NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية قصة سودانية واقعية مرات خالي الكبير والصغير

اسمر زماني

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
18 مايو 2024
المشاركات
1
مستوى التفاعل
18
العمر
27
نقاط
138
الجنس
ذكر
الدولة
السودان
توجه جنسي
أنجذب للإناث
السلسلة الاولى







الاسماء والأماكن في القصة مش حاتتذكر بالاسم بس القصة حقيقية 100%



انا محمد عمري في وقت حصلت القصة دي 18 سنة وطولي 173 وزبري طويل وتخين اوي وكان عندي شهوة عالية شديد

انا ساكن مع عائلتي في ولاية واهلي في ولاية تانية المهم كنت عايز امتحن الثانوي فابوي وامي اقترحوا عليا اني امتحن مع اهلي في الولاية التانية انا سافرت لبيت جدي وهناك كان في خالاتي الاتنين معانا في نفس البيت واتنين من خيلاني معانا في نفس البيت والاتنين متجوزين خالي الاول اسمو عمر وعمرو حوالي 43سنة ومراتو هالة وعمرها حوالي 41 سنة طولها حوالي 150سنت مش تخينة ولا رفيعة حاجة كدا وسط وعندها طيز يغيظ وصدرها كبير ونافر المهم وصلت البيت وسلمت عليهم كلهم ورحبو بيا شديد خصوصا اني كنت شاطر ومتفوق في دراستي
أدوني غرفة لوحدي وتربيزة مذاكرة وهيأولي الجو للدراسة بعد ما خلصت من إجراءات التسجيل للمدرسة واتقبلت فيها كنت بمشي الصباح وبرجع الظهر المهم السنة عدت كم شهر وناس البيت كلهم بيحبوني وكنت الوحيد اللي في البيت فبترسل ليهم كلهم .مرات خالي كانت بتريدني شديد وعلاقتي معاها قريبة وانا كانت داخلة دماغي وعايز انيكها وعايز طريقة ادخل بيها المهم كنت بهزر معاها كتير وكانت بتلبس بيجامي بيتي قصيره ومصلقة علي جسمها طيزها كان باين وبزازها كمان انا هجت عليها شديد وكان خالي بينام يوم في الاسبوع برا البيت فانا كنت بنام في غرفتهم اليوم دا وكنت بفتح القنوات اللي بتجيب الرقص الشرقي والاغاني الأجنبية اللي بالمايوه وكنت بضرب حلاوة عليها(بضرب عشرة) وكنت عاوز اجيب معاها سكة بي اي طريقه فكنت بنوم بي بوكسر ومرات لما احس انها حا تخش علي كنت بطلع زبري وبيكون شادد اوي وبعمل فيها نايم وبفتح عيني نص نص فكنت بشوفها بتبص لي زبري بشوق ومحن ومرات بتيجي تلمسو علي فوق فوق عشان ما أصحا وتاني بتعمل انو بتصحيني كنت بعمل اني نومي تقيل علشان ما تاخد بالها اني اقصد الحاجة دي فبقت تتقرب مني شوية شوية بقينا علي الحالة كتير لحدي مافي يوم كدا كانت في المطبخ وندهت علي عشان افتحلها الاسطوانة بتاعت الغاز فجيت لقيتها لابسة بجامة مقسمة علي جسمها تقسيم هجت عليها وزبري وقف وجيت وراها وزبري بقا راشق في طيزها حسيتها عجبها وفتحت الغاز وجيت راجع بنفس الشارع رشقت