NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا دكتور الحصل دة نتيجة للبكتريا الاتكونت بعد العلاقة نتيجة لوجود السائل المنوى الحل انك تقعدى فى ماية وملح وبعدها تنشفى كويس وتستخدمى مرهم مضاد حيوى من مرة لاتنين فى اليوم لمدة اسبوع واكيد هيخف احساس الهرش
ويفضل بعد كدة يستخدم كاندوم لو هتكررو العلاقة

انا دكتور الى حصل دة نتيجة للباكتيريا الاتكونت بعد الممارسة بسبب السائل المنوى الحل انك تقعدى فى ماية دافية وملح وممكن ماية دافية بس وبعدها تنشفى و تستخدمى مرهم مضاد حيوى مرتين فى اليوم لمدة اسبوع

ليه أمراض؟؟
البول ده معقم جدا علي فكره الا لو كان صاحبه عنده أمراض
علي فكره البول يمكن شربه بأمان طبعا ده لو الشخص مش بيقرف. ده كلام علمي ميه في الميه
لا تتكلم بالعلم بدون مراجع ومصادر.. البول فضلات الجسم من المنطقي لايصلح للشرب ولا جوا الطيز.. يحتوي على عناصر كيميائية ضارة

• عجبني
التفاعلات: افندينا123، Nonam و ميبون
حسب وين الحرقان برا ام جوا؟
وشكل فتحة طيزك كمان هل الفتحة منتفخة شوي؟ بقصد متورمة.. ولونها احمر؟
ممكن يكون فطور او حالة التهابية بسيطة.. وطبعا الايلاج من الخلف بدو خبرة.. بدو سائل مزلق وتكوني مخرجة كلشي من امعائك ويحاول يوسع فتحة طيزك منيح يرخيها قبل ايلاج القضيب.. والسرعة والحجم الكبير لاول مرة حصرا بتسبب تشققات وجرورح حتى لو ماشفتي ددمم.. يعني شرحك لمشكلتك سطحي.. جاوبي على اسئلتي بقدر ساعدك اكتر ومعافى انش**** 💚

هل في افرازات بتنزل من الشرج ولونها اي وهل لها ريحه؟

• عجبني
التفاعلات: Doctor Adam
اعتقد الاكلان دا مش بيروح علطول
يعني هيبقي حاجة اساسية
كل لما تبقي هايجة هتحسي بيه

• عجبني
التفاعلات: Doctor Adam
فكك انت طبيعية
بصي على الفتحة بدل طبيعية و مفيش افرازات متقلقيش
كل اللي بيجرب بيحس كدة

على فكره ده بسبب فطريات بتبقى جوه طيزك و بتتغزى على لبن خطيبك لما كان فى طيزك و لما خلص بقت بتسببلك اكلان وهرش وده خلها علاج فطريات او انه ينيكك تانى ويجيب لبنه فى طيزك تانى

انا خطيبي نزل لبنه ف طيزى أكتر من مرة قبل رمضان بيوم ومن اليوم دا حاسة بهرش جامد ف طيزى اعمل اى عشان الهرش أو الاكلان الي ف طيزى دا ميبقاش موجود
انا دكتور وده للأسف ملهاش حل غير تتناكي فيها باستمرار

انا دكتور وده للأسف ملهاش حل غير تتناكي فيها باستمرار
ايوة بس ده مش كلام علمى ده فتى مصريين

• عجبني
التفاعلات: Mr. Cock
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا خطيبي نزل لبنه ف طيزى أكتر من مرة قبل رمضان بيوم ومن اليوم دا حاسة بهرش جامد ف طيزى اعمل اى عشان الهرش أو الاكلان الي ف طيزى دا ميبقاش موجود
الف مبروك
كده افيه دود جوه طيزك و هتندمني نييك الطيز اكنر من الكس

انا صيدلي
هاتي غسول جولد
وكريم جينو دكتارين
هو حصل التهاب بسبب الي حصل فيكي

خدى ايفرزين لان واضح ان فى فطريات سببت بعض الالتهابات

عادي
ارتلحي
اكيد اكلت شيء مش مضبوض مع النيك من الطيز

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%