NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نيك الطيز ١٢٣

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انهردا حقي قصة حياتي بشكل مختصر واقسم لكم انه ما سوف اقوله حدث بالفعل اولا انا علي ٢٢ سنه طولي ١٧٥ ووزني حوالي ٧٠ كيلو ووزني كله متركز في طيز هي كبيرة اوي نبدا بقا انا قصتي بدا وانا في سادسة ابتدائي اول شخص ناكني كان واحد صديقي اسمه حسن وكان بينكني تحت السلم وفي اي مكان وبعديها بدات انا احط حجات في طيزي زي خيارة مثلا واقعد بيها فترات طويلة فرشة الاسنان وكنت بجيب ازازة البسبسي واحطها في طيزي واقعد انزل واطلع عليا لغاية ما خرمي بقي واسع وثاني واحد ناكني كان اسمه سيد وكان بتاع محارة كان بيقعدني علي حجره ويلزق زبه فيها وحدة وحدة ناكني بس كان زبه متوسط وتالت واحد ناكني كان اسمه محمود وده كان عامل بناء طوب كان شغال في بتنا وده اقسم لكم زبه كان طويل اوي اوي وتخين وكان من الصعيد بس ده مدخلهوش كان بيلعب فيه علي خرمي وخامس واحد كان اسمه وليد وده كان صعيدي برضو وكان مبيض محارة وكان زبه حديد اوي وده دخله في خرمي فشخني في معني الكلمة وخامس واحد كان صديقي اسمه علي نكته وناكني وسادس واحدي صديقي برضو اسمه احمد وده الي مستمر معاه لغاية دلوقتي وناكني بي كلوت امي وقميص النوم بتعها وملونات اختي وبينزلهم في طيزي من جوا .. بس كدا انا مش بحب اكتب التفاصيل علشان مش بعرف اسرد القصص كويس وده ملخص عمري في النيك ودي صور طيزي وخرمي هما كانو احسن من كدا بكتير لما كنت بهتم
8116163A C058 42F4 95EA 589FA7397DE3
1417427B 67DA 4BB8 B14B C5C6585BE736
CA96A57D A09D 4E3C BC66 B82FDB93274C
بيهم

• عجبني
التفاعلات: الدنيا وحشه
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طيز مش حلوه بصراحه

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: تعبان جدا و نيك الطيز ١٢٣
طيز مش حلوه بصراحه
مانا قلت كنت بهتم بيها اوي دلوقتي بصراحة اهملتها بس في الحقيقة مربربة وجميلة متحكمش من الصورة

• عجبني
التفاعلات: Timoo

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%