في طيزها تاني مع انو في مكان واسع ممكن امشي من غير ما لمسها بس اخترت المسها حسيتها حاجة زيادة وكانت لابسة البيجامة من غير ستيان وشفت حماتها انتصبت زيادة وبقت ظاهرة واقفة انا هجت زيادة وعملت نفسي عايز حاجة من المطبخ ورجعت تاني وقفت وراها وحضنتها من وراها وزبري في طيزها وأيدي علي بزها وحلماتها وصغطتهم شديد حسيت بتأوهآتها وبتتمنع عصرت بزازها شديد وزبري راشق في طيزها وقامت خافت حد يجي قالت لي خلاص أخرج قبل ما يجي زول خاشي انا خرجت علي امل تاني مشيت وطلعت بعد نص ساعة كدا جيت لقيتها لسه في المطبخ وبتحمر في شيبس جيت تاني ومسكت فردت طيزها وزنقتها ومديت ايدي علي بزها وحلماتها وصغطتهم شديد تاني واخدت شيبس وقلت ليها هيجتيني شديد ونفسي فيك شديد اتنهدت ااااه وقلت لي خلاص أخرج بلاش دلوقتي وخرجت ورحت لعبت كرة وبعد كدا جيت المغرب صليت ومشيت اتغديت وبديت اذاكر بعد المذاكرة دخلت غرفتها لقيتها راقدة ومغمضة عنيها قمت بستها من شفايفها وهي ساحت وبدت تتجاوب معاي مديت ايدي علي بزازها وأيدي التانية علي رأسها وضاغطتها شديد ومست بزازها وعصرتها شديد وهي خلاص قربت تنزل قمت نزلت ايدي علي كسها لقيتها اتنفضت ونزلت وقامت قالت لي خلاص خالك راح يجي
قمت سبتها ورحت بعد شويه خالي جا وهم دخلو غرفتهم وكل ناس البيت نامو رحت اتصنت عليهو وكان الشباك بتاعهم فيهو كم قد ورحت وقفت في أكبر واحد بيخليني اشوفهم وشفتها هايجة عليه شديد ملصت ملابسو كلها وبدت تلعب في زبرو وقامت وقفت وقعدت بكسها عليهو وبقت تنطط عليها جامد وهيا هايجة نار بعد كدا قام رقدت علي ظهرها وخالي قام ودخل زبرو جوة كسها وفضل ينيك فيها جامد وهيا بتتأوه جامد اااااه كفاية مش قادرة اااااه اوووووفف كفاية كسي ااااه خلاص مش. قادرة نيك اووف نيكني جامد اااااه اوووف حا اجيب خلاااااص ااااااااااااه اااااااه اهاه اه اااااه وجابت. كتير اوي وخالي قام ينيك فيها تاني وهيا ااااه اوووف امممم ااااه اااه وجابو الاتنين مع بعض ااااااه ااااه ورقدو جمب بعض وهما عريانين واللبن نازل من كسها وباسو بعض جامد ورقدو نامو وانا في اللحظة ديك كنت ببلعب في زبري جاااامد وجبت مرتين علي جسمها
ومشيت نمت وصحيت تاني يوم مشيت المدرسة وبعد كدا رجعت البيت ودخلت نمت وجو صحوني قمت اخدت دش وجيت اكل اكلت واتونست مع ناس البيت كتير وضحك وهظار المهم تاني يوم كان عندنا قريبنا اتوفى قامو ناس البيت كلهم راحوا وكان الوفاة في حتة تانية وخلو مرات خالي في البيت وكنت انا معاها ومعايا اولاد خالتي صغار وعندي خالي بس دا بيجي البيت متأخر وطول اليوم برا البيت المهم جيت لقيتها في المطبخ قمت