NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كس كسي وبزازي لعيون النسوانجيه

إمبارح كنت بستحمى وجوزي دخل عليا وفضل يصوير فيا

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: f7lkyakahpe, Cool samy, Ahmed alkotsh و 90 آخرين
  • عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Moheb sex و nwa3m 23
شفايك كلها عسل ميتشبعش منك دوقينى عسلك اكتر ❤️💋💋
اممممممممممممممم دا شفايفك وزبك هوما اللي احلى من العسل

اممممممممممممممم دا شفايفك وزبك هوما اللي احلى من العسل

JKKxaoJ.webp
مشتاق اكلك والتحم فيكى كدا من حلوتك مسبكيش ابدا غير وانا مالى كسك لبن زبى وتحسي ب زبى و هو بينبض ف قلب كسك وشلال لبن ل اخر رحمك ❤️💋

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Moheb sex و nwa3m 23
JKKxaoJ.webp
مشتاق اكلك والتحم فيكى كدا من حلوتك مسبكيش ابدا غير وانا مالى كسك لبن زبى وتحسي ب زبى و هو بينبض ف قلب كسك وشلال لبن ل اخر رحمك ❤️💋
اوففففففففف اححححححححححح بالراحه على كسي وشفايفي

اوففففففففف اححححححححححح بالراحه على كسي وشفايفي

JKKT5N9.webp
كسك هيتبسط اكتر كل مزود السرعه كدا 🥵💋

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: nwa3m 23
JKKT5N9.webp
كسك هيتبسط اكتر كل مزود السرعه كدا 🥵💋
أي أي أي أي زبك هيموتني أأأأأأأأأأأأأأأأه يا ني يا كسيييييييي

أي أي أي أي زبك هيموتني أأأأأأأأأأأأأأأأه يا ني يا كسيييييييي

لازم كل حاجه تنزل جوه اوعى تطلعى حاجه برا

• نار ياحبيبي نار
جامدة بجد

• حبيته
لازم كل حاجه تنزل جوه اوعى تطلعى حاجه برا
احححححححح اوفففففففففففف لبنك سخن اويييييييي وبيلسعني ف كسييييييييييي أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأه حبيبي نزل لبك كله وطفيه ناااااااااااااااااااار

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: الفاجر الهايج
  • عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
  • عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
  • عجبني

بكلمك وانتى مش بتردى عليا انتى بجد زعلك وحش اوى ولما بتشيلى من حد صعب انك تسامحيه انتى بجد دماغك نشفه يخربيت كدا يانونا انا و**** بقدرك جدا وبعزك اوى ومش حابك تكونى زعلانه منى اخوكى الصغير وغلط معاكى من غير ما يقصد مش تسمحيه خلاص بقا ياكوكو ميكونش قلبك اسود كدا يا بت بقا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته

عامله اى يانونا اخبارك اى انت بجد صعبه اوى ولما بتشيلى من حد صعب انك تسامحيه اخوكى الصغير وغلط ماشر وعتزرلك علشان ميهونش عليه زعلك ودا بجد انتى لو فعلا متهمنيش ماكنتش هفضل اكلمك كدا علشان اصالحك خلاص بقا يا كوكو متزعليش منى واخوكى وغلط بقا خالى قلبك كبير وانتى و**** ميهونش عليا زعلك ابدا و**** علشان كدا بحاول اصالحك وانا مقصودش اى تريقه عليكى خالص و****

بكلمك وانتى مش بتردى عليا انتى بجد زعلك وحش اوى ولما بتشيلى من حد صعب انك تسامحيه انتى بجد دماغك نشفه يخربيت كدا يانونا انا و**** بقدرك جدا وبعزك اوى ومش حابك تكونى زعلانه منى اخوكى الصغير وغلط معاكى من غير ما يقصد مش تسمحيه خلاص بقا ياكوكو ميكونش قلبك اسود كدا يا بت بقا
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اللي حضرتك متعرفوش انا قعدتك اكتر من 5 سنين مبكلمش اخويا الحقيقي ابن امي وابويا بسبب انه كشم في اولادي علشان ضربو اولاده ولولا المرحوم ابويا حلف عليا بالطلاق من امي مكنتش هدخل بيته ولا هعو يدخل بيتي ولا اكلمه تاني شوف اخويا شقيقي بقى مش واحد زيك كنت بعتبره اخويا اعتبار وليس اخ شقيق وجرح كرامتي وهانني في التعليقات اللي علقتها انت والحاشيه بتاعتك ؟ !!!!!! يا ريت متتعبش نفسك معايا لأن اللي بقفل منه مش سهل ابدا اني ارتاحله تاني وبالذات لما الموضوع يخص كرامتي لأني ببساطه انا معنديش اغلى من كرامتي في الدنيا دي

عامله اى يانونا اخبارك اى انت بجد صعبه اوى ولما بتشيلى من حد صعب انك تسامحيه اخوكى الصغير وغلط ماشر وعتزرلك علشان ميهونش عليه زعلك ودا بجد انتى لو فعلا متهمنيش ماكنتش هفضل اكلمك كدا علشان اصالحك خلاص بقا يا كوكو متزعليش منى واخوكى وغلط بقا خالى قلبك كبير وانتى و** ميهونش عليا زعلك ابدا و** علشان كدا بحاول اصالحك وانا مقصودش اى تريقه عليكى خالص و****
انا تمام الحمد لله من غيركم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%