NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دورا دي لما كنت بتفرج عليها عادي لما كبرت شويه حسيت نفسي كنت معاق ذهني😂😂
حصل
انت من فانز دورا 🙂😂
اه هي و ديجيو و باور ريجنيرز و كوراه شوارع و عامبول و سكوبي دو كل ده ونا بتفرج عليه ونا صغير لما كبرت علي راي تيتو حسيت اني معاق بجد 😂

كنت بتفرج علي كرتون الكورة دا مش فاكرة اسمو كان بيعقد يقول سأسدد ضربة النمر وحاجات كدا😂
ابطال الكره

كنت بتفرج علي كرتون الكورة دا مش فاكرة اسمو كان بيعقد يقول سأسدد ضربة النمر وحاجات كدا😂
كرتون كابتن ماجد

• عجبني
التفاعلات: C h e r r y
كابتن ماجد😂😂

• عجبني
التفاعلات: C h e r r y
حصل

اه هي و ديجيو و باور ريجنيرز و كوراه شوارع و عامبول و سكوبي دو كل ده ونا بتفرج عليه ونا صغير لما كبرت علي راي تيتو حسيت اني معاق بجد 😂
😂😂😂

من باب كسر الملل قولنا ايه اكتر كرتون كنت بتحب تسمعه وانت صغير ولحد امتا فضلت تسمعه ؟
ومحدش يقول اشمعناا اسبيستون لانها امنا اللى ربتنا كلنا واللى عايز يعاركنى يعاركنى 😂❤
مكنتش صغير اوى ساعتها كان كارتون اسمه بيدا بول وابطال الديچيتال 😂😂😂😂😂😂

من باب كسر الملل قولنا ايه اكتر كرتون كنت بتحب تسمعه وانت صغير ولحد امتا فضلت تسمعه ؟
ومحدش يقول اشمعناا اسبيستون لانها امنا اللى ربتنا كلنا واللى عايز يعاركنى يعاركنى 😂❤
بس من قبل سبيس تون كان مازنجر والنمر المقنع والأسطورة كابتن ماجد اللى كان بيشغل املى عشان يجيب جول فى 15 حلقة 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 دى ايام الطفولة البائسة

• بيضحكني
التفاعلات: T i to
مكنتش صغير اوى ساعتها كان كارتون اسمه بيدا بول وابطال الديچيتال 😂😂😂😂😂😂
بيدا بول؟😂😂😂

بيدا بول؟😂😂😂
ايوا بيدا بول بيدا نحمر الارض ليل نهار بيدا بول بيدا من كل الاشرار انا اصفر علمنى جدى حب الاوطان وانا ازرق ادفع عن ارضى مش فاكر بقيت الاغنية 😂😂😂😂😂😂😂

انا عن نفسي كنت ومازلت بسمع
ريكا

والسراب وكونان 😂😂
وهزيم الرعد دا الحب الحب 😂❤​
المحقق كونان كان جامد اوى برده 😂 😂 😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
التفاعلات: T i to

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%