NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قصة نيك حبيبته الممحونه على انغام ام كلثوم

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,844
مستوى التفاعل
11,807
نقاط
18,685
قصة نيك حبيب وحبيبه, قصة نيك طول الليل, قصة نيك حبيبته الممحونه على انغام ام كلثوم

اول مره انتاك على انغام ام كلثوم هذه كانت كلامات العشيقه الممحونه التي انتاكت على انغام ام كلثوم

بجد كانت احلا والذ وامتع ليله في حياتى ليله حلوه بالف ليله وليله ليلة حب جميل فيها متعه ملهاش مثيل ليله خلتنى اعشق اغنية الرائعه ام كلثوم وهي تطربنى حين اسمعها طربا وكأنها غنتها ليا انا مخصوص احس بانها تغنى لي وحدى
بجد لن استطيع وصف سعادتى تلك اليله الممتلئ باللذات والاهات والانفاس المتلاحقه المتلاطمه من الوجد وشبط المتعه كم انت ايه الرجل جميل وممتع عندما تكون عاشق ومتوج باللذه والروح الحلوه كم انت لذيذ عندما اشعر وانا معك بين احضانك اشعر بانوثتى وانسانيتى لكم انت طيب وجميل يا حبيبي انت ياجو يايوسف يا اغلي الناس بجد اتمنا اعيش العمر كله معاك انت جعلتنى اعيش ليله بالف ليله وليله ووجدتنى اطرب أذانك بالعظيمه ام كلثوم وهي تقول

