NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ثقافة كثيرون حول الأندر قليلون حول البرا

Slinder Man

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
خلينا متفقين جميعا أو يعني تتفق أو متتفقش لكن ديه حقيقة مفيش فيها نقاش. إن النظافة الشخصية والاهتمام هما أساس كل حاجة (y)

لاحظت بقى اتجاهات ترقى لفيتشات عند البعض ناحية الأندر وطبعا مش محتاج أتكلم في النقطة ديه لأن الكل عارفها

الغريب بقى ان مفيش حد جاب سيرة البرا رغم ان فيه كل اللطف والحنان, بشكل عام كل واحدة بيبقى ليها زي بيرفيوم طبيعي مميز خاص
ببزازها بيزيد وقت الاثارة وبطبيعة الحال البرا بيتشبع بيه. علميا البيرفيوم الطبيعي ده بين الأزواج مثلا بيقوي الروابط او العلاقة بين الاتنين
وببعلق في ذاكرة الراجل بحيث دايما يكون منجذب او مشدود لمراته

ولأن الميلفات الشديدة عارفين ده كويس فأنا تقريبا مفيش ميلف كنت معاها الا وفرمت دماغي في بزازها. تحضن دماغي وتدفسها في بزازها
من هنا وتدعك بزازها في وشي فأدخل في حالة من السّكر والرتم يعلى والمود يروق

ففعلا غريب وغريب أوي ان كتير جدا متجمعين حوالين الأندر وراميين البرا مبيدوهوش حقه

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: هانى عصام, Moheb sex, الليدى دجاجه و 4 آخرين
عندك حق 😅

• حبيته
التفاعلات: Slinder Man
المهم يعني ايه فيتش؟😂

• عجبني
التفاعلات: MADAM SOSO و Slinder Man
المهم يعني ايه فيتش؟😂

الانجذاب الجنسي لحاجات مش جنسية زي الناس اللي بتهيج مثلا على صوابع الرجلين والجزم
يعني بيهيجوا او بينجذبوا لحاجات في العادي او الطبيعي مفيش فيها اي جذب جنسي وفيه
بيبقى انجذاب لأفعال منحرفة مفيش فيها اي طبيعة جنسية

خلينا متفقين جميعا أو يعني تتفق أو متتفقش لكن ديه حقيقة مفيش فيها نقاش. إن النظافة الشخصية والاهتمام هما أساس كل حاجة (y)

لاحظت بقى اتجاهات ترقى لفيتشات عند البعض ناحية الأندر وطبعا مش محتاج أتكلم في النقطة ديه لأن الكل عارفها

الغريب بقى ان مفيش حد جاب سيرة البرا رغم ان فيه كل اللطف والحنان, بشكل عام كل واحدة بيبقى ليها زي بيرفيوم طبيعي مميز خاص
ببزازها بيزيد وقت الاثارة وبطبيعة الحال البرا بيتشبع بيه. علميا البيرفيوم الطبيعي ده بين الأزواج مثلا بيقوي الروابط او العلاقة بين الاتنين

ولأن الميلفات الشديدة عارفين ده كويس فأنا تقريبا مفيش ميلف كنت معاها الا وفرمت دماغي في بزازها. تحضن دماغي وتدفسها في بزازها

ففعلا غريب وغريب أوي ان كتير جدا متجمعين حوالين الأندر وراميين البرا مبيدوهوش حقه
قليل اللى يقدر جسم الست
وكثير اللى ينتهى من شهوته بس

عندى اقتناع انجذابى للى اكبر منى احلى بكتير من اللى قدى او اصغر عشان (الحنيه)

• الموضوع ده يدعو للتفكير
  • عجبني
التفاعلات: LADY MONA و Slinder Man
الانجذاب الجنسي لحاجات مش جنسية زي الناس اللي بتهيج مثلا على صوابع الرجلين والجزم
يعني بيهيجوا او بينجذبوا لحاجات في العادي او الطبيعي مفيش فيها اي جذب جنسي وفيه
بيبقى انجذاب لأفعال منحرفة مفيش فيها اي طبيعة جنسية
تمام فهمت شكرا لحضرتك 🌷

