NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا بعمل كل حاجه تخص المرأه اهتمام وبشترى حجات ليها شخصيه وما بخلهاش تجيب طمطمايه من السوق
ماشي اخرج خدها وروح ناية هدها ورح في مكان لوحدكو اقعد احكيلها اللي جواك بصراحة انا ممكن اقولك تجرب تستفزها بس انت موصلتش اصلا للنقطة دي

ماشي اخرج خدها وروح ناية هدها ورح في مكان لوحدكو اقعد احكيلها اللي جواك بصراحة انا ممكن اقولك تجرب تستفزها بس انت موصلتش اصلا للنقطة دي
اتكلمت و****

بتاعك عامل اي معاها
بتبسطها ولا مأثر

انا بقى متجوز واحده نكديه بتحب النكد زى عنيها دايما قرفانى فى حياتى مع العلم كل طلبتها موجابا اعمل ايه معاها
ههههههههه النكد هوايه عندها علمها وقولها الابتسامه صدقه وانا مابحبش النكد اذا مفيش فايده اتجوز عليها ياغالي

• عجبني
التفاعلات: كابووو
  • عجبني
التفاعلات: anapop
انا بقى متجوز واحده نكديه بتحب النكد زى عنيها دايما قرفانى فى حياتى مع العلم كل طلبتها موجابا اعمل ايه معاها
هتلاقى ياحماتك ياختها اللى برغو معاها كتير وعوزين يخربو عليها وانت لو ماخدتش موقف هتندم

هتلاقى ياحماتك ياختها اللى برغو معاها كتير وعوزين يخربو عليها وانت لو ماخدتش موقف هتندم
ملهاش اخوات بنات وحماتى دى بموووووت فيها

• عجبني
التفاعلات: سعيد الاسوانى
اعمل رقيه شرعيه للبيت وامورك رح تصير تمام باذن ****

• عجبني
بص هو راىى أنك تدور على سبب النكد ده ايه ؟؟ لو عرفت تحل السبب تمام , لو معرفتش يبقا تطلقها حتى لو بينكم اولاد علشان أصلا لو فعلا يهمكم امر اولادكم يبقا لازم تهتاروا لهم بيئة صحية و كويسة يعيشوا فيها مش بين اب و ام كل حياتهم خناقات

• عجبني
التفاعلات: سمير نخله و كابووو
حاول تفهمها 👍

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ما تزعلش نفسك 99% من نساء مصر هكذا .

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: Queen
كان ف حديث ان كان ف زوجين كان دايما بينهم مشاكل رحوا لسيدنا محمد قالهم غيروا عتبه الباب و اشتروا بيت جديد حاول انت كمان تغير عتبه بيتك

• عجبني
انت السبب
مش هقولك غير كده
الزوجه كالطفله اول متنكد اضحك عليه بكلمتين حلوين
ثبته بمعني ادق 😂😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%