NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قصة الباشمهندس مازن...(السلسله الاولي)

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

Mo Elmasry

نسوانجى بريمو
نسوانجي متفاعل
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
2 أبريل 2022
المشاركات
418
مستوى التفاعل
293
نقاط
891
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
القصه دي من تراث نسوانجي وكانت من احسن القصص الموجوده ف الوقت دا
القصه عباره عن 3 سلاسل دورت هنا ف التراث ملقتش غير السلسله الثالثه ف
ف انا قررت احييها من تاني واللي ميعرفش القصه من المنتدى التاني هتعجبه جدااا واللي يعرفها اكيد هيفرح انها رجعت تاني كامله

القصه دي شبه واقعية يعني معظم الشخصيات اللي فيها موجودة بمواصفتها لكن الخيال فيها أن مش كلهم مارسوا الجنس مع البطل كمان مواصفات بطل القصه الجنسيه مبالغ فيها شويه علشان الدراما تكون مقنعه للقارئ هنبدأ القصه بلسان صاحبها .
اسمي مازن ولدت وعيشت في مدينه بورسعيد عائلتي مكونه من أربع افراد ابي وامي واختي الصغيرة التي تصغرني بسنتين بعد ان نجحت في الثانوية العامة بمجموع كبير جدا حوالي 99% فضلت دخول كليه الهندسه عن الطب والصيدله لحبي الشديد للميكانيكا وتصليح الاشياء وبعد نجاحي في السنه الاولي اخترت تخصص الميكانيكا مع ان تقديري في اعدادي الهندسه يؤهلني لدخول القسام اعلي بكثير ولكني أحب هذا التخصص اعتذر عن طول المقدمه بعد نجاحي بفتره وجيزه وفي اجازه الصيف احسست بمرض شديد انتابني صداع قاتل يلازمني بالايام وذهبت لكثير من الأطباء ولم يستطيع احد تشخيص حالتي وكالعاده في مدينتي عندما يعجز الأطباء فيها نتوجه لمدينه المنصوره وبعد زياره اكثر من طبيب وبعد طلب عده اشعه وتحاليل استطاع احد دكاتره جامعه المنصوره تشخيص حالتي وهيا زياده عدد اللفائف في المخ مما ادي ألي كبر حجم المخ نسبيا داخل. الجمجمه وذلك يؤدي الي صداع لضغط الجمجمه علي المخ ولكنه قال لأبي ان زياده حجم المخ هذا اما ان يكسبني قدرات خاصه او يؤثر علي احدي وظائفي وهذا ما سنعرفه مع الوقت ولكن ابي قال له اني حاد الذكاء وكثيرا ما اصلحت اشياء بطرق غير تقليديه واكمل الطبيب ان من الممكن ان يكون هناك قدرات اخرى لم يتم اكتشافها وايضا من الممكن ان يكون هناك خلل سيتم اكتشافه وطلب مني التواصل معه بشكل دائم وان اعتبره طبيبي الخاص في حالة مرضي بأي مرض مقابل هذا اسمح له دراسة حالتي ومرت الايام وانا دائما الأول علي دفعتي وايضا كنت أعمل اثناء الدراسة لاني كنت اكتفي فقط ب4ساعات من النوم يوميا وعملت اثناء الدراسة في احدي المطاعم وكنت متميز كالعاده مما جعل صاحب العمل يدفع لي ضعف الراتب لجعلي متمسك بالعمل معه حتي انتهاء دراستي واخر سنه لي بالعمل تعرفت علي ناديه وكان بيننا قصه حب رائعة وكانت هيا رائعة تحبني بجنون وكانت أول فتاة في حياتي متوسطه الجمال صاحبه جسم رائع علي الأقل في نظرى طولها حوالي 160سم صدر صغير وسط صغير مؤخره عارمه وافخاذ ملفوفه بدقه اشبه باجسام بنات امريكا اللاتنيه وزنها حوالي 70 كجم جزء كبير منهم في المؤخرة
كانت تحبني بجنون وبعد تخرجي وعدم تعيني معيد في الكلية علما لاني أول الدفعه استطاعت هيا الوقوف بجانبي بكل حب كان لها دور كبير في خروجي من الازمه النفسيه وكانت تدفعني الأمام واقنعتني ان اعمل مهندس في احدي مصانع الملابس الجاهزه الموجودة في المنطقة الصناعيه بمحافظتي .
