NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة قصه تحولي من ولد لشرموطه بتعشق الزب ـ حتي الجزء الخامس 13/9/2022

Sobi

نسوانجى شايف نفسة
عضو
إنضم
13 يونيو 2022
المشاركات
59
مستوى التفاعل
13
الإقامة
السعوديه
نقاط
14
الجنس
Transgender
الدولة
السعوديه
توجه جنسي
انجذب للذكور
الجزء الأول

القصه هده حياليه ولاتمتد لواقعي كنت من وانا صغير احب الرجاله ومابحب الستات ابدا وابي وامي كتيرين الانشغال واجا لهم شغل في مدينه ثانيه تحولنا لمدينه اخري وكان امي وابي كتيرين الانشغال يعني يروحو الصبح ومايجو الا في الليل وكان في عامله تربيني وتخدمني وانا اعتبرتها كانها امي ولما بلغت سن 16دخلت الثانويه وانا مواصفاتي زيي البنات شعر لحد كتفي وجهي ولافيه ولاشعرايه وجسمي فيه شعر خفيف بس كنت اعمل اله سويت وجسمي وسط وصدري كاني بنت لسه بتبلغ وطيزي كبيره يعني كان جسمي كانه انثي المهم وكنت الاقي تفعيص من الاولاد ويضربو طيزي وانا ساكت بس كنت مابسمح لااحد يدخل صباعه في طيزي او زب لاني باعتقادي انه محد.يلمسني الا زوجي حتي تفكيري انثوي كنت اعتقد انه ادا كبرت بيتجوزني الي احبه وكده المهم خلصت الثانويه بصعوبه من تفعيص وكده وحتي المدرسين كانو اكثرهم يلتصقون فيي وكده وانا كنت شاطر فطلعت الاول علي دفعتي ورحت للجامعه واول سنه جامعه ابي وامي توفو وكان ابي غني فحول نص املاكه يعني الفله الي انا ساكن فيها وفلوس الي في البنك من اجل اعيش عيشه حلوه والنص الثاني تركه لعمي وخلاه وصي علي وكان عمي مش متجوز وساكن برع لهيك ادا خلصت فلوسي او اي حاجه ابعت لعمي ويبعتها الي وكان كل شهر يعمل الي مبلغ يكفيني سنه ودخلت الجامعه وعمري 18 وكان وقتها انا بحب الماركات وكنت بعتني بنفسي زي البنات من كريمات ومرطبات حتي بشرتي صارت ناعمه وكنت انا ابيض دخلت الجامعه ولاقيت الشباب عيونهم علي وكل واحد بده اصير صاحبه بس انا ماعجبوني لانهم كلهم مافيه المواصفات الي ابيها في شريك حياتي لغايه مالاقيت واحد داخل من البوابه فكرته معلم بس طلع طالب عمره 20 بس ماش**** جسمه بيدي علي واحد عمره 28 كده طول بعرض ومعضل واسود وفيه لحيه ولابس شورت وتيشرت والتيشرت مفتوح نصه وشفت شعر صدره كتير انا صخصخت وقلت بس هو ده حب حياتي وقلت بس شكله اخر سنه اله وانقهرت ودخلت وجلست في محل معتنزل من الناس يعني بعيد من الاولاد في الوسط ومافي احد عندي فجاه لاقيته داخل من الباب وناطر الي وابتسم واجا لعندي وقالي لو سمحتي قلت تفضل قالي ممكن اجلس معك قلت تفضل وجلس بجنبي وانا قلبي عمال يدق ويدق من كثر الفرح وبعدها اتملا الكلاس وجلس بجنبي واحد نفسه مواصفاته بس ابيض بس هو غير وبدينا الكلاس وابتدا المعلم ينادي الطلاب ولما وصل لااسمي قال اسلام محمود الحارثي رفعت ايدي كلهم انصدمو والي بجنبي الابيض قال انته ولد قلت ايه وانصدم وسكت وبعدها مرت الايام وعلاقتي تقوت نسيت مااقول لكم اسمه اشرف اسمه المهم تقوت علاقتي بااشرف ولما مر اسبوع علي الحادته وصرنا انا واشرف اصحاب لاقيت انه في ايادي بتمتد وبتدعك طيزي انا خفت وقلت الي اشرف فااشرف وقف ولقه الي قاعد وراي هو بيعمل كده فقام ومسكه وضربه ضرب خلاه يتوب وبعدها مافي احد تعرض الي ويتركني اجلس علي الحيطه ويحميني وصار الجميع يخاف منه ولايقرب الي وكان تجي الي كتير رسايل علي الواتس من الجامعه بعضهم من الكلاس تبعنا وبعضهم من سنه رابع وثالث ويقولو انته عجبتنا ممكن نصير اصحاب ونحضر مافي معي الا رقم اشرف وده الي مكفيني ويكلمني كل يوم وعلاقتنا تطورت وكنت بحلم به وانا نايم انه يتجوزني وكده لحد مافي يوم كان هو مل يوم جامعه يجي بسيارته لحد بيتنا وياخدني معه لحظ مافي يوم دخلنا الجامعه وفيه بنت ماشفتها ولاهي شافتنيوكانت معها قهوه فاتطيرت علي التيشرت تبعي فدخلت للحمامات وهو راح بسرعه وجاب الي تيشرت جديد بس كان ضيق المهم انا استحيت انه ابدل عنده هو قالي احنا رجاله زي بعض فانا انقهرت من دي الكلمه ونزلت التيشرت وهو بلم لاقي انه مافي في جسمي ولا شعرايه وحده املس وانه صدري كبير زي البنات فانصدم فقالي متاكد انك ولد ولا انتي بنت وتضحك علي فانا استحيت وكان صوتي يشبه البنات ادا عجبتكم القصه وخبيتو اكملها اكتبو لي في التعليقات وانا بحكي لكم كيف ناكني وضحك علي


