NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,841
مستوى التفاعل
12,217
نقاط
20,013
صباح الخير أو مسا الخير ع حسب التوقيت الي بتقرا فية قصتي انا قصتي طويلة جدا مش عارف ابداء منين
بدأت وانا عندي 12 سنة انا دلوقتي 23 سنة
بفكر أكتب واحدة عن إلي بيمر معايا حاليا
واكتبلكو حصل أي زمان بس خليني اعرفكو بنفسي الأول أنا موندي من القاهرة الحمد.... حالي المادي كويس جدا 160 سم وزني 80 لوني قمحي زي اغلب المصرين بصو بقا عالشان متتهوش مني
أنا شخص مقسوم آتنين بتاع العشؤايات و النواصي و الخناقات و بتاع النزهة و الزمالك و المناطق الراقية
و شغلي بقا قصة تانية انا معايا كذا صنعة و فاتح شغل ف كذا مجال ابتديت من تحت الصفر و وصلت للي انا فية بصراحة من غير زعل أنا الأول كنت بفتكر إن القصص دي فيك لحد م قريت قصة أنا و مرات خالي للكاتب المتميز ( نفسي اتعرف علية) و قصة العائلة أساس المتعة للكاتب المتميز ( zema for sex)
القصتين دول ب الذات حسيت من أسلوب الكتابة إن فعلان القصص دي حقيقة و حبيت أكتبلك قصتي
قصة واقعية 100×100 هيا محارم علي سكس عربي أبطالها
1 شروق بوابتي لعالم المتعة
٢ اية ( اوشا) العشق
٣ انچي (انوش) الحنين
٤ رانيا إلي مبتكسرليش طلب
٥ إسراء ( سوسكا)
٦ إسراء ( ريشة)
٧ منة ( منوش) نقطة تحول في حياتي
٨ (ميادة) عمدة دهب
٩ (حياة) حياتها قريبة من حياتي كانت فقيرة و بقت هانم
١٠ (بسنت) دي بقا حكايتها حكاية صحبتي ف الجامعة
١١ فاطمة السويس
وفي شخصيات كتير بس هتظهر ف وقتها و هتكون ثانوية مش أساسي
أحداث القصة دي المفروض تبداء وانا عندي ١٢ سنة بس سوري هعمل كنترول علي سنتين و نبتدي وأنا ١٤ يالة نبتدي في يوم كان عندي ١٤ سنة لقيت ادد مبعوتلي من واحدة إسمها (شروق) كنت *** ساعتها ولسة ببلغ كنت ف مرحلة( شايلو ع كتفي) المهم قبلت الادد بنت إسكندرانية أكبر مني ب ٣ سنين 1٧ سنة اتكلمنا وحبينا بعض كل دة شات و اتفقنا نتقابل و اتقابلنا و اتعرفنا ع بعض آكتر وحبيتها هيا بقا عندها ١٩ و انا ١٦ و كانت أول مفاجأة
قالتلي يا موندي : انتا بتهيج
كنت مكسوف ساعتها ف قولتلها صوتك كنا بنتكلم فون
قامت قالت اةةةةةة ف الفون خلتني اهيج و
لقيت عنتر وقف (اقتباس من ظيمة فور سكس)
و قالتلي اي هجت ولا لسة مبيقفش 😂
بتلقائية لقيتني بقولها لا بيقف يا كسمك
قالتلي طب قولي يا لبوة
قولتلها لاء لما تتناكي الأول
قالتلي طب وريني
و في ثانية عملت معاها سكس فون
و قولتها لابسة أي
قالتلي عريانة
وبعد كدة يا جوزي يا حبيبي تقولي البسلك أي
قومت قالع أنا كمان و قعدت أقولها العبي في بتاعك وتعد تلعب و تموت
و تعد تقولي ادخلو يا حبيبي
واقولها لسة يا لبوة
لما تتعدي عالشان تعرفي إني راجل
وقولتلها خدي حلمة بزك الشمال في بوقك
و قولتلها آنتي لبوتي و قعدت تقولي يلاا يا موندي دخلو بقا
قومت قولتلها انا بدخلو اهوو قعدت توحوح و تقولي هخربشك دخلو براحة...... اقتباس
