NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

السؤال موجه للطرفين بس للبناات والنساء اكتر بتتصرفو ازاي في تحرش الموصلات وبالنسبه للرجاله بتتحرشو ازاي من غير ما حد ياخد باله وازاي بتقدرو تخلوها توصل للنشوه الجنسيه
أنا سعات م بعمل يا بتجاهل لو قدرت لو مقدرتش اقول لحد يجي يقعد مكاني ياما اغير الكرسي انزل من سكات
لو بقي متغاظه ومزاجي جايب اني اهزأو بفشخ الجابتو ومفيش عرص ق العرببه بيكلم🙂👍

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Dot com، الــــــعَــــــربــــــى و دكتور شهواني ^
أنا سعات م بعمل يا بتجاهل لو قدرت لو مقدرتش اقول لحد يجي يقعد مكاني ياما اغير الكرسي انزل من سكات
فهمانه

• عجبني
التفاعلات: jjojja
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حقك👍👍

• حبيته
التفاعلات: jjojja
شكلك قويه😂😂 بس ازاي بتتحاهلس لو قدرتي يعني مفيش مرا حد اتحرش ونتي كنتي عجبك الموضوع؟؟

لان مهما كان هيجانها سايقها ف برضوا في كسوف و خوف لكن دا بقى يروح لما تيجي انت تاخد First step و تفاجئها ف هي لو هايجه بقى هتسيب خالص
ولو غير كدا حلال عليك العلقة و محضر التحرش 🥹

من كام يوم كنت في الموصلات و كنت قاعد في الكنبه الي ورا جمب ست في ال٣٠ تقريبا و مكنش في مكان غير دا فا انا قعدت و سبت مسافه بيني و بينها بس بعد فتره لاحظت انها بتقرب من اكتر بس انا معملتش حاجه و قلت اكيد غصب عنها و نزلت رحت مشواري عادي مش عارف دا قصد ولا غصب عنها اول مره يحصلي انتصاب لا ارادي بس هندلت الموضوع

ولو غير كدا حلال عليك العلقة و محضر التحرش 🥹
😂😂هنعمل اي بقى انت و حظك بس عشان كدا التحرش ف المواصلات مش احسن حاجه تتعمل

السؤال موجه للطرفين بس للبناات والنساء اكتر بتتصرفو ازاي في تحرش الموصلات وبالنسبه للرجاله بتتحرشو ازاي من غير ما حد ياخد باله وازاي بتقدرو تخلوها توصل للنشوه الجنسيه
الفكرة انه فعلا التحرش حاجة رخيصة جدا و ملهاش طعم و بتدل انه فعلا الشخص ده مش نافع 😂😂😂😂😂

معلش سؤال عبيط لية ديما بنقول ان الرجالة هي اللي بتتخرش
ما طلع في نسوان تعبانة اهي يعني ممكن نلاقي نسوان بتتخرش برجالة 🤔
الرجالة فعلا اجرأ و ممكن الست تبقي تعبانة بس تتكسف تتحرش

• عجبني
التفاعلات: Mido990
بص التحرش من وجهة نظري ميتمش غير لما تكون البنت فعلا عاوزة زيك انما لو من طرف واحد عمره ما هيبقي ممتع

• عجبني
التفاعلات: VHMED X
دلوقتي الموضوع اختلف البنات اللى بتاجى تحكه على بتاعك دلوقتي التعب وصل إلى مراحل صعبه جدا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%