الجزء الثاني

وقفنا في الجزء الي فات لما شاف جسمي ناعم وبلم وقال انته ولد ولا بنت فا استحيت ولبست التيشرت فاجا ضيق علي فهو خرج قميصه وعطاني اياه لابسه ولبست وخرجنا ومر يومين علي ده الموضوع واحنا صحاب لغايه مافي يوم شفته عم يكلم بنت انا غرت ورحت لعندهم وبعد ماراحت البنت صرخت فيه انته ليش بتكلمها وهو ضحك وبعدها انا اتكسفت ومشيت ورسلي علي الواتس بيقول الي انته بتغير عليا انا قلت لا وليش لااغير فقالي بتغير عليا وواضح عليك انا اتكسفت وسكرت بعدها بربع ساعه لاقيت الباب عم يخبط فقمت فتحت فاتفاجاء بوجود اشرف قدامي انا انصدمت وقلت اله انته شو عم تساوي هون فبدون اي مقدمات دخل وقفل الباب وسحبني لعنده وباسني في بوقي بوسه طويله يمكن دقيقه وانا سحت واستسلمت وبعدها نزل يلحس رقبتي وانا هجت اكثر فاهو حملني ودخلني غرفت النوم ورماني علي السرير وشلح ملابسه كلها وبقي بالبكسر وبعدها تركني اعمل وضعيه الكلب وهو نزل لحس في خرمي وده كله وانا متكهربه وفضل يلحس في خرمي وانا احس بشعور غريب وحلو وعمال اتهاوه وفجاه لاقيته راح للدرج وجاب كريم كنت بعمله لجسمي وعمل كميه في طيزي ودخل اول صباع انا وقفته وقلت اله انا مابتفتح الا لاتجوز انا مابقدر وهو سايرني وقالي بتجوزك وحلف وانا صدقته فدخل اول صباع حسيت بالم عنيف جدا وبعدها حسيت شعور الم ممزوج بشعور ه وبعدها دخل صباعين والثالث ولحد ماوسعت طيزي بعدها حسيت بزبه في فلقت طيزي وده كله وانا ماناطرته ولاناطرت زبه ودخلت الراس بصعوبه وحسيت بحرقان في الفتحه وبعدها دخله كامل للبيضان طبعا انا صرخت وحسيت بالم فضيع جدا وكنت بدي اقوم واهرب بس هو نام فوقي ولانه كان اقوي مني فماقدرت اعمل شي وفضل خمس دقايق ثابث لغايه ماطيزي تتعود علي حجم زبه وبعدها بدا بالراحه يتحرك وانا عماله اتاوه واتوجع اهااااااا ايييييييي بيحرق اييييي بعدعشر دقايق راح الالم وحسيت بشعور روعه وانا طلبت منه نيكني اسرع اقسي نيكني وهو بدا يعنف وانا اتاوه واهااااااتت وهو عمال يعنف وكل ده وهو نايم وبعدها تعب وطلب مني اني اجلس فيه فجلست فيه وعنال اتنططط فيه وهو يقول الي اهاااا ياشرموطه طيزك بلعت زبي اهاااااات وانا عماله اتاوه ايييي زبك روعه انا شرموطته لغايه ماحسيته يقول بنزل بنزل وفجاه حسيته مسكني من وسطي وتبتني ودخل زبه لالاخر ونزل لبنه انا لانها اول مره فكرته تبول فييييي وزعلت منه فقال ده اسمه لبن بينزل من الراجل علي الست ليحبلها انا قلت اله بتحبلني لازم نتجوز وهو ضحك وقالي تطمني مايحصل من اول مره وبعدها جلسنا لثاني يوم ننام وينيكني لغايه مافضيت لبنه فخرج وراح لبيته وانا قمت اتحممت ونمت فصحيت الصبح علي رساله منه بيقولي اما عمري فحياتي ماانبسطت كتر ماانبسطت معك وانا فرحت فقالي كلمت اهلي عليك ووافقو لما نكمل السنه دي في الاجازه بيخطبوك رسمي انا طبعا فرحت وصدقته وبديت اتفتح وادخل علي فيديوهات واتعرف علي اصحاب زيي وصار كل يومين يجي يبات عندي وينيكني للصبح وانا اطبخ اله وادلعه كانهزوجه تدلع زوجها لغايه ماشفت فيديو سكس لولد في فندق طبعا في دول برع شاغل موسيقي صوتها عالي وجالس فوق السرير والباب مفتوح وعريان وعاصب عينيه وجالس علي وضعيه الكلبه وفيه عنده ورقه مكتوب فيها لو عايز الجهاز يشتغل ياريت تحط حاجه مناسبه للفتحه واشرت علي خرمي واجا واحد وشافه فنزل زبه من البنطلون ودخله فييه الي نايم شهق وفضل ينيكه وبعد خمس دقايق اجا واحد ثاني خلاه يمص اله زبه وفضلو يتبادلو فيه المهم انا قررت اعملها فاتصلت عليه وعزمته علي الغدا واتفقنا يجي الي فعملت الغداء وطرحته في المطبخ اما السفره الي في الصاله فجلست فيها علي وضعيه الكلب وعطيت عيوني وكتبت في ورقه لو تريد ان تشتغل اللعبه حط حاجه علي قد الفتحه واشرت علي خرمي وماطول بعد خمس دقايق سمعت الباب ينفتح ودخل انا طبعا لاقيت الباب مفتوح مورب يعني فجاه سمعته يقول اوووف وبسرعه نزل زبه ودخله فيي انا انصدمت وحسيت بالم لانه الزب اكبر من اول مره وفضل ينيكني وانا عماله اكلع اهاااااات وهو يزوم وماطول عشر دقايق ونزل لبنه في طيزي فاتفاجه اسمع صوت يقول الي طيزك روعه ياشرموطه فافتح عيوني وانا مخطوك والاقي قدامي، استنوني في الجزء القادم


الجزء الثالث

وقفنا في الجزء الي فات لما شفت فيديو لواحد بيتناك وهو مغمض عينيه ومش عارف مين بينيكه وانا قررت اساويه وساويته ولما خلص من النيك تفاجاه بصوت غليط مش صوت حبيبي فشلت الربطه واتفاجاه بانه البواب يعني حارس الفله عمره كده 45 سنه متجوز ومعه ابن عمره 27 وبنت 20 وابن عمره 15 المهم اتفاجاه به وهو عريان وزبه متدلدل عندي زبه كان يجي ضعف زب اشرف انا اتخضيت وبسرعه قمت وقلت الع انته شو بتساوي هون رد علي براحه ياست اصل انا كنت بجي بطلبات تبعك وصيتنا بيها وانا نسيت اني وصيت طلبات يجيبها فلاقيت الشقه مفتوحه فدخلت فلاقيت المنطر ده والورقه مكتوبفيها دخل حاجع بحجم الفتحه وانا دخلت زبي وبما شوفتك مستمتع وبتصخصخ مارضيت احرمك وبصراحه هو كان عليه زب قمر وقالي بصراحه طيزك تهيج الحمار وانا ام طارق لها ست شهور في بيت اهلها فماقدرت اسيطر يعني تجي الندفرصه لعندي وانا ارفضها وانا لسه بقوله طيب روح لانه جاي الي ضيوف لاقيت تلفوني بيرن والمكالمه من حبيبي اشرف بيعتدر الي ويقول انه حصل اله طرف ومابيقدر يجي وانا قلت اله مافي مشكله وسكرت وبعدها تطمنت ورحت للبواب الي كان واقف في الصاله ومسكت زبه وقلت اله يعني ده الي تقدر عليه عشر دقايق بس ومسكت زبه وعمال افرك عليه وهو قالي اعدرني خمس دقايق ولبس ونزل بسرعه وبعد عشر دقايق رن الجرس وانا لسه عريان ومستنيه ففتحت اله لاقيته وبسرعه زقني وقفل الباب نسيت مااوصف لكم جسمه هو مصري بس مقيم في السعوديه عمره 45 سنه جسمه مثل جسم الصعايده ناشف وطويل وهميم المهم جسمه بالكامل من رجله لحد صدره مليان شعر وفيه دقن ولحيه المهم حملني ودخلني لغرفه النوم وقلع الجلابيه تبعه وكان زبه واقف علي اخره فاشر علي زبه وقالي انزلي مصي ياشرموطه فقلت اله مااعرف فاخدني ورماني في الارض ودخله زبه في فمي غصب عني ومن كبر زبه كان مايدخل الا ربعه وعمال ينيك بزوري وانا عمال اختنق لغايه ماخلاص صار علي اخره فقيمني وزنقني في الحيطه ودخله زبه كامل للبيضان وجلس ينيك بعنف وبقسوه وانا اتاوووووه اهااااااا زبك روعه اهاااا زبك كتير حلو اهاااا اسرع اهاااا بسرعه وهو عمال يقول اهاااا ياشرموطه طيزيك افضل من كس مرتي اهاااااا كامت علي زبي اهاااااا وهو ينيك بعنف وهماجيه وانا مستمتعه وبعدها بعشر دقايق نزلته من طيزي ورميته في السرير وطلعت فوق زبه وصرت انيك نفسي بزبه وهو عمال يتاوه وخلاني اوطي لعنده ومسك صدري عض ومص وانا مستمتعه وبعدها ناكني وانا علي الطرف وبعدعا اخدني وناكني وهو حاملني وجلسنا حوالي ساعه اتناك منه لدرجه انا تعبت واترجاع خلاص نزل لبنك تعبت وفجاه لاقيت وجهه انقلب ودخل زبه لالاخر ونزل شالالات من اللبن في طيزي وبعدها نمنا علي السرير وقلت اله المره الاول ماطولت بسرعه نزلت ليش دي المره طولت فحكا لي انه نزل للصيديله ليجيب فرامدول الي مايعرفه ده مثل الفياجرا بس مفعولها اقوي المهم شكرته وخرج وبعدها مرت الايامفي يوم لما يكون اشرف مش فاضي او مشغول وانا مسخسخه ابعت اله يجي لعندي وينيكني وفجاه تعرفت علي سالب زيي بالنت وفهمني وقالي البنت ثاني والسالب ثاني ووراني وفهمني وقلت اله انه فيه واحد كلم اهله علي وبده يتجوزني فهو قالي لاتصدقيه ده يضحك عليك ادا شبع منك بيروح لغيرك ومرت الايام وخلصت السنه الاوله من الدراسه وكلمت اشرف لما يجي لعندي ويقول الي اهلي كدا وكدا وكل مايجيب الي عدر لكن اخر مره جا قلت الا مابتنيكني ولا بتلمسني لغابه ماتتجوزني ولاقيته عصب ودف الباب ودخل واخدني بالغصب ورماني علي السرير وسلح تيابه بسرعه وانا قمت بدي اهرب مسكتي ورماني علي السرير ونام فوقي وتبتني ودخل زبه في طيزي وفضل ينيكني وانا اترجاه لغايه ماقدف وبعد ماقدف لبس ملابسه وتف فيي وقالي علي اخر الزمان اتجوز خنيت ممحون بده الزب وبس انته للتيك وبس ورما الي الف سعودي وراح انا انجرحت وحكيت لصديقي كل شي فجلس يواسينا وقالي انا حدرتك وبعدها بكم ايام الاقي رسايل اعتدار من اشرف وانه بيتجوزني لو بالسر وبليز اعطي اله فرصه وحده بش وانا وافقت وياريتني ماوافقت فقال نتقابل الساعه 8 في بيتي فلاقيت الباب بيخبط ففتحت ولاقيت اشرف قدامي ومعه اثنين رجال معضلين وعنيفين ادا حابين تعرفو شو الي يحصل بالجزء الثاني اكتبو في التعليقات