حضنتها وزبي في طيزها وأيدي في بزازها واتلفتت علي قمت بايسهاواندمجنا في البوسة شديد بعد كدا حسينا في حد جاي زحينا من بعض كان الاولاد عاوزين ياكلو ختت ليهم الاكل واكلو وبعد كدا راحوا عالتلفزيون وبعد المغرب بي ساعة كدا نامو وهي قالت لي تعال نوم معانا ما تمنش بي هناك علشان مفيش حد معانا بي جاي نمت معاهم وكانت لابسة قميص نوم خلاني اهيج عليها ونمنا علي كدا بعديها صحيت ماشي الحمام مشيت وانا راجع لقيتها نائمة وكسها باين اتاريها قلعت الاندر وولبستو علي اللحم قربت منها وصحيتها ورقدت عليها وشفايفنا مع بعض واخدتها في بوسة طويلة واندمجت في البوسة شديد وباستني جامد قمت قلعتها الروب وفضلت ابوس وبعد كدا نزلت علي بزازها افعص فيها ومرة ارضع ومرة بضفط علي حلماتها وهي ااااااه اوووف اااه اااه ااااه ارضع شديد ااااه اااااااامممم اااه بوس اااااه اوووووفف اااااااامممم اااه ااااه قمت نزلت علي كسها و لقيتها نضفتو عالاخر نزلت فيه لحس بلساني وصباعي وهي اتااه اااه اااخاممم اااه اااووف كمان اااه اااه أاااااه اااااااامممم اااه اااه اااه اااه اااه اااه اااه اااه اااه ااااه قمت طلعت زبري وكان عالاخر ورقدنا 69وكانت بتمص فيه جامد وانا نازل في كسها لحس وضغط وهيا اااااااامممم اااه بوس ومص ونيك جامد اااااااامممم اااه ااااه ااااه اااهااا اااه ااااه ااااه اااهااا لحدي ما جابت مرتين بعد كدا رقدت علي ظهرها وطلعت فوق ليها وخدت زبري ودخلتو في كسها وهياا ااا ه اااااااامممم اااه ااااه ااااه اااهااا اااه ااااه كمان نيكني جامد اوي اوي اوي اها ااااه اااهااا اااه اااه اااه ااااه ااااه ااااه ااااه نيك انا بحبك زبرك اكبر من زبر خالك بكتير جبتو من فين ريحني نيكني ااااه ااااه ااااه ااااه ريحني اااه ااااه ااااه ونزلت ابوس فيها وزبري في كسها وخلاص هيا حا اجيب حاجيب ااااه ااااه ااااه ااااه ااااه ااااه ااااه ااااه ااااه ااااه اوووف كفاية مش قادرة عليك كفاية كسي مولع نار كفاية اااه اااه اااه ااااه مش قادرة سيبني ابوس ايدك اااه ااااه ااااه نزلت علي بزازها وزبري لسه في كسها اااه ااااه ااااه ااااه ااااه وكنت خلا حا انزل خلاص قلت ليها حا نزل قامت مسكت علي برجليها وجبت جو كسها وقمت منها ورقدت جنبها قامت باستني وقالت أنا أول مرة اجيب كدا وأول مره يخش فيا زبر قدر دا وبقينا نبوس في بعض ورقدنا نمنا للصباح واليوم التاني كان ناس البيت جو وبقينا بنتعامل عادي قدامهم لحدي ما .........
انتظروني في السلسلة الجاية
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: AHMED 511, بتاع كل الناس, Dgr77 و 15 آخرين
كمل وماتتاخر
 