ياحبيبي يالا نعيش في عيون الليل ونقول للشمس تعالي تعالي بعد سنه مش قبل سنه دى ليلة حب حلوه بالف ليله وليله بكل العمر هو العمر ايه غير ليله زى الليلة
بجد مش عارفه اوصف الليله دى ازى المتعه مش جنس وبس المتعه الحقيقيه هي اتنين يعيشو الاحساس تحس هي بيه في قلبها ويحس هو بيها في قلبه ويوسف انسان حساس ولذيذ ممتع جدا احاول اوصف احساسي ومتعتى بسرد بعض اللي الحصل بيننا في ليله حلوه
انا وحبيبي كنا وكأننا لاول مره نمارس الجنس لذلك قذف لبن اول زبر في كسي بعد نيكه قصيره جدا يدوب شعرت بحجم زبره في كسي يملي حواس كسي بالمتعه يدوب اخترق زبه جدران كسي الشهي والتقم كسي زبه بكل شراها نزل حبيبي احلا لبن احلا عسل احلا ماء حياة في روح كسي رحت في عالم تانى
لا احد يتخيل متعتى بانزال لبنه في كسي الا امرأة كسها شهي مثلي كم انت جميل ايها الرجل عندما تشعر المرأة بين احضانك بالمتعه واللذه كم انت جميل يايوسف بحبك ياجو بحبك جدا بحبك ياحبيبي بحبك اوى اوى اوى
ساب زبره في كسي فتره وفضلت حضناه وانا في قمة نشوتى وشهوتى سيبو فيا شويه ياحبيبي ونكنى نكنى نكنى اوى نكنى اوى بعد فترة متعه طلعه غرقان بالبنه لن استطيع انا افتح عينيا من اللذه كنت في عالم تانى ودنيا اخرى
حبيبي نشيط قعد علي رجليه وانا مستلقيه علي ظهري مازلت مستمتعه وضع رجليه خارج افخاذي وانا مستلقيه تحته واخرج زبره مسح زبره بالفوطه ومسح كسي ومسح اللبن والعسل من حول افخاذي ونزل يبوس كل حته في جسمى بداء بمص شفايفي وخدودي وباس بزازى ويعض حلماتى برفق وحنان حركنى وانا في قمة متعتى نيمنى علي بطنى وباس ضهري كتير ونزل علي اردافي المرتفعه ونام ببطنه علي اردافي ودعك زبه علي اردافي من فوق لتحت متعنى بكل شي ونزل بشفايفه علي اردافي يبوسهم ويعضهم ويحط اصبعه في طيزى ويمشي انامله من فوق لتحت بكل حنان ومتعه وحضنى وتقلب بيا من فوق مره ومن تحت مره وتقبيل وبوس في كل مكان ومستمر لمدة طويله واستلقينا بعد متعه حلو علي ظهرينا ننظر في اعين بعضنا ونبتسم بسمه خفيفه وبعد لحظات اقتربت منه واحتضنته بقوه وهمست في اذنه بحبك بموت فيك بعشقك
بادلنى هو العشق واسمعنى اطراءات وكلمات احلا من العسل انتى ست اوى انتى بنوته روعه انتى الذ وامتع انثى امتع ست في العالم انتى رديتى فيا الروح وحسيت انى ملكت العالم بيكى
قلت له وانت جميل اوي يا يويو
قال لي انا حاسس بيكى واراكى طفله بريئه في حضنى فيكى من البراءه والسماح انتى فعلا طفله جميله
ضحكت ونظرت بعيدا ثم نظرت في وجهه وانا اداعب باناملي شعر صدره وقلت بس انا اكبر منك يا جو باربع سنين قال انا شايفك اصغر منى بعشر سنين ضحكت بصوت مرتفع كده فعلا ابقي طفله ياعنى انا عمري كده 13 سنه ههههههههههههه لذيذ انت اوى قال فانا اركى في برائتك اصغر من ذلك
قلت يا حبيبي المهم اننا حسين ببعض وبحبنا وعشقنا
انا اردتها ان تكون ليله حلوه فكان ما اردت لامست كل جسده باناملي اتحسس جسده واذا به يتحرك للانتصاب الحلو زبه بعد هدنه ساعه من المداعبه والكلام الممتع اقتربت يدى من زبره فوجدته ينتفخ في يدى بلذت الشوق وانتصب زبه ودون ان يطلب قلت له خليك زاى مانت نايم علي ضهرك واترك نفسك لي ادلعك براحتى قال لي اعملى فيا كل حاجه انا مستسلم لكى تماما عاوزك تهيجينى وتولي انتى كل شي لما تشعري بشهوتك نكينى انتى نامى علي ونكينى بكسك حبيبي حبيبي كسك فضلت اداعب زبره بيدى وفضلت ابوسه وابوس عروقه المنتفخه وابوس راسه واحرك شفايفي علي راس زبره بكل الاوضاع وبكل الاتجاهات ودخلت راس زبره في بقي ومصيته وشويه شويه دخلت زبره كله في فمى وامصه وهو مستمتع بيا علي الاخر وانا متلذذه بما افعل وكانت يده تلعب في طيزي وفضلت امص زبره وادخله للخصيتين وابوس وابلع خصيتيه واحاول بالعشق انشط الدم في زبره حتى اذا دخله كسي يكون في كامل قوته فيشعرنى بالمتعه القويه لانى احب زبره منتفخ في كسي حتى يستطيع ملئ حواف وجوانب كسي
نزلت عليه بحواف كسي احك شفراتى بزبره وادخلت بيدى راس زبره في كسي ونزلت عليه حتى غاص في كسي شعرت وكأن نار تشتعل في جسدى لايطفيها غير ماء زبره داخل كسي
وفضلت اطلع وانزل علي زبره انيكه امتع نيك في زبره بكسي المشتاق للمتعه زبر حبيبي جو في كسي نار وشهد كسي نار مولع عاوزه افضل كده علطول مش بشبع من النيك ابدا بالذات لو حبيبي عسل كده وممتع ولذيذ وفضلت فوق حبيبي اقوله زبرك حلو زوبرك عسل ومتعه يا جو بحبك وابوسه في شفايه وحاطه خدي علي خده وانا شغاله علي زبره بكسي المولع نار بعشق النيك منك اوى يا احلا نيكنى يانيكنى يانيكنى انا متناكتك وانت متناكى سمعنى هو احلا كلام سكس ياعسل انتى ياحلوه بعشقك كسك بعشقك بعبدك بموت في كسك وفيكى بحب طيزك وحلاوت بزازك
انتى احلا بنوته انتى انثي جامده وممتعه انتى الحب والهنا انتى يا احلا متناكه يا ايمى الحلوه يا ايمى العاشقه انا بعشقك ياعاشقه يادايبه ياحلوه يامتناكه يا احلا متناكه يامتناكه بحبك
قلتله المتناكه بتعشقك وبتعشق نيكك فيها المتناكه دى بتاعتك انت لوحدك متناكتك انت وبس يانيك المتناكه نيك المتناكه والمتناكه تنيكك يانيكنى انا متناكه وانت متناكى يانيكنى نكنى نكنى نكنى يامتناكى نكنى نيك ياحبيبي ياعشيقى نيك المتناكه كل ده وانا راكبه علي زبره بكسي انيكه بكسي وينيكنى بزبره اه من زبره وحلاوت زبره اه اه اه اه اه اه اح اح اح اح اح اح اح اوف اف اف اف اف اي اي اي اي اي اي اممم امممممم امممم اموت ياحبيبي فيك ربع ساعه من النيك المتواصل ونزل كل الشهد والمتعه يطفي بيه ناري ونار كسي الحامى بداءت اهداء ونمت في حضنه وهو حضنى جنبه جامد خدى علي خده وبزازى علي صدره وبطنى علي بطنه وزبره في كسي مازال ينزل شهوته وهو يتاوه وانا اتنهد واتاوه من فرط المتعه واللذه وفضلنا كمان ربع ساعه وبعد ساعه اخره من اللذه والمتعه لم اعيش مثلها في حياتى مع عشيق قبله شعرنا احنا الاثنين بالنوم
نوم ايه في ليلة حب حلوه بالف ليله وليله ياحبيبي تعالا ناخد حمام ونام في حضن بعض حبيبي قالي ناخد حمام ونكمل احل حب وعشق ودلع ونيك للصبح بجد الواد يوسف ده لذيذ ولو عاشر واحده مره مش ممكن تنساه طول حياتها
اخدنى وانا في حضنه للحمام وفتح الماء الدافئ واحنا حضنين بعض الدش ينزل الماء علينا وهو يغسل جسمى وضهري وكسي وانا اغسل جسمه وشعره وزبره وهو غسل العسل من كسي ووراكى هو حمانى وانا حميته والتفينا بفوطه واحده ورجعتا نمنا علي السرير وحضنا بعض ربع ساعه نبوس وندلع ونهزر كنت مايعه علي اخري معاه مايعه وصايعه وبايظه وكل حاجه حلوه كلي غنج ودلع وهو مبهور بحجم طيزى فضل يبوس في طيزى كتير ويمص حلماتى اكتر قمت ودخلت المطبخ اجيب حاجه ناكلها بالفعل اكلنا لحمه مشويه كنا جيبنها واحنا رجعين وفاكهه وشربنا الشاي وقعدنا مع بعض لحظات حلوه كل ده وانا بالكولت فقط وهو بالشرط فقط واخدني حبيبي رغم انى اثقل واجمد منه في جسمى لكن هو جسمه رياضي شالنى زاى ما اكون عصفوره ونيمنى علي السرير وبداء حبيبي.......................... معلش انا اتعبت وحبيبي كانت ليلته بالف ليله وليله!

وما زلت اتذكر هذه الليله التي شبع جسمي من النياكه فيها
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%