الجزء الرابع

وقفنا في الجزء الي فات لما اشرف طلب فرصه ثانيه وانا وافقت وقالي بجيك الساعه ١٢ باليل وانا وفقت سوري كان فيه غلكه في الجزء الي فات لما قلت ٨ المهم اجا ١٢ باليل وافتح الباب واتفاجا بااشرف ومعه اثنين رجاله في الثلاثيناث ومعضلين تحسهم بودي قارد انا حاولت اقفل الباب بسرعه بس هما بسرعه زقو الباب ووقعت في الارضوعمال اصرخ شو بدكم مني واصرخ الا فاجاه واحد يحملني منهم ويدخلني للغرفه ويرميني علي السرير وطلعو من الشنطه الي كانت معهم العاب جنسيه مثل سلاسل لتربط بها اليدين والرجلين وشريط عليه مثل الكوره ليسكر تمي وتركوني انام علي ضهري وربطو ايديني بالسرير ورجولي رفعوها لفوق وربطوها وصرت مااعرف اتحرك وانا اصرخ بس الكوره مسكره علي فمي وقبل ده شلحوني ملابسي وتركوني عريان نسيت مااوصف لكم شكلهم الاول فاضل عمره ٣٥ اسمر وفيه لحيه وصدره مليان شعر وزبه يجي ٢٠ سنتي والثاني حسن عنره ٣٠ ابيض ولحيته بيضاء ومشعر بس مو مثل الاول وزبه ٢٥ سنتي المهم بعد دقيقه لاقيت اشرف دخل ولابس ملابسه عادي وحسن وفاضل وراه وعريانين رد علي وقالي انا معاد بنيك شرموطه وخنيث مثلك لهيك جبت الحراس تبعي قلت لهم معاي واحد خنيت بدي ياكم تعلمونه درس ماينساه وصعبو عليا انهم مابيقدرو يجبو فلوس لينيكو شرموطه فانا قلت لهم معاي وحده ومجانا واشر عليهم وقالهم اعملو فيه الي تريدوه فلاقيتهم جايين علي حسن الي بدا وبدون اي مقدمات دخل زبه بدون اي شي انا توجعت بس مش كثير وكان ينيك بعنف ويطلع اهااات ويقول لفاضل اااااااه طيزه روعه اهااااا طيزك ضيقه كامته علي زبي وينيك وانا اتوجع من الالم وهو مكمل لغايه نص ساعه وبعدها لاقيته تغير تعابير وجهه ودخل زبه لداخل ونزل شالالات من لبنه اجا فاضل ودخل زبه مكانه وفضل ينيك فييي ويطلع اهااات وانا اتوجع وبعدها نزل لبنه وبعدها راحو يرتحاو واجا اشرف ونزل بنطلونه ودخل زبه وقالي ده اخر مره بتدوقه طيزك ياخنيت لانه عرسي بعد اسبوع بسيب الكس والمراه وبجيك ياخنيت وراح نزل لبنه ودعا صحابه و عملو حمام فيي وفكوني ونزلو وانا مرمي علي السرير لمده شهر لا اتحرك بس اكل وانام وكان لما اوصي البواب يجيب الحاجات احصل منه نيكه علي الطاير لغايه مافي يوم شاف نحنا ابنه وبعدها فكرت وقلت انا جالسه هون انقهر وهو بيتسلي لا انا لازم اتغير وتغيرتادا عجبتكم القصه وبدكم اكمل اكتبو في التعليقات