(كانت شروق شوشو عندها ١٩ سنة بس كانت لبوة جداا وكانت بتعرف تمتعني و كانت بتديني ثقة بنت متناكة في نفسي كانت بتحسسني إنها فعلان مراتي كانت بتقرفي كل شوية اتصلات أنا رايحة ف كذا انا هعمل كذا كانت فعلان مراتي و لما بسألها مبتتكلميش حد غيري تقولي وأنا هكلم لي بتريحني ووقت محتاجك بتكون معايا ايوة ف الفون بس بجد انتا أقرب ليا من الي قاعدين معايا. ف البيت )
قومت قولتلها سيبي بزك بقا وهاتي بوسة
اموووووواة قامت مدياني بوسة و قالتلي لا انا مش مستحملة انا عاوزة أشوف زب دلوقتي قامت متصلة فديو ع الماسنجر و قعدت تلعب ف نفسها لحد م ماتت وأنا كنت مستغرب إزاي مجبتش كل دة مع اني بضرب عشرة بيجو بسرعه و هيا كمان استغربت بكلمها فديو وهيا بتلعب وأنا بضربها هيا جابت كتير وانا لسة مجبتش و خلصنا وأنا مجبتش
و دخلت استحميت أنا وهيا فديو
وبعدين قفلنا ونمنا
تآني يوم لقيتها بتصحيني م النوم بتقولي امك فطرتك ولا تيجي عند مراتك تفطرك قولتلها الساعه كام قالتلي يا قلب شوشو الساعة ٦ قولتلها كسمك إحنا مخلصين الساعة ٢ قالتلي انا نمت وصحيت ف معاد الجامعة
لأنها كانت ف كلية تجارة فقولتلها طب اتخمدي وسبيني أنام
وقفلت مجاليش نوم
فكلمتها فتحت علطول فقولتلها امك فين قالتلي ف المدرسه كانت مدرسه فرنساوي و بقد مديرة مدرسة ف اسكندرية واخوها مهندس وعايش ف القاهرة مع مراتو جمب أهلها و ابوها محاسب ف الكويت
ف قولتلها تعملي أي لو قولتلك هجيلك
لقيتها بتقولي هخليك تفتحني معنديش اغلي منك ايوة بس انا أصغر منك و علي قدي قالتلي لو ع الفلوس ف فلوسي هيا فلوسك احنا واحد يا موندي ولا انتا مش جوزي قولتلها طيب أنا جايلك
و فعلان نزلت رحت موقف عبود و روحتلها إسكندرية و أول ما روحت كلمتها جت خادتني بعربيتها و مشينا انا : وحشاني قوي ع فكرة
وانتا كمان يا مودي
إحنا رايحين فين الساعة ٨ قالتلي هنروح الشقة يا جوزي افطرك و اظبطك و تدلعني شوية بضحكة شرمطة ف ضحكت و قولتلها فاجرة
قالتلي مش اكتر منك
روحنا العمارة وطلعت شقة واسعة ديكورها زي ديكورات الاجانب فليتها بتقولي تالت أوضة ع الشمال ادخل غير و خد شاور علي م اجهز الفطار
دخلت لقيت صورها ف كل حتة
ولقيت بيجامة حرير أكيد ماركة 😂
خدتها ودخلت خدت شاور
مش مصدق نفسي
أنا و شروق مع بعض و هيا برة بتعملي الفطار
و هتتناك كمان شوية احا
لقيتها بتخبط : أي يانجم بقالك نص ساعه اوعاتكون بتضربها يا موندي الي بورمية ف الحمام شوية وهتحتاجو المدام قومت خارج لها وأنا ملط قبل متخلص كلامها شدتها تحت الدش بهدومها ولعتها وهيا تقولي الاكل برا واقولها مشتاقلك تقولي بعد الفطار عالشان مهدش حيلك بقي و أقولها إستني بس قعدت العبلها ف كسها لحد ماساحت قومت مدخل زبي مرة واحدة صوتت و دمها نزل ع زبي
انا ; مبروك يا عروسة بقيتي مراتي
اهههه موتني اخرج بقا هستحما واجيلك كل علي م اخرج كان نفسي اكلك ف بوقك لبست وخرجت و رشيت برفان عجبني من المليون ازازة إلي ع التسريحة
و خرجت كلت ولميت الاكل و لقيت الفرس الاسكندراني خارجلي ب قميص نوم ابيض و جت قعدت ع رجلي وتوهنا ف بوسة طويلة مفوقتش منها غير لما حسيت بمية كسها غرقت البيجامة هيوجة اووي شوشو........

