NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ℂ𝔸ℙ𝕋𝔸𝕀ℕ

الـكـابــتــن 🦾🇮🇹
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
15 مارس 2023
المشاركات
419
مستوى التفاعل
345
نقاط
1,639
الجنس
عدم الإفصاح
الدولة
تونس
توجه جنسي
عدم الإفصاح
الجزء الاول


-اعرفكم بنفسي انا حسام 20 سنه، قمحاوي البشرة، 182 سنتي، جمسي معضل زيادة وعريض بسبب تمرينات الچيم اللي ابويا كان بيدربني عليها انا و اخواتي، و بالمناسبة هو مدرب كمال اجسام و معاه بطولات من زمان، انا بقالي شهر في شقة مأجرها قريب من الجامعة عشان سكن الطلاب كان مش مريح خالص و انا ظروفي المادية تسمحلي أجر شقة لوحدي، و ابويا كل شهر بيبعتلي مبلغ اصرف منه ، كنت في الدور التالت و الشقة اللي قصادي فاضية،
لما كنت في المحافظة بتاعتي ايام ثانوي كنت علطول مع بنات شرميط او مومس، ولأن زوبي كان كبير حوالي 18 ونص سم، كنت عنتيل نوعآ ما، بس لما سفرت عشان الجامعة، قررت اخف و اركز في الجامعة و المحضرات، بس دا مينعش اني عملت علاقة مع واحدة ولا اتنين،
في يوم كنت فاضي معيش محضرات و كانت الساعة 12 الضهر، صحيت عادي فطرت و كنت بتفرج علي ال Tv، سمعت بواب العمارة بيتكلم مع حد علي السلالم، وسمعته بيقول ( لا يا أستاذ الشقة اللي علي اليمين هي اللي فاضية) عرفت ان في حد هيسكن في الشقة اللي قصادي، بعد دقيقتين الباب بتاعي خبط، قمت افتح لاقيت واحد في التلاتينات ابيضاني لابس بنطلون و قميص، و معاه واحدة في اواخر العشرينات، كانت فرس، طيزها كبيرة و قابة لفوق و بزازها مرفوعة و كبار اوي، شعرها اسود، لابسه چيب فوق الركبة ديقة موت علي طيزها و فخادها و بلوزة نص كم مفتوحة من عند الصدر و مبينا شقة بزازها و حاطة ميكاب خفيف، شكلها يهيج الحجر،

انا- ايوة يا باشا أؤمر؟
هو- اسف لو ازعجتكم بس معلش لو ينفع نقطتين زيت علي المفتاح اصل الكالون تارس عشان مركون بقاله فترة،
انا-تحت امرك اتفضل استني عندي جوا علي ما ازيته
هو-ملوش لزوم هما نقطتين بس مش هتطول
انا- حاضر دقيقه
رحت زيت المفتاح و رجعت ادتهوله
انا- جرب كدا افتح بيه عشان لو محتاج زيت تاني، اجبلك
راح نحية الشقة و انا بصيت علي الست اللي معاه لاقيتها مركزة معاي وخدت بالها اني كنت باصص عليها،
المهم جوزها حاول يفتح الباب مفتحش، انا رحت عندهم
انا- خليني احول كدا يمكن اعرف افتحه
اخدت المفتاح قعدت الف فيه بس كان تارس، جوزها اخد مني المفتاح و حاول هو، الكالون لف بس الباب تارس
هو- المفتاح فتح الكالون بس الباب مش راضي يفتح
هي- يبقي تارس افتحه بكتفك يا هيثم
حاول هيثم يخبطه خبطتين بعدين كتفه وجعه و مقدرش
انا- خليني اجرب انا كدا يا استاذ هيثم
طبعآ بسبب جمسي المعضل خبط الباب كتف واحد اتفتح
بصيت لمرات هيثم لاقيتها بصت لجوزها بغيظ
انا- اتفضله، هو حضراتكم من محافظة تاني؟
هي- لا ليه؟
انا- فكركم من محافظة تاني و هتحوله هنا انتي و جوز حضرتك
هي بأبتسمه- لا احنا مش متجوزين لسه، فرحنا قريب و كنا بندور علي شقة كويسة
انا- بجد ألف مبروك
هيثم- شكرآ ليك اوي يا...
انا- حسام و متشكرنيش انا معملتش حاجه يا استاذ هيثم
هيثم- لا ازاي، لولاك مكناش عرفنا ندخل نشوف الشقة،
انا- علي العموم انا تحت امركم لو احتاجتو حاجة انا موجود
هيثم- شكرآ جدآ يا حسام، تعالي كدا يا قمر شوفي الشقة هتعجبك ولا لاء؟
قمر- تعال شوفها معانا يا حسام يمكن تلاحظ عيب او اي حاجه تقولنا عليها
انا- بصراحة لو شفت عيب مش هقولكم عليه
قمر بأستغرب- ايه دا ليه؟
انا- اصل بصراحة مرتحلكم و عيزكم تبقوا جراني
قمر بأبستمه- ميرسي جدا، دا احنا اللي هننبسط ان يبقي قصدنا جار خدوم زيك،
انا- تحت امركم يا أستاذة قمر
قمر- بلاش ألقاب و تعال معانا بقي اتفرج عليها انا مصرة
هيثم- خلاص بقي يا حسام متكسفهاش
انا- لا مقدرش اعمل كدا اتفضله
دخل هيثم و قمر وراه و انا وراها و كنت مركز في طيزها الكبيرة اوي و هي بتترج و بقيت ابص علي الشقة و لما تعدي قمر قدامي اركز في جسمها و شق بزازها اللي ظاهر قدامي، بعد ما خلصنا
هيثم- عجبتك الشقة يا حبيبتي؟
قمر- اه حلوة اوي،
هيثم- وشك حلو علينا يا حسام، اخيرآ عجبتها شقة، داحنا بقالنا شهر بنشوف شقق ولا واحدة عجباها
انا- حقها يا أستاذ هثيم مش عروسة و بتدلع
قمر بدلع و مبستمه- قوله يا حسام و فهمه
هيثم- يا حبيبتي انا اشيلك علي رموش عيني و اطلبي و انا انفذ
قمر- شكرآ يا روحي
هيثم- العفو يا حبيبتي، يلا بينا بقي
انا- اتفضله عندي اشربه حاجة
هيثم- ألف شكر يا حسام، مش عيزين نزعج حضرتكم في البيت
انا- مفيش ازعاج ولا حاجه، وبعدين انا عايش لوحدي في الشقة
قمر- ليه و اهلك فين؟
انا- انا من محافظة **** بس جيت هنا عشان الجامعة
قمر- طيب انت هتقدر توفق بين الجامعة و الشغل؟!
انا- لا انا مش شغال
قمر- اومال بتدفع اجار الشقة منين
انا- اصل والدي اصر اني اركز في الجامعة وبس و هو هيبعتلي مصريفي كل شهر، وانا وافقت، اصل هو مش بيحب حد يتني كلمته
قمر- اه تمام
انا- اتفضله معاي بقي اشربه حاجه، و خدو نفاسكم
قمر- انت مصمم يعني؟
انا- ايوة بالظبط مصمم
قمر- خلاص زي بعضه يا هثيم مش عيزين نزعل جرنا الجديد
هثيم- خلاص مفيش مشكلة كله إلا الزعل
دخلتهم الشقة عندي
انا- هدخل اعملكم حاجه تشربوها
قمر- لا خليك انت و انا هقوم اعمل
انا- ازاي بس دانته ضيوف ميصحش يعني
قمر- اخص عليك، ضيوف برضو! و انا اللي قلت اننا اهل
انا- لا مش قصدي، بس يعني خليكي انتي و انا اعملكم حاجه تشربوها
قمر- لا انت كدا معتبرنا ضيوف لسه
انا- لا خلاص البيت بيتك اتفضلي المطبخ جوا علي الشمال
قعدت ادردش مع هيثم دقيقتين و سمعت قمر بتنادي
قمر- حسام معلش هو انت حاطط السكر فين بالظبط؟
انا- فوق علي الشمال
قمر- طيب ممكن تاجي تنزله عشان مش قادرة اطوله
بصيت لهيثم و كنت بشوف هيقول حاجه او هيعترض بس كان ساكت، قمت دخلت المبطخ كانت قمر واقفة مدياني ضهرها و فاتحة درفة و واقفة تحتها
قمر- هو انا كان المفروض اعمل كل حاجه بنفسي بس انت عامل كل حاجه مقاس طول بس ههه
انا- ولا يهمك
كنت مستني قمر تبعد عشان اجيب السكر بس هي مش متحركة
قمر- ايه يا حسام هات السكر
قربت و قفت وراها زوبي لامس طيزها وحسيت بيها رجعت ورا سيكا و زوبي اتدفن بين طيزها،
انا- اتفضلي السكر اهو
قمر بأبستمه- بقولك ايه النسكافيه عندك مش هيكفينا احنا التلاته وانا مش بحب القهوة هعمل شاي و خلاص
انا- مفيش مشاكل
قمر بصالي في عيني- طيب هات الشاي من فوق بالمرة
انا- طيب تعالي يمين شوية عشان اعرف اجيبه
قمر- كلها ثانيه مش لازم يعني
انا مبستم- براحتك
كانت المرادي مدياني وشها، قربت منها و مديت ايدي فوق اجيب الشاي و ضغط بصدري علي بزازها و هي مش معترضة خالص و حسيت بنفسها في صدري
انا- اتفضلي الشاي اهو، هروح انا اقعد مع أستاذ هيثم علي ما تعملي الشاي
خرجت برا و دردشت مع هيثم خمس دقايق و رجعت قمر معاها الشاي
قمر- قولي بقي انت بقالك كام سنه في الجامعة
انا- لسه أول سنه،
قمر- ايه دا بجد ليه انت عندك كام سنه
انا- عشرين، ليه يعني؟
قمر مبتسمه- اصل يعني طولك و شكلك يديك اكبر من كدا، و شكلك منتظم في تدريبات الچيم عشان فورمة جسمك باين عليها
انا- البركة في والدي بقي، اصله مدرب كمال اجسام، و بطل قديم
هثيم- واضح انه بيحب رياضة الأثقال بشدة
انا- جدآ، مفيش حد مننا لا انا ولا اخواتي ابويا عتقه غير لما عمل فورمة زي دي
هيثم- واضح انه مدرب شاطر،
انا- شكرآ ليك
هيثم- لا انا مش بجاملك واضح عليك، (بص في الساعة) يخبر الساعة 2 و ربع، فرصة سعيدة اوي يا حسام، يلا بينا يا قمر
قمر:: يلا يا حبيبي، شكرآ ليك اوي يا حسام علي جدعنتك معانا،
انا:: متقوليش كدا يا قمر انا تحت امركم في اي وقت
قمر مبستمه:: ميرسي يا حسام يلا يا هيثم
هيثم:: فرصة سعيدة يا حسام يلا سلام
عدي اسبوع علي الموقف دا و كانو جابو العفش و فارشه الشقة، و في يوم الساعة 7 بالليل الباب خبط فتحت كانت قمر
انا:: قمر اتفضلي
دخلت لوحدها، بصيت برا كان هيثم مش موجود
انا:: انتي لوحدك ولا ايه؟
قمر:: اه اصل هيثم معاه مشاوير و مش فاضي و انا جيت بنفسي اديك دعوة الفرح و لازم تحضر
انا:: اكيد هاحضر طبعآ، امتي الفرح و فين؟
قمر:: الخميس اخر الاسبوع في قاعة ****
انا:: استني هعمل كبايتين نسكافيه نشربهم
قمر قربت مني:: تعال نعملهم سوا
انا:: هتعرفي تطوليهم ولا اجبهملك زي المرة اللي فاتت
قمر عضت شفتها:: وانا هطولهم ازاي طيب، انت ابقي هاتهم
انا:: طيب يلا بينا علي المطبخ
مشيت قمر قدامي و كانت مغرية في البنطلون الچينز اللي لابساه، دخلت المطبخ و وقفت في نفس المكان بس ادتني وشها و كانت بصالي فعيني، قربت منها و بصتلها في عينها، بزازها لامست صدري، لاقيتها بتغمض عنيها و بتقرب من شفيفي، اتجوبت معاها و خدت شفايفها في بوسه، كانت بتطلع صوت و هي بتبوسني زي (اممم)، ايدي نزلت علي طيزها بقيت اقفش فيها، نزلت بشفيفي علي رقبتها اشتغلت بوص و لحس و ايدي مش سايبه طيزها، وهي مدت اديها تحسس علي زوبي من فوق الهدوم و ايد علي ضهري بتحسس عليه، فضلت خمس دقايق وانا بابوس رقبتها، لغاية ما نزلت علي بزازها فكيت زراير البلوزة و هي كانت بتسعدني افكها، و فكيت مشبك البرا و نزلت علي بزازها مص و بفرك الحلامات وهي بتتأوه و تدوس علي راسي اكتر و تدفنها بين بزازها و ترجع تمسك زوبي تاني،
قمر:: مش قادره عايزة اشوفه
انا:: هو ايه؟
قمر:: زوبك يا روحي طلعه بقي عايزة اشوفه
انا:: وهو انا منعتك؟
خلصت الكلمة و نزلت علطول علي ركبتها،(كنت لابس بنطلون رياضي) شدته و طلعت زوبي من البوكسر،
قمر:: يا لهوي علي جماله كبير اوي زي ما اتخيلته،
انا:: وانتي اتخيلتيه امتي بقي؟
قمر عضت شفتها:: اول ما لامس طيزي واحنا بنعمل الشاي، اااه راسه كبيره اوي
بقيت تدعك زوبي باديها الأتنين و فتحت بوقها علي الأخر و دخلت الراس في بوقها و بقيت تمص فيها و مش عارفة تاخود راحتها في المص عشان زوبي كبير علي بوقها، طلعته و تفت عليه و بقيت تدعكه بأديها الأتنين،
قمر:: امم، مش قادره امصه دا كبير اوي علي بوئي
انا:: يعني ايه، هيفضل صاحي كدا و قدامي كل الجسم دا
قمر:: لا يا روحي انا هريحك اوي،
و تفت علي زوبي غرقته و حطته بين بزازها و بقيت تنيك بزازها بزوبي و تمص اول الراس، فضلنا عشر دقايق
قمر:: انا تعبت امتي هتجيب بقي
انا:: هجيب ازاي يعني عايز حاجه اكتر سخونة، بزازك حلوة بس للمص مش للنيك، النيك دا معروف مكانه
قمر:: مش هينفع خالص دلوقتي، انا هتصرف
مسكت زوبي و حطت الراس في بوقها و بقيت تمص جامد و تدعكه بأديها الأتنين جامد، اكتر من خمس دقايق كمان و حسيت اني هجيب
انا:: اوووف هجيب ياقمر هجيب اهو
مسكته و حطته بين بزازها و بقيت تدعك اكتر لغاية ما غرقت وشها و بزازها
قمر:: اممم سخن اوي يا روحي
دعكت صوباعين في اللبن بعدين مصتهم، وقفت و اخدت مندايل من المطبخ و مسحت وشها و بزازها بعدين راحت الحمام نضفت نفسها و رجعت تظبوط هدومها
قمر:: هستناك في الفرح يا روحي انا عزماك بنفسي
انا:: هتلاقيني قدام باب القاعة من قبل ما تفتح
قمر بستني في بوقي:: باي يا روحي
مشيت قدامي ناحية باب الشقة و كانت بتفتح عشان تخرج و طلعت خطوتين قدام الباب، قمت رزعتها بعبوص ابن حرام خرم الچينز اللي لابساه، أتأوة جامد بعدين لافت بصتلي و كانت مبتسمة و عملتلي باي، ركبت الأصنصير و نزلت،
يوم الخميس لبست و روحت الفرح سلمت عليهم كانت لابسه فستان ملوش حملات و صدره مفتوح و بزازها نصها برا، وهيثم قاعد جمبها سلمت عليه و بصيت في الفرح لاقيت شراميط كتير اوي، اللي لابسه قصير و اللي ديق فشخ و اللي مفتوح لغاية الفخاد و اغلبهم مركزين معاي، عشان جسمي و كدا و خصوصآ اني بلبس تشرتات ديقة تبين عضلاتي،
قعدت بتاع ساعة و روحت سلمت عليهم و عرفتهم اني همشي، و قمر كانت مصصة اني اقعد شوية بس قولتها اني، مش بحب الدوشة و اني جيت عشان ميزعلوش مني،
روحت البيت اخدت دوش و بما ان بكرا أجازة سهرت،
(الساعة 12:30)
سمعت صوت دوشة عربيات عرفت ان الفرح خلص و رجعه، سمعت صوت دوشة علي السلالم، بصيت من العين السحرية لاقيت هيثم و قمر و وراهم كام واحدة الظاهر ام هيثمو ام قمر و بقيت قرايبهم، بيتطمنه عليهم بعدين نزله
رجعت في الصالة تاني، قعدت ألعب ببجي علي الفون، بعد ساعة وشوية زهقت قلت ادخل انام و قبل ما اتحرك الباب خبط، استغربت مين هياجي في الوقت دا
بصيت من العين السحرية كانت قمر، فتحتلها الباب و كانت بروب نوم قصير اوي و لابساه علي كلوت و برا
دخلت و بصيت علي الشقة بتعتهم كان هيثم باصص علينا، قمر قفلت الباب و شدتني من ايدي في نص الصاله
انا:: مالك ايه حصل، هو مزعلك ولا ايه
قمر :: بعدين هقولك
و لاقيتها بتنزل علي ركبتها و بتطلع زوبي من البنطلون، رجعت خطوتين لورا
انا:: قمر انتي بتعملي ايه؟! النهارده دخلتك و ازاي هيثم يسيبك تخرجي كدا؟
قمر:: عشان مش راجل
انا:: مش راجل ازاي بس اهدي و اقفي فهميني
قمر وقفت:: مش راجل طلع خول و بتاعه مش بيقف، و انا مش هخليه ياخود شرفي بصباعه ولا بخيار، انا حفظت علي نفسي بما فيه الكفاية، و عايزة راجل هو اللي ياخود شرفي و زوبه يتغرق بدم بكرتي،
ونزلت طلعت زوبي و بقيت تلعب فيه تقومه، فضلت تمص فيه و كان سهل يدخل زوبي في بوقها و هو نايم و بعد تلات دقايق مص بقي واقف و شامخ،
الباب خبط
قمر:: تلاقي الخول جوزي، خليك زي ما انتي همشيه و اجيلك
قلعت الروب و راحت تفتح الباب بالكلوت و البرا بس،
فتحت الباب و كان هيثم فعلآ، اول ما شاف قمر ملط دخل و قفل الباب بسرعة،
بصلي لاقيني ملط من تحت و زوبي واقف قدامي،
قمر مهتمتش بوجوده و رجعت تمص زوبي تاني، لاقيته جيه عندي باس ايدي و قال
هيثم:: عشان خطري متفضحنيش، اعمل كل اللي عايزو بس ارجوك محدش يعرف حاجه، انا لو حد عرف حاجة عني زي كدا يوم دخلتي، مستقبلي هيضيع و هتفضح وسط اهلي و الناس كلها
قمر بطلت مص و بتدعك باديها:: شششش، خلاص اسكت و غور استناني في الشقة هخلص و اجيلك
هيثم:: انا انا، ( كان باصص لزوبي) مش مش.... هقعد ساكت
قمر:: خلاص اسكت خالص و سبني عشان مش طيقاك
رجعت قمر تمص زوبي تاني و تدعكه باديها الأتنين
قمر:: بوقي وجعني، يلا بينا علي السرير، مش كان نفسك في حاجة اكتر سخونة
انا:: يلا بينا
شلتها علي درعاتي و هي اتشعلقت في رقبتي، وصلت اوضة نومي و نزلتها علي السرير و نزلت فيها بوس و قلعتها البرا و نزلت في بزازها مص و بفرك الحلامات و هي تصرخ و تتأوه جامد، نزلت علي كسها كان الكلوت فتلة و عليه أفرزت، جبت الكلوت علي جمب و نزلت الحس كسها و هي تصوت و تضغط علي راسي، بقيت الحس البظر و امصه جامد و ادعكه بأيدي لغاية ما جابت اول مرة
قمر:: اووف يلا بقي دخله و افتح كسي مش قادره اصبر
مسكت زوبي و بقيت افرش كسها بيه لغاية ما غرق من ميتها، حطيت الراس علي اول فتحت كسها، دخلت الراس و جزء من زوبي، صوتت و دخلت زوبي للنص و سبته شوية عشان كسها يوسع، طلعت زوبي بصيت عليه كان عليه ددمم و كسها نفس الكلام
قمر:: انت يا زفت يا هيثم
بصيت عليه كان عند باب الأوضة
هيثم:: نعم؟
قمر:: اجري هات القماشة البيضة و امسح فيها الدم، عشان توريه للشرموطة امك
هيثم:: حاضر ثانيه واحدة
مشي هيثم و رجع بعد دقيقة معاه قماشة بيضة
هيثم:: اهي جبتها
قمر:: امسح زوب حسام يا خول، خود شرف مراتك من علي زوبه،
ميل هيثم و كان بيمسح زوبي بالقماشة و كان بيدعك فيه جامد و هو باصص عليه، لاقيت قمر رزعته بعبوص في طيزه و قلتله
قمر:: اخلص يا عرص انت هتلعبله فيه، امسحه يلا و امسح كسي عشان يعرف ينيك كويس
مسح زوبي و كس مراته من الدم و قعد علي جمب يتفرج علينا، هجت اوي، وانا شايف شرموطة يوم دخلتها معاي و جوزها بيتفرج علينا، لاء و كمان بيمسح الدم من علي زوبي بنفسه،
دخلت زوبي في كسها بس مستحملتش زوبي كله، بقيت انيكها بنص زوبي و جزء كمان، و هي بتوحوح و تطلب انيك اجمد، و كل ما ازود و ادخل اكتر، تتأوه و تصرخ اكتر، فضلت عشر دقايق، لغاية ما زوبي كله دخل في كسها، سبته شوية تاخود عليه و نزلت علي بزازها مص وهي قافلت علي وسطي برجلها، ابتديت انيك فيها بكل زوبي وهي بتتأوه، رفعت رجلها علي كتافي و بقيت انيك اجمد و اعنف
قمر:: اااه رقبتي وجعتني، انت يا ابن الوسخة تعال هنا، احط راسي علي حجرك، رقبتي وجعتني
قام هيثم و قعد فوق راس قمر مراته و رفع راسها و حطها علي حجره
قمر:: اااه، زوبك فشخني يا حسام اااح مش قادره كسي باظ،
هيثم كان بيمسح العرق من وش قمر و بيلم شعرها علي بعض
قمر:: اااه، مراتك اتفشخت نيك يا ابن الوسخة، بوص علي زوبه و هو بيفشخ شرفك و بينيك كس مراتك قدام عينك ليلة الدخلة، امممم انا تعبت اوي
انا:: اااخ هجيب يا قمر هجيب
هيثم:: ارجوك برا، هاتهم برا لحسن تحبل منك
قمر:: هاتهم جوا يا حسام بالعند في ابن الوسخة دا
ميلت علي قمر و همست في ودنها:: معلش يا روحي انا مش قصدي اكسر كلامك قدامه بس انا مش هينفع اجيب عيل غير شرعي
ابتمست:: ماشي يا روحي اللي انت عاوزه
واول ما خلصت الكلمة جبتهم علي كسها من برا
قمر:: اااه مش قادرة اتحرك انا هبات هنا
هيثم:: لا ارجوكي مش هينفع ابوس رجلك ( نزل باس رجلها) امي هتاجي الصبح ولو مكنتيش موجودة هتفضح، اروجكي، عشان خاطري يا حسام، اقنعها
انا:: معلش يا قمر، زي بعضه، دا باس رجلك عشان توفقي، ولو عيزاني اشيلك اوديكي بنفسي لغاية سريرك انا موافق
قمر:: لا يا روحي كفاية عليك المجهود اللي عمتله.... روح يا زفت انت هات الروب من الصالة يلا،
راح هيثم جاب الروب و لبسته قمر علي اللحم
قمر:: هات الكلوت و البرا يا ابن الوسخة و تعال ورايا،
مشيت قمر و هيثم وراها ماسك الكلوت و البرا بتوع مراته في ايده، و كان هيطلعه من باب الشقة
انا:: هيييثم (بصلي) كنت هتنسي دي ( القماشة)
قمر ضحكت بشرمطة و خرجت و هيثم رجع اخد القماشة و حصلها