اما علاقتنا الجنسيه كانت لا تزيد عن القبلات او اللمسات الخفيفة لاننا كنا نتقابل في الاماكن العامة او بعض الأماكن الهادئه علي شط البحر .
‌اما حياتي الجنسيه الخاصه فلم أستطيع كالشباب في سني ممارسة العاده السرية لأني كنت احتاج الكثير من الوقت لانزال المني ولكن الملفت في هذا هو حجم قضيبي الذي يتجاوز ال25سم وذلك آثار القلق بداخلي يجعلني اتوجه لطبيبي الخاص الذي قام بفحصي وبعد ذلك جلس وهو يضحك وقال لي من الواضح ان هذا من قدراتك الخاصه فأنت تملك قضيب غير عادي في صخامته وايضا تمتلك فحوله اكثر من 10رجال اسوياء ونصحني بالتعامل بلطف مع زوجتي المستقبليه حتي لا تتضرر من حجم قضيبي وطول مده الجماع لاني لن اقذف الأ بعد فتره طوليه وقال لي أنك صاحب طفره جنسيه.
‌انشغلت بكلام طبيبي لفتره ولكن سرعان ما تبخر هذا الكلام لانشغالي في عملي الجديد وهو مهندس صيانه ماكينات بمصنع ملابس واستعدادي لخطوبه حبيبتي ناديه وبهذا تنتهي الجزء الأول
 
  • عجبني
التفاعلات: EL FNAN، زئير الأسد و Elzber12
الجزء الثاني
انتهينا في الجزء الأول عندما بدأت فى الاستعداد لخطبتي من حبيبتي وبدايه عملي في مصنع ملابس في مدينتي.
وبعد ذلك ستكون كتابته بالعاميه لسهوله الشرح وذكر التفاصيل.
بدأ الاستعداد للخطوبه بعد ما اتقدمت لناديه وهيا كانت يتيمه الأم والاب ومنكش ليها غير اخ واحد غير شقيق أكبر منها متجوز من صابرين اللي هيكون فيها دور في الاجزاء الجايه تمت الخطوبه في حفله صغيرة وعاشت ناديه في بيت ابوها لوحدها مش مع اخوها لان بيتهم كان في قلب المدينة وقريب من شغلها ومنطقه تجاريه وفيها ناس كتير وحركه دايمه وكان ليها صديقة شبه مقيمه معناها لان شغلها كمندوبه في شركه ادويه بتلف علي الصيدليات اللي معظمها كان جنب بيت ناديه وهيا بيتها بعيد فكانت علطول عند ناديه وبتروح بليل وساعات تبات معاها كان اسمها سها.

‌اما علاقتنا الجنسيه بناديه ابتدت تتطور كتير بعد الخطوبه .
‌في البداية قبل ولمسات غير متعمده وبعدين متعمده ولمس لحلمات صدرها وايد تبقي علي ضهرها وانزل لغايه طيزها اللي بموت فيها وده فجر مارد الشهوه جوايا بقيت عاوز المسها علطول وكل ما يحصل حاجه ابقي عاوز اكتر وابتديت احس بغليان في قضيبي ودائما كنت بقوم من النوم مغرق نفسي ودي بتبقي كارثه لاني بنزل كميات كبيره جدا وفي يوم عرفت ان ابويا وامي مسافرين فرح حد قريب لدينا وهيقعدوا يومين واقنعتهم انهم ياخدوا اختي معاهم وقررت اني لازم استغل اليومين دول في اني اطور علاقتي الجنسيه بناديه قعدت اقنعها انه تقضي اليومين دول في البيت من غير ما حد يعرف وبعد شويه تمنع وافقت لانها بتحبني فعلت واخدت اجازه من شعلها وانا خدت اجازه وطبعا كان لازم تعرف سها صاحبتها لانها بتروح عندها كل يوم وكان معاها مفتاح البيت فكانت لازم تغطي علي غيابها لو اخوها او حد سأل ولازم تكون عارفه انها معايا علشان لو حصل حاجه تتصل علي تلفون البيت عندي لان مكنش انتشرت الموبيلات بشكل كبير وفعلا مثل واتفقنا علي أنها هتجيلي اليومين من الصبح وتروح بليل وقلت لازم اخدها بالتدريج علشان ميبقاش فيه مشكله ونقفل ويضيعوا اليومين اتفقت معناها تجيب لبس بيت معاها علشان مش هينفع تقعد بهدوم الخروج قدمت اجازه يومين .