السلسلة الاولى







الاسماء والأماكن في القصة مش حاتتذكر بالاسم بس القصة حقيقية 100%



انا محمد عمري في وقت حصلت القصة دي 18 سنة وطولي 173 وزبري طويل وتخين اوي وكان عندي شهوة عالية شديد

انا ساكن مع عائلتي في ولاية واهلي في ولاية تانية المهم كنت عايز امتحن الثانوي فابوي وامي اقترحوا عليا اني امتحن مع اهلي في الولاية التانية انا سافرت لبيت جدي وهناك كان في خالاتي الاتنين معانا في نفس البيت واتنين من خيلاني معانا في نفس البيت والاتنين متجوزين خالي الاول اسمو عمر وعمرو حوالي 43سنة ومراتو هالة وعمرها حوالي 41 سنة طولها حوالي 150سنت مش تخينة ولا رفيعة حاجة كدا وسط وعندها طيز يغيظ وصدرها كبير ونافر المهم وصلت البيت وسلمت عليهم كلهم ورحبو بيا شديد خصوصا اني كنت شاطر ومتفوق في دراستي
أدوني غرفة لوحدي وتربيزة مذاكرة وهيأولي الجو للدراسة بعد ما خلصت من إجراءات التسجيل للمدرسة واتقبلت فيها كنت بمشي الصباح وبرجع الظهر المهم السنة عدت كم شهر وناس البيت كلهم بيحبوني وكنت الوحيد اللي في البيت فبترسل ليهم كلهم .مرات خالي كانت بتريدني شديد وعلاقتي معاها قريبة وانا كانت داخلة دماغي وعايز انيكها وعايز طريقة ادخل بيها المهم كنت بهزر معاها كتير وكانت بتلبس بيجامي بيتي قصيره ومصلقة علي جسمها طيزها كان باين وبزازها كمان انا هجت عليها شديد وكان خالي بينام يوم في الاسبوع برا البيت فانا كنت بنام في غرفتهم اليوم دا وكنت بفتح القنوات اللي بتجيب الرقص الشرقي والاغاني الأجنبية اللي بالمايوه وكنت بضرب حلاوة عليها(بضرب عشرة) وكنت عاوز اجيب معاها سكة بي اي طريقه فكنت بنوم بي بوكسر ومرات لما احس انها حا تخش علي كنت بطلع زبري وبيكون شادد اوي وبعمل فيها نايم وبفتح عيني نص نص فكنت بشوفها بتبص لي زبري بشوق ومحن ومرات بتيجي تلمسو علي فوق فوق عشان ما أصحا وتاني بتعمل انو بتصحيني كنت بعمل اني نومي تقيل علشان ما تاخد بالها اني اقصد الحاجة دي فبقت تتقرب مني شوية شوية بقينا علي الحالة كتير لحدي مافي يوم كدا كانت في المطبخ وندهت علي عشان افتحلها الاسطوانة بتاعت الغاز فجيت لقيتها لابسة بجامة مقسمة علي جسمها تقسيم هجت عليها وزبري وقف وجيت وراها وزبري بقا راشق في طيزها حسيتها عجبها وفتحت الغاز وجيت راجع بنفس الشارع رشقت في طيزها تاني مع انو في مكان واسع ممكن امشي من غير ما لمسها بس اخترت المسها حسيتها حاجة زيادة وكانت لابسة البيجامة من غير ستيان وشفت حماتها انتصبت زيادة وبقت ظاهرة واقفة انا هجت زيادة وعملت نفسي عايز حاجة من المطبخ ورجعت تاني وقفت وراها وحضنتها من وراها وزبري في طيزها وأيدي علي بزها وحلماتها وصغطتهم شديد حسيت بتأوهآتها وبتتمنع عصرت بزازها شديد وزبري راشق في طيزها وقامت خافت حد يجي قالت لي خلاص أخرج قبل ما يجي زول خاشي انا خرجت علي امل تاني مشيت وطلعت بعد نص ساعة كدا جيت لقيتها لسه في المطبخ وبتحمر في شيبس جيت تاني ومسكت فردت طيزها وزنقتها ومديت ايدي علي بزها وحلماتها وصغطتهم شديد تاني واخدت شيبس وقلت ليها هيجتيني شديد ونفسي فيك شديد اتنهدت ااااه وقلت لي خلاص أخرج بلاش دلوقتي وخرجت ورحت لعبت كرة وبعد كدا جيت المغرب صليت ومشيت اتغديت وبديت اذاكر بعد المذاكرة دخلت غرفتها لقيتها راقدة ومغمضة عنيها قمت بستها من شفايفها وهي ساحت وبدت تتجاوب معاي مديت ايدي علي بزازها وأيدي التانية علي رأسها وضاغطتها شديد ومست بزازها وعصرتها شديد وهي خلاص قربت تنزل قمت نزلت ايدي علي كسها لقيتها اتنفضت ونزلت وقامت قالت لي خلاص خالك راح يجي