الجزء الخامس

وقفنا في القصه الي فاتت لما ناكني اشرف والبودي قارد تبعه وجلست مكتئب شهر كامل وبعدها حسيت علي نفسي وابتديت اخرج وكنت الي اسبوعين مااتنكت لانه البواب راح لبلده لهيك خرجت الساعه 12 باليل امشي بالشارع وكنت لابس بنطلون جينز ضيق مبين فلقات طيزي الكبيره وتيشرت احمر مبين صدري وصرت امشي وبشرمطه لغايه مالاقيت سياره فيها اربع شباب حلوين وباين عليهم انه كبار اصغر واحد عمره 28 والباقيين فوق الثلاثين المهم قلت لازم اتناك منهم فاجيت واناامشي بشرمطه فاجيت للسياره فشفت انه قاعدين يشوفو سكس وكل واحد يجلخ علي زبه فانا اجيت لعندهم وقلت الهم ادا ماعندكم مانع فيني ساعدتكم فاندعروا وكل واحد عطا زبه الا الي جالس في محل السواقه فقال بتساعدنا كيف وغمز الي وكان زبه كبير يمكن 20 سنتي واسمر نسيت مااعرفكم عليهم السواق عمر عمره ثلاثين سنه متجوز اسمر وقصير بس جسمه روعه معضل ومليان شعر طارق عمره 29 ابيض وشوي معضل وجسمه فيه شعر وسط وزبه نفس عمر بس الراس تبعه اكبر خالد عمره 32 متجوز واسمر ومكرش وصدره مليان شعر زبه 18سنتي حسن 28 ابيض نحيف معضل شوي واملس المهم فلما شافوني اندعرو وغطو زبهم الا عمر فقال كيف بتساعدنا بالطبط واغمز الي فانا بدون اي مقدمات رحت لعند.عمر وفتحت باب السياره ونزلت لزبه ومسكته بايدي وجلست ادعك عليه وقلت له كده فرد علي وقال لصحابه لاتخافو ده شرموطه بيتناك كنا بدنا نروح نجيب شرموطه اجت لعندنا وبعدها نزلت مصيت زبه وهو خلاص يطلع اهات ويقول لصحابه مصه جدا روعه وبعدها خفنا لااحد يشوفنا فطلعتي بالسياره وقال باخدك لبيتي بنيكك وطلعت عند طارق وحسن ورا فكنت مش قادر وخصوصا الطريق بده ساعه لنوصل طبعا انا ماصبرت فاول ماطلعنا مسكت زب طارق وحسن ادعكه من البنطلون وبعدها رحت لزب طارق لانه عجبني اكثر من حسن فنزلت وفكيت السوسته ونزلت مص فيه وهو يتاهو وعمال يطلع اهات وبعدها حسن نيمني علي جنب وهو نام جنبي ودخل زبه كده ولانه صغير دخل بسرعه واول مادخله قال لصحابه الشرموطه مفتوحه وطيزها مولع نار وجلس ينيك فيي وماطول خمس دقايق وجاب وانا ماشبعت لسه فبسرعت قمت وجلست علي زب طارق ودخل بسهوله بسبب لبن حسن وجلست انيك نفسي واتاوه ااااااااااه ايييييييي زبك روعه اييييي وطارق يقول لصحابه الشرموطه مولعه مافي شي بيطفيها وانا اتناك واصرخ نيكني اعنف اااااه اكثر وهو يطلع اهاااااات وبعد ربع ساعه فضل يصرخ ونزل لبنه في طيزي وكل ده وعمر وخالد عمالين يدعكو بزبهم بعدها عمر قال لخالد تعال سوق وحسن تعال اجلس بجنبه من شان انيك الشرموطه ديي نيكه بجد من شان تتوب فطلع لعندي وبسرعه تغز زبه في بقي وجلس ينيكني في بقي وبعدها قيمني وجلسني علي زبه وفضلت اتنطط عليه وهو يقول شرموطه قخبه بلاعت الزب ماتشبع ويقول منو سيدك منو فحلك وانا اقول اله انت وفضل ينيكني لغايه ماوصلنا البيت وهو اول اكثر واحد طول فخرجنا وهم ماسكيني ودخلوني لداخل البيت وبسرعه عند الباب شلحوني ملابسي وتركوني اعمل وضعيه الكلب عند الباب ودخل عمر زبه ليكمل وحسن وطارق بمص الهم وخالد بيمص ويلحس صدري وبعدها نزل لبنه عمر فاجا خالد بيدخل زبه فدخل زبه ودخل معاه حسن زبه فالنهم كانو ازبارهم صغيره فدخلو بسهوله وفضلو ينيكو فيي وانا امص لطارق لغايه مانزلو لبنهم في طيزي وطارق في بقي ورحت لعند عمر ومصيت زبه لغغايه ماقام وبسرعه جلست عليه وفضلت انيك نفسي وهو يتاوه ويقول لصحابه الشرموطه دي مابتتعب وبعد ربع ياعه نزل لبنه ثاني مره في طيزي فاترمو اربعتهم علي في الارض من التعب فقلت الهم بس انا لسه ماشبعت فقال عمر دي الشرموطه مابتشبع الا ادا جبنا لها عم نواف فرد عليه طارق لا احنا مابدنا مصايب انته تدكر اخر واحد غمل فيه ايه بسبب زبه الكبير فقال دي شرموطه بنتبسط فراح ينادي عليه فلاقيت واحد صعيدي لونه حنطي في اواخر الثلاثينات وعريض دخل فقاله عمر جبنا الك شرموطه فراح ضاحك ونزل الجلبيه او القميص فبان زبه زبه اكبر زب شفته في حياتي يجي طوله 30 سنتي مثل الانبوب وعريض وبسرعه اجا لعندي وقالي مصي ياقحبه ومن كثر كبره مادخل الاربعه بعدها قام وخلاني ارفع رجولي ورشقه للبيضان انا صرخت وقلت بيوجع خلاص معاد بدي فهو نام فوقي وتبتني وفضل ينيك فيي وانا بموت من الوجع وعمر وصحابه بيضحكون عليي واترجاه وطول لغايه ياعه وانا خلاص شبه مغمه علي فنزل لبنه في طيزي فكانت كميه كبيره مثل لبن اربعتهم فقال عمر انبسطت فقلت اي فبيتت عندهم وجلسنا صباحي لغايه ماطيزي خفت ورحت للبيت

الجزء السادس

وقفنا في الجزء الي فات لما ناكوني الاربعه وبعدهم عم نايف ورحت للبيت ومن كثر الي ساواه فيني عم نايف جلست في البيت اسبوع ماانزل من الالم وبعد اسبوع ابتدا الالم يروح وجلست اسبوع اخر مالاقيت ولا احد يشبع طيزي الجعانه وكان معي زب صناعي بدخله فيي بس ملاقيت مثل الزب الحقيقي وانا بعد ماهلصت شهوتي بروح للحمام لاقيت الانبوب مكسور فاتصلت باسمكري وقالي انه مش فاضي وانه بيبعت ابنه فقلت تمام وكان عنده ابنين واحد متجوز اسمه عبدلله عمره 28 وعايش في الخارج والثاني اشرف عمره 24 وده اعزب وغبي ويجيب الي بالمغص فاانا فكرته هو اشرف بس قلت خلاص اهم شي يتصلح الانبوب فبعد نص ساعه سمعت الباب بيرن فقلت اكيد جاء الغبي اشرف ففتحت الباب وانا مكشر الا والاقي واحد طويل ومغضل وابيض ووسيم وعامل ستايل الدقن الوسط فكان يجنن فقلت تفضل فقالي انا بعتني ابوي المعلم ياسر فقلت اله انا اعرف ابنه اشرف فقال انا ابنه عبدلله فانصدمت وسلمت عليه ودخلته واخدته للمطبخ وهو وطا ليشوف مكان التسريب وانا قلت بروح اعمل الك شاي ورحت دخلت غرفتي وشهوتي نار من كثر ماعجبني قلت انا مابخرج الا لحد ماينيكني حتي ادا بنفضح لازم لازم فانزعت ملابس ولبست منشفه وخرجت وانا امشي بشرمطه وهو اول ناشافني بلم لاني لابسه منشفه معطيه الطيز والصدر بس وه. شاف جسمي الناعم بلم وتلخبط بالكلام فقلت اله معلش كنت بستحم بس لما جيت لبست وخرجت والان دخلت استحميت وانا بعمل الشاي بلاحط انه عمال يتطلع علي وعملت أنها المنشفه وقعت مني وصرخت ونزلت اوطيها وكان طهري لوجهه فشاف طيزي وخرمها الوردي فلاقيت زبه بيفرتك البنطلون مع انه مش كبير 15سنتي يمكن وبعد مالبست وهو قال الي شغلها فشغلتها فاشتغلت وقمت جلست علي زبه وابتديت احك طيزي بيه واتحجج كيف عملت علمني وبعدها قمت قلت بعطيك الفلوس ودخلت غرفتي وعملت نفسي ابدل وكان شكي صحيح انه بيجي بيتفرج علي وشفته وهو عمال يتفرج فانا فتحت الباب وقلت اله انته شو بتساوي انته فاكرني شرموطه مثل اي بنات فهو قال اسف مش قصدي وانه شافني تاخرت فاجا ليشوف فقلت اله وده شو وضعه علي زبه الي كان واقف زي الحجر فغطا زبه واترجاني وانا وقفته وقلت اله دخول الحمام زيي خروج ونزلت وفتحت السوسته وكان فيه مقاومه علي الخفيف منه وكان بامكانه يزقني لانه هو اقوي مني بس فتحته ونط الي زبه كان وسط فمصيته وهو استسلم وبعدها بخمس دقايف حس بنفسه فقام وقال ده غلط فانا بسرعه نزلت بنطلوني ودخلت زبه كامل في طسزي وصرت انيك نفسي بزبه وهو بعدها صار يندمج وصار هو الي يدف زبه فيي وينيكني بعنف وبوضعيات طتيره علي الواقف وهو حاملني لغايه مانزل لبنه في طيزي وقال انه انا احسن واحد ينيكه وبعدهاماطلب مني اجره تبع الانبوب وخرج وعادت التجربه حوالي سنه كل اسبوع يجي ينيكني ادا بدكم احكي الكم قصتي مع عامل توصيل البيتزا ومقهي النت اكتبو الي في التعليقات باي
 
