NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مربربة وكبيرة

نسوانجى متقحرط
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
قصة نيكي من الرجل المريض
اسمي فوفو وعمري 26 سنة

جسدي وملامحي انثوية بشكل كبير جداً

حيث اني ابيض البشرة وجسمي ممتليء ( مربربة ) ولدي طياز كبيرة ومربربة جداً وايضاً بزازي كبيرة ومنتفخة جداً ودايما مقومة ومشدودةوالحلمات واقفة .

و القصة دي عن ابن جارنا الذي لديه مرض خلقي

( مغولي ) نوعاً ما وجسمه كبير وضخم ولكن عقله لا يستوعب كثير حاجات بيفهمها وحاجات لا

ودايماً بكون معاه علشان هو بيحب يكون معايا دايماً وبيرتاح ليا . رغم ان سنه اكبر مني بكتير

ودايماً كنا بنمزح ونلعب بالايادي كثير

وفي يوم كنا جالسين على الارض ونأكل وهو كان يلبس ثوب نوم عادي وفي لحظة انشغاله بالاكل وبالصدفة جات عيني على زبه لأنه ما كانيلبس اي حاجة تحت الثوب وما بيدرك بأن زبه مكشوف وواضح ومش منتبه اني شايفة زبه . كان زبه لونه اسمر وكبير جداً فجأة في وقتها انا بدأت احس بمحنة في طيازي وبزازي وكانت طيازي تفتح وتقفل لوحدها تلقائياً كأنها عايزة زب يدخل فيها ويريحها . وبسبب المحنة قمت وخرجت وطلعت البيت و في الليل وقبل النوم ما فارقني زبه لحظة والمحنة مستمرة والهيجان بيزيد كل ما بفتكر زبه التخين والكبير .

وطيازي هايجة من منظر زبه .وكنت بتخيله لو يغتصبني بزبه الضخم ويلقحني بزبه ويغرق طيازي لبن كتير .

ويرضع بزازي ويمصهم مص جامد .

ويشفط حلماتي بقوة ويستمتع بيهم ووقتها كان صدري منفوخ ومقوم جدا. من المحنة والهيجان .

ثاني يوم تحممت ولبست شورت قصير جداً وضيق بحيث يظهر نصف طيازي الملبن وغرقان لجوه بين الفردتين

وبلوزة قصيرة وضيقة بتبين نص بزازي الكبيرة

وكنت عارفة بأنه لوحده في البيت فنزلت عنده

وبدأنا بالكلام والمزح وبعمل حركات قدامه بغنج ودلع .

ووقتها كنت في افكر في لعبة نلعبها عن طريق الحركة

بحيث اني اخلع الشورت والبلوزة واخليه يشوف جسمي العاري والمربرب و يشوف طيازي وينتصب زبه لمنظرها فاذا انتصب زبه بكملالخطة .وفعلاً لما شافني وشاف طيازي الملبن بتترجرج وحجمها كبير اوي وكانت اول مرة يشوفني بدون ملابس. وحسيت انه انصدم لما شافطيازي البيضاء كبيرة وبتترجرج من اي حركة خفيفة

وقف زبه على الاخر وظهرت عليه اثار الشهوة فقام ومسكني وبدأ يلعب معايا وانا عملت نفسي مش فاهمة حاجة علشان اشوفه هيعمل ايه .

وفعلاً بدأ يجري ورايا ويطاردني وزبه يتدلى بين رجليه ومنتصب جداً وطيازي بتترجرج جداً والفردتين يخبطو في بعض وبتطلع صوتواضح وكل مرة يمسكني فيها بيمسك بفردات طيازي ويفعصها بقوة ويسحبها بقوة ويفتحهم ويشوف مابين الفردتين( الخرم ) وخصوصاً لمايشوفها بتهتز بقوة واللحم بيترجرج بشكل واضح

وانا ساكتة و ما بامنعه واعمل نفسي مش فاهمة حاجة

بس بتمحن وبقول ااااااااه ااااااااااح ااااي

ومرات بيمسكني ويثبتني وبيمص بزازي مص جامد ويسيبني اهرب ويمسكني تاني وهكذا لحد ماشفت زبه بدأ ينقط مني فعرفت انه وصللمرحلة الاستعداد للنيك والتلقيح وبدء عملية النيك بين زبه الكبير وطيازي المربربة .

