NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
انا توتو سالب بنوتي, عايش في السعودية وبنزل مصر من فترة لفترة
من وانا صغير وانا بحب البس هدوم حريمي, وبحب احلق شعر جسمي, واعمل web cam modeling يعني افتح الكام واهيج الرجالة الكبيرة في السن عليا واستمتع بيهم لما اشوف لبنهم نازل بسببي

طول عمري نفسي اتناك, خصوصا إني جربت كتير انيك نفسي بحاجات منزلية الصنع, زي الديلدوز كده, ووصلت لمرحة إني بعرف اجيب شهوتي من طيزي بس
انا قصير ورفيع وشكلي بيبي فيس اوي, وطيزي مدورة, طولي 157 ورجلي مقاسها 38, وكل الناس بتفتكرني 12 سنة

فضلت كتير ادور علي اول حد يفتحني وينكني, لحد ما اتعرفت على واحد على النت إسمه علي
علي كان مش وسيم اوي, بس كان ضخم عني بكتيير, وشعره ناعم وفي يوم روحتله الشقة, وكانت اول نيكة في حياتي

كنت لابس كلوت حريمي تحت الجينز الضيق و تي شرت الواسع’ وجزمة سابوه وخلخال تحت البنطلون, اول ما دخلت معاه كنت مكسوف اوي, قام فجأة بايسني من بوقي وقالي مش هتقومي تغيري يا شرموطتي ولا ايه
قومت غيرت ولبست الهدوم إللي كانت معايا, كنت جايب قميص نوم بمبي قصير واصل لحد طيزي, وشبشب بينك, وخلخال بينك, وسلسلة على شكل قلب, لبتسهم على الكيلوت البمبي بتاعي وطلعتله وأول لما شافني زبره وقف في البنطلون حديده وشاورلي أجي
اول لما وصلت عنده راح ضربني علي طيزي وقالي مصيلي يا قطه
نزلت علي الأرض وطلعت زبره الكبير وقعدت امص فيه وهو عمال يتأوه من المتعه وراح مثبت راسي بايده وقعد ينيك بوقي
بعد كده طلع زبره من بوقي وقعدني علي ركبي وايدي وطيزي ناحيته وخلعني الكلوت بدأ يبعبصني ويلحس خرم طيزي الناعم اللي مفيهوش شعرايه وكل ما يدخل صباعي الطخين او لسانه جوا خرمي بحس اني روحي بتروح مني وبتأوه من المتعه واضغط بطيزي علي صباعه
راح ضاربني علي طيزي وقالي دانت هيجانه اوي ونفسك تتناكي ومسك بتاعه الطخين وبدأ يزقه جوايا وهو بيضحك ويقولي دانت خرمك واسع يا متناكة
وقعد ينيك فيا لدرجة ان الشبشب اتخلع من رجلي وانا عمال اصوت زي الشراميط وهو بينيك فيا وبيرزع بايديه الاتنين علي طيزي
بعد كده قلبني علي ضهري ودخله فيا و قعد ينيك فيا وانا بتلوي تحتيه, ويبوس في رجلي ويلعب في حلاماتي, وينيك فيا بكل قوته وشالني وهو جوايا وقعد ينططني علي زبره وانا عمال اصوت مع كل نطه اااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااه
ونزلني علي الأرض وخلاني نمت علي وشي ورافع طيزي لفوق شوية وقعد يدقني وانا منزنوق تحت جسمه الضخم وهو عمال ينيك فيا وانا اصوت اااااااه
لحد ما طيزي وسعت من كتر النيك وبقت بتعمل صوت لما بيخش وبيطلع
جيت امسك زبري من كتر مانا هايج راح ضاربني علي طيزي جامد اوي وقالي انت شرموطة ملكش زبر وقعد ينيك فيا لحد ما جابهم جوا طيزي
وخلاني نضفت زبره من اللبن وانا قاعد علي ركبي قدامه وهو واقف
ودي قصة اول نيكة في حياتي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%