NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية تحول حياتي لما طلعت الجامعة حتى الجزء الأول

حسام الروح

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
بداية انا شاب مرر حياة عادية جدا الا انها كانو فيها بعض شظرات وبعض مكاتب اللي اثرو عليا وبعض اغلاط اللي مش كانت في وقتها المهم نبتدي القصة

انا اسمي ح.ر شاب العشرينات وسيم جدا متفتح للحياة نجحت في الثانوية فبكل اكل وطموح وفرحة خشيت الجامعة وانا عمري تعمقت في موضوع العلاقات ده فاستمر الوضع كده 3 شهور الأولى بس انا جاي من مدينة صغيرة مفيهاش لا جامعة ولا حاجة فكنت محدود فكريا وخبرة حياتية لما انتقلت لمدينة الكبيرة شفت العربيات الصح والناس الواصلة وناس معها فلوس صح وناس عايشة واكتظاظ رهيب وزحمة والكل حاجات دي المميزة لكل مدينة كبيرة وكده تنوعت صداقاتي فكان بينهم شخص يعرف بوديغارد عالمي اثر فيا العالم ده وشخص كان يعرف مليونير فعلمني الكثير عن المال والمشاريع كثير كثير وكان واحد بتاع نسوان فتعلمنا وحصل حاجات وكان منهم بتاع راب لحدي اني غنيت راب اكثر من اغنية ونشرت وجربت سجاير والبرشام وكل حاجات دي المهم بعد 3 شهور انا هخش في علاقة مع فتاة أحلامي نظرة حب من اول نظرة وحصل حوار وفضلنا صحاب دي كانت جميلة جدا اجمل من الخواجات كمان وبقينا نخرج والحاجات دي الا ان جات كورونا فالعالم توقف هنا هتحصل خيانة ويالتها محصلت اللي هتكون نقطة الكبيرة اللي هتأثر عليا جامد اوي هي محكتليش ودي البداية وانا حبيتها لدرجة الجنون الا صارحتني بالراجل العجوز ده وهنا كانت صدمة وخناقات بعد ضغط شديد استمريت وهي هتروح معه البيت ....يتبع في الجزء التالي

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: بشار, Adel4dina, Who know و 6 آخرين
واضح إن حكايتك كتير ومتنوعه بس رأيي رتب أفكارك وانطلق لو حابب تحكي حكايتك 🌺

• حبيته
التفاعلات: ميدو ابن عز
احكي ياباشا.. شوقتنا وازبارنا وقفت

تم الغلق بناءاََ على طلب الكاتب

• محزن
التفاعلات: ميدو ابن عز
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تم إعادة فتح القصة بعد التعديل.... الرجاء من الكاتب...
@حسام الروح

بعد نشر الجزء.... الذهاب إلى الموضوع الموحد لطلبات الدمج و التعديل و عمل تعليق يتم فيه إلحاق رابط الجزء و طلب دمجه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%