‌ومنمتش اليوم ده مستنيها تيجي وصاحي من الفجر بعد الدقايق لغايه الساعة 8لقيت الباب بيخبط فتحت وقلبي بيدق اول ما دخلت قفلت الباب وخدتها في حضني شويه وهيا كانت بتحضني بحب وانا كنت بحضنها بشهوه وحب وايدى نزلت علي طيزها شويه قامت سحبت نفسها مني قالت هروح اغير هدومي فطرت قولتلها لا طبعا مستنيكي قالت ثواني أنا جايبه فطار معايا اغير واعملك فطار طبعا انا كنت هموت اعرف هتلبس ايه دخلت الاوضه قفلت علي نفسها وخرجت علي المطبخ دقيقه ودخلت عليها المطبخ لقيتها بالعمل فطار ولابسه ترنج احمر بكم وواسع جدا جالي احباط دخلت حضنتها من ضهرها اتخضت ولفت أول ما لفت اخدت شفايفها بشفايفي ومسكت فيها حاولت تبعد عني بحجه الفطار لكن كنت متبت فيها غبنا في بوسه حوالي 3دقايق وابتديت امشي ايدي علي جسمها لقيتها اتنفضت وبعدت وراحت اخدت الفطار وطلعت علي الصاله بره قعدنا نفطر وانا مركز مع جسمها وهيا قاعده قلقانه قامت شالت الفطار وعملت شاي وانا فتحت التلفزيون وقلت بيها تعالي جنبي قعدنا نشرب الشاي وهيا جنبي وخدتها في حضني واحنا بنتفرج ونشرب الشاي وقلت بيها انت مش حرانه من الجاكت ده متقلعيه بصت ليا قالت انت عارف أنا يحبك قد ايه رديت عليها بسرعه طبعا وعارف ان كل تصرف منك نابع من حب ليا وعلي فكره أنا عمرى ما هزعلك ولا هضرك ابدا ضحكت وقالت طول عمري بتفهمني من غير ما اتكلم ابتسمت وخدتها في حضني وقلت بيها في ودنها بس ده ميمنعش أننا نستمتع ببعض ونريح بعض من غير ضرر قالت ليا انت ملكش حل ضحكت وقولت بيها طب اقلعي الجاكت بقي قالت لا مش هينفع اصريت وهيا قعدت اتحايل عليها لغايه ما قلعتها الجاكت. كانت لابسه تحته بدي حمال من غير برا أنا شوفت حلمات صدرها هجت اوى وابتدت تلاحظ زوبري من الشورت واتكسفت قوي فضلنا قاعدين علي الارض بعد ما جبت مرتبه اسفنج ونمنا ممدين قدام التلفزيون وهية نايمه علي كتفي وعيني علي فلقه بزازها وابتديت أقرب ايدي لصدرها من الجنب وهيا بنتفرج و ابتديت احرك ايدي علي صدرها من الجنب وهيا مفيش رد فعل قربت شويه وبدأت امسك صدرها من الجنب وهيا وبدأ الوحش يتحرك ويقوم وهيا نايمه علي صدرى وهوا قدام عنيها طبعا كان شكله ملفت لما قام نص قومه لقيتها ضحكت وقالت يا عم مش عارفه اتفرج من اللي واقف قصدنا ده قولتلها ماهوا عاوز يتفرج هوا كمان اطلعه يتفرج قالتي اوعي هسيبك واقوم ابتدي دعكي لبزها اليمين يزيد وبدأ نفسها يعلي وزبرى بدأ يشد اكتر وفجاه قامت من جنبي بسرعه قومت وراها ومسكتها في الطرقه من ضهرها وفضلت ابوس في رقبتها من ورا وابتديت امسك بزازها بايدي التنين وافعص فيهم وامسك الحلمتين وهية راحت فيها ومش قادره تقف علي رجليها خدتها وحودت علي اوضه النوم ورميتها علي السرير وانا فوقها ببوسها بعنف وماسك حلمتها زوبري بعد ما شد قوي بقي بين فخادها وعمال احك في كسها وهيا في دنيا تانيه وبدأت انزل لغايه بزها واعضعض فيه من فوق البادي الابيض وابل البادي بلساني لغايه ما بانت حلمتها والهاله السوده واقعدت اعضعض فيه واحك