(تاني يوم الصبح)
صحيت علي دوشة خبط علي باب قمر و هيثم، طلعت بصيت من العين السحرية كانو كذا ست و تقريبآ هما هما بتوع امبارح + كام وحدة تاني،
رحت اخدت دوش و كنت خارج من الحمام سمعت زغاريد، عرفت انهم شافو القماشة، ابتسمت بسخرية و رجعت عملت قهوة و فطرت
عدي تلات ايام كنت بنيك فيهم قمر في وجود جوزها او من غيره و باتت عندي في يوم منهم
في يوم كنت لسه راجع من الجامعة، اخدت دوش و اتغديت، الباب خبط، فتحت كان هيثم
انا:: هيثم؟! ... ادخل
دخل و قفل الباب وراه و جيه قعد جمبي قصاد الTv،
هيثم:: انا اجازة النهارده من الشغل، قلت اجي اقعد معاك شوية
انا:: عادي ولا يهمك، انا هعمل حاجه اشربها اعملك معايا؟
هيثم:: خليك انت انا هعمل
انا:: لا لا خليك انا هعمل
هيثم:: لا خليك انا هعمل عشان عايزك في موضوع مهم
انا بأستغراب:: موضوع ايه دا
هيثم:: هعمل حاجه نشربها و اقولك
دخل هيثم يعمل حاجه نشربها و رجع بعد خمس دقايق
انا:: في ايه؟
هيثم:: حسام انت دلوقتي بقيت واحد ممنا، و بصراحة رغم كل اللي حصل انت لسه بتحترمني و بتتعامل معاي عادي، و محسستنيش اني قليل
انا:: متقولش كدا يا هيثم،
هيثم بتوتر:: حسام ..... حسام انا عايز اطلب منك طلب بس مش عايزك تدايق منه
انا:: انت موترني معاك في ايه؟
هيثم بصوت مبحوح:: بب ب بصراحة من لما شفت المحنة في عين مراتي و هي معاك و كانت مبسوطة، و انا.... انا نفسي اجرب زيها
انا:: قصدك ايه يعني؟
هيثم بكسوف:: أصل انا سالب
انا:: ااااه.... بس انا مليش في الخشن
هيثم:: جرب.. نفسي ادوقه، عشان خطري، ولو عايز فلوس انا مستعد ادفع اللي عايزو
انا:: مش حكاية فلوس يا هيثم بس انا عمري ما جربت خشن
هيثم:: ارجوك، انا مش عارف اركز لا في شغلي ولا في اي حاجه، من كتر تفكيري في الموضوع دا،
كنت هتكلم هيثم قطعني:: عشان خطري يا حسام، نفسي اجربه
انا:: .... قمر مراتك متعرفش حاجه عن الموضوع ده
هيثم:: متخافش انا جايلك من وراها اساسآ
انا:: هي فين؟
هيثم:: خرجت قبل ما اجيلك، هتلف علي المحلات تشتري شوية حاجات و مش هترجع غير بعد كام ساعة عشان هتروح مع واحدة صحبتها
انا:: بس ما تتكلمش كتير عشان صوتك ما يفصلنيش
هز راسه بأيوة و نزل بين رجلي يحسس علي زوبي من فوق الهدوم، بعدين خرج زوبي برا البوكسر و بقي يبوس فيه من اوله لأخره، بعدين تف عليه و بقي يدعك فيه بعدين فتح بوقه و اخد نص بقي يمص فيه و النص التاني يدعكه بايده و ينزل علي البضان يشفطهم و كان احسن من مراته في المص، تقريبآ احسن من اي شرموطة نمت معاهم في المص،
شورتله يبطل، قام قلع البنطلون و كان لابس كلوت ديق علي طيزه البيضة و كانت مفهاش شعرة واحدة، خد وضع الدوجي علي الكنبه، وقفت ورا فتحت طيزو بصيت علي خرم طيزه كان بيفتح و يقفل و زوبه قايم و في خيط شهوة نازل منه، تفيت في ايدي و دعكت خرم طيزه بيه و مسكت زوبي دخلت الراس بالراحة، دخلت بسهولة، عرفت ان طيزه نفق، دخلت بقيت زوبي و بقيت انيك فيه و طيزه بلعت زوبي كله و هو بيأن من المتعة، سخونة طيزه و هو بيقمط علي زوبي كل شوية، خلوني عايز اجيب بعد العشر دقايق،
انا:: هجيب هجيب اااخ
هيثم قمط علي زوبي:: جوا، املني بلبنك، اااح سخن اووووي اممم
طلعت زوبي و بصيت علي خرم طيزه كان اللبن بينقط منها، لاقيته بيحط صوابعه في طيزه و يلحسها باللبن
انا:: قوم خود دوش يلا، و روح قبل ما قمر تاجي و اوعي تعرف حاجة باللي حصل
هيثم:: لا متخافش و شكرآ اوي يا حسام ليك، رغم اننا نعرفك من فترة قصيرة، بس انت بقيت محل ثقة كبير بالنسبلنا، او بالنسبالي انا تحديدآ
انا:: متقولش كدا يا هيثم،
هيثم:: هنكررها تاني؟
انا:: سبها بظروفها
خرج هيثم و فضلت طول الأيام دي انيك قمر سواء جوزها معانا او لوحدها، و كمان بتبات معاي بالأيام، و بنيك هيثم في السر بدون علم قمر، عشان انا اللي مش عايزها تعرف اني ليا في الخشن


نهاية الجزء الاول

ياريت تقولولي رأيكم في التعليقات اكمل ولا لاء
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: Gattuso, ماجدsix, Mada6666 و 48 آخرين
الجزء الاول


-اعرفكم بنفسي انا حسام 20 سنه، قمحاوي البشرة، 182 سنتي، جمسي معضل زيادة وعريض بسبب تمرينات الچيم اللي ابويا كان بيدربني عليها انا و اخواتي، و بالمناسبة هو مدرب كمال اجسام و معاه بطولات من زمان، انا بقالي شهر في شقة مأجرها قريب من الجامعة عشان سكن الطلاب كان مش مريح خالص و انا ظروفي المادية تسمحلي أجر شقة لوحدي، و ابويا كل شهر بيبعتلي مبلغ اصرف منه ، كنت في الدور التالت و الشقة اللي قصادي فاضية،
لما كنت في المحافظة بتاعتي ايام ثانوي كنت علطول مع بنات شرميط او مومس، ولأن زوبي كان كبير حوالي 18 ونص سم، كنت عنتيل نوعآ ما، بس لما سفرت عشان الجامعة، قررت اخف و اركز في الجامعة و المحضرات، بس دا مينعش اني عملت علاقة مع واحدة ولا اتنين،
في يوم كنت فاضي معيش محضرات و كانت الساعة 12 الضهر، صحيت عادي فطرت و كنت بتفرج علي ال Tv، سمعت بواب العمارة بيتكلم مع حد علي السلالم، وسمعته بيقول ( لا يا أستاذ الشقة اللي علي اليمين هي اللي فاضية) عرفت ان في حد هيسكن في الشقة اللي قصادي، بعد دقيقتين الباب بتاعي خبط، قمت افتح لاقيت واحد في التلاتينات ابيضاني لابس بنطلون و قميص، و معاه واحدة في اواخر العشرينات، كانت فرس، طيزها كبيرة و قابة لفوق و بزازها مرفوعة و كبار اوي، شعرها اسود، لابسه چيب فوق الركبة ديقة موت علي طيزها و فخادها و بلوزة نص كم مفتوحة من عند الصدر و مبينا شقة بزازها و حاطة ميكاب خفيف، شكلها يهيج الحجر،