بعدها عملت حركة واحنا بنلعب بحيث نكون واقفين

وانا اكون قدامه عريانة و وطيازي مكشوفة ليه

فعملت كده ووقفت على الطاولة ورافعة طيازي لفوق

وعملت وضعية النيك والفردتين مفتوحة من النص .

وعملت اني زعلانة وقلت له يلا تعال ساعدني واوقف ورايا علشان اجيب الحاجة اللي طاحة ورا الطاولة

واخليه يقرب ويساعدني

فجا ورايا وحط ايده على الطاولة علشان يساعدني وما اطيح في الناحية التانية من الطاولة فجأة زبه دخل في وسط طيازي بالغلط وغطسجوه بين فردتين طيازي حسيت بحاجة روعة وزب كبير ودافي وقتها قلت بمحنة اااااااه اممممم .

فلما حسيت بزبه وصل لفتحة طيزي

ابتديت اتمحن اااااااح ااااااااه فقلت له

مش عارفة اجيب الغرض وخايفة اطيح

فكان بيضغط بقوة علشان ماسك الطاولة

فجأة دخل راس زبه واتزحلق لجوه قلت ااااااه ااااااححححح وابتديت ارجع طيازي ناحيته لورا على زبه علشان يدخل كله ااااااهاممممممم

وببص عليه لقيته مبتسم وعرقان كتير مش عارفة ليه

ممكن من شهوته لان زبه اول مرة يدخل في طياز ملبن

فجأة قام ضاغط عليا بكل قوته

ودخل زبه كله بالكامل لحد بيوضه انا تأوهت بصوت عالي اااااااااه اااااااييي ااااااحححح بالراحة بلييز وبدأت اقمط عليه بطيازي واعصرهبقوة اااااح وهو بدأ ينيكني بقوة وطيازي بتتهز بقوة وصوت النيك كان عالي طع طع طع وانا اصوت من المحنة اااااااه ااااااااح كمان دخلهكله ااااااح

وبعدها بوقت حسيت بحاجة سخنة اوي بتنزل جوه طيازي

وطيزي بتهز بشكل قوي وواضح

وفضل حوالي نص ساعة بيفرغ لبنه جوه طيزي لحد ما اتملت للاخر وطلع زبه بنفس طريقة زب الحصان لما يخلص نيك اااااااح .

بعدها بأسبوع طيازي اتنفخت وكبرت زيادة بسبب تلقيحه ونيكه و حسيت اني لازم اتلقح منه مرة ثانية

فنزلت عنده وماكان في احد الا هو بس .

اعطيته الجوال يلعب فيه وخليته ينام على ظهره ونزلت سرواله وطلعت زبه الكبير ااااااح مسكته ومصيته لحد ماوقف على اخره اااااه فقمتوجيت فوقه وحطيت طيازي على زبه

واتمحنت عليه واتلوى ااااااح لحد مادخل كله ااااااه ااااااح

روعة ااااااح وقعدت احلبه بطيازي واطلع وانزل واتنطط عليه اااااااه وطيازي بتلطم لطم جامد وبعدها جا ابوه الشايب وشافني من وراالباب وانا فوق زب ابنه طالعة نازلة وطيازي الكبيرة بترج رج جامد فجأة التفت لورا و لقيته واقف ورايا ومطلع زبه وكان زبه واقف للاخر .

فقام ساحبني من على زب ابنه وهو لسه بينزل لبنه جوه طيازي ااااااه .

اخدني للغرفة في الحوش ورماني على السرير

وعلطول جا فوق طيازي وقام حاشر زبه الكبير ودخله مرة وحدة بسرعة ااااااه لا اااااي

وبدأ في نيكي وتلقيحي وطيازي بتهز هز تحته لحد مانزل لبنه هو كمان جوه واتملت طيازي لبن للاخر لحد مابقت تنقط مني والفردتين صارومفلوقين نصين ومفتوحين .

• عجبني
التفاعلات: Bhzyman, docter, دنچوانalx و 3 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%