قمت سبتها ورحت بعد شويه خالي جا وهم دخلو غرفتهم وكل ناس البيت نامو رحت اتصنت عليهو وكان الشباك بتاعهم فيهو كم قد ورحت وقفت في أكبر واحد بيخليني اشوفهم وشفتها هايجة عليه شديد ملصت ملابسو كلها وبدت تلعب في زبرو وقامت وقفت وقعدت بكسها عليهو وبقت تنطط عليها جامد وهيا هايجة نار بعد كدا قام رقدت علي ظهرها وخالي قام ودخل زبرو جوة كسها وفضل ينيك فيها جامد وهيا بتتأوه جامد اااااه كفاية مش قادرة اااااه اوووووفف كفاية كسي ااااه خلاص مش. قادرة نيك اووف نيكني جامد اااااه اوووف حا اجيب خلاااااص ااااااااااااه اااااااه اهاه اه اااااه وجابت. كتير اوي وخالي قام ينيك فيها تاني وهيا ااااه اوووف امممم ااااه اااه وجابو الاتنين مع بعض ااااااه ااااه ورقدو جمب بعض وهما عريانين واللبن نازل من كسها وباسو بعض جامد ورقدو نامو وانا في اللحظة ديك كنت ببلعب في زبري جاااامد وجبت مرتين علي جسمها
ومشيت نمت وصحيت تاني يوم مشيت المدرسة وبعد كدا رجعت البيت ودخلت نمت وجو صحوني قمت اخدت دش وجيت اكل اكلت واتونست مع ناس البيت كتير وضحك وهظار المهم تاني يوم كان عندنا قريبنا اتوفى قامو ناس البيت كلهم راحوا وكان الوفاة في حتة تانية وخلو مرات خالي في البيت وكنت انا معاها ومعايا اولاد خالتي صغار وعندي خالي بس دا بيجي البيت متأخر وطول اليوم برا البيت المهم جيت لقيتها في المطبخ قمت حضنتها وزبي في طيزها وأيدي في بزازها واتلفتت علي قمت بايسهاواندمجنا في البوسة شديد بعد كدا حسينا في حد جاي زحينا من بعض كان الاولاد عاوزين ياكلو ختت ليهم الاكل واكلو وبعد كدا راحوا عالتلفزيون وبعد المغرب بي ساعة كدا نامو وهي قالت لي تعال نوم معانا ما تمنش بي هناك علشان مفيش حد معانا بي جاي نمت معاهم وكانت لابسة قميص نوم خلاني اهيج عليها ونمنا علي كدا بعديها صحيت ماشي الحمام مشيت وانا راجع لقيتها نائمة وكسها باين اتاريها قلعت الاندر وولبستو علي اللحم قربت منها وصحيتها ورقدت عليها وشفايفنا مع بعض واخدتها في بوسة طويلة واندمجت في البوسة شديد وباستني جامد قمت قلعتها الروب وفضلت ابوس وبعد كدا نزلت علي بزازها افعص فيها ومرة ارضع ومرة بضفط علي حلماتها وهي ااااااه اوووف اااه اااه ااااه ارضع شديد ااااه اااااااامممم اااه بوس اااااه اوووووفف اااااااامممم اااه ااااه قمت نزلت علي كسها و لقيتها نضفتو عالاخر نزلت فيه لحس بلساني وصباعي وهي اتااه اااه اااخاممم اااه اااووف كمان اااه اااه أاااااه اااااااامممم اااه اااه اااه اااه اااه اااه اااه اااه اااه ااااه قمت طلعت زبري وكان عالاخر ورقدنا 69وكانت بتمص فيه جامد وانا نازل في كسها لحس وضغط وهيا اااااااامممم اااه بوس ومص ونيك جامد اااااااامممم اااه ااااه ااااه اااهااا اااه ااااه ااااه اااهااا لحدي ما جابت مرتين بعد كدا رقدت علي ظهرها وطلعت فوق ليها وخدت زبري ودخلتو في كسها وهياا ااا ه اااااااامممم اااه ااااه ااااه اااهااا اااه ااااه كمان نيكني جامد اوي اوي اوي اها ااااه اااهااا اااه اااه اااه ااااه ااااه ااااه ااااه نيك انا بحبك زبرك اكبر من زبر خالك بكتير جبتو من فين ريحني نيكني ااااه ااااه ااااه ااااه ريحني اااه ااااه ااااه ونزلت ابوس فيها وزبري في كسها وخلاص هيا حا اجيب حاجيب ااااه ااااه ااااه ااااه ااااه ااااه ااااه ااااه ااااه ااااه اوووف كفاية مش قادرة عليك كفاية كسي مولع نار كفاية اااه اااه اااه ااااه مش قادرة سيبني ابوس ايدك اااه ااااه ااااه نزلت علي بزازها وزبري لسه في كسها اااه ااااه ااااه ااااه ااااه وكنت خلا حا انزل خلاص قلت ليها حا نزل قامت مسكت علي برجليها وجبت جو كسها وقمت منها ورقدت جنبها قامت باستني وقالت أنا أول مرة اجيب كدا وأول مره يخش فيا زبر قدر دا وبقينا نبوس في بعض ورقدنا نمنا للصباح واليوم التاني كان ناس البيت جو وبقينا بنتعامل عادي قدامهم لحدي ما .........
انتظروني في السلسلة الجاية
سردك للقصه جميل
 