خلص الجزء الأول ياريت رايكو أكمل ولا لا

متسلسلة قصة حياتي الجزء الثاني
ازيكو يا احلي منتدي ف الدنيا
اتمني مكونش اتاخرت عليكو
نفسي يكون عجبكو بداية القصة
يلا بينا نكمل حكاية شوشو
أنا أسف بس أنا فعلان أول مرة اكتب
و الدليل اني موصفتش جسم شروق المرة الي فاتت قصيرة ١٥٠ سم لونها قمحي فاتح أقرب مايكون
مني ذكي قصيرة طيازها حلوة ولا كبيرة ولا صغيرة و صدرها متوسط لون حلمتها بني فاجر نيك
حلمتها زي العنب مبيناموش
كسها احمر ددمم وارم من كتر الهيجان
كانت مستعدة ليا ف اي وقت فون كاميرا أروحلها مكانتش بتجلي مني
وقفنا المرة الي فاتت
انا ; مبروك يا عروسة بقيتي مراتي
اهههه موتني اخرج بقا هستحما واجيلك كل علي م اخرج كان نفسي اكلك ف بوقك لبست وخرجت و رشيت برفان عجبني من المليون ازازة إلي ع التسريحة
و خرجت كلت ولميت الاكل و لقيت الفرس الاسكندراني خارجلي ب قميص نوم ابيض و جت قعدت ع رجلي وتوهنا ف بوسة طويلة مفوقتش منها غير لما حسيت بمية كسها غرقت البيجامة
قومت سايب شفايفها إلي فوق و قلعتها و نزلت بدماغي علي شفايفها إلي تحت ( كسها) امص والحس واعض ظنبورها وهيا تصوت وتشد شعري وتقولي كفاية هموت منك و أبصلها اقولها كسمك و قومت مادد أيدي الشمال علي بزازها و اليمين في طيزها واقولها انتي اي
تقولي انا شرموطة اضربها ع بزها تقولي شرموتك أنتا وبس أنا بصراحة قولتلها لا مش شرموطة وسبتها
قالتلي انتة زعلت قولتلها انا بحبك متشتميش نفسك عالشاني قالتلي انا بتمتع من كدة عندك مانع ممكن نكمل يا موندي بقا جي انزل ع كسها تاني قالتلي تعالي امصلك بقا وفعلان كانت بتموص كأنها خبرة ١٠٠ سنة
وقعدت تمص لحد ما جم ف بوقها كانت هتقرف نفسها وترجع بس مسكت نفسها وبلعتهم ومن يوميها كل ما كانت تتناك تاخدهم ف بوقها و أنا بلعب ف بزازها وإحنا كل دة ع الكنبة شيلتها وخلنا الاوضة بتاعتها و نزلت افرش لها تآني و جابتهم م اللحس مرتين كان كسها بينزل عسل حاجة مسكرة دي مش شهوة دة عسل
ف قالتلي يلاا دخلو بقا مش قادرة ف اقولها اعمل اي
تقولي يا وسخ دخلو فكسي يا مودي يا جوزي ياقلب شوشتك كلمها بيهيجني ويدوب لمس كسها جابت للمرة التالتة
و شروق اجننت رسمي قعدت تخربش فيا وتتوجع وانا بنيك شوية هادي ورومانسي مع كام بوسة
و شوية ارزع بعزم ما فيا مع ضرب ع بزازها عالشان تتهد وهيا تعد تقولي اشتمني أنا لبوتك وشرموتك وعبدة زبك ارحمني وهاتهم بقا قعدت انيك لحد ما فعلان عيطت مني عيطت ب الدموع و جيت اخرجو أنا لسة هايج بس مينفعش اكمل و هيا بتعيط هتعكنن أنا بحب أبقا حنين مع إلي معايا ف السرير بس لو عاوزة عنف هكسر عين كسمها مش فارق معايا
قالتلي خلية جوا ونام فوقي نمت فوقيها قالتلي انا اسفة بس انتا فاتحني بقالك ساعة و عضم كسي من برا حاسة انهم اتكسرو انا: طب اطلعو لا خلي جوا عالشان يوسعني مهو بكسمو لازم ياخد ع مقاس الراجل إلي فوقي و بطلت عياط قامت مدياني بوسة واتعلقت في رقبتي وقلبت الوضع بقيت هيا الي فوق وانا الي تحت و قاعدة تتنطط علية بضمير لحد ما جيت أجيبهم
قالتلي هاتهم في بوقي عاوزاهم يدافوني
وأنا بعد ما جبتهم جاية بتمصو لقيت راسو بتكهربني