  • عجبني
التفاعلات: salim-alg
ابعت
انا ع الاخر
 
كمل رووووعة
 
تم أضافة الجزء الثالث
 
تم أضافة الجزء الرابع
 
تم أضافة الجزء الخامس
 
تم أضافة الجزء السادس
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قصه جميلة جدا
 
الجزء الأول

القصه هده حياليه ولاتمتد لواقعي كنت من وانا صغير احب الرجاله ومابحب الستات ابدا وابي وامي كتيرين الانشغال واجا لهم شغل في مدينه ثانيه تحولنا لمدينه اخري وكان امي وابي كتيرين الانشغال يعني يروحو الصبح ومايجو الا في الليل وكان في عامله تربيني وتخدمني وانا اعتبرتها كانها امي ولما بلغت سن 16دخلت الثانويه وانا مواصفاتي زيي البنات شعر لحد كتفي وجهي ولافيه ولاشعرايه وجسمي فيه شعر خفيف بس كنت اعمل اله سويت وجسمي وسط وصدري كاني بنت لسه بتبلغ وطيزي كبيره يعني كان جسمي كانه انثي المهم وكنت الاقي تفعيص من الاولاد ويضربو طيزي وانا ساكت بس كنت مابسمح لااحد يدخل صباعه في طيزي او زب لاني باعتقادي انه محد.يلمسني الا زوجي حتي تفكيري انثوي كنت اعتقد انه ادا كبرت بيتجوزني الي احبه وكده المهم خلصت الثانويه بصعوبه من تفعيص وكده وحتي المدرسين كانو اكثرهم يلتصقون فيي وكده وانا كنت شاطر فطلعت الاول علي دفعتي ورحت للجامعه واول سنه جامعه ابي وامي توفو وكان ابي غني فحول نص املاكه يعني الفله الي انا ساكن فيها وفلوس الي في البنك من اجل اعيش عيشه حلوه والنص الثاني تركه لعمي وخلاه وصي علي وكان عمي مش متجوز وساكن برع لهيك ادا خلصت فلوسي او اي حاجه ابعت لعمي ويبعتها الي وكان كل شهر يعمل الي مبلغ يكفيني سنه ودخلت الجامعه وعمري 18 وكان وقتها انا بحب الماركات وكنت بعتني بنفسي زي البنات من كريمات ومرطبات حتي بشرتي صارت ناعمه وكنت انا ابيض دخلت الجامعه ولاقيت الشباب عيونهم علي وكل واحد بده اصير صاحبه بس انا ماعجبوني لانهم كلهم مافيه المواصفات الي ابيها في شريك حياتي لغايه مالاقيت واحد داخل من البوابه فكرته معلم بس طلع طالب عمره 20 بس ماش**** جسمه بيدي علي واحد عمره 28 كده طول بعرض ومعضل واسود وفيه لحيه ولابس شورت وتيشرت والتيشرت مفتوح نصه وشفت شعر صدره كتير انا صخصخت وقلت بس هو ده حب حياتي وقلت بس شكله اخر سنه اله وانقهرت ودخلت وجلست في محل معتنزل من الناس يعني بعيد من الاولاد في الوسط ومافي احد عندي فجاه لاقيته داخل من الباب وناطر الي وابتسم واجا لعندي وقالي لو سمحتي قلت تفضل قالي ممكن اجلس معك قلت تفضل وجلس بجنبي وانا قلبي عمال يدق ويدق من كثر الفرح وبعدها اتملا الكلاس وجلس بجنبي واحد نفسه مواصفاته بس ابيض بس هو غير وبدينا الكلاس وابتدا المعلم ينادي الطلاب ولما وصل لااسمي قال اسلام محمود الحارثي رفعت ايدي كلهم انصدمو والي بجنبي الابيض قال انته ولد قلت ايه وانصدم وسكت وبعدها مرت الايام وعلاقتي تقوت نسيت مااقول لكم اسمه اشرف اسمه المهم تقوت علاقتي بااشرف ولما مر اسبوع علي الحادته وصرنا انا واشرف اصحاب لاقيت انه في ايادي بتمتد وبتدعك طيزي انا خفت وقلت الي اشرف فااشرف وقف ولقه الي قاعد وراي هو بيعمل كده فقام ومسكه وضربه ضرب خلاه يتوب وبعدها مافي احد تعرض الي ويتركني اجلس علي الحيطه ويحميني وصار الجميع يخاف منه ولايقرب الي وكان تجي الي كتير رسايل علي الواتس من الجامعه بعضهم من الكلاس تبعنا وبعضهم من سنه رابع وثالث ويقولو انته عجبتنا ممكن نصير اصحاب ونحضر مافي معي الا رقم اشرف وده الي مكفيني ويكلمني كل يوم وعلاقتنا تطورت وكنت بحلم به وانا نايم انه يتجوزني وكده لحد مافي يوم كان هو مل يوم جامعه يجي بسيارته لحد بيتنا وياخدني معه لحظ مافي يوم دخلنا الجامعه وفيه بنت ماشفتها ولاهي شافتنيوكانت معها قهوه فاتطيرت علي التيشرت تبعي فدخلت للحمامات وهو راح بسرعه وجاب الي تيشرت جديد بس كان ضيق المهم انا استحيت انه ابدل عنده هو قالي احنا رجاله زي بعض فانا انقهرت من دي الكلمه ونزلت التيشرت وهو بلم لاقي انه مافي في جسمي ولا شعرايه وحده املس وانه صدري كبير زي البنات فانصدم فقالي متاكد انك ولد ولا انتي بنت وتضحك علي فانا استحيت وكان صوتي يشبه البنات ادا عجبتكم القصه وخبيتو اكملها اكتبو لي في التعليقات وانا بحكي لكم كيف ناكني وضحك علي


