NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كس كسي اليمني احلا ٢٢سنه

• عجبني
التفاعلات: Sarapussy2002
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عادى🤷🏻‍♂️

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: thalover و Sarapussy2002
  • عجبني
  • عجبني
شكلنا مش رايحين جيم ولا نيله 🤣🤣🤣🤣🤣
بتاعى متحركش بالغلط حتى عشان كسها الى فرحانه بيه دا

• بيضحكني
التفاعلات: thalover
شكلنا مش رايحين جيم ولا نيله 🤣🤣🤣🤣🤣
انا مميز عن بقيه البشر فيا ميزه انى اه كل الى فالكومنتات ريلو على حته لحمه عشان حلوه انا اه عمرى ما شوفت حقيقى او مجربتش حتى بس ايه مش بتأثر😎

• بيضحكني
التفاعلات: thalover
انا مميز عن بقيه البشر فيا ميزه انى اه كل الى فالكومنتات ريلو على حته لحمه عشان حلوه انا اه عمرى ما شوفت حقيقى او مجربتش حتى بس ايه مش بتأثر😎
ده اسمه تفاعل مش ريالة عشان بس للتوضيح وأن يعجبني شئ ميعجبش ده أسمه اختلاف ازواق ولي يعجبك ميعجبنيش وده الواقع
لولا اختلاف الازواق لبارت السلع
وشكرا لكلامك

ده اسمه تفاعل مش ريالة عشان بس للتوضيح وأن يعجبني شئ ميعجبش ده أسمه اختلاف ازواق ولي يعجبك ميعجبنيش وده الواقع
وشكرا لكلامك
اقصد ان كلو بص متعجب وايه دا كس مفيش منو اتنين طبيل بس فا عادى يعنى طبيعى زيو زى اى واحده

• عجبني
التفاعلات: LEGEND KYSER
وشكرا لكلامك
وكلامك صح ومظبوط "لولا اختلاف الازواق لبارت السلع"

• أتفق
التفاعلات: LEGEND KYSER
خلاص عرفنا انك redpill
هوينا

• حبيته
التفاعلات: 卍 فرعون卍
اقصد ان كلو بص متعجب وايه دا كس مفيش منو اتنين طبيل بس فا عادى يعنى طبيعى زيو زى اى واحده
يا صديقي تعرف تشجع وما تكسر بخاطر حد
ده من وجهة نظر الشخص نفسه مجهود عشان يعرض شئ يخصه وهو قابل بكده مجهود وحش حلو زي ما قلنا ازواق

• أتفق
يا صديقي تعرف تشجع وما تكسر بخاطر حد
ده من وجهة نظر الشخص نفسه مجهود عشان يعرض شئ يخصه وهو قابل بكده مجهود وحش حلو زي ما قلنا ازواق
تعرف انا بعمل كدا ليه بزعل عالبنت الى بتعرض عضوها كدا بحاول اعمل كدا عشان تفكر فكلامى وتبطل الى بتعملو اعملى اى حاجه فالمنتدى الا انك تنشرى صور او اى حاجه انا عارف انى بقولك كلام غلط وممكن يزعل ناس كتير منى
بس انا اى واحده هنا فالمنتدى بعاملها فمقام الاخت او الام وبنصح وبحاول اساعدهم بتامنالهم الخير ويبطلو الى بيعملوه بس كلو فاكرنى حشرى وبدخل فحياه الناس

• عجبني
التفاعلات: Vampire Dark و LEGEND KYSER
تعرف انا بعمل كدا ليه بزعل عالبنت الى بتعرض عضوها كدا بحاول اعمل كدا عشان تفكر فكلامى وتبطل الى بتعملو اعملى اى حاجه فالمنتدى الا انك تنشرى صور او اى حاجه انا عارف انى بقولك كلام غلط وممكن يزعل ناس كتير منى
بس انا اى واحده هنا فالمنتدى بعاملها فمقام الاخت او الام وبنصح وبحاول اساعدهم بتامنالهم الخير ويبطلو الى بيعملوه بس كلو فاكرنى حشرى وبدخل فحياه الناس
لأ مش حيشري بردو هقولك ده منتدي جنسي وكل واحد وواحده يعمل الي ف خياله مش في دماغه بس وكله في الآخر بمزاجه مش غصب

• أتفق
لأ مش حيشري بردو هقولك ده منتدي جنسي وكل واحد وواحده يعمل الي ف خياله مش في دماغه بس وكله في الآخر بمزاجه مش غصب
فعلا عندك حق وان مش هعمل كدا تانى اصلا

فعلا عندك حق وان مش هعمل كدا تانى اصلا
جدع
الراجل كرامه وعزة نفس وما يقبل حد يقل منه ونتا يا صديقي راجل عيش علي هواك بس بكرامه وعزة نفس 👍

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%