NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قصتى معى بنتى بالتبنى... متسلسلة "خاص نسوانجى"

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
قصتى معى بنتى بالتبنى
الجزء الأول

فى ليلة من الليالى كانت بنت ابن خالى نايمة معى انا مربية تقريبا زى بنتى امها متوفية بتقولى يا ماما وعايشة معى الكهرباء قطعت فى البيت فى الليلة
دى كنا لوحدنا هى قامت خافت انا كنت قايمة اشوف فيه حاجة فى البيت ولا النور قطع عمومى
لقتها فى وشى خايفة من الضلمة مرعوبة كانت لبسه بدى مفتوح من البزاز اندار انا كنت لبسه اندار وسنتيان بس بحب اخد راحتى فى بيتى لو مش هى
موجودة معى فى البيت كنت قلعت ملط او نمت بفتلة بس احب اعرفكم على جسمها هى تقريبا
نسخة من دينا فؤاد الممثلة بزازها 63 طيزها مدورة ملوفة طولها 167 انا بزازى 42b بلبس اندار اكس لارج بيبقى ضيق
عليا انا بحبه ضيق كده مش بلبس غير الفتلة والسبعة غير كده لا مش بحب العادى خالص ولى بحب
الا بتلبسهم المهم لما لقتها خايفة لقت الكهرباء قطعة فى البيت لبسها ولعنى منظر بزازها هيجنى اوى بقتش قادرة انا
بموت فى حاجة اسمها سحاق المشكلة ان البت مربية زى بنتى بس منظرها وجسمها الا مش كنت وخده بالى منها ولعنى
خالص بقتش عارفة اعمل ايه مش عاوزة اسيبها لوحده فى الحالة والرعب دى هى بتخاف تنام فى الضلمة
هديتها وتبطبت عليها خدتها فى حضنى انا بحسس على ضهرها مش بقت قادرة ولى مستحملة هى جمسها تلج
انا جسمى مولع من بياض جسمها وحلاوتها طيزها الملفوفة المهم اقترحت عليها تدخل تنام معى فى السرير معى وحاسة انه الليلة دى مش هتعدى
خدتها فى حضنى هى حضننى وشها نفسها الولعه بيحرق فى بزازى دخلنا الوضه دخلنا السرير نامت انا
سندت ضهرهى هى حطت وشها على صدرى بتحاول تغمض عينها انا بحسس على كتفها بمشى
ايدى علشان اهدى احيه انا مش عارفه اهدى حقل اللغام الا عندى تحت بركان عاوز الا يطفه بعد شوية لما
هديت ملت براسها اديتنى ضهرى انا شوفت منظر طيزها بقتش قادرة خالص خصوص الاندار كان نزل شوية
هى طلعه ليا الاندار ضيق عليها الشطان لعب فى راسى هبتدا الخطه فى دمغى انا وقعت كتير قبل كده بنات زى العسل
هفتكر الاحداث اكمل القصة هتكون متسلسة فيها اشخاص كتير حقيقة على فكرة كمان هى بعد كده بدءت
تساعدنى هقولكم على كل حاجة بعدين بالتفاصيل لما اعرف رايكم فى طريقة كتابتى من غير مجاملة .....

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%