الجزء الثاني

وقفنا في الجزء الي فات لما شاف جسمي ناعم وبلم وقال انته ولد ولا بنت فا استحيت ولبست التيشرت فاجا ضيق علي فهو خرج قميصه وعطاني اياه لابسه ولبست وخرجنا ومر يومين علي ده الموضوع واحنا صحاب لغايه مافي يوم شفته عم يكلم بنت انا غرت ورحت لعندهم وبعد ماراحت البنت صرخت فيه انته ليش بتكلمها وهو ضحك وبعدها انا اتكسفت ومشيت ورسلي علي الواتس بيقول الي انته بتغير عليا انا قلت لا وليش لااغير فقالي بتغير عليا وواضح عليك انا اتكسفت وسكرت بعدها بربع ساعه لاقيت الباب عم يخبط فقمت فتحت فاتفاجاء بوجود اشرف قدامي انا انصدمت وقلت اله انته شو عم تساوي هون فبدون اي مقدمات دخل وقفل الباب وسحبني لعنده وباسني في بوقي بوسه طويله يمكن دقيقه وانا سحت واستسلمت وبعدها نزل يلحس رقبتي وانا هجت اكثر فاهو حملني ودخلني غرفت النوم ورماني علي السرير وشلح ملابسه كلها وبقي بالبكسر وبعدها تركني اعمل وضعيه الكلب وهو نزل لحس في خرمي وده كله وانا متكهربه وفضل يلحس في خرمي وانا احس بشعور غريب وحلو وعمال اتهاوه وفجاه لاقيته راح للدرج وجاب كريم كنت بعمله لجسمي وعمل كميه في طيزي ودخل اول صباع انا وقفته وقلت اله انا مابتفتح الا لاتجوز انا مابقدر وهو سايرني وقالي بتجوزك وحلف وانا صدقته فدخل اول صباع حسيت بالم عنيف جدا وبعدها حسيت شعور الم ممزوج بشعور ه وبعدها دخل صباعين والثالث ولحد ماوسعت طيزي بعدها حسيت بزبه في فلقت طيزي وده كله وانا ماناطرته ولاناطرت زبه ودخلت الراس بصعوبه وحسيت بحرقان في الفتحه وبعدها دخله كامل للبيضان طبعا انا صرخت وحسيت بالم فضيع جدا وكنت بدي اقوم واهرب بس هو نام فوقي ولانه كان اقوي مني فماقدرت اعمل شي وفضل خمس دقايق ثابث لغايه ماطيزي تتعود علي حجم زبه وبعدها بدا بالراحه يتحرك وانا عماله اتاوه واتوجع اهااااااا ايييييييي بيحرق اييييي بعدعشر دقايق راح الالم وحسيت بشعور روعه وانا طلبت منه نيكني اسرع اقسي نيكني وهو بدا يعنف وانا اتاوه واهااااااتت وهو عمال يعنف وكل ده وهو نايم وبعدها تعب وطلب مني اني اجلس فيه فجلست فيه وعنال اتنططط فيه وهو يقول الي اهاااا ياشرموطه طيزك بلعت زبي اهاااااات وانا عماله اتاوه ايييي زبك روعه انا شرموطته لغايه ماحسيته يقول بنزل بنزل وفجاه حسيته مسكني من وسطي وتبتني ودخل زبه لالاخر ونزل لبنه انا لانها اول مره فكرته تبول فييييي وزعلت منه فقال ده اسمه لبن بينزل من الراجل علي الست ليحبلها انا قلت اله بتحبلني لازم نتجوز وهو ضحك وقالي تطمني مايحصل من اول مره وبعدها جلسنا لثاني يوم ننام وينيكني لغايه مافضيت لبنه فخرج وراح لبيته وانا قمت اتحممت ونمت فصحيت الصبح علي رساله منه بيقولي اما عمري فحياتي ماانبسطت كتر ماانبسطت معك وانا فرحت فقالي كلمت اهلي عليك ووافقو لما نكمل السنه دي في الاجازه بيخطبوك رسمي انا طبعا فرحت وصدقته وبديت اتفتح وادخل علي فيديوهات واتعرف علي اصحاب زيي وصار كل يومين يجي يبات عندي وينيكني للصبح وانا اطبخ اله وادلعه كانهزوجه تدلع زوجها لغايه ماشفت فيديو سكس لولد في فندق طبعا في دول برع شاغل موسيقي صوتها عالي وجالس فوق السرير والباب مفتوح وعريان وعاصب عينيه وجالس علي وضعيه الكلبه وفيه عنده ورقه مكتوب فيها لو عايز الجهاز يشتغل ياريت تحط حاجه مناسبه للفتحه واشرت علي خرمي واجا واحد وشافه فنزل زبه من البنطلون ودخله فييه الي نايم شهق وفضل ينيكه وبعد خمس دقايق اجا واحد ثاني خلاه يمص اله زبه وفضلو يتبادلو فيه المهم انا قررت اعملها فاتصلت عليه وعزمته علي الغدا واتفقنا يجي الي فعملت الغداء وطرحته في المطبخ اما السفره الي في الصاله فجلست فيها علي وضعيه الكلب وعطيت عيوني وكتبت في ورقه لو تريد ان تشتغل اللعبه حط حاجه علي قد الفتحه واشرت علي خرمي وماطول بعد خمس دقايق سمعت الباب ينفتح ودخل انا طبعا لاقيت الباب مفتوح مورب يعني فجاه سمعته يقول اوووف وبسرعه نزل زبه ودخله فيي انا انصدمت وحسيت بالم لانه الزب اكبر من اول مره وفضل ينيكني وانا عماله اكلع اهاااااات وهو يزوم وماطول عشر دقايق ونزل لبنه في طيزي فاتفاجه اسمع صوت يقول الي طيزك روعه ياشرموطه فافتح عيوني وانا مخطوك والاقي قدامي، استنوني في الجزء القادم


الجزء الثالث

وقفنا في الجزء الي فات لما شفت فيديو لواحد بيتناك وهو مغمض عينيه ومش عارف مين بينيكه وانا قررت اساويه وساويته ولما خلص من النيك تفاجاه بصوت غليط مش صوت حبيبي فشلت الربطه واتفاجاه بانه البواب يعني حارس الفله عمره كده 45 سنه متجوز ومعه ابن عمره 27 وبنت 20 وابن عمره 15 المهم اتفاجاه به وهو عريان وزبه متدلدل عندي زبه كان يجي ضعف زب اشرف انا اتخضيت وبسرعه قمت وقلت الع انته شو بتساوي هون رد علي براحه ياست اصل انا كنت بجي بطلبات تبعك وصيتنا بيها وانا نسيت اني وصيت طلبات يجيبها فلاقيت الشقه مفتوحه فدخلت فلاقيت المنطر ده والورقه مكتوبفيها دخل حاجع بحجم الفتحه وانا دخلت زبي وبما شوفتك مستمتع وبتصخصخ مارضيت احرمك وبصراحه هو كان عليه زب قمر وقالي بصراحه طيزك تهيج الحمار وانا ام طارق لها ست شهور في بيت اهلها فماقدرت اسيطر يعني تجي الندفرصه لعندي وانا ارفضها وانا لسه بقوله طيب روح لانه جاي الي ضيوف لاقيت تلفوني بيرن والمكالمه من حبيبي اشرف بيعتدر الي ويقول انه حصل اله طرف ومابيقدر يجي وانا قلت اله مافي مشكله وسكرت وبعدها تطمنت ورحت للبواب الي كان واقف في الصاله ومسكت زبه وقلت اله يعني ده الي تقدر عليه عشر دقايق بس ومسكت زبه وعمال افرك عليه وهو قالي اعدرني خمس دقايق ولبس ونزل بسرعه وبعد عشر دقايق رن الجرس وانا لسه عريان ومستنيه ففتحت اله لاقيته وبسرعه زقني وقفل الباب نسيت مااوصف لكم جسمه هو مصري بس مقيم في السعوديه عمره 45 سنه جسمه مثل جسم الصعايده ناشف وطويل وهميم المهم جسمه بالكامل من رجله لحد صدره مليان شعر وفيه دقن ولحيه المهم حملني ودخلني لغرفه النوم وقلع الجلابيه تبعه وكان زبه واقف علي اخره فاشر علي زبه وقالي انزلي مصي ياشرموطه فقلت اله مااعرف فاخدني ورماني في الارض ودخله زبه في فمي غصب عني ومن كبر زبه كان مايدخل الا ربعه وعمال ينيك بزوري وانا عمال اختنق لغايه ماخلاص صار علي اخره فقيمني وزنقني في الحيطه ودخله زبه كامل للبيضان وجلس ينيك بعنف وبقسوه وانا اتاوووووه اهااااااا زبك روعه اهاااا زبك كتير حلو اهاااا اسرع اهاااا بسرعه وهو عمال يقول اهاااا ياشرموطه طيزيك افضل من كس مرتي اهاااااا كامت علي زبي اهاااااا وهو ينيك بعنف وهماجيه وانا مستمتعه وبعدها بعشر دقايق نزلته من طيزي ورميته في السرير وطلعت فوق زبه وصرت انيك نفسي بزبه وهو عمال يتاوه وخلاني اوطي لعنده ومسك صدري عض ومص وانا مستمتعه وبعدها ناكني وانا علي الطرف وبعدعا اخدني وناكني وهو حاملني وجلسنا حوالي ساعه اتناك منه لدرجه انا تعبت واترجاع خلاص نزل لبنك تعبت وفجاه لاقيت وجهه انقلب ودخل زبه لالاخر ونزل شالالات من اللبن في طيزي وبعدها نمنا علي السرير وقلت اله المره الاول ماطولت بسرعه نزلت ليش دي المره طولت فحكا لي انه نزل للصيديله ليجيب فرامدول الي مايعرفه ده مثل الفياجرا بس مفعولها اقوي المهم شكرته وخرج وبعدها مرت الايامفي يوم لما يكون اشرف مش فاضي او مشغول وانا مسخسخه ابعت اله يجي لعندي وينيكني وفجاه تعرفت علي سالب زيي بالنت وفهمني وقالي البنت ثاني والسالب ثاني ووراني وفهمني وقلت اله انه فيه واحد كلم اهله علي وبده يتجوزني فهو قالي لاتصدقيه ده يضحك عليك ادا شبع منك بيروح لغيرك ومرت الايام وخلصت السنه الاوله من الدراسه وكلمت اشرف لما يجي لعندي ويقول الي اهلي كدا وكدا وكل مايجيب الي عدر لكن اخر مره جا قلت الا مابتنيكني ولا بتلمسني لغابه ماتتجوزني ولاقيته عصب ودف الباب ودخل واخدني بالغصب ورماني علي السرير وسلح تيابه بسرعه وانا قمت بدي اهرب مسكتي ورماني علي السرير ونام فوقي وتبتني ودخل زبه في طيزي وفضل ينيكني وانا اترجاه لغايه ماقدف وبعد ماقدف لبس ملابسه وتف فيي وقالي علي اخر الزمان اتجوز خنيت ممحون بده الزب وبس انته للتيك وبس ورما الي الف سعودي وراح انا انجرحت وحكيت لصديقي كل شي فجلس يواسينا وقالي انا حدرتك وبعدها بكم ايام الاقي رسايل اعتدار من اشرف وانه بيتجوزني لو بالسر وبليز اعطي اله فرصه وحده بش وانا وافقت وياريتني ماوافقت فقال نتقابل الساعه 8 في بيتي فلاقيت الباب بيخبط ففتحت ولاقيت اشرف قدامي ومعه اثنين رجال معضلين وعنيفين ادا حابين تعرفو شو الي يحصل بالجزء الثاني اكتبو في التعليقات