  • عجبني
التفاعلات: فارس فارس فارس
Jixlc6G.jpg
 
  • عجبني
التفاعلات: عبدو جدو، jakabd و amr 7a7a
القصه لو كانت بي اللغه السودانيه يكون أفضل بدل التصنع ومحاولتك لي إدخال لهجات تانيه بدايه موفقه تعتبر ي زولي
 
  • عجبني
التفاعلات: بتاع كل الناس و سودانيه٢٤
كمل وماتتاخر
 
السلسلة الاولى







الاسماء والأماكن في القصة مش حاتتذكر بالاسم بس القصة حقيقية 100%



انا محمد عمري في وقت حصلت القصة دي 18 سنة وطولي 173 وزبري طويل وتخين اوي وكان عندي شهوة عالية شديد

انا ساكن مع عائلتي في ولاية واهلي في ولاية تانية المهم كنت عايز امتحن الثانوي فابوي وامي اقترحوا عليا اني امتحن مع اهلي في الولاية التانية انا سافرت لبيت جدي وهناك كان في خالاتي الاتنين معانا في نفس البيت واتنين من خيلاني معانا في نفس البيت والاتنين متجوزين خالي الاول اسمو عمر وعمرو حوالي 43سنة ومراتو هالة وعمرها حوالي 41 سنة طولها حوالي 150سنت مش تخينة ولا رفيعة حاجة كدا وسط وعندها طيز يغيظ وصدرها كبير ونافر المهم وصلت البيت وسلمت عليهم كلهم ورحبو بيا شديد خصوصا اني كنت شاطر ومتفوق في دراستي
أدوني غرفة لوحدي وتربيزة مذاكرة وهيأولي الجو للدراسة بعد ما خلصت من إجراءات التسجيل للمدرسة واتقبلت فيها كنت بمشي الصباح وبرجع الظهر المهم السنة عدت كم شهر وناس البيت كلهم بيحبوني وكنت الوحيد اللي في البيت فبترسل ليهم كلهم .مرات خالي كانت بتريدني شديد وعلاقتي معاها قريبة وانا كانت داخلة دماغي وعايز انيكها وعايز طريقة ادخل بيها المهم كنت بهزر معاها كتير وكانت بتلبس بيجامي بيتي قصيره ومصلقة علي جسمها طيزها كان باين وبزازها كمان انا هجت عليها شديد وكان خالي بينام يوم في الاسبوع برا البيت فانا كنت بنام في غرفتهم اليوم دا وكنت بفتح القنوات اللي بتجيب الرقص الشرقي والاغاني الأجنبية اللي بالمايوه وكنت بضرب حلاوة عليها(بضرب عشرة) وكنت عاوز اجيب معاها سكة بي اي طريقه فكنت بنوم بي بوكسر ومرات لما احس انها حا تخش علي كنت بطلع زبري وبيكون شادد اوي وبعمل فيها نايم وبفتح عيني نص نص فكنت بشوفها بتبص لي زبري بشوق ومحن ومرات بتيجي تلمسو علي فوق فوق عشان ما أصحا وتاني بتعمل انو بتصحيني كنت بعمل اني نومي تقيل علشان ما تاخد بالها اني اقصد الحاجة دي فبقت تتقرب مني شوية شوية بقينا علي الحالة كتير لحدي مافي يوم كدا كانت في المطبخ وندهت علي عشان افتحلها الاسطوانة بتاعت الغاز فجيت لقيتها لابسة بجامة مقسمة علي جسمها تقسيم هجت عليها وزبري وقف وجيت وراها وزبري بقا راشق في طيزها حسيتها عجبها وفتحت الغاز وجيت راجع