انا- ايوة يا باشا أؤمر؟
هو- اسف لو ازعجتكم بس معلش لو ينفع نقطتين زيت علي المفتاح اصل الكالون تارس عشان مركون بقاله فترة،
انا-تحت امرك اتفضل استني عندي جوا علي ما ازيته
هو-ملوش لزوم هما نقطتين بس مش هتطول
انا- حاضر دقيقه
رحت زيت المفتاح و رجعت ادتهوله
انا- جرب كدا افتح بيه عشان لو محتاج زيت تاني، اجبلك
راح نحية الشقة و انا بصيت علي الست اللي معاه لاقيتها مركزة معاي وخدت بالها اني كنت باصص عليها،
المهم جوزها حاول يفتح الباب مفتحش، انا رحت عندهم
انا- خليني احول كدا يمكن اعرف افتحه
اخدت المفتاح قعدت الف فيه بس كان تارس، جوزها اخد مني المفتاح و حاول هو، الكالون لف بس الباب تارس
هو- المفتاح فتح الكالون بس الباب مش راضي يفتح
هي- يبقي تارس افتحه بكتفك يا هيثم
حاول هيثم يخبطه خبطتين بعدين كتفه وجعه و مقدرش
انا- خليني اجرب انا كدا يا استاذ هيثم
طبعآ بسبب جمسي المعضل خبط الباب كتف واحد اتفتح
بصيت لمرات هيثم لاقيتها بصت لجوزها بغيظ
انا- اتفضله، هو حضراتكم من محافظة تاني؟
هي- لا ليه؟
انا- فكركم من محافظة تاني و هتحوله هنا انتي و جوز حضرتك
هي بأبتسمه- لا احنا مش متجوزين لسه، فرحنا قريب و كنا بندور علي شقة كويسة
انا- بجد ألف مبروك
هيثم- شكرآ ليك اوي يا...
انا- حسام و متشكرنيش انا معملتش حاجه يا استاذ هيثم
هيثم- لا ازاي، لولاك مكناش عرفنا ندخل نشوف الشقة،
انا- علي العموم انا تحت امركم لو احتاجتو حاجة انا موجود
هيثم- شكرآ جدآ يا حسام، تعالي كدا يا قمر شوفي الشقة هتعجبك ولا لاء؟
قمر- تعال شوفها معانا يا حسام يمكن تلاحظ عيب او اي حاجه تقولنا عليها
انا- بصراحة لو شفت عيب مش هقولكم عليه
قمر بأستغرب- ايه دا ليه؟
انا- اصل بصراحة مرتحلكم و عيزكم تبقوا جراني
قمر بأبستمه- ميرسي جدا، دا احنا اللي هننبسط ان يبقي قصدنا جار خدوم زيك،
انا- تحت امركم يا أستاذة قمر
قمر- بلاش ألقاب و تعال معانا بقي اتفرج عليها انا مصرة
هيثم- خلاص بقي يا حسام متكسفهاش
انا- لا مقدرش اعمل كدا اتفضله
دخل هيثم و قمر وراه و انا وراها و كنت مركز في طيزها الكبيرة اوي و هي بتترج و بقيت ابص علي الشقة و لما تعدي قمر قدامي اركز في جسمها و شق بزازها اللي ظاهر قدامي، بعد ما خلصنا
هيثم- عجبتك الشقة يا حبيبتي؟
قمر- اه حلوة اوي،
هيثم- وشك حلو علينا يا حسام، اخيرآ عجبتها شقة، داحنا بقالنا شهر بنشوف شقق ولا واحدة عجباها
انا- حقها يا أستاذ هثيم مش عروسة و بتدلع
قمر بدلع و مبستمه- قوله يا حسام و فهمه
هيثم- يا حبيبتي انا اشيلك علي رموش عيني و اطلبي و انا انفذ
قمر- شكرآ يا روحي
هيثم- العفو يا حبيبتي، يلا بينا بقي
انا- اتفضله عندي اشربه حاجة
هيثم- ألف شكر يا حسام، مش عيزين نزعج حضرتكم في البيت
انا- مفيش ازعاج ولا حاجه، وبعدين انا عايش لوحدي في الشقة
قمر- ليه و اهلك فين؟
انا- انا من محافظة **** بس جيت هنا عشان الجامعة
قمر- طيب انت هتقدر توفق بين الجامعة و الشغل؟!
انا- لا انا مش شغال
قمر- اومال بتدفع اجار الشقة منين
انا- اصل والدي اصر اني اركز في الجامعة وبس و هو هيبعتلي مصريفي كل شهر، وانا وافقت، اصل هو مش بيحب حد يتني كلمته
قمر- اه تمام
انا- اتفضله معاي بقي اشربه حاجه، و خدو نفاسكم
قمر- انت مصمم يعني؟
انا- ايوة بالظبط مصمم
قمر- خلاص زي بعضه يا هثيم مش عيزين نزعل جرنا الجديد
هثيم- خلاص مفيش مشكلة كله إلا الزعل
دخلتهم الشقة عندي
انا- هدخل اعملكم حاجه تشربوها
قمر- لا خليك انت و انا هقوم اعمل
انا- ازاي بس دانته ضيوف ميصحش يعني
قمر- اخص عليك، ضيوف برضو! و انا اللي قلت اننا اهل
انا- لا مش قصدي، بس يعني خليكي انتي و انا اعملكم حاجه تشربوها
قمر- لا انت كدا معتبرنا ضيوف لسه
انا- لا خلاص البيت بيتك اتفضلي المطبخ جوا علي الشمال
قعدت ادردش مع هيثم دقيقتين و سمعت قمر بتنادي
قمر- حسام معلش هو انت حاطط السكر فين بالظبط؟
انا- فوق علي الشمال
قمر- طيب ممكن تاجي تنزله عشان مش قادرة اطوله
بصيت لهيثم و كنت بشوف هيقول حاجه او هيعترض بس كان ساكت، قمت دخلت المبطخ كانت قمر واقفة مدياني ضهرها و فاتحة درفة و واقفة تحتها
قمر- هو انا كان المفروض اعمل كل حاجه بنفسي بس انت عامل كل حاجه مقاس طول بس ههه
انا- ولا يهمك
كنت مستني قمر تبعد عشان اجيب السكر بس هي مش متحركة
قمر- ايه يا حسام هات السكر
قربت و قفت وراها زوبي لامس طيزها وحسيت بيها رجعت ورا سيكا و زوبي اتدفن بين طيزها،
انا- اتفضلي السكر اهو
قمر بأبستمه- بقولك ايه النسكافيه عندك مش هيكفينا احنا التلاته وانا مش بحب القهوة هعمل شاي و خلاص
انا- مفيش مشاكل
قمر بصالي في عيني- طيب هات الشاي من فوق بالمرة
انا- طيب تعالي يمين شوية عشان اعرف اجيبه
قمر- كلها ثانيه مش لازم يعني
انا مبستم- براحتك
كانت المرادي مدياني وشها، قربت منها و مديت ايدي فوق اجيب الشاي و ضغط بصدري علي بزازها و هي مش معترضة خالص و حسيت بنفسها في صدري
انا- اتفضلي الشاي اهو، هروح انا اقعد مع أستاذ هيثم علي ما تعملي الشاي
خرجت برا و دردشت مع هيثم خمس دقايق و رجعت قمر معاها الشاي
قمر- قولي بقي انت بقالك كام سنه في الجامعة
انا- لسه أول سنه،
قمر- ايه دا بجد ليه انت عندك كام سنه
انا- عشرين، ليه يعني؟
قمر مبتسمه- اصل يعني طولك و شكلك يديك اكبر من كدا، و شكلك منتظم في تدريبات الچيم عشان فورمة جسمك باين عليها
انا- البركة في والدي بقي، اصله مدرب كمال اجسام، و بطل قديم
هثيم- واضح انه بيحب رياضة الأثقال بشدة
انا- جدآ، مفيش حد مننا لا انا ولا اخواتي ابويا عتقه غير لما عمل فورمة زي دي
هيثم- واضح انه مدرب شاطر،
انا- شكرآ ليك
هيثم- لا انا مش بجاملك واضح عليك، (بص في الساعة) يخبر الساعة 2 و ربع، فرصة سعيدة اوي يا حسام، يلا بينا يا قمر
قمر:: يلا يا حبيبي، شكرآ ليك اوي يا حسام علي جدعنتك معانا،
انا:: متقوليش كدا يا قمر انا تحت امركم في اي وقت
قمر مبستمه:: ميرسي يا حسام يلا يا هيثم
هيثم:: فرصة سعيدة يا حسام يلا سلام
عدي اسبوع علي الموقف دا و كانو جابو العفش و فارشه الشقة، و في يوم الساعة 7 بالليل الباب خبط فتحت كانت قمر
انا:: قمر اتفضلي
دخلت لوحدها، بصيت برا كان هيثم مش موجود
انا:: انتي لوحدك ولا ايه؟
قمر:: اه اصل هيثم معاه مشاوير و مش فاضي و انا جيت بنفسي اديك دعوة الفرح و لازم تحضر
انا:: اكيد هاحضر طبعآ، امتي الفرح و فين؟
قمر:: الخميس اخر الاسبوع في قاعة ****
انا:: استني هعمل كبايتين نسكافيه نشربهم
قمر قربت مني:: تعال نعملهم سوا
انا:: هتعرفي تطوليهم ولا اجبهملك زي المرة اللي فاتت
قمر عضت شفتها:: وانا هطولهم ازاي طيب، انت ابقي هاتهم
انا:: طيب يلا بينا علي المطبخ
مشيت قمر قدامي و كانت مغرية في البنطلون الچينز اللي لابساه، دخلت المطبخ و وقفت في نفس المكان بس ادتني وشها و كانت بصالي فعيني، قربت منها و بصتلها في عينها، بزازها لامست صدري، لاقيتها بتغمض عنيها و بتقرب من شفيفي، اتجوبت معاها و خدت شفايفها في بوسه، كانت بتطلع صوت و هي بتبوسني زي (اممم)، ايدي نزلت علي طيزها بقيت اقفش فيها، نزلت بشفيفي علي رقبتها اشتغلت بوص و لحس و ايدي مش سايبه طيزها، وهي مدت اديها تحسس علي زوبي من فوق الهدوم و ايد علي ضهري بتحسس عليه، فضلت خمس دقايق وانا بابوس رقبتها، لغاية ما نزلت علي بزازها فكيت زراير البلوزة و هي كانت بتسعدني افكها، و فكيت مشبك البرا و نزلت علي بزازها مص و بفرك الحلامات وهي بتتأوه و تدوس علي راسي اكتر و تدفنها بين بزازها و ترجع تمسك زوبي تاني،
قمر:: مش قادره عايزة اشوفه
انا:: هو ايه؟
قمر:: زوبك يا روحي طلعه بقي عايزة اشوفه
انا:: وهو انا منعتك؟
خلصت الكلمة و نزلت علطول علي ركبتها،(كنت لابس بنطلون رياضي) شدته و طلعت زوبي من البوكسر،
قمر:: يا لهوي علي جماله كبير اوي زي ما اتخيلته،
انا:: وانتي اتخيلتيه امتي بقي؟
قمر عضت شفتها:: اول ما لامس طيزي واحنا بنعمل الشاي، اااه راسه كبيره اوي
بقيت تدعك زوبي باديها الأتنين و فتحت بوقها علي الأخر و دخلت الراس في بوقها و بقيت تمص فيها و مش عارفة تاخود راحتها في المص عشان زوبي كبير علي بوقها، طلعته و تفت عليه و بقيت تدعكه بأديها الأتنين،
قمر:: امم، مش قادره امصه دا كبير اوي علي بوئي
انا:: يعني ايه، هيفضل صاحي كدا و قدامي كل الجسم دا
قمر:: لا يا روحي انا هريحك اوي،
و تفت علي زوبي غرقته و حطته بين بزازها و بقيت تنيك بزازها بزوبي و تمص اول الراس، فضلنا عشر دقايق
قمر:: انا تعبت امتي هتجيب بقي
انا:: هجيب ازاي يعني عايز حاجه اكتر سخونة، بزازك حلوة بس للمص مش للنيك، النيك دا معروف مكانه
قمر:: مش هينفع خالص دلوقتي، انا هتصرف
مسكت زوبي و حطت الراس في بوقها و بقيت تمص جامد و تدعكه بأديها الأتنين جامد، اكتر من خمس دقايق كمان و حسيت اني هجيب
انا:: اوووف هجيب ياقمر هجيب اهو
مسكته و حطته بين بزازها و بقيت تدعك اكتر لغاية ما غرقت وشها و بزازها
قمر:: اممم سخن اوي يا روحي
دعكت صوباعين في اللبن بعدين مصتهم، وقفت و اخدت مندايل من المطبخ و مسحت وشها و بزازها بعدين راحت الحمام نضفت نفسها و رجعت تظبوط هدومها
قمر:: هستناك في الفرح يا روحي انا عزماك بنفسي
انا:: هتلاقيني قدام باب القاعة من قبل ما تفتح
قمر بستني في بوقي:: باي يا روحي
مشيت قدامي ناحية باب الشقة و كانت بتفتح عشان تخرج و طلعت خطوتين قدام الباب، قمت رزعتها بعبوص ابن حرام خرم الچينز اللي لابساه، أتأوة جامد بعدين لافت بصتلي و كانت مبتسمة و عملتلي باي، ركبت الأصنصير و نزلت،
يوم الخميس لبست و روحت الفرح سلمت عليهم كانت لابسه فستان ملوش حملات و صدره مفتوح و بزازها نصها برا، وهيثم قاعد جمبها سلمت عليه و بصيت في الفرح لاقيت شراميط كتير اوي، اللي لابسه قصير و اللي ديق فشخ و اللي مفتوح لغاية الفخاد و اغلبهم مركزين معاي، عشان جسمي و كدا و خصوصآ اني بلبس تشرتات ديقة تبين عضلاتي،
قعدت بتاع ساعة و روحت سلمت عليهم و عرفتهم اني همشي، و قمر كانت مصصة اني اقعد شوية بس قولتها اني، مش بحب الدوشة و اني جيت عشان ميزعلوش مني،
روحت البيت اخدت دوش و بما ان بكرا أجازة سهرت،
(الساعة 12:30)
سمعت صوت دوشة عربيات عرفت ان الفرح خلص و رجعه، سمعت صوت دوشة علي السلالم، بصيت من العين السحرية لاقيت هيثم و قمر و وراهم كام واحدة الظاهر ام هيثمو ام قمر و بقيت قرايبهم، بيتطمنه عليهم بعدين نزله
رجعت في الصالة تاني، قعدت ألعب ببجي علي الفون، بعد ساعة وشوية زهقت قلت ادخل انام و قبل ما اتحرك الباب خبط، استغربت مين هياجي في الوقت دا
بصيت من العين السحرية كانت قمر، فتحتلها الباب و كانت بروب نوم قصير اوي و لابساه علي كلوت و برا
دخلت و بصيت علي الشقة بتعتهم كان هيثم باصص علينا، قمر قفلت الباب و شدتني من ايدي في نص الصاله
انا:: مالك ايه حصل، هو مزعلك ولا ايه
قمر :: بعدين هقولك
و لاقيتها بتنزل علي ركبتها و بتطلع زوبي من البنطلون، رجعت خطوتين لورا
انا:: قمر انتي بتعملي ايه؟! النهارده دخلتك و ازاي هيثم يسيبك تخرجي كدا؟
قمر:: عشان مش راجل
انا:: مش راجل ازاي بس اهدي و اقفي فهميني
قمر وقفت:: مش راجل طلع خول و بتاعه مش بيقف، و انا مش هخليه ياخود شرفي بصباعه ولا بخيار، انا حفظت علي نفسي بما فيه الكفاية، و عايزة راجل هو اللي ياخود شرفي و زوبه يتغرق بدم بكرتي،
ونزلت طلعت زوبي و بقيت تلعب فيه تقومه، فضلت تمص فيه و كان سهل يدخل زوبي في بوقها و هو نايم و بعد تلات دقايق مص بقي واقف و شامخ،
الباب خبط
قمر:: تلاقي الخول جوزي، خليك زي ما انتي همشيه و اجيلك
قلعت الروب و راحت تفتح الباب بالكلوت و البرا بس،
فتحت الباب و كان هيثم فعلآ، اول ما شاف قمر ملط دخل و قفل الباب بسرعة،
بصلي لاقيني ملط من تحت و زوبي واقف قدامي،
قمر مهتمتش بوجوده و رجعت تمص زوبي تاني، لاقيته جيه عندي باس ايدي و قال
هيثم:: عشان خطري متفضحنيش، اعمل كل اللي عايزو بس ارجوك محدش يعرف حاجه، انا لو حد عرف حاجة عني زي كدا يوم دخلتي، مستقبلي هيضيع و هتفضح وسط اهلي و الناس كلها
قمر بطلت مص و بتدعك باديها:: شششش، خلاص اسكت و غور استناني في الشقة هخلص و اجيلك
هيثم:: انا انا، ( كان باصص لزوبي) مش مش.... هقعد ساكت
قمر:: خلاص اسكت خالص و سبني عشان مش طيقاك
رجعت قمر تمص زوبي تاني و تدعكه باديها الأتنين
قمر:: بوقي وجعني، يلا بينا علي السرير، مش كان نفسك في حاجة اكتر سخونة
انا:: يلا بينا
شلتها علي درعاتي و هي اتشعلقت في رقبتي، وصلت اوضة نومي و نزلتها علي السرير و نزلت فيها بوس و قلعتها البرا و نزلت في بزازها مص و بفرك الحلامات و هي تصرخ و تتأوه جامد، نزلت علي كسها كان الكلوت فتلة و عليه أفرزت، جبت الكلوت علي جمب و نزلت الحس كسها و هي تصوت و تضغط علي راسي، بقيت الحس البظر و امصه جامد و ادعكه بأيدي لغاية ما جابت اول مرة
قمر:: اووف يلا بقي دخله و افتح كسي مش قادره اصبر
مسكت زوبي و بقيت افرش كسها بيه لغاية ما غرق من ميتها، حطيت الراس علي اول فتحت كسها، دخلت الراس و جزء من زوبي، صوتت و دخلت زوبي للنص و سبته شوية عشان كسها يوسع، طلعت زوبي بصيت عليه كان عليه ددمم و كسها نفس الكلام
قمر:: انت يا زفت يا هيثم
بصيت عليه كان عند باب الأوضة
هيثم:: نعم؟
قمر:: اجري هات القماشة البيضة و امسح فيها الدم، عشان توريه للشرموطة امك
هيثم:: حاضر ثانيه واحدة
مشي هيثم و رجع بعد دقيقة معاه قماشة بيضة
هيثم:: اهي جبتها
قمر:: امسح زوب حسام يا خول، خود شرف مراتك من علي زوبه،
ميل هيثم و كان بيمسح زوبي بالقماشة و كان بيدعك فيه جامد و هو باصص عليه، لاقيت قمر رزعته بعبوص في طيزه و قلتله
قمر:: اخلص يا عرص انت هتلعبله فيه، امسحه يلا و امسح كسي عشان يعرف ينيك كويس
مسح زوبي و كس مراته من الدم و قعد علي جمب يتفرج علينا، هجت اوي، وانا شايف شرموطة يوم دخلتها معاي و جوزها بيتفرج علينا، لاء و كمان بيمسح الدم من علي زوبي بنفسه،
دخلت زوبي في كسها بس مستحملتش زوبي كله، بقيت انيكها بنص زوبي و جزء كمان، و هي بتوحوح و تطلب انيك اجمد، و كل ما ازود و ادخل اكتر، تتأوه و تصرخ اكتر، فضلت عشر دقايق، لغاية ما زوبي كله دخل في كسها، سبته شوية تاخود عليه و نزلت علي بزازها مص وهي قافلت علي وسطي برجلها، ابتديت انيك فيها بكل زوبي وهي بتتأوه، رفعت رجلها علي كتافي و بقيت انيك اجمد و اعنف
قمر:: اااه رقبتي وجعتني، انت يا ابن الوسخة تعال هنا، احط راسي علي حجرك، رقبتي وجعتني
قام هيثم و قعد فوق راس قمر مراته و رفع راسها و حطها علي حجره
قمر:: اااه، زوبك فشخني يا حسام اااح مش قادره كسي باظ،
هيثم كان بيمسح العرق من وش قمر و بيلم شعرها علي بعض
قمر:: اااه، مراتك اتفشخت نيك يا ابن الوسخة، بوص علي زوبه و هو بيفشخ شرفك و بينيك كس مراتك قدام عينك ليلة الدخلة، امممم انا تعبت اوي
انا:: اااخ هجيب يا قمر هجيب
هيثم:: ارجوك برا، هاتهم برا لحسن تحبل منك
قمر:: هاتهم جوا يا حسام بالعند في ابن الوسخة دا
ميلت علي قمر و همست في ودنها:: معلش يا روحي انا مش قصدي اكسر كلامك قدامه بس انا مش هينفع اجيب عيل غير شرعي
ابتمست:: ماشي يا روحي اللي انت عاوزه
واول ما خلصت الكلمة جبتهم علي كسها من برا
قمر:: اااه مش قادرة اتحرك انا هبات هنا
هيثم:: لا ارجوكي مش هينفع ابوس رجلك ( نزل باس رجلها) امي هتاجي الصبح ولو مكنتيش موجودة هتفضح، اروجكي، عشان خاطري يا حسام، اقنعها
انا:: معلش يا قمر، زي بعضه، دا باس رجلك عشان توفقي، ولو عيزاني اشيلك اوديكي بنفسي لغاية سريرك انا موافق
قمر:: لا يا روحي كفاية عليك المجهود اللي عمتله.... روح يا زفت انت هات الروب من الصالة يلا،
راح هيثم جاب الروب و لبسته قمر علي اللحم
قمر:: هات الكلوت و البرا يا ابن الوسخة و تعال ورايا،
مشيت قمر و هيثم وراها ماسك الكلوت و البرا بتوع مراته في ايده، و كان هيطلعه من باب الشقة
انا:: هيييثم (بصلي) كنت هتنسي دي ( القماشة)
قمر ضحكت بشرمطة و خرجت و هيثم رجع اخد القماشة و حصلها