قولتلها لا مش مستحمل ببص علية لقيت راسو في حتت لحمة منها اتشالت من كتر الحك ف كسها
ف لقيتها خدت بالها لما اتجمع مكان الجلطة نقطة ددمم
فضحكت قالتلي شوفت **** عالشان خلتني اعيط
أهو اتعورت قولتلها كسمك دة الدليل إني كسرت عينك
قالتلي انتا فشختها مش كسرتها
ودخلنا خدنا دوش سوا كانت الساعة بقيت واحدة
نزلنا أنا وهيا ركبنا العربية ونزلنا الكورنيش
كانت لابسة هوت شورت جينز و من فوق لابسة باضي كت اسود ولابسة صندل روز بكعب فاجر فشخ
وركبنا عربيتها وروحنا عند مطعم قدورة ع الكورنيش
و طلبت اكل كتير عبارة عن
٣كيلو جمبري جامبو
١ كيلو جمبري صغير للرز
1كيلو سبيط
كيلو جندوفلي
٣سمكات مكاريل
٣ تونة
٣ كاليماري
و ٤كيلو بوري بانواعة مشوي مقفول ومفتوح و زيت ولمون و مقلي و مشوي رضة و سنجاري
و رز
و ٣كيللو مكرونة وسط
و٥انواع تآني ناسي اسمهم
قولتلها انا مش هاكل دة كلوو قالتلي ولا يهمك كل لحد ما تشبع
الحساب في ٢٠١٠ كان ٢٥٥٠ طبعا كان معاها بتاع ٥٠٠٠ آلاف اديتهم لي ف العربية عالشان نصرف منهم
( أنا أسف لو هتضايق بس أنا كنت فعلان صغير مبشتغلش ب ربع المبلغ الي كلنا بية كنت ساعتها شغال بتاع المونتال باب وشباك كنت بقبض ٨٠٠ جنية ف الشهر ف قبل ما نصتنقصني اني باخذ فلوس منها مكنتش غاصبها ودي مش من عادتي بس هيا غير أي حد يلا نكمل) قآلتلهم أنا هاكل ف الدور التالت قالها تحت امرك
وفعلان نص ساعة ولقيت الطرابيزة فيها من خيرات **** قعدت ع حجري إحنا الساعه ٢ الظهر و المطعم فاضي ف قعدت ع رجلي تاكلني جمبري و تشربني السي فود ب ايدها و تبوسني وتقولي مبسوط أقولها اةة قامت حضناني وقالتلي أنا كل أملي رضاك
قومت خدت بالي إن الويتر بيبص علينا وزبو وقف
نديتلو قولتلو هاتفي واحدة هينيكن قلتلو خليهم ٢ وهيا لسة ع رجلي قام نزل تحت وجابهن ومعاهم تلج
اديتيلو ٥٠جنية وقولتلو مهمتك إنتهت كدة ممكن تسبنا ناكل قالي تمام انا ع الباب بتاع الليفنج برا قول يا احمد لو احتجت حاجة قولتلو تمام قعدنا نضحك ونهزر وناكل ونتكلم ونشرب و بصراحة كنت فرحان جداا
مع انها فلوسها بس كنت انا الراجل والتحكم ف كل حاجة وخلصنا ونزلنا م المطعم وقولتلهم لفو الاكل و ساعة وهناخد و أديت الويتر إلي بيلم الاكل و يغلفو ٥٠ جنية وقالي تأمرني ياباشا لقيتها بتبصلي وتقولو سيد البشوات كمان بجد كانت مدياني ثقة نفس غريبة
وروحنا لعزة بتاع الچيلاتي لو مكلتش منو يبقا مروحتش اسكندرية وكلنا الچيلاتي وكلو تمام سيبنا العربية مركونة قدام عزه واتمشينا ع الكورنيش لفت نظرها محل هدوم لقيتها بتقولي تعالي نجيب طقمين جداد عالشان نسهر قولتلها لا أنا أخري لحد ٦ المغرب عالشان أروح والطريق وكل اسبوع هجيلك كتير خليها كل ٣ايام قولتلها حاضر قومنا دخلنا المحل اشترت لي قميص ابيض و شورت چينز اسود و باتا ابيض كانت لسة طالعة و ساعة سودا كان طقم جامد قالتلي اول هدية من مراتك يا رب تكون عجبتك قولتلها آنتي جاية م الارض ولا جاية م السما قالتلي جاية من حبك
وقضينا اليوم و وصلتني موقف ٢١ وركبت قاهرة ومرضتش تاخد ٢٠٠٠جنية الباقين و جت روتهوملي ع حجري ف الميكروباص بعد ما ركبت و العربية ماشية
