NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لا عشان مينفعش ابان ضعيفه او طيبه لناس شايفينى يا اما فريسه يا اما شمال
حسيتي انك حبيتي قبل كده

بتضحك كتير عشان تداري همومك ولا بتهرب من الدنيا
لا و**** ده طبع فيا
معنديش حاجه اهرب منها
و في نفس الوقت الهم بواجهه بالتفكير في حل في وقت معين بحب اقعد فيه لوحدي و اعيد حساباتي مع نفسي
لاكن الضحك ده اسلوب حياه بالنسبالي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا و**** ده طبع فيا
معنديش حاجه اهرب منها
و في نفس الوقت الهم بواجهه بالتفكير في حل في وقت معين بحب اقعد فيه لوحدي و اعيد حساباتي مع نفسي
لاكن الضحك ده اسلوب حياه بالنسبالي
حبيت قبل كده

• معجبنيش
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: Life selector و بيكهام الاسمر
حبيت قبل كده
اه طبعا حبيت وانا صغير وده زي ما بيقولوا كده اول حب
لاكن في فترة النضج حبيت واحده فعلا و كنت معجب بيها جدا

لا و مش بحب النصايح من النوع دا
ع فكره انا مبنصحش انا عملت علاقات كتير وانا مش اهل نصيحه
دا سؤال ي اه ي لا

اه طبعا حبيت وانا صغير وده زي ما بيقولوا كده اول حب
لاكن في فترة النضج حبيت واحده فعلا و كنت معجب بيها جدا
كلمتها

اه و كان هي كمان معجبه ليا و بتفكيري و بشخصيتي لاكن في ظروف بتحكم علي العلاقه بالفشل و مش كل اللي الواحد بيتمناه بيحصل

اه و كان هي كمان معجبه ليا و بتفكيري و بشخصيتي لاكن في ظروف بتحكم علي العلاقه بالفشل و مش كل اللي الواحد بيتمناه بيحصل
زعلت انك سبتها
وواضح انك لسه بتشتاق ليها ممكن ترجعلها

كرسي الاعتراف لعبه منتشره وفيها كم حماس غير عادي
عباره عن ٦ اساله لازم تجاوب عليهم بعد كده ليك حق الاختيار يتكمل يتنسحب محدش هيسال الا صاحب البوست مع الاحترام للكل
شايف نفسك عايز تطلع الي جواك وقلبك جامد اتفضل
.

زعلت انك سبتها
وواضح انك لسه بتشتاق ليها ممكن ترجعلها
اكيد في البدايه زعلت ان الامور مامشيتش بالشكل اللي كنت بتمناه بس بعد كده الايام بتعدي و مفيش حاجه بتفضل علي حالها
الرجوع طبعا بقا مستحيل لان كل واحد مشي في اتجاه ،ده غير ان علاقة الحب دي بيكون هدفي منها هو الجواز و طالما موضوع الجواز ده اتقفل تماما و بقا مستحيل يبقا مفيش داعي نتعلق اكتر ببعض و تكملة الطريق لان اي انسحاب بعد كده بسبب ظروف قهريه هيكون اصعب بكتير من البدايات

اكيد في البدايه زعلت ان الامور مامشيتش بالشكل اللي كنت بتمناه بس بعد كده الايام بتعدي و مفيش حاجه بتفضل علي حالها
الرجوع طبعا بقا مستحيل لان كل واحد مشي في اتجاه ،ده غير ان علاقة الحب دي بيكون هدفي منها هو الجواز و طالما موضوع الجواز ده اتقفل تماما و بقا مستحيل يبقا مفيش داعي نتعلق اكتر ببعض و تكملة الطريق لان اي انسحاب بعد كده بسبب ظروف قهريه هيكون اصعب بكتير من البدايات
حاسس انك ناجح ف حياتك ولا مقصر فيها وخاصه التعليم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%