(تاني يوم الصبح)
صحيت علي دوشة خبط علي باب قمر و هيثم، طلعت بصيت من العين السحرية كانو كذا ست و تقريبآ هما هما بتوع امبارح + كام وحدة تاني،
رحت اخدت دوش و كنت خارج من الحمام سمعت زغاريد، عرفت انهم شافو القماشة، ابتسمت بسخرية و رجعت عملت قهوة و فطرت
عدي تلات ايام كنت بنيك فيهم قمر في وجود جوزها او من غيره و باتت عندي في يوم منهم
في يوم كنت لسه راجع من الجامعة، اخدت دوش و اتغديت، الباب خبط، فتحت كان هيثم
انا:: هيثم؟! ... ادخل
دخل و قفل الباب وراه و جيه قعد جمبي قصاد الTv،
هيثم:: انا اجازة النهارده من الشغل، قلت اجي اقعد معاك شوية
انا:: عادي ولا يهمك، انا هعمل حاجه اشربها اعملك معايا؟
هيثم:: خليك انت انا هعمل
انا:: لا لا خليك انا هعمل
هيثم:: لا خليك انا هعمل عشان عايزك في موضوع مهم
انا بأستغراب:: موضوع ايه دا
هيثم:: هعمل حاجه نشربها و اقولك
دخل هيثم يعمل حاجه نشربها و رجع بعد خمس دقايق
انا:: في ايه؟
هيثم:: حسام انت دلوقتي بقيت واحد ممنا، و بصراحة رغم كل اللي حصل انت لسه بتحترمني و بتتعامل معاي عادي، و محسستنيش اني قليل
انا:: متقولش كدا يا هيثم،
هيثم بتوتر:: حسام ..... حسام انا عايز اطلب منك طلب بس مش عايزك تدايق منه
انا:: انت موترني معاك في ايه؟
هيثم بصوت مبحوح:: بب ب بصراحة من لما شفت المحنة في عين مراتي و هي معاك و كانت مبسوطة، و انا.... انا نفسي اجرب زيها
انا:: قصدك ايه يعني؟
هيثم بكسوف:: أصل انا سالب
انا:: ااااه.... بس انا مليش في الخشن
هيثم:: جرب.. نفسي ادوقه، عشان خطري، ولو عايز فلوس انا مستعد ادفع اللي عايزو
انا:: مش حكاية فلوس يا هيثم بس انا عمري ما جربت خشن
هيثم:: ارجوك، انا مش عارف اركز لا في شغلي ولا في اي حاجه، من كتر تفكيري في الموضوع دا،
كنت هتكلم هيثم قطعني:: عشان خطري يا حسام، نفسي اجربه
انا:: .... قمر مراتك متعرفش حاجه عن الموضوع ده
هيثم:: متخافش انا جايلك من وراها اساسآ
انا:: هي فين؟
هيثم:: خرجت قبل ما اجيلك، هتلف علي المحلات تشتري شوية حاجات و مش هترجع غير بعد كام ساعة عشان هتروح مع واحدة صحبتها
انا:: بس ما تتكلمش كتير عشان صوتك ما يفصلنيش
هز راسه بأيوة و نزل بين رجلي يحسس علي زوبي من فوق الهدوم، بعدين خرج زوبي برا البوكسر و بقي يبوس فيه من اوله لأخره، بعدين تف عليه و بقي يدعك فيه بعدين فتح بوقه و اخد نص بقي يمص فيه و النص التاني يدعكه بايده و ينزل علي البضان يشفطهم و كان احسن من مراته في المص، تقريبآ احسن من اي شرموطة نمت معاهم في المص،
شورتله يبطل، قام قلع البنطلون و كان لابس كلوت ديق علي طيزه البيضة و كانت مفهاش شعرة واحدة، خد وضع الدوجي علي الكنبه، وقفت ورا فتحت طيزو بصيت علي خرم طيزه كان بيفتح و يقفل و زوبه قايم و في خيط شهوة نازل منه، تفيت في ايدي و دعكت خرم طيزه بيه و مسكت زوبي دخلت الراس بالراحة، دخلت بسهولة، عرفت ان طيزه نفق، دخلت بقيت زوبي و بقيت انيك فيه و طيزه بلعت زوبي كله و هو بيأن من المتعة، سخونة طيزه و هو بيقمط علي زوبي كل شوية، خلوني عايز اجيب بعد العشر دقايق،
انا:: هجيب هجيب اااخ
هيثم قمط علي زوبي:: جوا، املني بلبنك، اااح سخن اووووي اممم
طلعت زوبي و بصيت علي خرم طيزه كان اللبن بينقط منها، لاقيته بيحط صوابعه في طيزه و يلحسها باللبن
انا:: قوم خود دوش يلا، و روح قبل ما قمر تاجي و اوعي تعرف حاجة باللي حصل
هيثم:: لا متخافش و شكرآ اوي يا حسام ليك، رغم اننا نعرفك من فترة قصيرة، بس انت بقيت محل ثقة كبير بالنسبلنا، او بالنسبالي انا تحديدآ
انا:: متقولش كدا يا هيثم،
هيثم:: هنكررها تاني؟
انا:: سبها بظروفها
خرج هيثم و فضلت طول الأيام دي انيك قمر سواء جوزها معانا او لوحدها، و كمان بتبات معاي بالأيام، و بنيك هيثم في السر بدون علم قمر، عشان انا اللي مش عايزها تعرف اني ليا في الخشن


نهاية الجزء الاول

ياريت تقولولي رأيكم في التعليقات اكمل ولا لاء
بدايه وسرد حلو واحداث كويسه👌
 
  • عجبني
التفاعلات: ℂ𝔸ℙ𝕋𝔸𝕀ℕ
روعههه
 
  • عجبني
التفاعلات: ki1inG و ℂ𝔸ℙ𝕋𝔸𝕀ℕ
أمتي الجديد
 
  • عجبني
التفاعلات: ki1inG و ℂ𝔸ℙ𝕋𝔸𝕀ℕ
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قصة روووووعة كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: ℂ𝔸ℙ𝕋𝔸𝕀ℕ
قصة جميلة جدااااا
روووووووووووعه
تسلم ايدك
فى انتظار باقى الاجزاء
 
  • عجبني
التفاعلات: ℂ𝔸ℙ𝕋𝔸𝕀ℕ
قصه بدايتها كويسه جدا بس ياريت تنزل الأجزاء الجايه بسرعه
 
  • عجبني
التفاعلات: ℂ𝔸ℙ𝕋𝔸𝕀ℕ
سرد بطريقة جميلة
بداية جميلة
 
  • عجبني
التفاعلات: ℂ𝔸ℙ𝕋𝔸𝕀ℕ
الجزء الاول


-اعرفكم بنفسي انا حسام 20 سنه، قمحاوي البشرة، 182 سنتي، جمسي معضل زيادة وعريض بسبب تمرينات الچيم اللي ابويا كان بيدربني عليها انا و اخواتي، و بالمناسبة هو مدرب كمال اجسام و معاه بطولات من زمان، انا بقالي شهر في شقة مأجرها قريب من الجامعة عشان سكن الطلاب كان مش مريح خالص و انا ظروفي المادية تسمحلي أجر شقة لوحدي، و ابويا كل شهر بيبعتلي مبلغ اصرف منه ، كنت في الدور التالت و الشقة اللي قصادي فاضية،
لما كنت في المحافظة بتاعتي ايام ثانوي كنت علطول مع بنات شرميط او مومس، ولأن زوبي كان كبير حوالي 18 ونص سم، كنت عنتيل نوعآ ما، بس لما سفرت عشان الجامعة، قررت اخف و اركز في الجامعة و المحضرات، بس دا مينعش اني عملت علاقة مع واحدة ولا اتنين،
في يوم كنت فاضي معيش محضرات و كانت الساعة 12 الضهر، صحيت عادي فطرت و كنت بتفرج علي ال Tv، سمعت بواب العمارة بيتكلم مع حد علي السلالم، وسمعته بيقول ( لا يا أستاذ الشقة اللي علي اليمين هي اللي فاضية) عرفت ان في حد هيسكن في الشقة اللي قصادي، بعد دقيقتين الباب بتاعي خبط، قمت افتح لاقيت واحد في التلاتينات ابيضاني لابس بنطلون و قميص، و معاه واحدة في اواخر العشرينات، كانت فرس، طيزها كبيرة و قابة لفوق و بزازها مرفوعة و كبار اوي، شعرها اسود، لابسه چيب فوق الركبة ديقة موت علي طيزها و فخادها و بلوزة نص كم مفتوحة من عند الصدر و مبينا شقة بزازها و حاطة ميكاب خفيف، شكلها يهيج الحجر،

انا- ايوة يا باشا أؤمر؟
هو- اسف لو ازعجتكم بس معلش لو ينفع نقطتين زيت علي المفتاح اصل الكالون تارس عشان مركون بقاله فترة،
انا-تحت امرك اتفضل استني عندي جوا علي ما ازيته
هو-ملوش لزوم هما نقطتين بس مش هتطول
انا- حاضر دقيقه
رحت زيت المفتاح و رجعت ادتهوله
انا- جرب كدا افتح بيه عشان لو محتاج زيت تاني، اجبلك
راح نحية الشقة و انا بصيت علي الست اللي معاه لاقيتها مركزة معاي وخدت بالها اني كنت باصص عليها،
المهم جوزها حاول يفتح الباب مفتحش، انا رحت عندهم
انا- خليني احول كدا يمكن اعرف افتحه
اخدت المفتاح قعدت الف فيه بس كان تارس، جوزها اخد مني المفتاح و حاول هو، الكالون لف بس الباب تارس
هو- المفتاح فتح الكالون بس الباب مش راضي يفتح
هي- يبقي تارس افتحه بكتفك يا هيثم
حاول هيثم يخبطه خبطتين بعدين كتفه وجعه و مقدرش
انا- خليني اجرب انا كدا يا استاذ هيثم
طبعآ بسبب جمسي المعضل خبط الباب كتف واحد اتفتح
بصيت لمرات هيثم لاقيتها بصت لجوزها بغيظ
انا- اتفضله، هو حضراتكم من محافظة تاني؟
هي- لا ليه؟
انا- فكركم من محافظة تاني و هتحوله هنا انتي و جوز حضرتك
هي بأبتسمه- لا احنا مش متجوزين لسه، فرحنا قريب و كنا بندور علي شقة كويسة
انا- بجد ألف مبروك
هيثم- شكرآ ليك اوي يا...
انا- حسام و متشكرنيش انا معملتش حاجه يا استاذ هيثم
هيثم- لا ازاي، لولاك مكناش عرفنا ندخل نشوف الشقة،
انا- علي العموم انا تحت امركم لو احتاجتو حاجة انا موجود
هيثم- شكرآ جدآ يا حسام، تعالي كدا يا قمر شوفي الشقة هتعجبك ولا لاء؟
قمر- تعال شوفها معانا يا حسام يمكن تلاحظ عيب او اي حاجه تقولنا عليها
انا- بصراحة لو شفت عيب مش هقولكم عليه
قمر بأستغرب- ايه دا ليه؟
انا- اصل بصراحة مرتحلكم و عيزكم تبقوا جراني
قمر بأبستمه- ميرسي جدا، دا احنا اللي هننبسط ان يبقي قصدنا جار خدوم زيك،
انا- تحت امركم يا أستاذة قمر
قمر- بلاش ألقاب و تعال معانا بقي اتفرج عليها انا مصرة
هيثم- خلاص بقي يا حسام متكسفهاش
انا- لا مقدرش اعمل كدا اتفضله
دخل هيثم و قمر وراه و انا وراها و كنت مركز في طيزها الكبيرة اوي و هي بتترج و بقيت ابص علي الشقة و لما تعدي قمر قدامي اركز في جسمها و شق بزازها اللي ظاهر قدامي، بعد ما خلصنا
هيثم- عجبتك الشقة يا حبيبتي؟
قمر- اه حلوة اوي،
هيثم- وشك حلو علينا يا حسام، اخيرآ عجبتها شقة، داحنا بقالنا شهر بنشوف شقق ولا واحدة عجباها
انا- حقها يا أستاذ هثيم مش عروسة و بتدلع
قمر بدلع و مبستمه- قوله يا حسام و فهمه
هيثم- يا حبيبتي انا اشيلك علي رموش عيني و اطلبي و انا انفذ
قمر- شكرآ يا روحي
هيثم- العفو يا حبيبتي، يلا بينا بقي
انا- اتفضله عندي اشربه حاجة
هيثم- ألف شكر يا حسام، مش عيزين نزعج حضرتكم في البيت
انا- مفيش ازعاج ولا حاجه، وبعدين انا عايش لوحدي في الشقة
قمر- ليه و اهلك فين؟
انا- انا من محافظة **** بس جيت هنا عشان الجامعة
قمر- طيب انت هتقدر توفق بين الجامعة و الشغل؟!
انا- لا انا مش شغال
قمر- اومال بتدفع اجار الشقة منين
انا- اصل والدي اصر اني اركز في الجامعة وبس و هو هيبعتلي مصريفي كل شهر، وانا وافقت، اصل هو مش بيحب حد يتني كلمته
قمر- اه تمام
انا- اتفضله معاي بقي اشربه حاجه، و خدو نفاسكم
قمر- انت مصمم يعني؟
انا- ايوة بالظبط مصمم
قمر- خلاص زي بعضه يا هثيم مش عيزين نزعل جرنا الجديد
هثيم- خلاص مفيش مشكلة كله إلا الزعل
دخلتهم الشقة عندي
انا- هدخل اعملكم حاجه تشربوها
قمر- لا خليك انت و انا هقوم اعمل
انا- ازاي بس دانته ضيوف ميصحش يعني
قمر- اخص عليك، ضيوف برضو! و انا اللي قلت اننا اهل
انا- لا مش قصدي، بس يعني خليكي انتي و انا اعملكم حاجه تشربوها
قمر- لا انت كدا معتبرنا ضيوف لسه
انا- لا خلاص البيت بيتك اتفضلي المطبخ جوا علي الشمال
قعدت ادردش مع هيثم دقيقتين و سمعت قمر بتنادي
قمر- حسام معلش هو انت حاطط السكر فين بالظبط؟
انا- فوق علي الشمال
قمر- طيب ممكن تاجي تنزله عشان مش قادرة اطوله
بصيت لهيثم و كنت بشوف هيقول حاجه او هيعترض بس كان ساكت، قمت دخلت المبطخ كانت قمر واقفة مدياني ضهرها و فاتحة درفة و واقفة تحتها
قمر- هو انا كان المفروض اعمل كل حاجه بنفسي بس انت عامل كل حاجه مقاس طول بس ههه
انا- ولا يهمك
كنت مستني قمر تبعد عشان اجيب السكر بس هي مش متحركة
قمر- ايه يا حسام هات السكر
قربت و قفت وراها زوبي لامس طيزها وحسيت بيها رجعت ورا سيكا و زوبي اتدفن بين طيزها،
انا- اتفضلي السكر اهو
قمر بأبستمه- بقولك ايه النسكافيه عندك مش هيكفينا احنا التلاته وانا مش بحب القهوة هعمل شاي و خلاص
انا- مفيش مشاكل
قمر بصالي في عيني- طيب هات الشاي من فوق بالمرة
انا- طيب تعالي يمين شوية عشان اعرف اجيبه
قمر- كلها ثانيه مش لازم يعني
انا مبستم- براحتك
كانت المرادي مدياني وشها، قربت منها و مديت ايدي فوق اجيب الشاي و ضغط بصدري علي بزازها و هي مش معترضة خالص و حسيت بنفسها في صدري
انا- اتفضلي الشاي اهو، هروح انا اقعد مع أستاذ هيثم علي ما تعملي الشاي
خرجت برا و دردشت مع هيثم خمس دقايق و رجعت قمر معاها الشاي
قمر- قولي بقي انت بقالك كام سنه في الجامعة
انا- لسه أول سنه،
قمر- ايه دا بجد ليه انت عندك كام سنه
انا- عشرين، ليه يعني؟
قمر مبتسمه- اصل يعني طولك و شكلك يديك اكبر من كدا، و شكلك منتظم في تدريبات الچيم عشان فورمة جسمك باين عليها
انا- البركة في والدي بقي، اصله مدرب كمال اجسام، و بطل قديم
هثيم- واضح انه بيحب رياضة الأثقال بشدة
انا- جدآ، مفيش حد مننا لا انا ولا اخواتي ابويا عتقه غير لما عمل فورمة زي دي
هيثم- واضح انه مدرب شاطر،
انا- شكرآ ليك
هيثم- لا انا مش بجاملك واضح عليك، (بص في الساعة) يخبر الساعة 2 و ربع، فرصة سعيدة اوي يا حسام، يلا بينا يا قمر
قمر:: يلا يا حبيبي، شكرآ ليك اوي يا حسام علي جدعنتك معانا،
انا:: متقوليش كدا يا قمر انا تحت امركم في اي وقت
قمر مبستمه:: ميرسي يا حسام يلا يا هيثم
هيثم:: فرصة سعيدة يا حسام يلا سلام
عدي اسبوع علي الموقف دا و كانو جابو العفش و فارشه الشقة، و في يوم الساعة 7 بالليل الباب خبط فتحت كانت قمر
انا:: قمر اتفضلي
دخلت لوحدها، بصيت برا كان هيثم مش موجود
انا:: انتي لوحدك ولا ايه؟
قمر:: اه اصل هيثم معاه مشاوير و مش فاضي و انا جيت بنفسي اديك دعوة الفرح و لازم تحضر
انا:: اكيد هاحضر طبعآ، امتي الفرح و فين؟
قمر:: الخميس اخر الاسبوع في قاعة ****
انا:: استني هعمل كبايتين نسكافيه نشربهم
قمر قربت مني:: تعال نعملهم سوا
انا:: هتعرفي تطوليهم ولا اجبهملك زي المرة اللي فاتت
قمر عضت شفتها:: وانا هطولهم ازاي طيب، انت ابقي هاتهم
انا:: طيب يلا بينا علي المطبخ
مشيت قمر قدامي و كانت مغرية في البنطلون الچينز اللي لابساه، دخلت المطبخ و وقفت في نفس المكان بس ادتني وشها و كانت بصالي فعيني، قربت منها و بصتلها في عينها، بزازها لامست صدري، لاقيتها بتغمض عنيها و بتقرب من شفيفي، اتجوبت معاها و خدت شفايفها في بوسه، كانت بتطلع صوت و هي بتبوسني زي (اممم)، ايدي نزلت علي طيزها بقيت اقفش فيها، نزلت بشفيفي علي رقبتها اشتغلت بوص و لحس و ايدي مش سايبه طيزها، وهي مدت اديها تحسس علي زوبي من فوق الهدوم و ايد علي ضهري بتحسس عليه، فضلت خمس دقايق وانا بابوس رقبتها، لغاية ما نزلت علي بزازها فكيت زراير البلوزة و هي كانت بتسعدني افكها، و فكيت مشبك البرا و نزلت علي بزازها مص و بفرك الحلامات وهي بتتأوه و تدوس علي راسي اكتر و تدفنها بين بزازها و ترجع تمسك زوبي تاني،
قمر:: مش قادره عايزة اشوفه
انا:: هو ايه؟
قمر:: زوبك يا روحي طلعه بقي عايزة اشوفه
انا:: وهو انا منعتك؟
خلصت الكلمة و نزلت علطول علي ركبتها،(كنت لابس بنطلون رياضي) شدته و طلعت زوبي من البوكسر،
قمر:: يا لهوي علي جماله كبير اوي زي ما اتخيلته،
انا:: وانتي اتخيلتيه امتي بقي؟
قمر عضت شفتها:: اول ما لامس طيزي واحنا بنعمل الشاي، اااه راسه كبيره اوي
بقيت تدعك زوبي باديها الأتنين و فتحت بوقها علي الأخر و دخلت الراس في بوقها و بقيت تمص فيها و مش عارفة تاخود راحتها في المص عشان زوبي كبير علي بوقها، طلعته و تفت عليه و بقيت تدعكه بأديها الأتنين،
قمر:: امم، مش قادره امصه دا كبير اوي علي بوئي
انا:: يعني ايه، هيفضل صاحي كدا و قدامي كل الجسم دا
قمر:: لا يا روحي انا هريحك اوي،
و تفت علي زوبي غرقته و حطته بين بزازها و بقيت تنيك بزازها بزوبي و تمص اول الراس، فضلنا عشر دقايق
قمر:: انا تعبت امتي هتجيب بقي
انا:: هجيب ازاي يعني عايز حاجه اكتر سخونة، بزازك حلوة بس للمص مش للنيك، النيك دا معروف مكانه
قمر:: مش هينفع خالص دلوقتي، انا هتصرف
مسكت زوبي و حطت الراس في بوقها و بقيت تمص جامد و تدعكه بأديها الأتنين جامد، اكتر من خمس دقايق كمان و حسيت اني هجيب
انا:: اوووف هجيب ياقمر هجيب اهو
مسكته و حطته بين بزازها و بقيت تدعك اكتر لغاية ما غرقت وشها و بزازها
قمر:: اممم سخن اوي يا روحي
دعكت صوباعين في اللبن بعدين مصتهم، وقفت و اخدت مندايل من المطبخ و مسحت وشها و بزازها بعدين راحت الحمام نضفت نفسها و رجعت تظبوط هدومها
قمر:: هستناك في الفرح يا روحي انا عزماك بنفسي
انا:: هتلاقيني قدام باب القاعة من قبل ما تفتح
قمر بستني في بوقي:: باي يا روحي
مشيت قدامي ناحية باب الشقة و كانت بتفتح عشان تخرج و طلعت خطوتين قدام الباب، قمت رزعتها بعبوص ابن حرام خرم الچينز اللي لابساه، أتأوة جامد بعدين لافت بصتلي و كانت مبتسمة و عملتلي باي، ركبت الأصنصير و نزلت،
يوم الخميس لبست و روحت الفرح سلمت عليهم كانت لابسه فستان ملوش حملات و صدره مفتوح و بزازها نصها برا، وهيثم قاعد جمبها سلمت عليه و بصيت في الفرح لاقيت شراميط كتير اوي، اللي لابسه قصير و اللي ديق فشخ و اللي مفتوح لغاية الفخاد و اغلبهم مركزين معاي، عشان جسمي و كدا و خصوصآ اني بلبس تشرتات ديقة تبين عضلاتي،
قعدت بتاع ساعة و روحت سلمت عليهم و عرفتهم اني همشي، و قمر كانت مصصة اني اقعد شوية بس قولتها اني، مش بحب الدوشة و اني جيت عشان ميزعلوش مني،
روحت البيت اخدت دوش و بما ان بكرا أجازة سهرت،
(الساعة 12:30)
سمعت صوت دوشة عربيات عرفت ان الفرح خلص و رجعه، سمعت صوت دوشة علي السلالم، بصيت من العين السحرية لاقيت هيثم و قمر و وراهم كام واحدة الظاهر ام هيثمو ام قمر و بقيت قرايبهم، بيتطمنه عليهم بعدين نزله
رجعت في الصالة تاني، قعدت ألعب ببجي علي الفون، بعد ساعة وشوية زهقت قلت ادخل انام و قبل ما اتحرك الباب خبط، استغربت مين هياجي في الوقت دا
بصيت من العين السحرية كانت قمر، فتحتلها الباب و كانت بروب نوم قصير اوي و لابساه علي كلوت و برا
دخلت و بصيت علي الشقة بتعتهم كان هيثم باصص علينا، قمر قفلت الباب و شدتني من ايدي في نص الصاله
انا:: مالك ايه حصل، هو مزعلك ولا ايه
قمر :: بعدين هقولك
و لاقيتها بتنزل علي ركبتها و بتطلع زوبي من البنطلون، رجعت خطوتين لورا
انا:: قمر انتي بتعملي ايه؟! النهارده دخلتك و ازاي هيثم يسيبك تخرجي كدا؟
قمر:: عشان مش راجل
انا:: مش راجل ازاي بس اهدي و اقفي فهميني
قمر وقفت:: مش راجل طلع خول و بتاعه مش بيقف، و انا مش هخليه ياخود شرفي بصباعه ولا بخيار، انا حفظت علي نفسي بما فيه الكفاية، و عايزة راجل هو اللي ياخود شرفي و زوبه يتغرق بدم بكرتي،
ونزلت طلعت زوبي و بقيت تلعب فيه تقومه، فضلت تمص فيه و كان سهل يدخل زوبي في بوقها و هو نايم و بعد تلات دقايق مص بقي واقف و شامخ،
الباب خبط
قمر:: تلاقي الخول جوزي، خليك زي ما انتي همشيه و اجيلك
قلعت الروب و راحت تفتح الباب بالكلوت و البرا بس،
فتحت الباب و كان هيثم فعلآ، اول ما شاف قمر ملط دخل و قفل الباب بسرعة،
بصلي لاقيني ملط من تحت و زوبي واقف قدامي،
قمر مهتمتش بوجوده و رجعت تمص زوبي تاني، لاقيته جيه عندي باس ايدي و قال
هيثم:: عشان خطري متفضحنيش، اعمل كل اللي عايزو بس ارجوك محدش يعرف حاجه، انا لو حد عرف حاجة عني زي كدا يوم دخلتي، مستقبلي هيضيع و هتفضح وسط اهلي و الناس كلها
قمر بطلت مص و بتدعك باديها:: شششش، خلاص اسكت و غور استناني في الشقة هخلص و اجيلك
هيثم:: انا انا، ( كان باصص لزوبي) مش مش.... هقعد ساكت
قمر:: خلاص اسكت خالص و سبني عشان مش طيقاك
رجعت قمر تمص زوبي تاني و تدعكه باديها الأتنين
قمر:: بوقي وجعني، يلا بينا علي السرير، مش كان نفسك في حاجة اكتر سخونة
انا:: يلا بينا
شلتها علي درعاتي و هي اتشعلقت في رقبتي، وصلت اوضة نومي و نزلتها علي السرير و نزلت فيها بوس و قلعتها البرا و نزلت في بزازها مص و بفرك الحلامات و هي تصرخ و تتأوه جامد، نزلت علي كسها كان الكلوت فتلة و عليه أفرزت، جبت الكلوت علي جمب و نزلت الحس كسها و هي تصوت و تضغط علي راسي، بقيت الحس البظر و امصه جامد و ادعكه بأيدي لغاية ما جابت اول مرة
قمر:: اووف يلا بقي دخله و افتح كسي مش قادره اصبر
مسكت زوبي و بقيت افرش كسها بيه لغاية ما غرق من ميتها، حطيت الراس علي اول فتحت كسها، دخلت الراس و جزء من زوبي، صوتت و دخلت زوبي للنص و سبته شوية عشان كسها يوسع، طلعت زوبي بصيت عليه كان عليه ددمم و كسها نفس الكلام
قمر:: انت يا زفت يا هيثم
بصيت عليه كان عند باب الأوضة
هيثم:: نعم؟
قمر:: اجري هات القماشة البيضة و امسح فيها الدم، عشان توريه للشرموطة امك
هيثم:: حاضر ثانيه واحدة
مشي هيثم و رجع بعد دقيقة معاه قماشة بيضة
هيثم:: اهي جبتها
قمر:: امسح زوب حسام يا خول، خود شرف مراتك من علي زوبه،
ميل هيثم و كان بيمسح زوبي بالقماشة و كان بيدعك فيه جامد و هو باصص عليه، لاقيت قمر رزعته بعبوص في طيزه و قلتله
قمر:: اخلص يا عرص انت هتلعبله فيه، امسحه يلا و امسح كسي عشان يعرف ينيك كويس
مسح زوبي و كس مراته من الدم و قعد علي جمب يتفرج علينا، هجت اوي، وانا شايف شرموطة يوم دخلتها معاي و جوزها بيتفرج علينا، لاء و كمان بيمسح الدم من علي زوبي بنفسه،
دخلت زوبي في كسها بس مستحملتش زوبي كله، بقيت انيكها بنص زوبي و جزء كمان، و هي بتوحوح و تطلب انيك اجمد، و كل ما ازود و ادخل اكتر، تتأوه و تصرخ اكتر، فضلت عشر دقايق، لغاية ما زوبي كله دخل في كسها، سبته شوية تاخود عليه و نزلت علي بزازها مص وهي قافلت علي وسطي برجلها، ابتديت انيك فيها بكل زوبي وهي بتتأوه، رفعت رجلها علي كتافي و بقيت انيك اجمد و اعنف
قمر:: اااه رقبتي وجعتني، انت يا ابن الوسخة تعال هنا، احط راسي علي حجرك، رقبتي وجعتني
قام هيثم و قعد فوق راس قمر مراته و رفع راسها و حطها علي حجره
قمر:: اااه، زوبك فشخني يا حسام اااح مش قادره كسي باظ،
هيثم كان بيمسح العرق من وش قمر و بيلم شعرها علي بعض
قمر:: اااه، مراتك اتفشخت نيك يا ابن الوسخة، بوص علي زوبه و هو بيفشخ شرفك و بينيك كس مراتك قدام عينك ليلة الدخلة، امممم انا تعبت اوي
انا:: اااخ هجيب يا قمر هجيب
هيثم:: ارجوك برا، هاتهم برا لحسن تحبل منك
قمر:: هاتهم جوا يا حسام بالعند في ابن الوسخة دا
ميلت علي قمر و همست في ودنها:: معلش يا روحي انا مش قصدي اكسر كلامك قدامه بس انا مش هينفع اجيب عيل غير شرعي
ابتمست:: ماشي يا روحي اللي انت عاوزه
واول ما خلصت الكلمة جبتهم علي كسها من برا
قمر:: اااه مش قادرة اتحرك انا هبات هنا
هيثم:: لا ارجوكي مش هينفع ابوس رجلك ( نزل باس رجلها) امي هتاجي الصبح ولو مكنتيش موجودة هتفضح، اروجكي، عشان خاطري يا حسام، اقنعها
انا:: معلش يا قمر، زي بعضه، دا باس رجلك عشان توفقي، ولو عيزاني اشيلك اوديكي بنفسي لغاية سريرك انا موافق
قمر:: لا يا روحي كفاية عليك المجهود اللي عمتله.... روح يا زفت انت هات الروب من الصالة يلا،
راح هيثم جاب الروب و لبسته قمر علي اللحم
قمر:: هات الكلوت و البرا يا ابن الوسخة و تعال ورايا،
مشيت قمر و هيثم وراها ماسك الكلوت و البرا بتوع مراته في ايده، و كان هيطلعه من باب الشقة
انا:: هيييثم (بصلي) كنت هتنسي دي ( القماشة)
قمر ضحكت بشرمطة و خرجت و هيثم رجع اخد القماشة و حصلها

