي فية حتي عني كمان في بعض الكلمات براجع جوجل بصراحة. عشان مش ملمة بيها اوي زي الانجلش ✌️
أحسنتي حبيبي ، أصلا شخصيا بجد بحسه لغة فرفورة أوي و قليلة المفردات على عكس لغات التعبير بيها أعمق و أحلى 😹😹

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Life selector، مجنونة مطرقعة 😁😁 و Moheb sex
كلامك مظبوط جداً
الوعي ناقص بشكل تام

لا بالعكس أنا يستفيد جدا من حضرتك 🌹🌹 بس انا كنت اقصد بالكبت الي هو احتياج الجنس وتفريغ طاقة وبس فهمني ومع ذلك دائما ردودك مميز جدا. وبصراحة بقتنع بيها جد ومرسي لتوضيحك 🥰🥰🥰🥰

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Moheb sex و Life selector
عودة
أعلى أسفل
0%