NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قعدت مع نفسي شويه افكتر عدد العلاقات اللي عملتها للاسف عديت 150 مره وبعد كده اتلخبط
بس قدرت اني افتكر قابلت كام واحد من يوم ما اتفتحت بقيت سالب هارد لحد دلوقتي ووصلت لعدد 42 واحد ااقل واحد مارست معاه 4 او 5 مرات واكتر واحد كان اكتر من 20 مره مش عارف ايه اللي خلاني افكر كده

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: Abo hassan, banoty166, ابو سامي و 9 آخرين
لازم تتناك بالكم ده لان طيزك حلوه ومغريه اوووي بصراحه وانت شكلك هايج اوووي

• عجبني
التفاعلات: احمد عاشق المتعه
عدت مع نفسي شويه افكتر عدد العلاقات اللي عملتها للاسف عديت 150 مره وبعد كده اتلخبط
بس قدرت اني افتكر قابلت كام واحد من يوم ما اتفتحت بقيت سالب هارد لحد دلوقتي ووصلت لعدد 42 واحد ااقل واحد مارست معاه 4 او 5 مرات واكتر واحد كان اكتر من 20 مره مش عارف ايه اللي خلاني افكر كده
دنتا علا كدا شفت احجام واشكال والوآن لا تحصي يعني مبقتش تتفجا من حاجه خالص

• عجبني
لازم تتناك بالكم ده لان طيزك حلوه ومغريه اوووي بصراحه وانت شكلك هايج اوووي
تسلم هوه عدد مرات اللي اتنكت فيها طبيعي بالنسبه لعمري كسالب بس الصراحه هوه العدد اللي مش حابو عدد الأشخاص

دنتا علا كدا شفت احجام واشكال والوآن لا تحصي يعني مبقتش تتفجا من حاجه خالص
دا فعلا جربت كل حاجه تقريبا وتقريبا وانا المنتدى كل ما اشوف واحد عارض صورة زبه بكون جربت زب زيه بالظبط ده طبعا مقدرش اقوله على الزب الاستثنائي اللي هوه اسود ضخم جدا

انت بجد يا احمد ؟!

اكبر زبر جربته كام سنتي
دا فعلا جربت كل حاجه تقريبا وتقريبا وانا المنتدى كل ما اشوف واحد عارض صورة زبه بكون جربت زب زيه بالظبط ده طبعا مقدرش اقوله على الزب الاستثنائي اللي هوه اسود ضخم جدا

• عجبني
  • عجبني
ومتعك علا كدا
كان شخص محترف انا مكنتش متخيل انو هيدخلو بالسهوله اللي دخلو بيها ومتعه كان حلوه وعلى فكره المتعه مش بالحجم المتعه بالاسلوب ممكن واحد زبه ١٥ سنتي يتعب اكتر من واحد ٢٠

كان شخص محترف انا مكنتش متخيل انو هيدخلو بالسهوله اللي دخلو بيها ومتعه كان حلوه وعلى فكره المتعه مش بالحجم المتعه بالاسلوب ممكن واحد زبه ١٥ سنتي يتعب اكتر من واحد ٢٠
علا كدا حاولت تبطل قبل كده

• عجبني
تسلم هوه عدد مرات اللي اتنكت فيها طبيعي بالنسبه لعمري كسالب بس الصراحه هوه العدد اللي مش حابو عدد الأشخا

تسلم هوه عدد مرات اللي اتنكت فيها طبيعي بالنسبه لعمري كسالب بس الصراحه هوه العدد اللي مش حابو عدد الأشخاص
في فرق كبير بين ان حد يكون معاك عشان يتمتع وبس وحد يكون معاك عشان عايز يكون معاك يمكن لو كنت قابلت حد عايز يبقي دايمٱ معاك كان الموضوع هيفرق جامد

• أتفق
في فرق كبير بين ان حد يكون معاك عشان يتمتع وبس وحد يكون معاك عشان عايز يكون معاك يمكن لو كنت قابلت حد عايز يبقي دايمٱ معاك كان الموضوع هيفرق جامد
الظروف مكنتش مساعده اني اكون مع واحد وبس بسبب كذا حاجة زي المكان واختلاف والمواعيد والاهل وانا كنت في فتره صعبه وشهوه عاليه ومكنتش اقدر استنا بالاسابيع او الشهور

• عجبني
التفاعلات: elfagerr
طيب مش ندمان؟

يا جبروتك يا اخى دنا نفسى اتناك من 8 سنين وخايف ومش قادر اسلم طيزى مره حتى
ايه اللي حايشك ؟ انت كام سنه ؟

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%