NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تسلم تربيتك يبنتي و**** خشي خااص مصخريه بقي😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
هعمل ابلاغ بنفسي و ****

سمعت مرة حد بيقول قسوه الغالي بتوجع
ودي مش جمله ولا مجرد كلام لا دي اكبر
حقيقة في الدنيا فعلا قسوه الغالي بتوجع
وتكسر وتهد يمكن لما بتحصل من حد غريب
مش بنتاثر ممكن نزعل يوم ولا اتنين وخلاص
لكن القسوه لما بتكون من حد غالي علينا و قريب
لينا بتفضل معلمه فينا العمر كله 💔💔
القريب منك عقرب لك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: خبير معتزل (الـــخـــال)
بقالها سنتين وكل لما افكر فيها بتعب نفسيا

بص بقي أنا جبت أخري معاك تمام أنا بعترف قدام الناس دي كله ان بحبك وهفضل طول عمري احبك ويلا بقي هي كده كده خربت 😂😂😂😂
🙂احااااااا مالك يامااا

• بيضحكني
التفاعلات: SNIPER89⛓️
عايزه مساعده يا حب اصل انا وسيزر مقولكيش
معلمي سيزر،،،، شكلهم هيتفقو عليك،،،، عايز مساعده يا معلمي الصدوق ابدا هبد 😂😂😂

بص بقي أنا جبت أخري معاك تمام أنا بعترف قدام الناس دي كله ان بحبك وهفضل طول عمري احبك ويلا بقي هي كده كده خربت 😂😂😂😂
ايووووووووه بقا يا عم سيزر هنيالوووو

• بيضحكني
التفاعلات: كارما1
عشان عدوك انتى عارفاة عدو انما الغالى انتى مش عاملة حساب ضربتة فادى بتكسر الضهر صح فالازم يتعملها الف حساب

• عجبني
نعم، القسوة من الأشخاص الذين نحبهم ونثق بهم يمكن أن تكون مؤلمة بشكل خاص. فعندما يتصرف الأشخاص الذين نحبهم بقسوة تجاهنا، يمكن أن يؤثر ذلك على مشاعرنا بشكل كبير ويسبب لنا الألم والحزن.

ومن المهم أن نتذكر أن الأشخاص الذين نحبهم ونثق بهم يمكن أن يخطئوا ويتصرفوا بقسوة بدون قصد، ومن المهم التحدث معهم بصراحة وتوضيح كيف يؤثر سلوكهم علينا.

وإذا استمرت القسوة من الأشخاص الذين نحبهم، فمن المهم تحديد الحدود الذي يسبب هذا السلوك والتعامل معه بصورة صحيحة. ويمكن الاستعانة بمساعدة مستشار نفسي لتحسين العلاقة مع الأشخاص الذين نحبهم وإيجاد طرق صحيحة للتعامل معهم.

ومن الجدير بالذكر أن القسوة والتصرفات السلبية من الأشخاص الذين نحبهم يمكن أن تؤثر على صحتنا النفسية والجسدية، لذا يجب العمل على تقوية الصلة الموجودة بيننا وبين الأشخاص الذين نحبهم والتحدث معهم بصراحة واحترام لتحسين العلاقة بيننا.

• أتفق
نعم، القسوة من الأشخاص الذين نحبهم ونثق بهم يمكن أن تكون مؤلمة بشكل خاص. فعندما يتصرف الأشخاص الذين نحبهم بقسوة تجاهنا، يمكن أن يؤثر ذلك على مشاعرنا بشكل كبير ويسبب لنا الألم والحزن.

ومن المهم أن نتذكر أن الأشخاص الذين نحبهم ونثق بهم يمكن أن يخطئوا ويتصرفوا بقسوة بدون قصد، ومن المهم التحدث معهم بصراحة وتوضيح كيف يؤثر سلوكهم علينا.

وإذا استمرت القسوة من الأشخاص الذين نحبهم، فمن المهم تحديد الحدود الذي يسبب هذا السلوك والتعامل معه بصورة صحيحة. ويمكن الاستعانة بمساعدة مستشار نفسي لتحسين العلاقة مع الأشخاص الذين نحبهم وإيجاد طرق صحيحة للتعامل معهم.

ومن الجدير بالذكر أن القسوة والتصرفات السلبية من الأشخاص الذين نحبهم يمكن أن تؤثر على صحتنا النفسية والجسدية، لذا يجب العمل على تقوية الصلة الموجودة بيننا وبين الأشخاص الذين نحبهم والتحدث معهم بصراحة واحترام لتحسين العلاقة بيننا.
كلام جميل وتفق معاك 👌

• حبيته
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
عشان عدوك انتى عارفاة عدو انما الغالى انتى مش عاملة حساب ضربتة فادى بتكسر الضهر صح فالازم يتعملها الف حساب
صح عندك حق فعلا

• عجبني
التفاعلات: 𝔸𝔹𝕆 ℕ𝔸ℕ𝔸
  • بيضحكني
  • بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%