• عجبني
قليل اللى يقدر جسم الست
وكثير اللى ينتهى من شهوته بس

عندى اقتناع انجذابى للى اكبر منى احلى بكتير من اللى قدى او اصغر عشان (الحنيه)
أتفق في اول سطرين 100%

السطر الأخير فأنا نفس الموضوع بس شايف ان مش مجرد حنية وبس لكن تفاهم وخبرة واهتمام بأدق التفاصيل
لكن مع الأسف العمر لا يرحم. الواحد دخل في مرحلة بقى المفروض يتعامل مع اندر ايدج يقولوله يا عمو, بجانب
التعامل مع الميلفات

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123
أتفق في اول سطرين 100%

السطر الأخير فأنا نفس الموضوع بس شايف ان مش مجرد حنية وبس لكن تفاهم وخبرة واهتمام بأدق التفاصيل
لكن مع الأسف العمر لا يرحم. الواحد دخل في مرحلة بقى المفروض يتعامل مع اندر ايدج يقولوله يا عمو, بجانب
التعامل مع الميلفات
تعاملى عادى خارج الجنس كانت اكبر واحده 30 سنه
داخل الجنس كانت 36 سنه بس كان وضع مش مريح
الفكره ان عشان تقدر تعاملهم لازم دماغك تبقى زى دماغهم وتفكيرك ظي تفكيرهم عشان تقدر تجذبهم ليك
ساعتها تقدر تاخد الحنيه اللى محتاجها
الموضوع مش كله جنس ولا انجذاب شهوه
الموضوع تفاهم وحب يزود الشهوه مش مجرد جسم وخلاص

تعاملى عادى خارج الجنس كانت اكبر واحده 30 سنه
داخل الجنس كانت 36 سنه بس كان وضع مش مريح
الفكره ان عشان تقدر تعاملهم لازم دماغك تبقى زى دماغهم وتفكيرك ظي تفكيرهم عشان تقدر تجذبهم ليك
ساعتها تقدر تاخد الحنيه اللى محتاجها
الموضوع مش كله جنس ولا انجذاب شهوه
الموضوع تفاهم وحب يزود الشهوه مش مجرد جسم وخلاص

انت تقريبا مفهمتنيش, عارف ازمة منتصف العمر اللي هو انت ولا صغير فالمفروض نسوانجي بس
وفي نفس الوقت مش كبير فيبقى اندر ايدج او اصغر منك بس؟

ده اللي بتكلم فيه لما كنت أصغر من كده كان هو الميلفات بس اللي معايا. دلوقتي كبرت شوية
وبقى فيه اندر ايدج وبنات اصغر مني بيبصولي وعايزيني ومنهم اللي بيقولولي عمو فدلوقتي
المفروض يحصل توفيق بين الخطين دول

• عجبني
انت تقريبا مفهمتنيش, عارف ازمة منتصف العمر اللي هو انت ولا صغير فالمفروض نسوانجي بس
وفي نفس الوقت مش كبير فيبقى اندر ايدج او اصغر منك بس؟

ده اللي بتكلم فيه لما كنت أصغر من كده كان هو الميلفات بس اللي معايا. دلوقتي كبرت شوية
وبقى فيه اندر ايدج وبنات اصغر مني بيبصولي وعايزيني ومنهم اللي بيقولولي عمو فدلوقتي
المفروض يحصل توفيق بين الخطين دول
فاهم قصدك
عاوز توصلى انى لما ابقى فى نفس عمرك هيحصلى نفس اللى بيحصلك؟