وروحت القاهرة كانت ٧ ونص روحت البيت لقيت عربية عفش ف العمارة عندنا الشقق كلها ساكنة معادا
شقة واحدة الي جمبنا ف التالت وانا طالع لقيت فعلان الشقة الي قدمنا هيا الي سكنت
و دخلت لقيت واحدة قاعدة مع امي قالتلي اي يا كومدي كنت فين قولتلها كنت فمصلحة شغل ف الورشة
واي الهدوم دي قولتلها هدومي اتبهدلت الاسطي قام جايبلي الطقم دة قالتلي اعرفك ع طنط مديحة جا تنا الجديدة و لقيت فرس خارج م الحمام بقولها آنتي خلفتي أمتا يا إما لقيت مديحة ضحكت وقالتلي دي اية يا موندي لاقيتها بتقولي مدام موندي انا اسمي اوشا
امها ضحكت وقالت هيا بتحب إسم اوشا و استأذنت هم ودخلت خدت شاور و حطيت مرهم ملطف لعنتر عالشان يخف طلعت لقيت الفون مفشوخ رن و أمي قالتلي شوشو بترن عليك لقيت اية بصت بصة مفهمتهاش ساعتها ؟
اوصفلك جسم اية وشها مدور و بيضة اشطا و ١٥٥ سنتي و عليها صدر إبن متناكة و طيز كبيرة نسبيا و مش متعلمة بس بتقرا وتكتب ١٦ سنة قدي بس أنا أكبر منها ٤شهور أنا في ١ وهيا في ٥
قعدت معاهم ف الصالة بعد مخلصه مكالمتي ف البلكونة كانت شروق بتطمن عليا
و بتقولي البسلك اي بعد ٣ايام
خلصت معاها وخرجتلهم
لقيت اوشا بتقولي متجيب رقمك عالشان احنا جداد هنا وكدة ياعني قولت لأمي اديها الرقم
لقيتها بتقولي برا عني يا صحبي اعتمد ع نفسك و لقيت مديحة و امي ضحكو و اديتهولها وروحت البلكونة أشرب سجارة لقيتها دخلت بتقولي ممكن أقف معاك قولتلها آوي اتفضلي ف جت جمبي و قالتلي ممكن سجارة يا موندي قولتلها آنتي جرئة كدة علطول قالتلي حاسة انتا هنبقا أصحاب قولتلها أكيد أمك فين قالتلي امي راحت تفرش الشقة وامك معاها وشربت السجارة وخرجت الصالة لقيتها بتقولي تشرب حاجة قولتلها اشرب هوت شوكلت قالتلي اوكي
ودخلت المطبخ مش عارفة مكانة ولا عارفة بشربو إزاي نادهت عليا دخلت المطبخ صغير نوعا ما ف لقيتها بتقولي بتشربة ازاي قولتلها سخني ماية و فضي الكيس و كل دة بمحن وانا ماسك ايديها وبفصي ف الكوباية و بعدين وقفت وراها وفتحت الضلفة الي فوقيها و زنقتها ف المطبخ بصتلي وضحكت كنا لسة ف عز لبنا و شوهوتنا و جبت كيس الكاكاو و قولتلها معلقت كاكاو و شوية لبن و بعدين الماية قالتلي انا هشربو زيك
و كل دة انا واقف وراها زانقها لفت وبقا وشها ف وشي
و ريحت السجاير وهيا طالعه من بوقها هيجتني ولقيتني قومت وأخد شفايفها فبوقي وروحنا في بوسة طويلة مفوقناش غير صوت امي وهيا بتنادي من الشقة التانية علي اوشا البت عدلت نفسها وهيا خارجة بتقولي الساعة ٦ الصبح هكلمك نام بدري
قومت طالع مدي لأمي 1000 جنية عالشان تمشينا بيهم انا بدي لأمي الفلوس قالتلي منتا لسة مديني 800 جنية من 10 ايام قولتلها خديهم بقا متتعبينيش أنا معايا تآني مسالتنيش جبتهم منين ودي احلي حاجة بتعجبني فيها هيا حلوة وكل حاجة بس مش هوضفها لأنها أمي وابويا متجوز وعايش مع مراتو التانية
وكأننا ميتين انا و امي بنسبالو
ودخلت نمت
الصبح لقيت رقم بيتصل بيا
فتحت الوو.........
خلص الجزء التاني
ياتري اوشا حكايتها أي مع موندي
ودخول مفاجئ ل انچي الجزء الجي نااار
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%