الجزء الرابع

وقفنا في الجزء الي فات لما اشرف طلب فرصه ثانيه وانا وافقت وقالي بجيك الساعه ١٢ باليل وانا وفقت سوري كان فيه غلكه في الجزء الي فات لما قلت ٨ المهم اجا ١٢ باليل وافتح الباب واتفاجا بااشرف ومعه اثنين رجاله في الثلاثيناث ومعضلين تحسهم بودي قارد انا حاولت اقفل الباب بسرعه بس هما بسرعه زقو الباب ووقعت في الارضوعمال اصرخ شو بدكم مني واصرخ الا فاجاه واحد يحملني منهم ويدخلني للغرفه ويرميني علي السرير وطلعو من الشنطه الي كانت معهم العاب جنسيه مثل سلاسل لتربط بها اليدين والرجلين وشريط عليه مثل الكوره ليسكر تمي وتركوني انام علي ضهري وربطو ايديني بالسرير ورجولي رفعوها لفوق وربطوها وصرت مااعرف اتحرك وانا اصرخ بس الكوره مسكره علي فمي وقبل ده شلحوني ملابسي وتركوني عريان نسيت مااوصف لكم شكلهم الاول فاضل عمره ٣٥ اسمر وفيه لحيه وصدره مليان شعر وزبه يجي ٢٠ سنتي والثاني حسن عنره ٣٠ ابيض ولحيته بيضاء ومشعر بس مو مثل الاول وزبه ٢٥ سنتي المهم بعد دقيقه لاقيت اشرف دخل ولابس ملابسه عادي وحسن وفاضل وراه وعريانين رد علي وقالي انا معاد بنيك شرموطه وخنيث مثلك لهيك جبت الحراس تبعي قلت لهم معاي واحد خنيت بدي ياكم تعلمونه درس ماينساه وصعبو عليا انهم مابيقدرو يجبو فلوس لينيكو شرموطه فانا قلت لهم معاي وحده ومجانا واشر عليهم وقالهم اعملو فيه الي تريدوه فلاقيتهم جايين علي حسن الي بدا وبدون اي مقدمات دخل زبه بدون اي شي انا توجعت بس مش كثير وكان ينيك بعنف ويطلع اهااات ويقول لفاضل اااااااه طيزه روعه اهااااا طيزك ضيقه كامته علي زبي وينيك وانا اتوجع من الالم وهو مكمل لغايه نص ساعه وبعدها لاقيته تغير تعابير وجهه ودخل زبه لداخل ونزل شالالات من لبنه اجا فاضل ودخل زبه مكانه وفضل ينيك فييي ويطلع اهااات وانا اتوجع وبعدها نزل لبنه وبعدها راحو يرتحاو واجا اشرف ونزل بنطلونه ودخل زبه وقالي ده اخر مره بتدوقه طيزك ياخنيت لانه عرسي بعد اسبوع بسيب الكس والمراه وبجيك ياخنيت وراح نزل لبنه ودعا صحابه و عملو حمام فيي وفكوني ونزلو وانا مرمي علي السرير لمده شهر لا اتحرك بس اكل وانام وكان لما اوصي البواب يجيب الحاجات احصل منه نيكه علي الطاير لغايه مافي يوم شاف نحنا ابنه وبعدها فكرت وقلت انا جالسه هون انقهر وهو بيتسلي لا انا لازم اتغير وتغيرتادا عجبتكم القصه وبدكم اكمل اكتبو في التعليقات


