NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

mohandhatem30

نسوانجى شايف نفسة
عضو
إنضم
29 أبريل 2023
المشاركات
97
مستوى التفاعل
63
العمر
35
الإقامة
Cairo
نقاط
50
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
ثنائي الميل
وانا كتكوت في أولي إبتدائي وأثناء الفسحة وانا بضرب سندوتش المربي صاحبي سألني وقالي انت بتحب مين من البنات اللي معانا في الفصل ؟ 🙂🙂

الحقيقة انا مكنتش بحب حد ساعتها🤔🤔 بس السؤال نفسه فتح عنيا علي حاجة جديدة😃😃 مختبرتهاش في نفسي قبل كده إني لازم فعلا أحب😍😍 .. ركزت شوية ودققت في بنات الفصل مين أجمل وأشطر كتكوته معانا ؟ ورجعتله بعد كام يوم قولتله انا بحب إسراء 😘

وشه بلم جدا واتصدم وقالي ازاي يعني ؟😯😯 انا اللي بحب إسراء .. دخلنا في نقاش كده ان طالما محدش فينا قالها وهي مقالتش لحد فينا انها بتحبه يبقي محدش ليه حاجة عند التاني ونشوف هي هتحب مين 😶😶

صوتنا علي ودخل صاحبنا التالت وسألنا بنزعق ليه وبعد ما جاوبناه لقيناه هو كمان بيحب اسراء 😕😕

صاحبنا الرابع ندهناله وسألناه انت بتحب إسراء ؟ وقف تنح مصدوم ومحتار وقالنا عرفتوا ازاي ؟ 😂😂

اكتشفنا ان تقريبا كل ما هو ذكر داخل الفصل بيحب اسراء ..ساعتها انا حسيت بصدمة وضيقة .. محبتش التنافس ده .. محبتش التكرار .. خدت قرار اني مش هتصدم تاني

انا هنقي واحدة تانية .. بس المرادي هختار واحدة مش حلوة ولا شاطرة ولا فيها اي ميزة .. هختار واحدة ميحبهاش غيري 😎😎

اختارت بنت فعلا وسألت صحابي لو حد بيحبها وكلهم جاوبوا بالنفي ففرحت جدا وبدات احبها فعلا واتعلق بيها واحاول اكلمها وانكشها واكتب اسمها ع السبورة لما المدرس يوقفني اكتب اسم اللي يتكلم 😊😊

بعد فترة مملة خدت قرار اني هصارحها بحبي ليها .. كتبت جواب ملئ بالمشاعر والقلوب ذات السهم المخترق منتصفها مكتوب علي طرفينه اسمي واسمها وقعدت وراها في حصة الرسم ورميتلها الورقة قدامها عالبنش .. خدتها فتحتها وبدأت تعيط 😪😪

قولت من فرط اللذة .. البنت فرحانة ومظقططة .. بس صوت العياط بيعلي واصحابها خدوا بالهم وأبلة الرسم خدت بالها ارجوكي .. بلا صياح الوضع ريلاكس 😔😔

خدت الوزقة واديتها للأبلة مع مزيج من العياط والشحتفة والشتيمة فيا لاني مش محترم وقليل الادب وانا اتعصبت ورديت باستنكار شديد وقولتلها بتعملي كده ليه ده محدش في الفصل كله بيحبك الا انا دنا عامل فيكي جميلة 😞😞

فضيحة جميلة محترمة في المدرسة كلها واستدعاء ولي امر وبهدلة وهمسات بين اي اتنين واقفين في جنب وانا معدي عليهم " الواد بتاع الجواب " تقولش مقفوش في حمام البنات 😒😒

اتصدمت جدا وقلبي اتكسر و حطيت قوانين لنفسي اشبه بالاتنين ملهومش امان الفرامل والنسوان ونو لاف نو بين

بعد يومين داخل الفصل لقيت اسراء بتعيط وصحابها حوليها واكتشفت انها كانت بتحبني انا ولما اكتشفت خيانتي واني مبحبهاش قلبها اتكسر