(تاني يوم الصبح)
صحيت علي دوشة خبط علي باب قمر و هيثم، طلعت بصيت من العين السحرية كانو كذا ست و تقريبآ هما هما بتوع امبارح + كام وحدة تاني،
رحت اخدت دوش و كنت خارج من الحمام سمعت زغاريد، عرفت انهم شافو القماشة، ابتسمت بسخرية و رجعت عملت قهوة و فطرت
عدي تلات ايام كنت بنيك فيهم قمر في وجود جوزها او من غيره و باتت عندي في يوم منهم
في يوم كنت لسه راجع من الجامعة، اخدت دوش و اتغديت، الباب خبط، فتحت كان هيثم
انا:: هيثم؟! ... ادخل
دخل و قفل الباب وراه و جيه قعد جمبي قصاد الTv،
هيثم:: انا اجازة النهارده من الشغل، قلت اجي اقعد معاك شوية
انا:: عادي ولا يهمك، انا هعمل حاجه اشربها اعملك معايا؟
هيثم:: خليك انت انا هعمل
انا:: لا لا خليك انا هعمل
هيثم:: لا خليك انا هعمل عشان عايزك في موضوع مهم
انا بأستغراب:: موضوع ايه دا
هيثم:: هعمل حاجه نشربها و اقولك
دخل هيثم يعمل حاجه نشربها و رجع بعد خمس دقايق
انا:: في ايه؟
هيثم:: حسام انت دلوقتي بقيت واحد ممنا، و بصراحة رغم كل اللي حصل انت لسه بتحترمني و بتتعامل معاي عادي، و محسستنيش اني قليل
انا:: متقولش كدا يا هيثم،
هيثم بتوتر:: حسام ..... حسام انا عايز اطلب منك طلب بس مش عايزك تدايق منه
انا:: انت موترني معاك في ايه؟
هيثم بصوت مبحوح:: بب ب بصراحة من لما شفت المحنة في عين مراتي و هي معاك و كانت مبسوطة، و انا.... انا نفسي اجرب زيها
انا:: قصدك ايه يعني؟
هيثم بكسوف:: أصل انا سالب
انا:: ااااه.... بس انا مليش في الخشن
هيثم:: جرب.. نفسي ادوقه، عشان خطري، ولو عايز فلوس انا مستعد ادفع اللي عايزو
انا:: مش حكاية فلوس يا هيثم بس انا عمري ما جربت خشن
هيثم:: ارجوك، انا مش عارف اركز لا في شغلي ولا في اي حاجه، من كتر تفكيري في الموضوع دا،
كنت هتكلم هيثم قطعني:: عشان خطري يا حسام، نفسي اجربه
انا:: .... قمر مراتك متعرفش حاجه عن الموضوع ده
هيثم:: متخافش انا جايلك من وراها اساسآ
انا:: هي فين؟
هيثم:: خرجت قبل ما اجيلك، هتلف علي المحلات تشتري شوية حاجات و مش هترجع غير بعد كام ساعة عشان هتروح مع واحدة صحبتها
انا:: بس ما تتكلمش كتير عشان صوتك ما يفصلنيش
هز راسه بأيوة و نزل بين رجلي يحسس علي زوبي من فوق الهدوم، بعدين خرج زوبي برا البوكسر و بقي يبوس فيه من اوله لأخره، بعدين تف عليه و بقي يدعك فيه بعدين فتح بوقه و اخد نص بقي يمص فيه و النص التاني يدعكه بايده و ينزل علي البضان يشفطهم و كان احسن من مراته في المص، تقريبآ احسن من اي شرموطة نمت معاهم في المص،
شورتله يبطل، قام قلع البنطلون و كان لابس كلوت ديق علي طيزه البيضة و كانت مفهاش شعرة واحدة، خد وضع الدوجي علي الكنبه، وقفت ورا فتحت طيزو بصيت علي خرم طيزه كان بيفتح و يقفل و زوبه قايم و في خيط شهوة نازل منه، تفيت في ايدي و دعكت خرم طيزه بيه و مسكت زوبي دخلت الراس بالراحة، دخلت بسهولة، عرفت ان طيزه نفق، دخلت بقيت زوبي و بقيت انيك فيه و طيزه بلعت زوبي كله و هو بيأن من المتعة، سخونة طيزه و هو بيقمط علي زوبي كل شوية، خلوني عايز اجيب بعد العشر دقايق،
انا:: هجيب هجيب اااخ
هيثم قمط علي زوبي:: جوا، املني بلبنك، اااح سخن اووووي اممم
طلعت زوبي و بصيت علي خرم طيزه كان اللبن بينقط منها، لاقيته بيحط صوابعه في طيزه و يلحسها باللبن
انا:: قوم خود دوش يلا، و روح قبل ما قمر تاجي و اوعي تعرف حاجة باللي حصل
هيثم:: لا متخافش و شكرآ اوي يا حسام ليك، رغم اننا نعرفك من فترة قصيرة، بس انت بقيت محل ثقة كبير بالنسبلنا، او بالنسبالي انا تحديدآ
انا:: متقولش كدا يا هيثم،
هيثم:: هنكررها تاني؟
انا:: سبها بظروفها
خرج هيثم و فضلت طول الأيام دي انيك قمر سواء جوزها معانا او لوحدها، و كمان بتبات معاي بالأيام، و بنيك هيثم في السر بدون علم قمر، عشان انا اللي مش عايزها تعرف اني ليا في الخشن


نهاية الجزء الاول

ياريت تقولولي رأيكم في التعليقات اكمل ولا لاء
كمل جميله يا ريت بس تدخل ام سمر وام هيثم في المشوار كمان
 
  • عجبني
التفاعلات: ℂ𝔸ℙ𝕋𝔸𝕀ℕ
الجزء الاول


-اعرفكم بنفسي انا حسام 20 سنه، قمحاوي البشرة، 182 سنتي، جمسي معضل زيادة وعريض بسبب تمرينات الچيم اللي ابويا كان بيدربني عليها انا و اخواتي، و بالمناسبة هو مدرب كمال اجسام و معاه بطولات من زمان، انا بقالي شهر في شقة مأجرها قريب من الجامعة عشان سكن الطلاب كان مش مريح خالص و انا ظروفي المادية تسمحلي أجر شقة لوحدي، و ابويا كل شهر بيبعتلي مبلغ اصرف منه ، كنت في الدور التالت و الشقة اللي قصادي فاضية،
لما كنت في المحافظة بتاعتي ايام ثانوي كنت علطول مع بنات شرميط او مومس، ولأن زوبي كان كبير حوالي 18 ونص سم، كنت عنتيل نوعآ ما، بس لما سفرت عشان الجامعة، قررت اخف و اركز في الجامعة و المحضرات، بس دا مينعش اني عملت علاقة مع واحدة ولا اتنين،
في يوم كنت فاضي معيش محضرات و كانت الساعة 12 الضهر، صحيت عادي فطرت و كنت بتفرج علي ال Tv، سمعت بواب العمارة بيتكلم مع حد علي السلالم، وسمعته بيقول ( لا يا أستاذ الشقة اللي علي اليمين هي اللي فاضية) عرفت ان في حد هيسكن في الشقة اللي قصادي، بعد دقيقتين الباب بتاعي خبط، قمت افتح لاقيت واحد في التلاتينات ابيضاني لابس بنطلون و قميص، و معاه واحدة في اواخر العشرينات، كانت فرس، طيزها كبيرة و قابة لفوق و بزازها مرفوعة و كبار اوي، شعرها اسود، لابسه چيب فوق الركبة ديقة موت علي طيزها و فخادها و بلوزة نص كم مفتوحة من عند الصدر و مبينا شقة بزازها و حاطة ميكاب خفيف، شكلها يهيج الحجر،