الجزء الخامس

وقفنا في القصه الي فاتت لما ناكني اشرف والبودي قارد تبعه وجلست مكتئب شهر كامل وبعدها حسيت علي نفسي وابتديت اخرج وكنت الي اسبوعين مااتنكت لانه البواب راح لبلده لهيك خرجت الساعه 12 باليل امشي بالشارع وكنت لابس بنطلون جينز ضيق مبين فلقات طيزي الكبيره وتيشرت احمر مبين صدري وصرت امشي وبشرمطه لغايه مالاقيت سياره فيها اربع شباب حلوين وباين عليهم انه كبار اصغر واحد عمره 28 والباقيين فوق الثلاثين المهم قلت لازم اتناك منهم فاجيت واناامشي بشرمطه فاجيت للسياره فشفت انه قاعدين يشوفو سكس وكل واحد يجلخ علي زبه فانا اجيت لعندهم وقلت الهم ادا ماعندكم مانع فيني ساعدتكم فاندعروا وكل واحد عطا زبه الا الي جالس في محل السواقه فقال بتساعدنا كيف وغمز الي وكان زبه كبير يمكن 20 سنتي واسمر نسيت مااعرفكم عليهم السواق عمر عمره ثلاثين سنه متجوز اسمر وقصير بس جسمه روعه معضل ومليان شعر طارق عمره 29 ابيض وشوي معضل وجسمه فيه شعر وسط وزبه نفس عمر بس الراس تبعه اكبر خالد عمره 32 متجوز واسمر ومكرش وصدره مليان شعر زبه 18سنتي حسن 28 ابيض نحيف معضل شوي واملس المهم فلما شافوني اندعرو وغطو زبهم الا عمر فقال كيف بتساعدنا بالطبط واغمز الي فانا بدون اي مقدمات رحت لعند.عمر وفتحت باب السياره ونزلت لزبه ومسكته بايدي وجلست ادعك عليه وقلت له كده فرد علي وقال لصحابه لاتخافو ده شرموطه بيتناك كنا بدنا نروح نجيب شرموطه اجت لعندنا وبعدها نزلت مصيت زبه وهو خلاص يطلع اهات ويقول لصحابه مصه جدا روعه وبعدها خفنا لااحد يشوفنا فطلعتي بالسياره وقال باخدك لبيتي بنيكك وطلعت عند طارق وحسن ورا فكنت مش قادر وخصوصا الطريق بده ساعه لنوصل طبعا انا ماصبرت فاول ماطلعنا مسكت زب طارق وحسن ادعكه من البنطلون وبعدها رحت لزب طارق لانه عجبني اكثر من حسن فنزلت وفكيت السوسته ونزلت مص فيه وهو يتاهو وعمال يطلع اهات وبعدها حسن نيمني علي جنب وهو نام جنبي ودخل زبه كده ولانه صغير دخل بسرعه واول مادخله قال لصحابه الشرموطه مفتوحه وطيزها مولع نار وجلس ينيك فيي وماطول خمس دقايق وجاب وانا ماشبعت لسه فبسرعت قمت وجلست علي زب طارق ودخل بسهوله بسبب لبن حسن وجلست انيك نفسي واتاوه ااااااااااه ايييييييي زبك روعه اييييي وطارق يقول لصحابه الشرموطه مولعه مافي شي بيطفيها وانا اتناك واصرخ نيكني اعنف اااااه اكثر وهو يطلع اهاااااات وبعد ربع ساعه فضل يصرخ ونزل لبنه في طيزي وكل ده وعمر وخالد عمالين يدعكو بزبهم بعدها عمر قال لخالد تعال سوق وحسن تعال اجلس بجنبه من شان انيك الشرموطه ديي نيكه بجد من شان تتوب فطلع لعندي وبسرعه تغز زبه في بقي وجلس ينيكني في بقي وبعدها قيمني وجلسني علي زبه وفضلت اتنطط عليه وهو يقول شرموطه قخبه بلاعت الزب ماتشبع ويقول منو سيدك منو فحلك وانا اقول اله انت وفضل ينيكني لغايه ماوصلنا البيت وهو اول اكثر واحد طول فخرجنا وهم ماسكيني ودخلوني لداخل البيت وبسرعه عند الباب شلحوني ملابسي وتركوني اعمل وضعيه الكلب عند الباب ودخل عمر زبه ليكمل وحسن وطارق بمص الهم وخالد بيمص ويلحس صدري وبعدها نزل لبنه عمر فاجا خالد بيدخل زبه فدخل زبه ودخل معاه حسن زبه فالنهم كانو ازبارهم صغيره فدخلو بسهوله وفضلو ينيكو فيي وانا امص لطارق لغايه مانزلو لبنهم في طيزي وطارق في بقي ورحت لعند عمر ومصيت زبه لغغايه ماقام وبسرعه جلست عليه وفضلت انيك نفسي وهو يتاوه ويقول لصحابه الشرموطه دي مابتتعب وبعد ربع ياعه نزل لبنه ثاني مره في طيزي فاترمو اربعتهم علي في الارض من التعب فقلت الهم بس انا لسه ماشبعت فقال عمر دي الشرموطه مابتشبع الا ادا جبنا لها عم نواف فرد عليه طارق لا احنا مابدنا مصايب انته تدكر اخر واحد غمل فيه ايه بسبب زبه الكبير فقال دي شرموطه بنتبسط فراح ينادي عليه فلاقيت واحد صعيدي لونه حنطي في اواخر الثلاثينات وعريض دخل فقاله عمر جبنا الك شرموطه فراح ضاحك ونزل الجلبيه او القميص فبان زبه زبه اكبر زب شفته في حياتي يجي طوله 30 سنتي مثل الانبوب وعريض وبسرعه اجا لعندي وقالي مصي ياقحبه ومن كثر كبره مادخل الاربعه بعدها قام وخلاني ارفع رجولي ورشقه للبيضان انا صرخت وقلت بيوجع خلاص معاد بدي فهو نام فوقي وتبتني وفضل ينيك فيي وانا بموت من الوجع وعمر وصحابه بيضحكون عليي واترجاه وطول لغايه ياعه وانا خلاص شبه مغمه علي فنزل لبنه في طيزي فكانت كميه كبيره مثل لبن اربعتهم فقال عمر انبسطت فقلت اي فبيتت عندهم وجلسنا صباحي لغايه ماطيزي خفت ورحت للبيت

الجزء السادس

وقفنا في الجزء الي فات لما ناكوني الاربعه وبعدهم عم نايف ورحت للبيت ومن كثر الي ساواه فيني عم نايف جلست في البيت اسبوع ماانزل من الالم وبعد اسبوع ابتدا الالم يروح وجلست اسبوع اخر مالاقيت ولا احد يشبع طيزي الجعانه وكان معي زب صناعي بدخله فيي بس ملاقيت مثل الزب الحقيقي وانا بعد ماهلصت شهوتي بروح للحمام لاقيت الانبوب مكسور فاتصلت باسمكري وقالي انه مش فاضي وانه بيبعت ابنه فقلت تمام وكان عنده ابنين واحد متجوز اسمه عبدلله عمره 28 وعايش في الخارج والثاني اشرف عمره 24 وده اعزب وغبي ويجيب الي بالمغص فاانا فكرته هو اشرف بس قلت خلاص اهم شي يتصلح الانبوب فبعد نص ساعه سمعت الباب بيرن فقلت اكيد جاء الغبي اشرف ففتحت الباب وانا مكشر الا والاقي واحد طويل ومغضل وابيض ووسيم وعامل ستايل الدقن الوسط فكان يجنن فقلت تفضل فقالي انا بعتني ابوي المعلم ياسر فقلت اله انا اعرف ابنه اشرف فقال انا ابنه عبدلله فانصدمت وسلمت عليه ودخلته واخدته للمطبخ وهو وطا ليشوف مكان التسريب وانا قلت بروح اعمل الك شاي ورحت دخلت غرفتي وشهوتي نار من كثر ماعجبني قلت انا مابخرج الا لحد ماينيكني حتي ادا بنفضح لازم لازم فانزعت ملابس ولبست منشفه وخرجت وانا امشي بشرمطه وهو اول ناشافني بلم لاني لابسه منشفه معطيه الطيز والصدر بس وه. شاف جسمي الناعم بلم وتلخبط بالكلام فقلت اله معلش كنت بستحم بس لما جيت لبست وخرجت والان دخلت استحميت وانا بعمل الشاي بلاحط انه عمال يتطلع علي وعملت أنها المنشفه وقعت مني وصرخت ونزلت اوطيها وكان طهري لوجهه فشاف طيزي وخرمها الوردي فلاقيت زبه بيفرتك البنطلون مع انه مش كبير 15سنتي يمكن وبعد مالبست وهو قال الي شغلها فشغلتها فاشتغلت وقمت جلست علي زبه وابتديت احك طيزي بيه واتحجج كيف عملت علمني وبعدها قمت قلت بعطيك الفلوس ودخلت غرفتي وعملت نفسي ابدل وكان شكي صحيح انه بيجي بيتفرج علي وشفته وهو عمال يتفرج فانا فتحت الباب وقلت اله انته شو بتساوي انته فاكرني شرموطه مثل اي بنات فهو قال اسف مش قصدي وانه شافني تاخرت فاجا ليشوف فقلت اله وده شو وضعه علي زبه الي كان واقف زي الحجر فغطا زبه واترجاني وانا وقفته وقلت اله دخول الحمام زيي خروج ونزلت وفتحت السوسته وكان فيه مقاومه علي الخفيف منه وكان بامكانه يزقني لانه هو اقوي مني بس فتحته ونط الي زبه كان وسط فمصيته وهو استسلم وبعدها بخمس دقايف حس بنفسه فقام وقال ده غلط فانا بسرعه نزلت بنطلوني ودخلت زبه كامل في طسزي وصرت انيك نفسي بزبه وهو بعدها صار يندمج وصار هو الي يدف زبه فيي وينيكني بعنف وبوضعيات طتيره علي الواقف وهو حاملني لغايه مانزل لبنه في طيزي وقال انه انا احسن واحد ينيكه وبعدهاماطلب مني اجره تبع الانبوب وخرج وعادت التجربه حوالي سنه كل اسبوع يجي ينيكني ادا بدكم احكي الكم قصتي مع عامل توصيل البيتزا ومقهي النت اكتبو الي في التعليقات باي
رووووووووووووووعة
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%