NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اه هي دي مشكلتي يمكن تبان عادية وابه السبب اللى اتطلق عشانه دا بس محدش هيفهم غيري صعب اعيش مع انسان بارد مستخسر مشاعره على مراته الجواز مش جنس بس لا مسئولية واطفال وبيت وحاجات كتير وكل واحد فينا مفروض ميقصرش انا بشتغل وبطبخ وبغسل وانضف واخلف واربي العيال واخد بالى منهم طول اليوم تعب جسدى محدش يحسه غير الست وفوق كل دا وقت علاقتنا بفصل من العالم كله واكون معاه العيلة الصغيرة اللى بترجع ١٨ سنة عاوزة تحس بلحظة حنية وحب ودلع لحظة احس بشغفه ناحيتي رغم انى حلوة وجسمي حلو ومهتمه بنفسي جدا ومش غرور بس ثقة انى اعجب اتخن راجل لكن معاه بحس انى ولا حاجة مجرد واحدة بيقضي معاها دقيقة يخلص نفسه وينام وبسس طب حسسني انك عاوز انك حاببني وانا هقدر تعبك مثلا اللى هو ميجيش حاجة ف تعبي مع الولاد طول اليوم بصوا حاجات كتير محدش هيحسها غير الست واسفة ع الاطالة
طبعا أنا مش بالوم عليكي لكن بردو أكيد كان فيه طريقة تحسسيه بتقصيره تجاهك يمكن هو مش مقدر احتياجاتك و حاسس انها مش فارقة معاكي يمكن انتي ماوصلتيش له إنك عاوزة اهتمام اكتر طبعا انتي اللي تقدري تقيمي ده

يعني مسخنش عيش 😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مدخله ٣ وبدخل واطلع بسرعة اهو وبطلع اهات فعلا خايف حد يقوم من صوتى
تخيلي زبييي واقف اوي وانا بكلمك بفرك فيه قايم عليكي وعلى جسمك الهااايج 🤤🔥🔥🔥

مساء الفل ع السهرانين سواء من الهيجان او الروقان
عاوزة نصيحة لان اول مرة احس كده انا مطلقة من سنة ونص ورغم عدم اتفاقى مع جوزى ف طريقة ف العلاقة بينا بس كان بيريحنى وبيريح كسي بس بعد الطلاق بقيت حاسة بفراغ اوى واحتياج بستحمل واوقات مبقدرش وبريح نفسي بايدى او حاجة تانى المهم ان بقالى ٣ شهور مبطلة نهائى انشغال ومكنتش بفكر ف الجنس خالص بس النهاردة شوفت حاجة صدفة ورجعت مشاعرى وهيجانى تانى بس للاسف بدعك ف كسي وحاسة فى حرقان شديد مش عارفة اجيب بسببه ووجع مش عارفة ليه حد يعرف
انتي لعبتي بعنف وع الناشف ودا عمل إلتهاب خلي بالك بقا

• بيضحكني
التفاعلات: الصقر_الجارح
مساء الفل ع السهرانين سواء من الهيجان او الروقان
عاوزة نصيحة لان اول مرة احس كده انا مطلقة من سنة ونص ورغم عدم اتفاقى مع جوزى ف طريقة ف العلاقة بينا بس كان بيريحنى وبيريح كسي بس بعد الطلاق بقيت حاسة بفراغ اوى واحتياج بستحمل واوقات مبقدرش وبريح نفسي بايدى او حاجة تانى المهم ان بقالى ٣ شهور مبطلة نهائى انشغال ومكنتش بفكر ف الجنس خالص بس النهاردة شوفت حاجة صدفة ورجعت مشاعرى وهيجانى تانى بس للاسف بدعك ف كسي وحاسة فى حرقان شديد مش عارفة اجيب بسببه ووجع مش عارفة ليه حد يعرف
زوبري واقف علي اخرو بسبكك دلؤقتي🔥

حرام عليكي تعبتيتي 🥲😉

بجد ياسلومتي اوووف زبيييي مولع اصلا كلو من جسمك بقااا 🥹🔥 تعملي في واحد ١٨ سنه كده
يكتكوت طب تعال عشان طنط سلمى هترضعك وتنام♥️

• بيضحكني
التفاعلات: الصقر_الجارح و Nothing stays the same
الموضوع قلب شغل مراهقين كدة ليه

• يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: الصقر_الجارح

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%