انا- ايوة يا باشا أؤمر؟
هو- اسف لو ازعجتكم بس معلش لو ينفع نقطتين زيت علي المفتاح اصل الكالون تارس عشان مركون بقاله فترة،
انا-تحت امرك اتفضل استني عندي جوا علي ما ازيته
هو-ملوش لزوم هما نقطتين بس مش هتطول
انا- حاضر دقيقه
رحت زيت المفتاح و رجعت ادتهوله
انا- جرب كدا افتح بيه عشان لو محتاج زيت تاني، اجبلك
راح نحية الشقة و انا بصيت علي الست اللي معاه لاقيتها مركزة معاي وخدت بالها اني كنت باصص عليها،
المهم جوزها حاول يفتح الباب مفتحش، انا رحت عندهم
انا- خليني احول كدا يمكن اعرف افتحه
اخدت المفتاح قعدت الف فيه بس كان تارس، جوزها اخد مني المفتاح و حاول هو، الكالون لف بس الباب تارس
هو- المفتاح فتح الكالون بس الباب مش راضي يفتح
هي- يبقي تارس افتحه بكتفك يا هيثم
حاول هيثم يخبطه خبطتين بعدين كتفه وجعه و مقدرش
انا- خليني اجرب انا كدا يا استاذ هيثم
طبعآ بسبب جمسي المعضل خبط الباب كتف واحد اتفتح
بصيت لمرات هيثم لاقيتها بصت لجوزها بغيظ
انا- اتفضله، هو حضراتكم من محافظة تاني؟
هي- لا ليه؟
انا- فكركم من محافظة تاني و هتحوله هنا انتي و جوز حضرتك
هي بأبتسمه- لا احنا مش متجوزين لسه، فرحنا قريب و كنا بندور علي شقة كويسة
انا- بجد ألف مبروك
هيثم- شكرآ ليك اوي يا...
انا- حسام و متشكرنيش انا معملتش حاجه يا استاذ هيثم
هيثم- لا ازاي، لولاك مكناش عرفنا ندخل نشوف الشقة،
انا- علي العموم انا تحت امركم لو احتاجتو حاجة انا موجود
هيثم- شكرآ جدآ يا حسام، تعالي كدا يا قمر شوفي الشقة هتعجبك ولا لاء؟
قمر- تعال شوفها معانا يا حسام يمكن تلاحظ عيب او اي حاجه تقولنا عليها
انا- بصراحة لو شفت عيب مش هقولكم عليه
قمر بأستغرب- ايه دا ليه؟
انا- اصل بصراحة مرتحلكم و عيزكم تبقوا جراني
قمر بأبستمه- ميرسي جدا، دا احنا اللي هننبسط ان يبقي قصدنا جار خدوم زيك،
انا- تحت امركم يا أستاذة قمر
قمر- بلاش ألقاب و تعال معانا بقي اتفرج عليها انا مصرة
هيثم- خلاص بقي يا حسام متكسفهاش
انا- لا مقدرش اعمل كدا اتفضله
دخل هيثم و قمر وراه و انا وراها و كنت مركز في طيزها الكبيرة اوي و هي بتترج و بقيت ابص علي الشقة و لما تعدي قمر قدامي اركز في جسمها و شق بزازها اللي ظاهر قدامي، بعد ما خلصنا
هيثم- عجبتك الشقة يا حبيبتي؟
قمر- اه حلوة اوي،
هيثم- وشك حلو علينا يا حسام، اخيرآ عجبتها شقة، داحنا بقالنا شهر بنشوف شقق ولا واحدة عجباها
انا- حقها يا أستاذ هثيم مش عروسة و بتدلع
قمر بدلع و مبستمه- قوله يا حسام و فهمه
هيثم- يا حبيبتي انا اشيلك علي رموش عيني و اطلبي و انا انفذ
قمر- شكرآ يا روحي
هيثم- العفو يا حبيبتي، يلا بينا بقي
انا- اتفضله عندي اشربه حاجة
هيثم- ألف شكر يا حسام، مش عيزين نزعج حضرتكم في البيت
انا- مفيش ازعاج ولا حاجه، وبعدين انا عايش لوحدي في الشقة
قمر- ليه و اهلك فين؟
انا- انا من محافظة **** بس جيت هنا عشان الجامعة
قمر- طيب انت هتقدر توفق بين الجامعة و الشغل؟!
انا- لا انا مش شغال
قمر- اومال بتدفع اجار الشقة منين
انا- اصل والدي اصر اني اركز في الجامعة وبس و هو هيبعتلي مصريفي كل شهر، وانا وافقت، اصل هو مش بيحب حد يتني كلمته
قمر- اه تمام
انا- اتفضله معاي بقي اشربه حاجه، و خدو نفاسكم
قمر- انت مصمم يعني؟
انا- ايوة بالظبط مصمم
قمر- خلاص زي بعضه يا هثيم مش عيزين نزعل جرنا الجديد
هثيم- خلاص مفيش مشكلة كله إلا الزعل
دخلتهم الشقة عندي
انا- هدخل اعملكم حاجه تشربوها
قمر- لا خليك انت و انا هقوم اعمل
انا- ازاي بس دانته ضيوف ميصحش يعني
قمر- اخص عليك، ضيوف برضو! و انا اللي قلت اننا اهل
انا- لا مش قصدي، بس يعني خليكي انتي و انا اعملكم حاجه تشربوها
قمر- لا انت كدا معتبرنا ضيوف لسه
انا- لا خلاص البيت بيتك اتفضلي المطبخ جوا علي الشمال
قعدت ادردش مع هيثم دقيقتين و سمعت قمر بتنادي
قمر- حسام معلش هو انت حاطط السكر فين بالظبط؟
انا- فوق علي الشمال
قمر- طيب ممكن تاجي تنزله عشان مش قادرة اطوله
بصيت لهيثم و كنت بشوف هيقول حاجه او هيعترض بس كان ساكت، قمت دخلت المبطخ كانت قمر واقفة مدياني ضهرها و فاتحة درفة و واقفة تحتها
قمر- هو انا كان المفروض اعمل كل حاجه بنفسي بس انت عامل كل حاجه مقاس طول بس ههه
انا- ولا يهمك
كنت مستني قمر تبعد عشان اجيب السكر بس هي مش متحركة
قمر- ايه يا حسام هات السكر
قربت و قفت وراها زوبي لامس طيزها وحسيت بيها رجعت ورا سيكا و زوبي اتدفن بين طيزها،
انا- اتفضلي السكر اهو
قمر بأبستمه- بقولك ايه النسكافيه عندك مش هيكفينا احنا التلاته وانا مش بحب القهوة هعمل شاي و خلاص
انا- مفيش مشاكل
قمر بصالي في عيني- طيب هات الشاي من فوق بالمرة
انا- طيب تعالي يمين شوية عشان اعرف اجيبه
قمر- كلها ثانيه مش لازم يعني
انا مبستم- براحتك
كانت المرادي مدياني وشها، قربت منها و مديت ايدي فوق اجيب الشاي و ضغط بصدري علي بزازها و هي مش معترضة خالص و حسيت بنفسها في صدري
انا- اتفضلي الشاي اهو، هروح انا اقعد مع أستاذ هيثم علي ما تعملي الشاي
خرجت برا و دردشت مع هيثم خمس دقايق و رجعت قمر معاها الشاي
قمر- قولي بقي انت بقالك كام سنه في الجامعة
انا- لسه أول سنه،
قمر- ايه دا بجد ليه انت عندك كام سنه
انا- عشرين، ليه يعني؟
قمر مبتسمه- اصل يعني طولك و شكلك يديك اكبر من كدا، و شكلك منتظم في تدريبات الچيم عشان فورمة جسمك باين عليها
انا- البركة في والدي بقي، اصله مدرب كمال اجسام، و بطل قديم
هثيم- واضح انه بيحب رياضة الأثقال بشدة
انا- جدآ، مفيش حد مننا لا انا ولا اخواتي ابويا عتقه غير لما عمل فورمة زي دي
هيثم- واضح انه مدرب شاطر،
انا- شكرآ ليك
هيثم- لا انا مش بجاملك واضح عليك، (بص في الساعة) يخبر الساعة 2 و ربع، فرصة سعيدة اوي يا حسام، يلا بينا يا قمر
قمر:: يلا يا حبيبي، شكرآ ليك اوي يا حسام علي جدعنتك معانا،
انا:: متقوليش كدا يا قمر انا تحت امركم في اي وقت
قمر مبستمه:: ميرسي يا حسام يلا يا هيثم
هيثم:: فرصة سعيدة يا حسام يلا سلام
عدي اسبوع علي الموقف دا و كانو جابو العفش و فارشه الشقة، و في يوم الساعة 7 بالليل الباب خبط فتحت كانت قمر
انا:: قمر اتفضلي
دخلت لوحدها، بصيت برا كان هيثم مش موجود
انا:: انتي لوحدك ولا ايه؟
قمر:: اه اصل هيثم معاه مشاوير و مش فاضي و انا جيت بنفسي اديك دعوة الفرح و لازم تحضر
انا:: اكيد هاحضر طبعآ، امتي الفرح و فين؟
قمر:: الخميس اخر الاسبوع في قاعة ****
انا:: استني هعمل كبايتين نسكافيه نشربهم
قمر قربت مني:: تعال نعملهم سوا
انا:: هتعرفي تطوليهم ولا اجبهملك زي المرة اللي فاتت
قمر عضت شفتها:: وانا هطولهم ازاي طيب، انت ابقي هاتهم
انا:: طيب يلا بينا علي المطبخ
مشيت قمر قدامي و كانت مغرية في البنطلون الچينز اللي لابساه، دخلت المطبخ و وقفت في نفس المكان بس ادتني وشها و كانت بصالي فعيني، قربت منها و بصتلها في عينها، بزازها لامست صدري، لاقيتها بتغمض عنيها و بتقرب من شفيفي، اتجوبت معاها و خدت شفايفها في بوسه، كانت بتطلع صوت و هي بتبوسني زي (اممم)، ايدي نزلت علي طيزها بقيت اقفش فيها، نزلت بشفيفي علي رقبتها اشتغلت بوص و لحس و ايدي مش سايبه طيزها، وهي مدت اديها تحسس علي زوبي من فوق الهدوم و ايد علي ضهري بتحسس عليه، فضلت خمس دقايق وانا بابوس رقبتها، لغاية ما نزلت علي بزازها فكيت زراير البلوزة و هي كانت بتسعدني افكها، و فكيت مشبك البرا و نزلت علي بزازها مص و بفرك الحلامات وهي بتتأوه و تدوس علي راسي اكتر و تدفنها بين بزازها و ترجع تمسك زوبي تاني،
قمر:: مش قادره عايزة اشوفه
انا:: هو ايه؟
قمر:: زوبك يا روحي طلعه بقي عايزة اشوفه
انا:: وهو انا منعتك؟
خلصت الكلمة و نزلت علطول علي ركبتها،(كنت لابس بنطلون رياضي) شدته و طلعت زوبي من البوكسر،
قمر:: يا لهوي علي جماله كبير اوي زي ما اتخيلته،
انا:: وانتي اتخيلتيه امتي بقي؟
قمر عضت شفتها:: اول ما لامس طيزي واحنا بنعمل الشاي، اااه راسه كبيره اوي
بقيت تدعك زوبي باديها الأتنين و فتحت بوقها علي الأخر و دخلت الراس في بوقها و بقيت تمص فيها و مش عارفة تاخود راحتها في المص عشان زوبي كبير علي بوقها، طلعته و تفت عليه و بقيت تدعكه بأديها الأتنين،
قمر:: امم، مش قادره امصه دا كبير اوي علي بوئي
انا:: يعني ايه، هيفضل صاحي كدا و قدامي كل الجسم دا
قمر:: لا يا روحي انا هريحك اوي،
و تفت علي زوبي غرقته و حطته بين بزازها و بقيت تنيك بزازها بزوبي و تمص اول الراس، فضلنا عشر دقايق
قمر:: انا تعبت امتي هتجيب بقي
انا:: هجيب ازاي يعني عايز حاجه اكتر سخونة، بزازك حلوة بس للمص مش للنيك، النيك دا معروف مكانه
قمر:: مش هينفع خالص دلوقتي، انا هتصرف
مسكت زوبي و حطت الراس في بوقها و بقيت تمص جامد و تدعكه بأديها الأتنين جامد، اكتر من خمس دقايق كمان و حسيت اني هجيب
انا:: اوووف هجيب ياقمر هجيب اهو
مسكته و حطته بين بزازها و بقيت تدعك اكتر لغاية ما غرقت وشها و بزازها
قمر:: اممم سخن اوي يا روحي
دعكت صوباعين في اللبن بعدين مصتهم، وقفت و اخدت مندايل من المطبخ و مسحت وشها و بزازها بعدين راحت الحمام نضفت نفسها و رجعت تظبوط هدومها
قمر:: هستناك في الفرح يا روحي انا عزماك بنفسي
انا:: هتلاقيني قدام باب القاعة من قبل ما تفتح
قمر بستني في بوقي:: باي يا روحي
مشيت قدامي ناحية باب الشقة و كانت بتفتح عشان تخرج و طلعت خطوتين قدام الباب، قمت رزعتها بعبوص ابن حرام خرم الچينز اللي لابساه، أتأوة جامد بعدين لافت بصتلي و كانت مبتسمة و عملتلي باي، ركبت الأصنصير و نزلت،
يوم الخميس لبست و روحت الفرح سلمت عليهم كانت لابسه فستان ملوش حملات و صدره مفتوح و بزازها نصها برا، وهيثم قاعد جمبها سلمت عليه و بصيت في الفرح لاقيت شراميط كتير اوي، اللي لابسه قصير و اللي ديق فشخ و اللي مفتوح لغاية الفخاد و اغلبهم مركزين معاي، عشان جسمي و كدا و خصوصآ اني بلبس تشرتات ديقة تبين عضلاتي،
قعدت بتاع ساعة و روحت سلمت عليهم و عرفتهم اني همشي، و قمر كانت مصصة اني اقعد شوية بس قولتها اني، مش بحب الدوشة و اني جيت عشان ميزعلوش مني،
روحت البيت اخدت دوش و بما ان بكرا أجازة سهرت،
(الساعة 12:30)
سمعت صوت دوشة عربيات عرفت ان الفرح خلص و رجعه، سمعت صوت دوشة علي السلالم، بصيت من العين السحرية لاقيت هيثم و قمر و وراهم كام واحدة الظاهر ام هيثمو ام قمر و بقيت قرايبهم، بيتطمنه عليهم بعدين نزله
رجعت في الصالة تاني، قعدت ألعب ببجي علي الفون، بعد ساعة وشوية زهقت قلت ادخل انام و قبل ما اتحرك الباب خبط، استغربت مين هياجي في الوقت دا
بصيت من العين السحرية كانت قمر، فتحتلها الباب و كانت بروب نوم قصير اوي و لابساه علي كلوت و برا
دخلت و بصيت علي الشقة بتعتهم كان هيثم باصص علينا، قمر قفلت الباب و شدتني من ايدي في نص الصاله
انا:: مالك ايه حصل، هو مزعلك ولا ايه
قمر :: بعدين هقولك
و لاقيتها بتنزل علي ركبتها و بتطلع زوبي من البنطلون، رجعت خطوتين لورا
انا:: قمر انتي بتعملي ايه؟! النهارده دخلتك و ازاي هيثم يسيبك تخرجي كدا؟
قمر:: عشان مش راجل
انا:: مش راجل ازاي بس اهدي و اقفي فهميني
قمر وقفت:: مش راجل طلع خول و بتاعه مش بيقف، و انا مش هخليه ياخود شرفي بصباعه ولا بخيار، انا حفظت علي نفسي بما فيه الكفاية، و عايزة راجل هو اللي ياخود شرفي و زوبه يتغرق بدم بكرتي،
ونزلت طلعت زوبي و بقيت تلعب فيه تقومه، فضلت تمص فيه و كان سهل يدخل زوبي في بوقها و هو نايم و بعد تلات دقايق مص بقي واقف و شامخ،
الباب خبط
قمر:: تلاقي الخول جوزي، خليك زي ما انتي همشيه و اجيلك
قلعت الروب و راحت تفتح الباب بالكلوت و البرا بس،
فتحت الباب و كان هيثم فعلآ، اول ما شاف قمر ملط دخل و قفل الباب بسرعة،
بصلي لاقيني ملط من تحت و زوبي واقف قدامي،
قمر مهتمتش بوجوده و رجعت تمص زوبي تاني، لاقيته جيه عندي باس ايدي و قال
هيثم:: عشان خطري متفضحنيش، اعمل كل اللي عايزو بس ارجوك محدش يعرف حاجه، انا لو حد عرف حاجة عني زي كدا يوم دخلتي، مستقبلي هيضيع و هتفضح وسط اهلي و الناس كلها
قمر بطلت مص و بتدعك باديها:: شششش، خلاص اسكت و غور استناني في الشقة هخلص و اجيلك
هيثم:: انا انا، ( كان باصص لزوبي) مش مش.... هقعد ساكت
قمر:: خلاص اسكت خالص و سبني عشان مش طيقاك
رجعت قمر تمص زوبي تاني و تدعكه باديها الأتنين
قمر:: بوقي وجعني، يلا بينا علي السرير، مش كان نفسك في حاجة اكتر سخونة
انا:: يلا بينا
شلتها علي درعاتي و هي اتشعلقت في رقبتي، وصلت اوضة نومي و نزلتها علي السرير و نزلت فيها بوس و قلعتها البرا و نزلت في بزازها مص و بفرك الحلامات و هي تصرخ و تتأوه جامد، نزلت علي كسها كان الكلوت فتلة و عليه أفرزت، جبت الكلوت علي جمب و نزلت الحس كسها و هي تصوت و تضغط علي راسي، بقيت الحس البظر و امصه جامد و ادعكه بأيدي لغاية ما جابت اول مرة
قمر:: اووف يلا بقي دخله و افتح كسي مش قادره اصبر
مسكت زوبي و بقيت افرش كسها بيه لغاية ما غرق من ميتها، حطيت الراس علي اول فتحت كسها، دخلت الراس و جزء من زوبي، صوتت و دخلت زوبي للنص و سبته شوية عشان كسها يوسع، طلعت زوبي بصيت عليه كان عليه ددمم و كسها نفس الكلام
قمر:: انت يا زفت يا هيثم
بصيت عليه كان عند باب الأوضة
هيثم:: نعم؟
قمر:: اجري هات القماشة البيضة و امسح فيها الدم، عشان توريه للشرموطة امك
هيثم:: حاضر ثانيه واحدة
مشي هيثم و رجع بعد دقيقة معاه قماشة بيضة
هيثم:: اهي جبتها
قمر:: امسح زوب حسام يا خول، خود شرف مراتك من علي زوبه،
ميل هيثم و كان بيمسح زوبي بالقماشة و كان بيدعك فيه جامد و هو باصص عليه، لاقيت قمر رزعته بعبوص في طيزه و قلتله
قمر:: اخلص يا عرص انت هتلعبله فيه، امسحه يلا و امسح كسي عشان يعرف ينيك كويس
مسح زوبي و كس مراته من الدم و قعد علي جمب يتفرج علينا، هجت اوي، وانا شايف شرموطة يوم دخلتها معاي و جوزها بيتفرج علينا، لاء و كمان بيمسح الدم من علي زوبي بنفسه،
دخلت زوبي في كسها بس مستحملتش زوبي كله، بقيت انيكها بنص زوبي و جزء كمان، و هي بتوحوح و تطلب انيك اجمد، و كل ما ازود و ادخل اكتر، تتأوه و تصرخ اكتر، فضلت عشر دقايق، لغاية ما زوبي كله دخل في كسها، سبته شوية تاخود عليه و نزلت علي بزازها مص وهي قافلت علي وسطي برجلها، ابتديت انيك فيها بكل زوبي وهي بتتأوه، رفعت رجلها علي كتافي و بقيت انيك اجمد و اعنف
قمر:: اااه رقبتي وجعتني، انت يا ابن الوسخة تعال هنا، احط راسي علي حجرك، رقبتي وجعتني
قام هيثم و قعد فوق راس قمر مراته و رفع راسها و حطها علي حجره
قمر:: اااه، زوبك فشخني يا حسام اااح مش قادره كسي باظ،
هيثم كان بيمسح العرق من وش قمر و بيلم شعرها علي بعض
قمر:: اااه، مراتك اتفشخت نيك يا ابن الوسخة، بوص علي زوبه و هو بيفشخ شرفك و بينيك كس مراتك قدام عينك ليلة الدخلة، امممم انا تعبت اوي
انا:: اااخ هجيب يا قمر هجيب
هيثم:: ارجوك برا، هاتهم برا لحسن تحبل منك
قمر:: هاتهم جوا يا حسام بالعند في ابن الوسخة دا
ميلت علي قمر و همست في ودنها:: معلش يا روحي انا مش قصدي اكسر كلامك قدامه بس انا مش هينفع اجيب عيل غير شرعي
ابتمست:: ماشي يا روحي اللي انت عاوزه
واول ما خلصت الكلمة جبتهم علي كسها من برا
قمر:: اااه مش قادرة اتحرك انا هبات هنا
هيثم:: لا ارجوكي مش هينفع ابوس رجلك ( نزل باس رجلها) امي هتاجي الصبح ولو مكنتيش موجودة هتفضح، اروجكي، عشان خاطري يا حسام، اقنعها
انا:: معلش يا قمر، زي بعضه، دا باس رجلك عشان توفقي، ولو عيزاني اشيلك اوديكي بنفسي لغاية سريرك انا موافق
قمر:: لا يا روحي كفاية عليك المجهود اللي عمتله.... روح يا زفت انت هات الروب من الصالة يلا،
راح هيثم جاب الروب و لبسته قمر علي اللحم
قمر:: هات الكلوت و البرا يا ابن الوسخة و تعال ورايا،
مشيت قمر و هيثم وراها ماسك الكلوت و البرا بتوع مراته في ايده، و كان هيطلعه من باب الشقة
انا:: هيييثم (بصلي) كنت هتنسي دي ( القماشة)
قمر ضحكت بشرمطة و خرجت و هيثم رجع اخد القماشة و حصلها