قولت هصلح الغلطة دي .. لسه في الايام امل مستنيينه .. كتبتلها جواب شرحت فيه موقفي اني كنت بحبها هي من الاول وحكيتلها الحدوته كلها. .. راحت واخدة الجواب واديته للابله برضه 😂😂
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
وانا كتكوت في أولي إبتدائي وأثناء الفسحة وانا بضرب سندوتش المربي صاحبي سألني وقالي انت بتحب مين من البنات اللي معانا في الفصل ؟ 🙂🙂

الحقيقة انا مكنتش بحب حد ساعتها🤔🤔 بس السؤال نفسه فتح عنيا علي حاجة جديدة😃😃 مختبرتهاش في نفسي قبل كده إني لازم فعلا أحب😍😍 .. ركزت شوية ودققت في بنات الفصل مين أجمل وأشطر كتكوته معانا ؟ ورجعتله بعد كام يوم قولتله انا بحب إسراء 😘

وشه بلم جدا واتصدم وقالي ازاي يعني ؟😯😯 انا اللي بحب إسراء .. دخلنا في نقاش كده ان طالما محدش فينا قالها وهي مقالتش لحد فينا انها بتحبه يبقي محدش ليه حاجة عند التاني ونشوف هي هتحب مين 😶😶

صوتنا علي ودخل صاحبنا التالت وسألنا بنزعق ليه وبعد ما جاوبناه لقيناه هو كمان بيحب اسراء 😕😕

صاحبنا الرابع ندهناله وسألناه انت بتحب إسراء ؟ وقف تنح مصدوم ومحتار وقالنا عرفتوا ازاي ؟ 😂😂

اكتشفنا ان تقريبا كل ما هو ذكر داخل الفصل بيحب اسراء ..ساعتها انا حسيت بصدمة وضيقة .. محبتش التنافس ده .. محبتش التكرار .. خدت قرار اني مش هتصدم تاني

انا هنقي واحدة تانية .. بس المرادي هختار واحدة مش حلوة ولا شاطرة ولا فيها اي ميزة .. هختار واحدة ميحبهاش غيري 😎😎

اختارت بنت فعلا وسألت صحابي لو حد بيحبها وكلهم جاوبوا بالنفي ففرحت جدا وبدات احبها فعلا واتعلق بيها واحاول اكلمها وانكشها واكتب اسمها ع السبورة لما المدرس يوقفني اكتب اسم اللي يتكلم 😊😊

بعد فترة مملة خدت قرار اني هصارحها بحبي ليها .. كتبت جواب ملئ بالمشاعر والقلوب ذات السهم المخترق منتصفها مكتوب علي طرفينه اسمي واسمها وقعدت وراها في حصة الرسم ورميتلها الورقة قدامها عالبنش .. خدتها فتحتها وبدأت تعيط 😪😪

قولت من فرط اللذة .. البنت فرحانة ومظقططة .. بس صوت العياط بيعلي واصحابها خدوا بالهم وأبلة الرسم خدت بالها ارجوكي .. بلا صياح الوضع ريلاكس 😔😔

خدت الوزقة واديتها للأبلة مع مزيج من العياط والشحتفة والشتيمة فيا لاني مش محترم وقليل الادب وانا اتعصبت ورديت باستنكار شديد وقولتلها بتعملي كده ليه ده محدش في الفصل كله بيحبك الا انا دنا عامل فيكي جميلة 😞😞

فضيحة جميلة محترمة في المدرسة كلها واستدعاء ولي امر وبهدلة وهمسات بين اي اتنين واقفين في جنب وانا معدي عليهم " الواد بتاع الجواب " تقولش مقفوش في حمام البنات 😒😒

اتصدمت جدا وقلبي اتكسر و حطيت قوانين لنفسي اشبه بالاتنين ملهومش امان الفرامل والنسوان ونو لاف نو بين

بعد يومين داخل الفصل لقيت اسراء بتعيط وصحابها حوليها واكتشفت انها كانت بتحبني انا ولما اكتشفت خيانتي واني مبحبهاش قلبها اتكسر

قولت هصلح الغلطة دي .. لسه في الايام امل مستنيينه .. كتبتلها جواب شرحت فيه موقفي اني كنت بحبها هي من الاول وحكيتلها الحدوته كلها. .. راحت واخدة الجواب واديته للابله برضه 😂😂
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ضحكت بجد
 
  • عجبني
التفاعلات: mohandhatem30

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%