بنفس الشارع رشقت في طيزها تاني مع انو في مكان واسع ممكن امشي من غير ما لمسها بس اخترت المسها حسيتها حاجة زيادة وكانت لابسة البيجامة من غير ستيان وشفت حماتها انتصبت زيادة وبقت ظاهرة واقفة انا هجت زيادة وعملت نفسي عايز حاجة من المطبخ ورجعت تاني وقفت وراها وحضنتها من وراها وزبري في طيزها وأيدي علي بزها وحلماتها وصغطتهم شديد حسيت بتأوهآتها وبتتمنع عصرت بزازها شديد وزبري راشق في طيزها وقامت خافت حد يجي قالت لي خلاص أخرج قبل ما يجي زول خاشي انا خرجت علي امل تاني مشيت وطلعت بعد نص ساعة كدا جيت لقيتها لسه في المطبخ وبتحمر في شيبس جيت تاني ومسكت فردت طيزها وزنقتها ومديت ايدي علي بزها وحلماتها وصغطتهم شديد تاني واخدت شيبس وقلت ليها هيجتيني شديد ونفسي فيك شديد اتنهدت ااااه وقلت لي خلاص أخرج بلاش دلوقتي وخرجت ورحت لعبت كرة وبعد كدا جيت المغرب صليت ومشيت اتغديت وبديت اذاكر بعد المذاكرة دخلت غرفتها لقيتها راقدة ومغمضة عنيها قمت بستها من شفايفها وهي ساحت وبدت تتجاوب معاي مديت ايدي علي بزازها وأيدي التانية علي رأسها وضاغطتها شديد ومست بزازها وعصرتها شديد وهي خلاص قربت تنزل قمت نزلت ايدي علي كسها لقيتها اتنفضت ونزلت وقامت قالت لي خلاص خالك راح يجي
قمت سبتها ورحت بعد شويه خالي جا وهم دخلو غرفتهم وكل ناس البيت نامو رحت اتصنت عليهو وكان الشباك بتاعهم فيهو كم قد ورحت وقفت في أكبر واحد بيخليني اشوفهم وشفتها هايجة عليه شديد ملصت ملابسو كلها وبدت تلعب في زبرو وقامت وقفت وقعدت بكسها عليهو وبقت تنطط عليها جامد وهيا هايجة نار بعد كدا قام رقدت علي ظهرها وخالي قام ودخل زبرو جوة كسها وفضل ينيك فيها جامد وهيا بتتأوه جامد اااااه كفاية مش قادرة اااااه اوووووفف كفاية كسي ااااه خلاص مش. قادرة نيك اووف نيكني جامد اااااه اوووف حا اجيب خلاااااص ااااااااااااه اااااااه اهاه اه اااااه وجابت. كتير اوي وخالي قام ينيك فيها تاني وهيا ااااه اوووف امممم ااااه اااه وجابو الاتنين مع بعض ااااااه ااااه ورقدو جمب بعض وهما عريانين واللبن نازل من كسها وباسو بعض جامد ورقدو نامو وانا في اللحظة ديك كنت ببلعب في زبري جاااامد وجبت مرتين علي جسمها
ومشيت نمت وصحيت تاني يوم مشيت المدرسة وبعد كدا رجعت البيت ودخلت نمت وجو صحوني قمت اخدت دش وجيت اكل اكلت واتونست مع ناس البيت كتير وضحك وهظار المهم تاني يوم كان عندنا قريبنا اتوفى قامو ناس البيت كلهم راحوا وكان الوفاة في حتة تانية وخلو مرات خالي في البيت وكنت انا معاها ومعايا اولاد خالتي صغار وعندي خالي بس دا بيجي البيت متأخر وطول اليوم برا