NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ديوث امى ايمان

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
ماهو متقوليش انت ديوث لية وانا أمي كل شوية تفلقس طيازها الكبيرة في وشي كدة كل شوية وكل الامهات كدة وبيبقو قاصدين أننا نشوف لحمهم العريان
كل الديوثين يجمعو هنا علشان امهاتنا الشراميط يعرفو انهم رافعين قرونا ومخلينا خولات ومعرصين عليهم وعلى لحمهم

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
  • حبيته
التفاعلات: منير علي, Sheگoo, qenawy xx و 26 آخرين
ماهو متقوليش انت ديوث لية وانا أمي كل شوية تفلقس طيازها الكبيرة في وشي كدة كل شوية وكل الامهات كدة وبيبقو قاصدين أننا نشوف لحمهم العريان
كل الديوثين يجمعو هنا علشان امهاتنا الشراميط يعرفو انهم رافعين قرونا ومخلينا خولات ومعرصين عليهم وعلى لحمهم

امي ايمان المتناكة ام طياز

• عجبني
التفاعلات: حسام محمد العراقي و El torky

بمووت في طياز امك

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: ديوث امى ايمان

ماما تديثني غصب

• عجبني
التفاعلات: ولدوو السوري
حد يعرف يركب صور عريانه

• عجبني
التفاعلات: اكس ار

وهى دى امك وبتعمل كده

• عجبني
التفاعلات: Fatoomhazooz3333
🔔 المستحيل من وجهة نظر البعض انك شايف نفسك متحررر بس مش عارف تحرر مراتك مش عارف تجيبهالها الزاي كل ست عندي ولحل واسال مجرب ايوه هقدرر احررر مراتك مفيش مستحل
💯💯💯💯
😨 لا ومش كده بس لا اللي عندي كتر لو زبك بيهيج على حد من محارمك ونفسك تنيكه بجد وخايف تتفضح متقلقش اتفقنا معايه مفيش مستحيل اي حد من محارمك تشتهيه هخليك تنيكه ايوه زي ما بقولك كده
😍 معالوحش البورسعيدي مفيش مستحيل 😍

تواصل معايه على تليجرام متفكرش كتير وتضيع وقت تعاله هحللك مشكلتك
تليجرام @mmtyrr

• عجبني
التفاعلات: aliali223
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%