بزوبرى وشديت البادي ولمست حلمتها بلساني وشهقت جامد بدأت الحس حلمتها واعضعض علي خفيفة وانا ماسكه بايدي وبضغط عليه جامد وبعدين شديت البادي من تحت رفعته كله ورحت للبز التاني عملت فيه زي الاولاني بالظبط وهيا في دنيا تانيه واهات خفيفة وتعض علي شفايفها بدأت اضم بزازها علي بعض والحس فيهم ولانهم مش كبار بدأت اضمهم وادخل لساني بينهم وانزل علي بطنها وامشي لاني لغايه سوتها وادخل لاني فيها وهية بدأت تتلوي من المتعه ونزلت تحت شويه في منطقه أسفل البطن وبعض الناس تقول عليها تنه وكانت عاليه شويه وشكلها روعه نزلت بنطلون الترنج شويه وأول ما مسكت البنطلون لقيتها مسكت فيه جامد طبطبت علي ايديها ونزلته شويه وقعدت الحس في المنطقه دي وكانت مغريه جدا وشكلها عاجبني وبعدين رفعت راسي وقولت ليها أنا عاوز امتعك ونزلت البنطلون وهية بصت ليا ابتسمت وحركت دماغي بمعني متخفيش ابتسمت وقالت عمرى ما اخاف وانا معاك نزلت البنطلون خالص لقيت قدامي كلوت اسود عادي بس عليها مش عادي لان فخادها المليانه شداه وكسها العالية عامل قبه وشقين الكس معلمين والزنبور واضح جدا نزلت بلسان الحسه من فوق الكلوت واعضعض فيه بالراحة وهيا بتصوت بالراحه قعدت حوالي 5دقايق علي كده وهية توحوح وانا شغال لغايه ما اتنفضت واتشنجت وجابت شهوتها اللي غرفت الكلوت مع صوت أه شديدة حست بميتها مغرقه الكلوت فضلت دقيقة وبعدت كده قامت جرى علي الحمام وقعدت تشطف نفسها وانا واقف علي باب الحمام خلصت ولسه الكلوت في ايديها ومش شيفاني وهيا مش لابسه غير البادي المرفوع فوق بزازها لقيتني في وشها شهقت ولسه هتكلم حطيت ايدي علي شفايفها وقولت بيها هوس تعالي وخدت منها الكلوت حطيته علي الغساله وسحبتها علي الاوضه ونيمتها علي السرير ونزلت بين رجليها وأول كره لساني يلمس كسها مباشره أول ما لساني لمسه اتنفضت وقالت علشان خاطري قاطعتها وقولت أنا قولتك متخفيش مش هزعلك بس سبيني ابسطك هزت دماغها وسكتت وانا نزلت لحس في كسها واعضعض في الزنبور وهية بتتلوي حرفيا وانا زي ما اكون عطشان من زمان لغايه ما جابت شهوتها تأتي بشكل أكبر واتنفضت وغرقت الدنيا وملايه السرير وحاولت تقوم ولكن أنا شديتها وقعدت الحس شهوتها بلساني وهيا كانت شبه مغمي عليها طلعت نمت جمبها وطبعا زوبري عامل خيمه وهيا تبص ايه وقالتلي هوا عامل كده ليه قولتلها دي بيغلي من اللي بيحصل وكمان الشورت زانق عليه وقمت منزل الشورت وأول ما خرج اتنفضت وشد وعمال يتحرك واحنا الاتنين نايمين علي ضهرنا فضلت متنحه بين وهو بيتهزوقالت ليا ده كبير قوي هوا بيبقي فين
قولت ليها بعد ما ضحكت لا هوا لما بيحس باثاره بيكبر. قالت بس ده كبير قوي هوا كل الرجاله كده قولت ليها لا طبعا بس أنني اللي محظوظه شويه قالت محظوظه ايه قولت ليها عندك واحد الستات هتحسدك عليه لو عرفت قالت ممكن امسكه قولت دا أنا نفسي مدت لديها لمسته وقعدت تستكشفه وتقيسه واحاول تطبيق ايديها عليه وبعدين قربت منه زي متكون بتشمه وبعدين طبعا بوسه صغيرة عليه اتنهدت بدأت تبوس فيه اكتر من مره قولتلها حاولي تمصيه ولا تقرفي قالت ليا مش ممكن اقرف منك بس ده كبير قوي قولت ليها حوالي زي الايس كريم كده فضلت تحاول فيه ومع توجيهاتي بدأت تلحس كويس وتمتعني واندمجت قوي مع لحسها حوالي 10دقايق وبعدين قومت وقفت قدامها وهيا قاعده علي السرير