NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هاي للكل

انا معرفش ذا الموضوع تبع اي فرح انزله فكذا قسم فالمنتدى

انا قبل فترة كنت خلاص انضغطت فحياتي رغم ان عندي19 سنة بس ضغوطات وقرف كأن عندي 10عيال
وقررت اني ادخل طريق الشذوذ والسوالب قلت يمكن افك وفعلا فالاول عجبني الوضع اني اتخيل اني ست ومعاي دكر وصرت اعمل علاقات عالنت بس كانت مجرد شهوة يعني اشوف حد يا ندخل كام او شات بس معمريش عملت شي عالواقع

لكن اخر فترة يمكن من اسبوعين لاحظت اني بقيت اتفرج على افلام شيميلات وبنوتيين واتخيل نفسي مكانهم والعلاقات عالنت صرت دايما اكلم ناس على اساس رح اتلاقى معاهم بس فآخر لحظة ارجع عن قراري خوف من الفضيحة بس مش لأني مش عاوز
بس في نفس الفترة لاحظت شي خطير ومزعلني جامد كلنا اللي هو اني صرت كل ما اتخيل اني سالب وبتناك وفي ذكر فوقي بحس بخرمي بيرتخي وكمان زبي يصير ينزل نقط شفافة

انا خايف يا ناس اني اصير بنوتي ومقدرش انيك مستقبلا هو انا اول ما دخلت السكة دي كان كل غرضي مجرد شهوة عالنت متوقعتش اوصل للدرجة دي اصلا حتى فالواقع خارج وقت الشهوة معمريش ركزت فشكل ذكر ولا حتى تخيلت معاه بالعكس فالوقت العادي بقرف من الموضوع لكن وقت الشهوة اصير شرموطة

ارجوكم مساعدة انا مش عايز اكمل كل يوم حالتي بتزيد خايف يجي يوم وخلاص زبي معدش يقوم الا لما اتناك ومبنزلش لبن الا لما اتناك فطيزي

• عجبني
التفاعلات: حسام الصياد٢٠٢٢
اقعد مع نفسك وخد قرار اما تبعد عن كل ده وتبقي ستريت وتعرف بنات وتعيش حياه ستريت
او ان ده ميولك فعلا بس انت بتدي مبرر لنفسك وعاوز تبقي بنوتي فعلا

ما هي بتبدأ كده
لازم تاخد قرار حاسم بقوة إرادة انك تبعد عن الخرا ده

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%