(تاني يوم الصبح)
صحيت علي دوشة خبط علي باب قمر و هيثم، طلعت بصيت من العين السحرية كانو كذا ست و تقريبآ هما هما بتوع امبارح + كام وحدة تاني،
رحت اخدت دوش و كنت خارج من الحمام سمعت زغاريد، عرفت انهم شافو القماشة، ابتسمت بسخرية و رجعت عملت قهوة و فطرت
عدي تلات ايام كنت بنيك فيهم قمر في وجود جوزها او من غيره و باتت عندي في يوم منهم
في يوم كنت لسه راجع من الجامعة، اخدت دوش و اتغديت، الباب خبط، فتحت كان هيثم
انا:: هيثم؟! ... ادخل
دخل و قفل الباب وراه و جيه قعد جمبي قصاد الTv،
هيثم:: انا اجازة النهارده من الشغل، قلت اجي اقعد معاك شوية
انا:: عادي ولا يهمك، انا هعمل حاجه اشربها اعملك معايا؟
هيثم:: خليك انت انا هعمل
انا:: لا لا خليك انا هعمل
هيثم:: لا خليك انا هعمل عشان عايزك في موضوع مهم
انا بأستغراب:: موضوع ايه دا
هيثم:: هعمل حاجه نشربها و اقولك
دخل هيثم يعمل حاجه نشربها و رجع بعد خمس دقايق
انا:: في ايه؟
هيثم:: حسام انت دلوقتي بقيت واحد ممنا، و بصراحة رغم كل اللي حصل انت لسه بتحترمني و بتتعامل معاي عادي، و محسستنيش اني قليل
انا:: متقولش كدا يا هيثم،
هيثم بتوتر:: حسام ..... حسام انا عايز اطلب منك طلب بس مش عايزك تدايق منه
انا:: انت موترني معاك في ايه؟
هيثم بصوت مبحوح:: بب ب بصراحة من لما شفت المحنة في عين مراتي و هي معاك و كانت مبسوطة، و انا.... انا نفسي اجرب زيها
انا:: قصدك ايه يعني؟
هيثم بكسوف:: أصل انا سالب
انا:: ااااه.... بس انا مليش في الخشن
هيثم:: جرب.. نفسي ادوقه، عشان خطري، ولو عايز فلوس انا مستعد ادفع اللي عايزو
انا:: مش حكاية فلوس يا هيثم بس انا عمري ما جربت خشن
هيثم:: ارجوك، انا مش عارف اركز لا في شغلي ولا في اي حاجه، من كتر تفكيري في الموضوع دا،
كنت هتكلم هيثم قطعني:: عشان خطري يا حسام، نفسي اجربه
انا:: .... قمر مراتك متعرفش حاجه عن الموضوع ده
هيثم:: متخافش انا جايلك من وراها اساسآ
انا:: هي فين؟
هيثم:: خرجت قبل ما اجيلك، هتلف علي المحلات تشتري شوية حاجات و مش هترجع غير بعد كام ساعة عشان هتروح مع واحدة صحبتها
انا:: بس ما تتكلمش كتير عشان صوتك ما يفصلنيش
هز راسه بأيوة و نزل بين رجلي يحسس علي زوبي من فوق الهدوم، بعدين خرج زوبي برا البوكسر و بقي يبوس فيه من اوله لأخره، بعدين تف عليه و بقي يدعك فيه بعدين فتح بوقه و اخد نص بقي يمص فيه و النص التاني يدعكه بايده و ينزل علي البضان يشفطهم و كان احسن من مراته في المص، تقريبآ احسن من اي شرموطة نمت معاهم في المص،
شورتله يبطل، قام قلع البنطلون و كان لابس كلوت ديق علي طيزه البيضة و كانت مفهاش شعرة واحدة، خد وضع الدوجي علي الكنبه، وقفت ورا فتحت طيزو بصيت علي خرم طيزه كان بيفتح و يقفل و زوبه قايم و في خيط شهوة نازل منه، تفيت في ايدي و دعكت خرم طيزه بيه و مسكت زوبي دخلت الراس بالراحة، دخلت بسهولة، عرفت ان طيزه نفق، دخلت بقيت زوبي و بقيت انيك فيه و طيزه بلعت زوبي كله و هو بيأن من المتعة، سخونة طيزه و هو بيقمط علي زوبي كل شوية، خلوني عايز اجيب بعد العشر دقايق،
انا:: هجيب هجيب اااخ
هيثم قمط علي زوبي:: جوا، املني بلبنك، اااح سخن اووووي اممم
طلعت زوبي و بصيت علي خرم طيزه كان اللبن بينقط منها، لاقيته بيحط صوابعه في طيزه و يلحسها باللبن
انا:: قوم خود دوش يلا، و روح قبل ما قمر تاجي و اوعي تعرف حاجة باللي حصل
هيثم:: لا متخافش و شكرآ اوي يا حسام ليك، رغم اننا نعرفك من فترة قصيرة، بس انت بقيت محل ثقة كبير بالنسبلنا، او بالنسبالي انا تحديدآ
انا:: متقولش كدا يا هيثم،
هيثم:: هنكررها تاني؟
انا:: سبها بظروفها
خرج هيثم و فضلت طول الأيام دي انيك قمر سواء جوزها معانا او لوحدها، و كمان بتبات معاي بالأيام، و بنيك هيثم في السر بدون علم قمر، عشان انا اللي مش عايزها تعرف اني ليا في الخشن


نهاية الجزء الاول

ياريت تقولولي رأيكم في التعليقات اكمل ولا لاء

كمل يا برنس​

 
  • عجبني
التفاعلات: ℂ𝔸ℙ𝕋𝔸𝕀ℕ
الجزء الاول


-اعرفكم بنفسي انا حسام 20 سنه، قمحاوي البشرة، 182 سنتي، جمسي معضل زيادة وعريض بسبب تمرينات الچيم اللي ابويا كان بيدربني عليها انا و اخواتي، و بالمناسبة هو مدرب كمال اجسام و معاه بطولات من زمان، انا بقالي شهر في شقة مأجرها قريب من الجامعة عشان سكن الطلاب كان مش مريح خالص و انا ظروفي المادية تسمحلي أجر شقة لوحدي، و ابويا كل شهر بيبعتلي مبلغ اصرف منه ، كنت في الدور التالت و الشقة اللي قصادي فاضية،
لما كنت في المحافظة بتاعتي ايام ثانوي كنت علطول مع بنات شرميط او مومس، ولأن زوبي كان كبير حوالي 18 ونص سم، كنت عنتيل نوعآ ما، بس لما سفرت عشان الجامعة، قررت اخف و اركز في الجامعة و المحضرات، بس دا مينعش اني عملت علاقة مع واحدة ولا اتنين،
في يوم كنت فاضي معيش محضرات و كانت الساعة 12 الضهر، صحيت عادي فطرت و كنت بتفرج علي ال Tv، سمعت بواب العمارة بيتكلم مع حد علي السلالم، وسمعته بيقول ( لا يا أستاذ الشقة اللي علي اليمين هي اللي فاضية) عرفت ان في حد هيسكن في الشقة اللي قصادي، بعد دقيقتين الباب بتاعي خبط، قمت افتح لاقيت واحد في التلاتينات ابيضاني لابس بنطلون و قميص، و معاه واحدة في اواخر العشرينات، كانت فرس، طيزها كبيرة و قابة لفوق و بزازها مرفوعة و كبار اوي، شعرها اسود، لابسه چيب فوق الركبة ديقة موت علي طيزها و فخادها و بلوزة نص كم مفتوحة من عند الصدر و مبينا شقة بزازها و حاطة ميكاب خفيف، شكلها يهيج الحجر،