امسك في زوبري واحاول ادخله بوقها وتلحس فيه وبعدين رجعت بدماغها لورا ونامت قومت رافع رجليها وفاتحهم وبدأت أقرب زوبري من كسها وهية نايمه أول ما لمس رجليها حست بذعر قولتلها متخفيش وقربت زوبري من كسها وهيا مرعوبه وبدأت امشيه عليه من بره واحك فيه براحه وأحك جامد في الزنبور وازنق فيه براس زوبري وهيا راحت في دنيا تانيه مش سامع غير تأوهات منتظمه وانا كل شويه اسرع وبعدين رفعت رجليها وقفلتها علي زوبري وعمال شغال احساس في منتهي المتعه مع احلي افخاد ممكن تشوفها في حياتك في كل افلام البورنو كتلتين من الملبن زوبرك بينهم اكتر من ربع ساعة متعه رهيبه هيا جابت مرتين عرفت الدنيا وبدأت تروح مني قلقت عليها سبتها ورحت التلاجه جبت عصير وشريتها وقعدت جمبها شويه وقالت ليا هوا يفضل واقف كده كتير رديت عليها وقولتلها
‌ لازم ينزل شهوته علشان يرتاح قالت كل ده هوا منزلش ايه دأنا نزلت 4مرات قولتلها معلش إصله بقاله كتير فا راكن شويه ضحكت وقالت طب هنعمل ايه قولت بيها هنكمل ضحكت وقالت ماشى قعدنا نبوس في بعض تاني نزلت علي بزازها ببوقي هيا بدأت تتأوه وبعدين وخليتها في وضع الركوع وحطيت زوبري بين فخادها وقفلت رجليها وقعدت شغال شويه كتير جابت تاني ورجليها مش
شايلها كنت خلاص سخنت قلبتها علي ضهرها بسرعه وفضل افرشها واقفل رجليها وافتحها لغايه ما حسيت اني هجيب زنقت زوبري لفوق شويه ونطرت كميه بين مش عاديه باندفاع وصل لغايه شعرها وغرق وشها وصدرها وبطنها كميه كبيره جدا عمرى ما شفتها حتي في افلام البورنو كأني يعمل حمام ميه بالظبط كانت مندهشه من الكميه وانا نمت جمبها وقعدت ادعك في جسمها باللبن فضلت شويه نايمه علي ضهرها مش عارفه تتحرك من كميه اللبن وكمان من الاجهاد وغفلنا أنا وهيا اتقتلنا نمنا حوالي ساعتين طبعا ملايه السرير اتغرقت قمنا.
وهيا اخدت دوش وخرجت بالفوطه شكلها منتهي الاغراء حاولت تلبس هدومها ولكن أنا اصريت تفضل بالبشكير وقلت تعمل الغداء اللي انا مجهزه من امبارح وكان جمبري وانا واقف جمبها اتفرج عليها وقعدنا اتغدينا أنا وهية وقاعده قدامي وفخادها وشق صدرها قدامي وانا هتجنن عليها اكلنا وشربنا الشاي وقومنا نريح شويه بس مين يريح من الجسم ده طبعا عملنا واحد تاني نفس النسخه من الاولاني قعدنا حوالي ساعه وبعدين ريحنا شويه وقامت علشان تروح وانا نفسي تبات معايا وصلتها وانا زي ما يكون فيه مارد طالع من جوايا فضلت ماشي افكر ازاي استغل بكره في اني ازود المتعه ليها وليا لغايه ما روحت عند واحد صاحبي عنده سايبر نت وقولت له عاوز جهاز يكون مطرف ومعزول علشان اعرف اقعد عليه براحتي قالي ماشي وقعدني علي جهازه فضلت ادور علي جوجل علي طريقه نتمتع بيها من غير ما افتحها علشان محدش ضامن ممكن اموت مثلا هيا هتعمل ايه فضلت اخش علي مواضيع واتفرج علي فيديوهات لغايه ما وصلت لقرار مهم هوا اني هفتح طيزها بكره وده اللي هنعرفه في الجزء القادم
 
  • عجبني
التفاعلات: emad elomda، EL FNAN و زئير الأسد
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
القصة موجودة بالفعل ثلاثة سلاسل لذلك سيتم الغلق
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%