NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مساء الفل ع السهرانين سواء من الهيجان او الروقان
عاوزة نصيحة لان اول مرة احس كده انا مطلقة من سنة ونص ورغم عدم اتفاقى مع جوزى ف طريقة ف العلاقة بينا بس كان بيريحنى وبيريح كسي بس بعد الطلاق بقيت حاسة بفراغ اوى واحتياج بستحمل واوقات مبقدرش وبريح نفسي بايدى او حاجة تانى المهم ان بقالى ٣ شهور مبطلة نهائى انشغال ومكنتش بفكر ف الجنس خالص بس النهاردة شوفت حاجة صدفة ورجعت مشاعرى وهيجانى تانى بس للاسف بدعك ف كسي وحاسة فى حرقان شديد مش عارفة اجيب بسببه ووجع مش عارفة ليه حد يعرف
عشان الزبر بيريح أنا موجود أنا أحمد من الاسكندريه عند22سنه بحب ممارسه الجنس نفسي انيك بجد

عاوزة نصيحة لان اول مرة احس كده انا مطلقة من سنة ونص ورغم عدم اتفاقى مع جوزى ف طريقة ف العلاقة بينا بس كان بيريحنى وبيريح كسي بس بعد الطلاق بقيت حاسة بفراغ اوى واحتياج بستحمل واوقات مبقدرش وبريح نفسي بايدى او حاجة تانى المهم ان بقالى ٣ شهور مبطلة نهائى انشغال ومكنتش بفكر ف الجنس خالص بس النهاردة شوفت حاجة صدفة ورجعت مشاعرى وهيجانى تانى بس للاسف بدعك ف كسي وحاسة فى حرقان شديد مش عارفة اجيب بسببه ووجع مش عارفة ليه حد يعرف
بصرح أنا نفسي انيك أنتي فين دلوقتي وجيلك دلوقت 🌹

ومشاعرك اخبارها ايه؟
يا بنتي تاعبة نفسك على الفاضي 😅
البوستات الي من النوع ده ترويش كده ،،متحرقيش عليها

يا بختك كسك مفتوح حطي صباعك فيه والعبي براحتك

ممكن يكون التهاب اعتقد انو من الاحسن تروحي لدكتورة مختصه بالحوار ده

لا الحقيقة هو كان كويس اوى بس مش باحساس كان تقضية واجب وانا بحب الجرأة والجنان والاحساس
اهم حاجه في العلاقه ان الطرفين يكون مرتاحين وراضين ومبسوطين العلاقه لو تاديت واجب هتستمر لفتره قصيره وهتقف عمرها مهتكمل الستات زي الحديد الخام مبتلنش غير بالسخونيه ولو سخنت بتتشكل معاك زي ما انت عاوز وفي الاخر الطرفين بيبقو راضيين ومستمتعين

حاسه بيكي 🥺

• بيضحكني
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: بطل مصر في نيك الطيز، mo961996 و Fahl asmr
هو لو كلامك بجد ف دا غالبا التهاب ف طبقة المهبل وانصحك انك لازم تروحي تكشفي عند دكتور انما لو عامله كدا عشان هيجانه زي ما بتقولي وعاوزه تريحي كسك ف كأني مكتبتش حاجه وامسحي الكومنت

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%