البيت المهم جيت لقيتها في المطبخ قمت حضنتها وزبي في طيزها وأيدي في بزازها واتلفتت علي قمت بايسهاواندمجنا في البوسة شديد بعد كدا حسينا في حد جاي زحينا من بعض كان الاولاد عاوزين ياكلو ختت ليهم الاكل واكلو وبعد كدا راحوا عالتلفزيون وبعد المغرب بي ساعة كدا نامو وهي قالت لي تعال نوم معانا ما تمنش بي هناك علشان مفيش حد معانا بي جاي نمت معاهم وكانت لابسة قميص نوم خلاني اهيج عليها ونمنا علي كدا بعديها صحيت ماشي الحمام مشيت وانا راجع لقيتها نائمة وكسها باين اتاريها قلعت الاندر وولبستو علي اللحم قربت منها وصحيتها ورقدت عليها وشفايفنا مع بعض واخدتها في بوسة طويلة واندمجت في البوسة شديد وباستني جامد قمت قلعتها الروب وفضلت ابوس وبعد كدا نزلت علي بزازها افعص فيها ومرة ارضع ومرة بضفط علي حلماتها وهي ااااااه اوووف اااه اااه ااااه ارضع شديد ااااه اااااااامممم اااه بوس اااااه اوووووفف اااااااامممم اااه ااااه قمت نزلت علي كسها و لقيتها نضفتو عالاخر نزلت فيه لحس بلساني وصباعي وهي اتااه اااه اااخاممم اااه اااووف كمان اااه اااه أاااااه اااااااامممم اااه اااه اااه اااه اااه اااه اااه اااه اااه ااااه قمت طلعت زبري وكان عالاخر ورقدنا 69وكانت بتمص فيه جامد وانا نازل في كسها لحس وضغط وهيا اااااااامممم اااه بوس ومص ونيك جامد اااااااامممم اااه ااااه ااااه اااهااا اااه ااااه ااااه اااهااا لحدي ما جابت مرتين بعد كدا رقدت علي ظهرها وطلعت فوق ليها وخدت زبري ودخلتو في كسها وهياا ااا ه اااااااامممم اااه ااااه ااااه اااهااا اااه ااااه كمان نيكني جامد اوي اوي اوي اها ااااه اااهااا اااه اااه اااه ااااه ااااه ااااه ااااه نيك انا بحبك زبرك اكبر من زبر خالك بكتير جبتو من فين ريحني نيكني ااااه ااااه ااااه ااااه ريحني اااه ااااه ااااه ونزلت ابوس فيها وزبري في كسها وخلاص هيا حا اجيب حاجيب ااااه ااااه ااااه ااااه ااااه ااااه ااااه ااااه ااااه ااااه اوووف كفاية مش قادرة عليك كفاية كسي مولع نار كفاية اااه اااه اااه ااااه مش قادرة سيبني ابوس ايدك اااه ااااه ااااه نزلت علي بزازها وزبري لسه في كسها اااه ااااه ااااه ااااه ااااه وكنت خلا حا انزل خلاص قلت ليها حا نزل قامت مسكت علي برجليها وجبت جو كسها وقمت منها ورقدت جنبها قامت باستني وقالت أنا أول مرة اجيب كدا وأول مره يخش فيا زبر قدر دا وبقينا نبوس في بعض ورقدنا نمنا للصباح واليوم التاني كان ناس البيت جو وبقينا بنتعامل عادي قدامهم لحدي ما .........
انتظروني في السلسلة الجاية
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%