NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه قصة من ايام المراهقة (ام زينب)

• بيضحكني
التفاعلات: AMGjr
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ياريتك حزنت اي الصدمه دي😂
معذور الراجل بيذاكر وطلعان عينه فى المذاكرة جابه حول لا إرادى 😂😂😂😂

معذور الراجل بيذاكر وطلعان عينه فى المذاكرة جابه حول لا إرادى 😂😂😂😂
**** يعينه و****

• حبيته
  • حبيته
التفاعلات: J U B A
  • عجبني
التفاعلات: 5 Star
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: AMGjr و T i to
  • أتفق
التفاعلات: 5 Star
اغلب الشباب عدو بالموقف دا والعلقه دى
بس الى انتو متعرفعوش انى اغلب البنات كانت بتتاخد بردو فى الرجلين وتترن علقه محترمه بردو بدون ذنب منها

• بيضحكني
اغلب الشباب عدو بالموقف دا والعلقه دى
بس الى انتو متعرفعوش انى اغلب البنات كانت بتتاخد بردو فى الرجلين وتترن علقه محترمه بردو بدون ذنب منها
مسمعتش صوتها وهى بتضرب يا دودو محدش عملها حاجة امها حتى مفكرتش تزعق ليها 😂😂😂😂😂😂

مسمعتش صوتها وهى بتضرب يا دودو محدش عملها حاجة امها حتى مفكرتش تزعق ليها 😂😂😂😂😂😂
بنات كتير من جيلى اترنو علقه محترمه لمجرد ان جالهم جوابات

اول حب ليا بنت الجيران كنت بكتب جوابات ليها فيها اغانى لهشام عباس وايهاب توفيق كان اسمها زينب فى البلكونة اللى قدامى فى يوم اسود مكلعتش فيه شمس رميت ليها جواب وهى واقفة وخدت الجواب وبدأت تقرأه وانا واقف فى البلكونة وشايف مدى السعادة اللى هى فيها وإذ فجاءة امها تقفش الجواب وهى بتقراه الدنيا قمت مقعدتش ام زينب نادت على امى وبتقزلها ابنك عامل فيها هانى شاكر وبيكتب لبنتى اغانى ويبعتهلها امى اعتذرت ليها وراحت قالت لوالدى طبعا اكيد انتو عارفين اللى هيتقال بعد كده انا كلت علقة مووووت بخرطوم المياه وكالعادة كان لازم افرهده الأول على ما يمسكنى عشان يضربنى وهنا الضرب كان بيتضاعف عشان الغلطة اللى عملتها وعشان انا طلعت عينه على ما عرف يمسكنى فى أول الحوار هو ماسك الخرطوم وبيقولى تعالى متخفش مش هضربك كنت عايز اقوله امال هتسحب منى بنزين بالخرطوم ده يا سيد الناس وعنيا ما تشوف الا النور انا كلت علقة الشارع كله كان سامع صوت صويتى من الضرب قصة حبة شهد عليها الشارع بتاعنا وانكرتها ام زينب
😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%