NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قصتي مع جارتنا الممحونه .. الجزء الثاني 14/04/2020

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,844
مستوى التفاعل
11,914
نقاط
18,999
انا اسمي احمد القصه دي حصلتلي من 4 سنوات بقريبا كنت في 18من عمري كان لنا جارتنا اسمها ليلي كنت دائما اروح اقعد معاها في الإجازات بحكم اني صغير وهي عايشه لوحدها وهي ارمله كانت تمتلك جسم جبار وكل المنطقه مفتونه بيها وفي دخولي سن 18 كنت دائما اسخن عليها وكان نفسي ان انيكها زي ما كنت بشوف في أفلام السكس وفي فتره الاجازه بتعتي روحت كالعاده زياره ليها وكانت لبسه روب تحتيه قميص نوم قصير قعدت شيويه ماسك نفسي ويفكر فيها ولاقتلها بتقلي اذيك واذي المذاكره ولاقتلها كان عنيها على زبي إلى كان هيقطع البنطلون بتاعي بس كنت بحاول إداري على قد ما اقدر وقالتلي شيفاك كبرت اهو وبقيت راجل يا حماده قلتلها شكرا يا طنط وقالتلي انتا بتصاحب بنات اكيد صح قلتلها لا قامت رفعه الروب شيويه لحد نص رجلها كده ثم قالت الصراحه انا جوزي ميت بقاله 4 سنين وفين حد اشكيلو همي غيرك قلتلها وانا تحت امرك لاقتها قربت مني وفعدك جنبي على الكنبه وحسست على زبي كده قالت اكيد دي نفسو في حاجه تشيل عنه الهم زي كده قلتها اكيد بس ايه الي بتعمله دي قالت عادي نفسي اجرب معاك تعبانه بقالي 4 سنين وانتا اكيد تعبان كمان فنجرب بعض انا الصراحه انتهزت الفرصه قمت محسس على كسها لقيته سخن بطريقه غير طبيعيه وقعت ابوسها من بؤها لحد ما قلتها الروب وقعتها قميص النوم لحد ما بقى كما ولدتها امها قمت قاله انا كمان لاقتها مسكت زبي اكنا جعانه وقعدت تمص فيه لحد ما دخلنا غرفه النوم ونامت على السرير وفتحت رجليها قمت مدخل زبي براحه في كسها وهي تتألم وقعت انيكها في كسها وهي اه اه اه اه تقلي نكني مترحمنيش مكنت بتمتع كده زمان مع جوزي قمت ماسك بززها الكبيره وقعت امص فيها كملت نيك لحد ما جبتهم على صدرها قلتلي تعال نستحمه بقى دخلنا الحمام وفعلا شغلنا الدش وهي مسكت زبي وقعدت تمص فيه قمت شايله على زبي وقعدت تنطط عليه وهي اه اه اه لحد ما جبتهم على وشها وخلصنا ولبسنا وقلنا بكره بقى تيجي نعمل زي كده قلتلها تمام
إلى إلقاء في الجزء الثاني

الجزء الثاني
اسف الاطاله الشديده
نستكمل الجزء التاني نزلت من عندها روحت البيت بتاعنا وقعدت افكر في الوقت الجميل الي فديته معاها قبل ما انام بيشيويه كلمتها على التليفون وقلتلها ايه رايك في الليله الجميله ديه قالت دي احلا ليله قدتها في حياتي كلها زبك متعني بطريقه شديده جدا و نفسي كل يوم اجري معاك النيك الجميل دي قلتلها لسه عندي كتير هاجيلك بكره اكمل عليكي قالت ماشي وانا هحضر نفسي للواقعه دي قلتلها انا هاجي على الساعه 2 الصبح كده قالت ماشي هستناك قلتلها بس طلب صغير قلتلها ياريت متكليش اي حاجه خالص لما تصحى هي عادتا بتصحي الساعه 6 الصبح قالت ليه قلتلها ملكيش دعوه بس قالت ماشي نمت بصعوبه من فرحتي وتاني يوم روحتها لاقتها لابسه قميص نوم احمر فقط دخلت البيت وانا على الباب حسست على صدرها وقعدت اقفشلها وابوس فيها وهي تحسس على زبي الي كان هيقطع البنطلون وانزل على كسها العب فيه شيويه لحد ما قلعتها القميص و انا قلعت كل هدومي قلتلها سمعتي كلامي قالت طبعا قلتلها اسمها طبعا يا سيدي وطول ما احنا هنا لوحدنا اسمي سيدي قالت تمام يا سيدي سمعت كلامك قلتلها يلا شوفي شغلك مع الزب دي قعدت على رجلها زي الكلبه وعدت تمص في زبي احد ما وقفتها ولفتها خليت ضهرها في صدري وماسك صدرها بفعص فيهم قلتلها اتناكتي من طيزك قبل كده قالت عمري و اوعي تفكر تعمل فيا كده ضربتها على وشها و لغتها بالعافيه و هي تقلي لا ارجوك و وقفت زبي على فتحت طيزها و قعدت ادخله شيويه شيويه وهي تصوت من كتر النيك دخلتها و زبي في طيزها الاوضه النوم الخاصه بيها بدل الصاله الي ممكن حد يسمعنا و هي تتحايل عليا و انا في الأول بدخل براحه علشان دي اول مره ليها في طيزها و بدأت انيك جامد و هي توصت اه اه اه اه براحه ضربتها على وشها تاني قلتلك اسمي سيدي يا شرموطه قالت تحت امرك يا سيدي وهي اه اه و تقلي براحه يا سيدي مش قادره زبك كبير أوي على طيزي قمت مطلع زبي من خرم طيزها وقلتلها يلا مصي قامت وقعدت تمص في زبي اوي اكنها هناكل زبي قامت لفت و فتختلي خرم طيزها علشان ادخل فيه قعدت انيك فيها وهي اصوت اه اه اه اه قمت لفتها و نيمتها على ضهرها و فتحت رجليها و دخلته في كسها و قعد انيك فيها و هي اه اه اه براحه عليا و قالت نفسي تكمل نيكك في طيزي يا سيدي قمت مخرج زبي من كسها و قعت قلتها نفسك اكمل نيك فيكي قالت ياريت قلتها تبوسي رجلي و تتحيلي عليا و تقولي انا خدمتك يا سيدسي و فعلا قعدت تبوس في رجلي الاتنين شيويه وتقلي انا خدمتك يا سيدي انا تحت رجليك بس اروجك ريحني سبتها شيويه و بعد كده قلتها مصي زبي يلا قالت تحت امرك يا سيدي قامت تمص زبي شيويه و نيمتها على السرير من على الطرف خليت سانده بس نصها الي فوق و طيزها ليها و دخلت زبي في طيزها وقعدت انيك لحد ما جابت شهوتها و مصت زبي شيويه و كملت نيك فيها لحد ما جبتهم جوه خرم طيزها وكان كميه كبيره قلتها يلا مصي زبي بس البس الاندر قبل ما تعملي كده خلي لبنى شيويه جوه خرم طيزك قالت امرك يا سيدي جبتلها اندر من الدولاب بتعها لبسته و قعدت تمص في زبي قلتها يلا بوسيه شيويه وبعد كده لما نخلص نيك تفضلي تبوسه شيويه
قالت عندي ليك مفاجأه حلوه اوي قلتها ايه قالت اختي عندها 45سنه مطلقه و صحبتي عندها 49 سنه كانت عايشه في الصعيد هيحولي كمان اسبوع والاتنين محرومين يا سيدي شوف شطرتك بقى معاهم
الي اللقاء في الجزء الثالت
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%