فاهم قصدك
عاوز توصلى انى لما ابقى فى نفس عمرك هيحصلى نفس اللى بيحصلك؟

ايوه بس ممكن تختلف على حسب الهيئة. بالنسبالي من وانا في ثانوي مثلا كان الناس بتفتكرني اكبر
بسنتين او تلاتة عشان طويل وكان جسمي وقتها رياضي أكتر من دلوقتي. الغريب بقى ان فيه دلوقتي
بقوا بيدوني سن أصغر من سني الحقيقي ب 5 سنين وديه معضلة مبفهمهاش لكن في كل الأحوال حتى
لو أنا هيصغروني ب 3 او 4 سنين هتلاقي فئة بنات الثانوية مثلا انا اكبر منهم برضه ب 7 سنين هيقولولي عمو

فالموضوع برضه ليه حيثيات كتير وممكن هيئتك او شكلك يدولك سن أصغر من سنك الحقيقي وقتها. بس في
كل الأحوال هتقع في نفس الأزمة ازمة منتصف العمر

• عجبني
ايوه بس ممكن تختلف على حسب الهيئة. بالنسبالي من وانا في ثانوي مثلا كان الناس بتفتكرني اكبر
بسنتين او تلاتة عشان طويل وكان جسمي وقتها رياضي أكتر من دلوقتي. الغريب بقى ان فيه دلوقتي
بقوا بيدوني سن أصغر من سني الحقيقي ب 5 سنين وديه معضلة مبفهمهاش لكن في كل الأحوال حتى
لو أنا هيصغروني ب 3 او 4 سنين هتلاقي فئة بنات الثانوية مثلا انا اكبر منهم برضه ب 7 سنين هيقولولي عمو

فالموضوع برضه ليه حيثيات كتير وممكن هيئتك او شكلك يدولك سن أصغر من سنك الحقيقي وقتها. بس في
كل الأحوال هتقع في نفس الأزمة ازمة منتصف العمر
نفس الحال معايا
مكبرنى 12 سنه
وفى بنات وشباب بيقولولى ي عمو عادى برضه

الصدر حرفيا هو أحن جزء في جسم الست♥️
عاش ليك و احيك و تتمتع

• أتفق
  • حبيته
التفاعلات: BadBoy7659
نفس الحال معايا
مكبرنى 12 سنه
وفى بنات وشباب بيقولولى ي عمو عادى برضه
هو جميل ان الواحد دلوقتي في النص, الأكبر ب 8 سنين وانت طالع لحد 15 وحتى 20 سنة الميلفات مستنيين
وفي نفس الوقت الأصغر ب 7 سنين وانت طالع لحد 12 سنة بنات وأندر ايدج برضه مستنيين

ده جميل مؤقتا, لأن العمر مبيرحمش ومع الوقت الواحد هيبقى المفروض يتعامل على انه Sugar daddy بس

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو جميل ان الواحد دلوقتي في النص, الأكبر ب 8 سنين وانت طالع لحد 15 وحتى 20 سنة الميلفات مستنيين
وفي نفس الوقت الأصغر ب 7 سنين وانت طالع لحد 12 سنة بنات وأندر ايدج برضه مستنيين

ده جميل مؤقتا, لأن العمر مبيرحمش ومع الوقت الواحد هيبقى المفروض يتعامل على انه Sugar daddy بس
شوجر دادى مين
لاااااااا
دا انا لسه فى الكليه 23 سنه
سيبنى صغير شويه 😂😂

• محزن

هو البرا دائما مظلوم مع أنه شايل كتير

الاندر و البرا بييجو مع بعض باكج واحد

• عجبني
انت كدا طلعت بتفهم
الاهتمام بمتعه البزاز اهم بكتير من متعه الكس
لان كدا كدا الكس بيتمع فى العلاقه
وفيه ناس كتير بتنسى تدلع البزاز فى العلاقه اصلا

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Slinder Man, Moheb sex, zeb8inch و 2 آخرين
انت كدا طلعت بتفهم