NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال قناصين الشوارع يجمعو هنا

مع احترامي ليك
بس الشخص ده تحديداً هو اكتر انسان بكرهه في حياتي
أنه يعمل كده ويمشي يصور في بنات الناس بدون وجه حق
انت تقبل تلاقيه مصور أمك ولا أختك ولا مراتك
ترضاها

• عجبني
التفاعلات: blackarrow
مع احترامي ليك
بس الشخص ده تحديداً هو اكتر انسان بكرهه في حياتي
أنه يعمل كده ويمشي يصور في بنات الناس بدون وجه حق
انت تقبل تلاقيه مصور أمك ولا أختك ولا مراتك
ترضاها
هو القناص دة مش بيصور البنات و يشهر بيهم ولا يفضحهم هو بيصور البنت دي لانها عجبته جسمها حلو مثلا بيحب يجيبهم عليها كدة يعني
انما اكيد مش بيقصد التشهير و الا لو يقصد التشهير بقا كان صورها بوشها و نزلها

هو القناص دة مش بيصور البنات و يشهر بيهم ولا يفضحهم هو بيصور البنت دي لانها عجبته جسمها حلو مثلا بيحب يجيبهم عليها كدة يعني
انما اكيد مش بيقصد التشهير و الا لو يقصد التشهير بقا كان صورها بوشها و نزلها
وهل ده حقه
مجاوبتش على سؤالي ترضي يصور حد من أهل بيتك حتي لو مش بوشها وينشرها أو يجيب عليها

وهل ده حقه
مجاوبتش على سؤالي ترضي يصور حد من أهل بيتك حتي لو مش بوشها وينشرها أو يجيب عليها
هو من ناحية التشهير فا ضهر البنت او طيزها او بنطلونها عمره ما يبين شخصيتها اكيد ماهو البنطلون دة مش مكتوب عليه سيريال هيعرفو منه انها فلانة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو من ناحية التشهير فا ضهر البنت او طيزها او بنطلونها عمره ما يبين شخصيتها اكيد ماهو البنطلون دة مش مكتوب عليه سيريال هيعرفو منه انها فلانة
يعني عادي يصور أهل بيتك
تمام أنا بس كنت عايز الإجابة دي عشان أعرف ميولك 👌

يعني عادي يصور أهل بيتك
انا مقولتش يصور اهلي عادي
ثم ان اهلي بيمشو زي الالف في الشارع و لبسهم واسع و مش بيظهروا مفاتنهم عشان حد يصورهم

يعني عادي يصور أهل بيتك
و انت ليه تنيك واحدة لما ممكن يتردلك في اختك و تتناك هي كمان و ليه تقعد جمب بنت في الاتوبيس ما ممكن شاب يقعد جمب اختك انت كمان

و انت ليه تنيك واحدة لما ممكن يتردلك في اختك و تتناك هي كمان و ليه تقعد جمب بنت في الاتوبيس ما ممكن شاب يقعد جمب اختك انت كمان
أنا مكنتش ناوي أرد عليك تاني بعد ما لاقيتك بتبرر بردو ومش مقتنع فحبيت محرقش معاك جاز علي الفاضي بس هرد عليك
أنا انيك واحده بتكون هيا موافقه وبمزاجنا مش بسرقها زي الحراميه بدون علمها وكمان لو عايزه تتصور هيا حره بيكون بأختيارها ومزاجها مش سرقه
وقعدتي جنب حد في المواصلات مش كل واحد قاعد جنب واحده يبقي وسخ وبيحك فيها ولو حصل وهيا مبسوطه هيبقي بمزاجها بردو مش سرقه زي الحرامية تتحمل نتيجته هيا بقي
..........
متحاولش تخلط الأمور ببعضها عشان تبرر أن كلامك صح وانت حر
بس مش ناوي اعمل ريبلاي علي كلامك تاني انت حر

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: ALbrens و thomas_12320

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%