NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش كان ايه احساس اول مرة تتناك؟

انا متناكتش قبل كده بس بفكر كتير اقابل ناس وعايز اعرف اول مره عامله ازاي كلموني خاص برضو لو عايزين نتكلم اكتر

• عجبني
التفاعلات: ديوث ممحون, موجب هايج نار, el-korsan و 4 آخرين
طبعا اول مرة اتناك كان وجع جامد جدا... وماتصدقش اللي يقولك أول مرة بس. انا اول كذا مرة كنت باتبهدل وجع،
لما زبرى بيدخل طيزك وتمسك علية والنبض والقلب يبقى واحد بتنسى وجعك

لما زبرى بيدخل طيزك وتمسك علية والنبض والقلب يبقى واحد بتنسى وجعك
ما هو الوجع دا كان زمان اول ما بدأت اتناك. دلوقتي اللي بينيكني هو اللي زوبره بيوجعه.

• عجبني
التفاعلات: عرابى الكبير
ما هو الوجع دا كان زمان اول ما بدأت اتناك. دلوقتي اللي بينيكني هو اللي زوبره بيوجعه.
تعالى لما اوجع طيزك وتوجع زبرى ونخليها متعه

• حبيته
التفاعلات: Noris567
وجع رهيب وقلق وخوف بس التاني بس خوف وبعدين محنه

• عجبني
التفاعلات: ميم العراقي
طبعا اول مرة اتناك كان وجع جامد جدا... وماتصدقش اللي يقولك أول مرة بس. انا اول كذا مرة كنت باتبهدل وجع،
وبتتكيف

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: Top_Egyptian
انا متناكتش قبل كده بس بفكر كتير اقابل ناس وعايز اعرف اول مره عامله ازاي كلموني خاص برضو لو عايزين نتكلم اكتر
بتحس برغبة ورهبة فى نفس الوقت وبعض مبتخلص جسمك بيكون سايب وبتحس بشهوة بتاكل فى جسمك مع وجع جميل اوي فى طيزك

هو إحساس جميل وكل حاجة
بس المشكلة انك بعد ما بتتناك أول مرة بتلاقي نفسك بقيت خول رسمي
مش مجرد واحد بيتخولن أو بيتلبون
لا انت خول رسمي متناك
تعالي ننيك

اول مرة كانت اغتصاب ما فيها غبر وجع والم بس بعدين صرت انا اروح مكان موجود فيه حتى ياخدني مكان معزول وما يتركني غير منزل تلات ارلع مرات في طيزي وانا مبسوطة ضليت ع كدا لصار عمري ١٥ سنة ومن وقتها غيرت ميولي لموجب وبعد زواجي رجعت بس تبادل

انا بردك اول مره ولسا هنا جديد هل من مساعده

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%