انا- ايوة يا باشا أؤمر؟
هو- اسف لو ازعجتكم بس معلش لو ينفع نقطتين زيت علي المفتاح اصل الكالون تارس عشان مركون بقاله فترة،
انا-تحت امرك اتفضل استني عندي جوا علي ما ازيته
هو-ملوش لزوم هما نقطتين بس مش هتطول
انا- حاضر دقيقه
رحت زيت المفتاح و رجعت ادتهوله
انا- جرب كدا افتح بيه عشان لو محتاج زيت تاني، اجبلك
راح نحية الشقة و انا بصيت علي الست اللي معاه لاقيتها مركزة معاي وخدت بالها اني كنت باصص عليها،
المهم جوزها حاول يفتح الباب مفتحش، انا رحت عندهم
انا- خليني احول كدا يمكن اعرف افتحه
اخدت المفتاح قعدت الف فيه بس كان تارس، جوزها اخد مني المفتاح و حاول هو، الكالون لف بس الباب تارس
هو- المفتاح فتح الكالون بس الباب مش راضي يفتح
هي- يبقي تارس افتحه بكتفك يا هيثم
حاول هيثم يخبطه خبطتين بعدين كتفه وجعه و مقدرش
انا- خليني اجرب انا كدا يا استاذ هيثم
طبعآ بسبب جمسي المعضل خبط الباب كتف واحد اتفتح
بصيت لمرات هيثم لاقيتها بصت لجوزها بغيظ
انا- اتفضله، هو حضراتكم من محافظة تاني؟
هي- لا ليه؟
انا- فكركم من محافظة تاني و هتحوله هنا انتي و جوز حضرتك
هي بأبتسمه- لا احنا مش متجوزين لسه، فرحنا قريب و كنا بندور علي شقة كويسة
انا- بجد ألف مبروك
هيثم- شكرآ ليك اوي يا...
انا- حسام و متشكرنيش انا معملتش حاجه يا استاذ هيثم
هيثم- لا ازاي، لولاك مكناش عرفنا ندخل نشوف الشقة،
انا- علي العموم انا تحت امركم لو احتاجتو حاجة انا موجود
هيثم- شكرآ جدآ يا حسام، تعالي كدا يا قمر شوفي الشقة هتعجبك ولا لاء؟
قمر- تعال شوفها معانا يا حسام يمكن تلاحظ عيب او اي حاجه تقولنا عليها
انا- بصراحة لو شفت عيب مش هقولكم عليه
قمر بأستغرب- ايه دا ليه؟
انا- اصل بصراحة مرتحلكم و عيزكم تبقوا جراني
قمر بأبستمه- ميرسي جدا، دا احنا اللي هننبسط ان يبقي قصدنا جار خدوم زيك،
انا- تحت امركم يا أستاذة قمر
قمر- بلاش ألقاب و تعال معانا بقي اتفرج عليها انا مصرة
هيثم- خلاص بقي يا حسام متكسفهاش
انا- لا مقدرش اعمل كدا اتفضله
دخل هيثم و قمر وراه و انا وراها و كنت مركز في طيزها الكبيرة اوي و هي بتترج و بقيت ابص علي الشقة و لما تعدي قمر قدامي اركز في جسمها و شق بزازها اللي ظاهر قدامي، بعد ما خلصنا
هيثم- عجبتك الشقة يا حبيبتي؟
قمر- اه حلوة اوي،
هيثم- وشك حلو علينا يا حسام، اخيرآ عجبتها شقة، داحنا بقالنا شهر بنشوف شقق ولا واحدة عجباها
انا- حقها يا أستاذ هثيم مش عروسة و بتدلع
قمر بدلع و مبستمه- قوله يا حسام و فهمه
هيثم- يا حبيبتي انا اشيلك علي رموش عيني و اطلبي و انا انفذ
قمر- شكرآ يا روحي
هيثم- العفو يا حبيبتي، يلا بينا بقي
انا- اتفضله عندي اشربه حاجة
هيثم- ألف شكر يا حسام، مش عيزين نزعج حضرتكم في البيت
انا- مفيش ازعاج ولا حاجه، وبعدين انا عايش لوحدي في الشقة
قمر- ليه و اهلك فين؟
انا- انا من محافظة **** بس جيت هنا عشان الجامعة
قمر- طيب انت هتقدر توفق بين الجامعة و الشغل؟!
انا- لا انا مش شغال
قمر- اومال بتدفع اجار الشقة منين
انا- اصل والدي اصر اني اركز في الجامعة وبس و هو هيبعتلي مصريفي كل شهر، وانا وافقت، اصل هو مش بيحب حد يتني كلمته
قمر- اه تمام
انا- اتفضله معاي بقي اشربه حاجه، و خدو نفاسكم
قمر- انت مصمم يعني؟
انا- ايوة بالظبط مصمم
قمر- خلاص زي بعضه يا هثيم مش عيزين نزعل جرنا الجديد
هثيم- خلاص مفيش مشكلة كله إلا الزعل
دخلتهم الشقة عندي
انا- هدخل اعملكم حاجه تشربوها
قمر- لا خليك انت و انا هقوم اعمل
انا- ازاي بس دانته ضيوف ميصحش يعني
قمر- اخص عليك، ضيوف برضو! و انا اللي قلت اننا اهل
انا- لا مش قصدي، بس يعني خليكي انتي و انا اعملكم حاجه تشربوها
قمر- لا انت كدا معتبرنا ضيوف لسه
انا- لا خلاص البيت بيتك اتفضلي المطبخ جوا علي الشمال
قعدت ادردش مع هيثم دقيقتين و سمعت قمر بتنادي
قمر- حسام معلش هو انت حاطط السكر فين بالظبط؟
انا- فوق علي الشمال
قمر- طيب ممكن تاجي تنزله عشان مش قادرة اطوله
بصيت لهيثم و كنت بشوف هيقول حاجه او هيعترض بس كان ساكت، قمت دخلت المبطخ كانت قمر واقفة مدياني ضهرها و فاتحة درفة و واقفة تحتها
قمر- هو انا كان المفروض اعمل كل حاجه بنفسي بس انت عامل كل حاجه مقاس طول بس ههه
انا- ولا يهمك
كنت مستني قمر تبعد عشان اجيب السكر بس هي مش متحركة
قمر- ايه يا حسام هات السكر
قربت و قفت وراها زوبي لامس طيزها وحسيت بيها رجعت ورا سيكا و زوبي اتدفن بين طيزها،
انا- اتفضلي السكر اهو
قمر بأبستمه- بقولك ايه النسكافيه عندك مش هيكفينا احنا التلاته وانا مش بحب القهوة هعمل شاي و خلاص
انا- مفيش مشاكل
قمر بصالي في عيني- طيب هات الشاي من فوق بالمرة
انا- طيب تعالي يمين شوية عشان اعرف اجيبه
قمر- كلها ثانيه مش لازم يعني
انا مبستم- براحتك
كانت المرادي مدياني وشها، قربت منها و مديت ايدي فوق اجيب الشاي و ضغط بصدري علي بزازها و هي مش معترضة خالص و حسيت بنفسها في صدري
انا- اتفضلي الشاي اهو، هروح انا اقعد مع أستاذ هيثم علي ما تعملي الشاي
خرجت برا و دردشت مع هيثم خمس دقايق و رجعت قمر معاها الشاي
قمر- قولي بقي انت بقالك كام سنه في الجامعة
انا- لسه أول سنه،
قمر- ايه دا بجد ليه انت عندك كام سنه
انا- عشرين، ليه يعني؟
قمر مبتسمه- اصل يعني طولك و شكلك يديك اكبر من كدا، و شكلك منتظم في تدريبات الچيم عشان فورمة جسمك باين عليها
انا- البركة في والدي بقي، اصله مدرب كمال اجسام، و بطل قديم
هثيم- واضح انه بيحب رياضة الأثقال بشدة
انا- جدآ، مفيش حد مننا لا انا ولا اخواتي ابويا عتقه غير لما عمل فورمة زي دي
هيثم- واضح انه مدرب شاطر،
انا- شكرآ ليك
هيثم- لا انا مش بجاملك واضح عليك، (بص في الساعة) يخبر الساعة 2 و ربع، فرصة سعيدة اوي يا حسام، يلا بينا يا قمر
قمر:: يلا يا حبيبي، شكرآ ليك اوي يا حسام علي جدعنتك معانا،
انا:: متقوليش كدا يا قمر انا تحت امركم في اي وقت
قمر مبستمه:: ميرسي يا حسام يلا يا هيثم
هيثم:: فرصة سعيدة يا حسام يلا سلام
عدي اسبوع علي الموقف دا و كانو جابو العفش و فارشه الشقة، و في يوم الساعة 7 بالليل الباب خبط فتحت كانت قمر
انا:: قمر اتفضلي
دخلت لوحدها، بصيت برا كان هيثم مش موجود
انا:: انتي لوحدك ولا ايه؟
قمر:: اه اصل هيثم معاه مشاوير و مش فاضي و انا جيت بنفسي اديك دعوة الفرح و لازم تحضر
انا:: اكيد هاحضر طبعآ، امتي الفرح و فين؟
قمر:: الخميس اخر الاسبوع في قاعة ****
انا:: استني هعمل كبايتين نسكافيه نشربهم
قمر قربت مني:: تعال نعملهم سوا
انا:: هتعرفي تطوليهم ولا اجبهملك زي المرة اللي فاتت
قمر عضت شفتها:: وانا هطولهم ازاي طيب، انت ابقي هاتهم
انا:: طيب يلا بينا علي المطبخ
مشيت قمر قدامي و كانت مغرية في البنطلون الچينز اللي لابساه، دخلت المطبخ و وقفت في نفس المكان بس ادتني وشها و كانت بصالي فعيني، قربت منها و بصتلها في عينها، بزازها لامست صدري، لاقيتها بتغمض عنيها و بتقرب من شفيفي، اتجوبت معاها و خدت شفايفها في بوسه، كانت بتطلع صوت و هي بتبوسني زي (اممم)، ايدي نزلت علي طيزها بقيت اقفش فيها، نزلت بشفيفي علي رقبتها اشتغلت بوص و لحس و ايدي مش سايبه طيزها، وهي مدت اديها تحسس علي زوبي من فوق الهدوم و ايد علي ضهري بتحسس عليه، فضلت خمس دقايق وانا بابوس رقبتها، لغاية ما نزلت علي بزازها فكيت زراير البلوزة و هي كانت بتسعدني افكها، و فكيت مشبك البرا و نزلت علي بزازها مص و بفرك الحلامات وهي بتتأوه و تدوس علي راسي اكتر و تدفنها بين بزازها و ترجع تمسك زوبي تاني،
قمر:: مش قادره عايزة اشوفه
انا:: هو ايه؟
قمر:: زوبك يا روحي طلعه بقي عايزة اشوفه
انا:: وهو انا منعتك؟
خلصت الكلمة و نزلت علطول علي ركبتها،(كنت لابس بنطلون رياضي) شدته و طلعت زوبي من البوكسر،
قمر:: يا لهوي علي جماله كبير اوي زي ما اتخيلته،
انا:: وانتي اتخيلتيه امتي بقي؟
قمر عضت شفتها:: اول ما لامس طيزي واحنا بنعمل الشاي، اااه راسه كبيره اوي
بقيت تدعك زوبي باديها الأتنين و فتحت بوقها علي الأخر و دخلت الراس في بوقها و بقيت تمص فيها و مش عارفة تاخود راحتها في المص عشان زوبي كبير علي بوقها، طلعته و تفت عليه و بقيت تدعكه بأديها الأتنين،
قمر:: امم، مش قادره امصه دا كبير اوي علي بوئي
انا:: يعني ايه، هيفضل صاحي كدا و قدامي كل الجسم دا
قمر:: لا يا روحي انا هريحك اوي،
و تفت علي زوبي غرقته و حطته بين بزازها و بقيت تنيك بزازها بزوبي و تمص اول الراس، فضلنا عشر دقايق
قمر:: انا تعبت امتي هتجيب بقي
انا:: هجيب ازاي يعني عايز حاجه اكتر سخونة، بزازك حلوة بس للمص مش للنيك، النيك دا معروف مكانه
قمر:: مش هينفع خالص دلوقتي، انا هتصرف
مسكت زوبي و حطت الراس في بوقها و بقيت تمص جامد و تدعكه بأديها الأتنين جامد، اكتر من خمس دقايق كمان و حسيت اني هجيب
انا:: اوووف هجيب ياقمر هجيب اهو
مسكته و حطته بين بزازها و بقيت تدعك اكتر لغاية ما غرقت وشها و بزازها
قمر:: اممم سخن اوي يا روحي
دعكت صوباعين في اللبن بعدين مصتهم، وقفت و اخدت مندايل من المطبخ و مسحت وشها و بزازها بعدين راحت الحمام نضفت نفسها و رجعت تظبوط هدومها
قمر:: هستناك في الفرح يا روحي انا عزماك بنفسي
انا:: هتلاقيني قدام باب القاعة من قبل ما تفتح
قمر بستني في بوقي:: باي يا روحي
مشيت قدامي ناحية باب الشقة و كانت بتفتح عشان تخرج و طلعت خطوتين قدام الباب، قمت رزعتها بعبوص ابن حرام خرم الچينز اللي لابساه، أتأوة جامد بعدين لافت بصتلي و كانت مبتسمة و عملتلي باي، ركبت الأصنصير و نزلت،
يوم الخميس لبست و روحت الفرح سلمت عليهم كانت لابسه فستان ملوش حملات و صدره مفتوح و بزازها نصها برا، وهيثم قاعد جمبها سلمت عليه و بصيت في الفرح لاقيت شراميط كتير اوي، اللي لابسه قصير و اللي ديق فشخ و اللي مفتوح لغاية الفخاد و اغلبهم مركزين معاي، عشان جسمي و كدا و خصوصآ اني بلبس تشرتات ديقة تبين عضلاتي،
قعدت بتاع ساعة و روحت سلمت عليهم و عرفتهم اني همشي، و قمر كانت مصصة اني اقعد شوية بس قولتها اني، مش بحب الدوشة و اني جيت عشان ميزعلوش مني،
روحت البيت اخدت دوش و بما ان بكرا أجازة سهرت،
(الساعة 12:30)
سمعت صوت دوشة عربيات عرفت ان الفرح خلص و رجعه، سمعت صوت دوشة علي السلالم، بصيت من العين السحرية لاقيت هيثم و قمر و وراهم كام واحدة الظاهر ام هيثمو ام قمر و بقيت قرايبهم، بيتطمنه عليهم بعدين نزله
رجعت في الصالة تاني، قعدت ألعب ببجي علي الفون، بعد ساعة وشوية زهقت قلت ادخل انام و قبل ما اتحرك الباب خبط، استغربت مين هياجي في الوقت دا
بصيت من العين السحرية كانت قمر، فتحتلها الباب و كانت بروب نوم قصير اوي و لابساه علي كلوت و برا
دخلت و بصيت علي الشقة بتعتهم كان هيثم باصص علينا، قمر قفلت الباب و شدتني من ايدي في نص الصاله
انا:: مالك ايه حصل، هو مزعلك ولا ايه
قمر :: بعدين هقولك
و لاقيتها بتنزل علي ركبتها و بتطلع زوبي من البنطلون، رجعت خطوتين لورا
انا:: قمر انتي بتعملي ايه؟! النهارده دخلتك و ازاي هيثم يسيبك تخرجي كدا؟
قمر:: عشان مش راجل
انا:: مش راجل ازاي بس اهدي و اقفي فهميني
قمر وقفت:: مش راجل طلع خول و بتاعه مش بيقف، و انا مش هخليه ياخود شرفي بصباعه ولا بخيار، انا حفظت علي نفسي بما فيه الكفاية، و عايزة راجل هو اللي ياخود شرفي و زوبه يتغرق بدم بكرتي،
ونزلت طلعت زوبي و بقيت تلعب فيه تقومه، فضلت تمص فيه و كان سهل يدخل زوبي في بوقها و هو نايم و بعد تلات دقايق مص بقي واقف و شامخ،
الباب خبط
قمر:: تلاقي الخول جوزي، خليك زي ما انتي همشيه و اجيلك
قلعت الروب و راحت تفتح الباب بالكلوت و البرا بس،
فتحت الباب و كان هيثم فعلآ، اول ما شاف قمر ملط دخل و قفل الباب بسرعة،
بصلي لاقيني ملط من تحت و زوبي واقف قدامي،
قمر مهتمتش بوجوده و رجعت تمص زوبي تاني، لاقيته جيه عندي باس ايدي و قال
هيثم:: عشان خطري متفضحنيش، اعمل كل اللي عايزو بس ارجوك محدش يعرف حاجه، انا لو حد عرف حاجة عني زي كدا يوم دخلتي، مستقبلي هيضيع و هتفضح وسط اهلي و الناس كلها
قمر بطلت مص و بتدعك باديها:: شششش، خلاص اسكت و غور استناني في الشقة هخلص و اجيلك
هيثم:: انا انا، ( كان باصص لزوبي) مش مش.... هقعد ساكت
قمر:: خلاص اسكت خالص و سبني عشان مش طيقاك
رجعت قمر تمص زوبي تاني و تدعكه باديها الأتنين
قمر:: بوقي وجعني، يلا بينا علي السرير، مش كان نفسك في حاجة اكتر سخونة
انا:: يلا بينا
شلتها علي درعاتي و هي اتشعلقت في رقبتي، وصلت اوضة نومي و نزلتها علي السرير و نزلت فيها بوس و قلعتها البرا و نزلت في بزازها مص و بفرك الحلامات و هي تصرخ و تتأوه جامد، نزلت علي كسها كان الكلوت فتلة و عليه أفرزت، جبت الكلوت علي جمب و نزلت الحس كسها و هي تصوت و تضغط علي راسي، بقيت الحس البظر و امصه جامد و ادعكه بأيدي لغاية ما جابت اول مرة
قمر:: اووف يلا بقي دخله و افتح كسي مش قادره اصبر
مسكت زوبي و بقيت افرش كسها بيه لغاية ما غرق من ميتها، حطيت الراس علي اول فتحت كسها، دخلت الراس و جزء من زوبي، صوتت و دخلت زوبي للنص و سبته شوية عشان كسها يوسع، طلعت زوبي بصيت عليه كان عليه ددمم و كسها نفس الكلام
قمر:: انت يا زفت يا هيثم
بصيت عليه كان عند باب الأوضة
هيثم:: نعم؟
قمر:: اجري هات القماشة البيضة و امسح فيها الدم، عشان توريه للشرموطة امك
هيثم:: حاضر ثانيه واحدة
مشي هيثم و رجع بعد دقيقة معاه قماشة بيضة
هيثم:: اهي جبتها
قمر:: امسح زوب حسام يا خول، خود شرف مراتك من علي زوبه،
ميل هيثم و كان بيمسح زوبي بالقماشة و كان بيدعك فيه جامد و هو باصص عليه، لاقيت قمر رزعته بعبوص في طيزه و قلتله
قمر:: اخلص يا عرص انت هتلعبله فيه، امسحه يلا و امسح كسي عشان يعرف ينيك كويس
مسح زوبي و كس مراته من الدم و قعد علي جمب يتفرج علينا، هجت اوي، وانا شايف شرموطة يوم دخلتها معاي و جوزها بيتفرج علينا، لاء و كمان بيمسح الدم من علي زوبي بنفسه،
دخلت زوبي في كسها بس مستحملتش زوبي كله، بقيت انيكها بنص زوبي و جزء كمان، و هي بتوحوح و تطلب انيك اجمد، و كل ما ازود و ادخل اكتر، تتأوه و تصرخ اكتر، فضلت عشر دقايق، لغاية ما زوبي كله دخل في كسها، سبته شوية تاخود عليه و نزلت علي بزازها مص وهي قافلت علي وسطي برجلها، ابتديت انيك فيها بكل زوبي وهي بتتأوه، رفعت رجلها علي كتافي و بقيت انيك اجمد و اعنف
قمر:: اااه رقبتي وجعتني، انت يا ابن الوسخة تعال هنا، احط راسي علي حجرك، رقبتي وجعتني
قام هيثم و قعد فوق راس قمر مراته و رفع راسها و حطها علي حجره
قمر:: اااه، زوبك فشخني يا حسام اااح مش قادره كسي باظ،
هيثم كان بيمسح العرق من وش قمر و بيلم شعرها علي بعض
قمر:: اااه، مراتك اتفشخت نيك يا ابن الوسخة، بوص علي زوبه و هو بيفشخ شرفك و بينيك كس مراتك قدام عينك ليلة الدخلة، امممم انا تعبت اوي
انا:: اااخ هجيب يا قمر هجيب
هيثم:: ارجوك برا، هاتهم برا لحسن تحبل منك
قمر:: هاتهم جوا يا حسام بالعند في ابن الوسخة دا
ميلت علي قمر و همست في ودنها:: معلش يا روحي انا مش قصدي اكسر كلامك قدامه بس انا مش هينفع اجيب عيل غير شرعي
ابتمست:: ماشي يا روحي اللي انت عاوزه
واول ما خلصت الكلمة جبتهم علي كسها من برا
قمر:: اااه مش قادرة اتحرك انا هبات هنا
هيثم:: لا ارجوكي مش هينفع ابوس رجلك ( نزل باس رجلها) امي هتاجي الصبح ولو مكنتيش موجودة هتفضح، اروجكي، عشان خاطري يا حسام، اقنعها
انا:: معلش يا قمر، زي بعضه، دا باس رجلك عشان توفقي، ولو عيزاني اشيلك اوديكي بنفسي لغاية سريرك انا موافق
قمر:: لا يا روحي كفاية عليك المجهود اللي عمتله.... روح يا زفت انت هات الروب من الصالة يلا،
راح هيثم جاب الروب و لبسته قمر علي اللحم
قمر:: هات الكلوت و البرا يا ابن الوسخة و تعال ورايا،
مشيت قمر و هيثم وراها ماسك الكلوت و البرا بتوع مراته في ايده، و كان هيطلعه من باب الشقة
انا:: هيييثم (بصلي) كنت هتنسي دي ( القماشة)
قمر ضحكت بشرمطة و خرجت و هيثم رجع اخد القماشة و حصلها

(تاني يوم الصبح)
صحيت علي دوشة خبط علي باب قمر و هيثم، طلعت بصيت من العين السحرية كانو كذا ست و تقريبآ هما هما بتوع امبارح + كام وحدة تاني،
رحت اخدت دوش و كنت خارج من الحمام سمعت زغاريد، عرفت انهم شافو القماشة، ابتسمت بسخرية و رجعت عملت قهوة و فطرت
عدي تلات ايام كنت بنيك فيهم قمر في وجود جوزها او من غيره و باتت عندي في يوم منهم
في يوم كنت لسه راجع من الجامعة، اخدت دوش و اتغديت، الباب خبط، فتحت كان هيثم
انا:: هيثم؟! ... ادخل
دخل و قفل الباب وراه و جيه قعد جمبي قصاد الTv،
هيثم:: انا اجازة النهارده من الشغل، قلت اجي اقعد معاك شوية
انا:: عادي ولا يهمك، انا هعمل حاجه اشربها اعملك معايا؟
هيثم:: خليك انت انا هعمل
انا:: لا لا خليك انا هعمل
هيثم:: لا خليك انا هعمل عشان عايزك في موضوع مهم
انا بأستغراب:: موضوع ايه دا
هيثم:: هعمل حاجه نشربها و اقولك
دخل هيثم يعمل حاجه نشربها و رجع بعد خمس دقايق
انا:: في ايه؟
هيثم:: حسام انت دلوقتي بقيت واحد ممنا، و بصراحة رغم كل اللي حصل انت لسه بتحترمني و بتتعامل معاي عادي، و محسستنيش اني قليل
انا:: متقولش كدا يا هيثم،
هيثم بتوتر:: حسام ..... حسام انا عايز اطلب منك طلب بس مش عايزك تدايق منه
انا:: انت موترني معاك في ايه؟
هيثم بصوت مبحوح:: بب ب بصراحة من لما شفت المحنة في عين مراتي و هي معاك و كانت مبسوطة، و انا.... انا نفسي اجرب زيها
انا:: قصدك ايه يعني؟
هيثم بكسوف:: أصل انا سالب
انا:: ااااه.... بس انا مليش في الخشن
هيثم:: جرب.. نفسي ادوقه، عشان خطري، ولو عايز فلوس انا مستعد ادفع اللي عايزو
انا:: مش حكاية فلوس يا هيثم بس انا عمري ما جربت خشن
هيثم:: ارجوك، انا مش عارف اركز لا في شغلي ولا في اي حاجه، من كتر تفكيري في الموضوع دا،
كنت هتكلم هيثم قطعني:: عشان خطري يا حسام، نفسي اجربه
انا:: .... قمر مراتك متعرفش حاجه عن الموضوع ده
هيثم:: متخافش انا جايلك من وراها اساسآ
انا:: هي فين؟
هيثم:: خرجت قبل ما اجيلك، هتلف علي المحلات تشتري شوية حاجات و مش هترجع غير بعد كام ساعة عشان هتروح مع واحدة صحبتها
انا:: بس ما تتكلمش كتير عشان صوتك ما يفصلنيش
هز راسه بأيوة و نزل بين رجلي يحسس علي زوبي من فوق الهدوم، بعدين خرج زوبي برا البوكسر و بقي يبوس فيه من اوله لأخره، بعدين تف عليه و بقي يدعك فيه بعدين فتح بوقه و اخد نص بقي يمص فيه و النص التاني يدعكه بايده و ينزل علي البضان يشفطهم و كان احسن من مراته في المص، تقريبآ احسن من اي شرموطة نمت معاهم في المص،
شورتله يبطل، قام قلع البنطلون و كان لابس كلوت ديق علي طيزه البيضة و كانت مفهاش شعرة واحدة، خد وضع الدوجي علي الكنبه، وقفت ورا فتحت طيزو بصيت علي خرم طيزه كان بيفتح و يقفل و زوبه قايم و في خيط شهوة نازل منه، تفيت في ايدي و دعكت خرم طيزه بيه و مسكت زوبي دخلت الراس بالراحة، دخلت بسهولة، عرفت ان طيزه نفق، دخلت بقيت زوبي و بقيت انيك فيه و طيزه بلعت زوبي كله و هو بيأن من المتعة، سخونة طيزه و هو بيقمط علي زوبي كل شوية، خلوني عايز اجيب بعد العشر دقايق،
انا:: هجيب هجيب اااخ
هيثم قمط علي زوبي:: جوا، املني بلبنك، اااح سخن اووووي اممم
طلعت زوبي و بصيت علي خرم طيزه كان اللبن بينقط منها، لاقيته بيحط صوابعه في طيزه و يلحسها باللبن
انا:: قوم خود دوش يلا، و روح قبل ما قمر تاجي و اوعي تعرف حاجة باللي حصل
هيثم:: لا متخافش و شكرآ اوي يا حسام ليك، رغم اننا نعرفك من فترة قصيرة، بس انت بقيت محل ثقة كبير بالنسبلنا، او بالنسبالي انا تحديدآ
انا:: متقولش كدا يا هيثم،
هيثم:: هنكررها تاني؟
انا:: سبها بظروفها
خرج هيثم و فضلت طول الأيام دي انيك قمر سواء جوزها معانا او لوحدها، و كمان بتبات معاي بالأيام، و بنيك هيثم في السر بدون علم قمر، عشان انا اللي مش عايزها تعرف اني ليا في الخشن


نهاية الجزء الاول

ياريت تقولولي رأيكم في التعليقات اكمل ولا لاء
كمل ي برنس
 
  • عجبني
التفاعلات: ℂ𝔸ℙ𝕋𝔸𝕀ℕ

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%